آبجکشن های نتورک مارکتینگ

? آبجکشن های نتورک مارکتینگ | کانون خرد PDF بخش تبلیغات : ? ۱- آبجکشن محصولات گرونه ? ۲- شرعی بودن ? ۳- پول میده ؟ ? ۴- ریزش تیم ? ۵- از فروش خوشم نمیاد


logo200


قیمت : ۳۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


همه ما می دانیم که چالش ها همیشه در اطراف ما هستند. برخی از مردم دوست دارند چالش ها را دنبال کنند در حالی که برخی فقط می خواهند از شر آنها خلاص شوند.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : شغل یا تجارت همیشه نوعی چالش وجود دارد که بین موفقیت ما قرار دارد. برای MLM نیز، چالش های متعددی بین راه ما وجود دارد. یک چالش برای ما می تواند یک بازی از فردی با مهارت و تجربه باشد. از این رو با گذشت زمان، ما به چالش ها عادت می کنیم.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تبلیغات


کمی آشنایی با آبجکشن های نتورک مارکتینگ

قدم اول همیشه سخت ترین قدم است. شروع حرفه بازاریابی شبکه ای همیشه پر از شک و تردید است. ما با تصمیم پیوستن گیج می شویم.
علاوه بر این، ما نظرات متفاوتی از دوستان و خانواده دریافت می کنیم و با شک و تردید به خود پایان می دهیم.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : این سوالات را در مقاله بنویسید و سعی کنید با توجه به جایی که ایستاده اید به آنها پاسخ دهید.

  • چرا می خواهم بازاریابی شبکه ای انجام دهم؟
  • چه گزینه های شغلی جایگزینی دارم؟
  • اگر بعد از X سال در آن شکست بخورم چه؟
  • و در آخر، هدف بلند مدت من چیست و MLM به رسیدن به آن کمک خواهد کرد؟

این سوالات ذهن شما را شفاف می کند و در نهایت با تصمیم خود اطمینان بیشتری خواهید داشت.

همه شرکت های MLM یکسان نیستند. بسیاری از شرکت‌های MLM در دسترس هستند که برخی از آنها طرح‌های هرمی هستند یا از محصولات ساختگی برای انجام گردش پول استفاده می‌کنند.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : علاوه بر این، افرادی در صنعت MLM وجود دارند که از تکنیک های فریبنده برای فروش محصولات و استخدام استفاده می کنند. ما نمی خواهیم بخشی از چنین کلاهبرداری هایی باشیم.

لینک مفید : حل آبجکشن

اما ناخواسته گاهی اوقات گرفتار چنین کلاهبرداری هایی می شویم. از این رو انتخاب شرکت و تیم مناسب برای کار با چالش بزرگی است.

بهترین راه برای بررسی هر شرکت MLM، محصولات آن است. کیفیت و قیمت محصولات را بررسی کنید. اگر شرکت MLM محصولاتی ارائه می دهد که برجسته و قابل اعتماد هستند، فقط به آن شرکت بروید.

مقایسه محصولات شرکت MLM با بازار خرده فروشی بهترین راه برای انجام این کار است. پس از محصولات فراموش نکنید که به نمایه شرکت MLM و طرح جبران خسارت توجه کنید.

از آنجایی که upline نقش مهمی در رشد کسب و کار MLM ایفا می کند، همیشه رهبرانی را بیابید که نه تنها پول محور هستند، بلکه دارای کیفیت رهبری و روحیه برای رشد با هم هستند.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : هنگامی که یک تازه وارد شروع به جستجو برای کسب و کار MLM می کند، متوجه می شود که MLM شهرت بدی دارد و مردم نمی خواهند بخشی از آن باشند.

لینک مفید : شبکه سازی

آنها MLM را همان طرح پانزی و هرمی می دانند. در حالی که اکثر مردم از مفهوم اولیه MLM آگاه نیستند و تصویری بد از MLM در ذهن خود ساخته اند.

اول از همه سعی کنید درک کنید که چرا مشتری بالقوه شما تصویر بدی از MLM دارد. آنچه را که در مورد آن می‌دانند بیابید و با گفتن حقایق به آن‌ها شفاف‌سازی کنید.

به آنها بگویید “بله، طرح های هرمی با تظاهر به MLM کلاهبرداری می کنند، اما آنها با MLM های مبتنی بر محصولات واقعی که من آنها را تبلیغ می کنم متفاوت هستند.”

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : آمار و ارقام واقعی به شما در حل این چالش کمک می کند.

شنیدن نه برای بازاریابان شبکه ای امری عادی است. اما برخی از بازاریابان شبکه ای ناامید می شوند و مفروضات اشتباهی را مطرح می کنند.
همه محصولاتی را که شما می فروشید نمی خواهند. همه به دنبال فرصتی برای کسب درآمد نیستند، بنابراین نه از سوی اکثر مردم یک چیز معمولی است.

لینک مفید : نتورک مارکتینگ

اول از همه، هر زمان که از کسی نه شنیدید، سعی کنید دلیل آن را درک کنید. بنابراین دفعه بعد آماده خواهید بود که از خیر به بله تغییر دهید!
با توجه به واقعیت ها، همه چیزی را که شما می فروشید نمی خواهند. بنابراین همیشه نیازهای مردم را درک کنید و سپس پیشنهاد دهید.

سعی کنید مشکلات مردم را با کسب و کار MLM خود مرتبط کنید و سپس راه حلی برای آنها بیاورید. این به شما کمک می کند تا درصد شنوایی شماره را کاهش دهید.

برخی از بازاریابان شبکه ای هستند که یا از پیگیری اطلاعی ندارند یا از انجام آن می ترسند. از آنجایی که اکثر مردم در اولین جلسه متقاعد نمی شوند، پیگیری ضروری است.

پیگیری برای بسیاری از نتورکرها یک چالش بزرگ است، زیرا آنها مجبورند چندین بار برای یک موضوع به افراد نزدیک شوند که باعث ناراحتی آنها می شود.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : هیچ جایگزینی برای پیگیری وجود ندارد. بنابراین ممکن است مجبور شوید چندین پیگیری برای هر مشتری انجام دهید.

همیشه سعی کنید به جای متقاعد کردن مردم، آن را انتقال دهید.

لینک مفید : بخش آموزشی

در هر پیگیری، دلیل واقعی بازخوردهای منفی آنها را درک کنید. این به شما کمک می کند تا برای پیگیری بعدی آماده شوید. الزامات مشتریان بالقوه را درک کنید و سپس حرکت کنید.

همه ما می دانیم که محصولات اکثر شرکت های MLM قیمت بالایی دارند. برای به اشتراک گذاشتن کمیسیون با شبکه توزیع کنندگان، شرکت های MLM تمایل به افزایش MRP محصولات دارند. و فروش این محصولات گران قیمت برای فروشندگان مستقیم به یک چالش تبدیل می شود.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : همیشه یک شرکت MLM را انتخاب کنید که قیمت محصول رقابتی در مقایسه با بازار محلی شما دارد. علاوه بر این، دلایل معتبری برای قیمت گذاری محصولات ارائه دهید. به مشتری بالقوه خود در مورد کیفیت محصولات، مزایای اثبات شده و کمیسیون فروش آنها در آینده بگویید. شما باید بتوانید هر سوالی را در برابر محصول خود توجیه کنید و این مهارت با تجربه به دست می آید.

لینک مفید : بخش انگیزشی

بازاریاب شبکه ای کمپین تبلیغاتی اولیه خود را با پتانسیل کامل شروع می کند، اما پس از مدتی افراد بیشتری برای تبلیغ ندارند. این سوال پیش می آید، من این فرصت را به همه دوستان و اقوام نشان داده ام، و اکنون سرنخ هایی برای رشد بیشتر کسب و کار ندارم.

دو راه برای پیدا کردن افراد مورد نظر برای MLM وجود دارد. اولین مورد بر اساس محصولات است. محصول خود را بررسی کنید و افرادی را در اطراف خود پیدا کنید که به محصولات شما نیاز دارند. به عنوان مثال، اگر شرکت شما مکمل های کاهش وزن دارد، به نزدیک ترین باشگاه های ورزشی مراجعه کنید و افرادی را که می خواهند وزن خود را کاهش دهند پیدا کنید و راهنمایی های خود را به آنها ارائه دهید.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : مورد دوم بر اساس فرصت است. تعدادی دانشجو یا افرادی وجود خواهند داشت که به پول اضافی یا کار پاره وقت نیاز دارند. جزئیات مربوط به شرکت MLM خود و مزایای پیوستن به شرکت خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

لینک مفید : شبکه سازی باینری

در این دنیای غنی از فناوری، برخی از شرکت‌های MLM وجود دارند که داده‌های مناسب و ردیابی هم‌زمان برای شبکه‌کنندگان فردی ندارند.
پیگیری عملکرد روزانه و ثبت رکوردهای هفتگی یا ماهانه بسیار مهم است. فروشندگان مستقیم باید خرید ماهانه محصول را حفظ کنند. اما با شرکت های MLM که بر روی دفتر کل کاغذی کار می کنند، ردیابی روزانه امکان پذیر نیست.

آبجکشن های نتورک مارکتینگ : شروع به ساخت دفترچه خاطرات شخصی خود کنید و عملکرد خود را روزانه پیگیری کنید. برای دستیابی به هدف بلندمدت، برخی نقاط عطف کوتاه مدت ایجاد کنید.

برای …

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : top-9-network-marketing-challenges-with-solutions

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *