آدم فضایی ها در زمین

? آدم فضایی ها در زمین | بخش نجوم PDF :

? ۱- آدم فضایی ها کیستند؟

? ۲- آیا امکان سفر آن ها به زمین هست؟

? ۳- آدم فضایی ها در زمین

قیمت : ۵.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?

قرن‌های زیادی است که ذهن انسان به این سؤال مشغول شده که آیا موجودات زنده غیر از کرده زمین، در کره‌های دیگر آسمانی هم زندگی می‌کنند و حیات دارند.

این سؤال زمینه‌ای برای تحقیقات منجمان و محققان شده تا ردی از حیات و زندگی در کرات آسمانی پیدا می‌کنند.

این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

منابع

آدم فضایی ها در زمین | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی

آدم فضایی ها در زمین

در بخشی از صحبت‌های این ژنرال صهیونیستی آمده است: «موجودات فضایی قصد ندارند حضور خود را در زمین علنی کنند و این کار را به زمانی موکول کرده اند که بشریت فهم کاملی از ماهیت فضا و فضاپیما‌ها پیدا کند.»

آدم فضایی

در کنار رد این ادعا، برخی رسانه‌ها هم درباره وجود فضایی‌ها از خبر‌های مشکوکی نوشتند به طور مثال هفته نامه نیوزویک، روز گذشته با پوشش صحبت‌های حائیم عیشید نوشت که ترامپ هم به تازگی از این پروژه ناسا مطلع شده بوده و قصد داشته در کوران انتخابات، آن را رسانه‌ای کند که محققان ناسا مانع او شده اند.

به جز نیوزویک بسیاری از رسانه‌ها با بازنشر گفت و گوی استیون کولبرگ با اوباما در شبکه «سی بی اس» آمریکا درباره آدم فضایی ها، وجود فضایی‌ها را جدی ارزیابی کرده بودند. در این گفتگو وقتی کولبرگ از وجود آدم فضایی‌ها ماه صورتی آوریل و بشقاب پرنده‌ها از اوباما می‌پرسد، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید: «به این سوال نمی‌توانم پاسخ دهم.» و مجری برنامه می‌گوید: «این یعنی چیز‌هایی هست و من جوابم را گرفتم.»

پیش از این هم همشهری سرنخ، به نقل از گاردین نوشته بود فرازمینی‌ها برای ملاقات به زمین می‌آیند، زیرا بسیار شبیه انسان‌ها هستند. سیمون کانوی موریس – پروفسور تمدن شناسی دانشگاه کمبریج- می‌گوید: «از شواهد به دست آمده پیداست، موجودات فرازمینی درست مانند ما هستند نجوم و طب سنتی با این تفاوت که آن‌ها خشونت بیشتری دارند و علاقه مندند نسل زمینی‌ها را از بین ببرند.» علاوه بر آن، پیش از این استفان هاوکینگ در سال ۲۰۱۰ از احتمال وجود آدم فضایی‌ها صحبت کرده بود.

اسرار منطقه ۵۱

ادعا شده است در منطقه ۵۱ در نوادا، درست در ۱۳۳ کیلومتری شمال غرب لاس وگاس، منطقه‌ای نظامی و سری وجود دارد که برای انجام تحقیقات و آزمایش‌های سری ساخته شده است و با این که تمام جهان از وجود آن اطلاع دارند، اما دولت آمریکا وجود آن را انکار می‌کند.

او همچنین مدعی شده موجودات فضایی که در زمان ترامپ به زمین آمده اند، درخواست کرده اند سفرشان به کره زمین محرمانه باقی بماند و وقتی ترامپ قصد داشته این راز را افشا کند، آن‌ها ستاره شناسی به زبان آدمی زاد درخواست کرده اند صبر کند و اجازه بدهد مردم در آرامش زندگی کنند، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند نوعی از هیجان روانی دسته جمعی بر مردم حاکم شود. عیشید در ادامه ادعا‌های خود گفته است این موجودات توافق نامه‌ای را هم با دولت آمریکا برای انجام آزمایش‌هایی در زمین امضا کرده اند.

ادعا شده حتی کارکنان این پایگاه، اجازه خروج از آن را ندارند و نبایدبا خارج از پایگاه ارتباطی داشته باشند. همین پنهان کاری‌ها باعث شده تا شایعاتی مبنی بر این که ناحیه ۵۱ یک پایگاه مخفی فضایی است، بیشتر شود. همچنین گفته می‌شود بقایای بشقاب پرنده‌ای که در جولای ۱۹۴۷ در این منطقه و محدوده راسول سقوط کرده، هنوز هم وجود دارد و در حال بررسی است. جدید ترین نظریه کشف یک دنیای قابل زیست به هر حال منطقه ۵۱ پایگاهی پر رمز و راز است که هنوز کسی موفق به کشف اسرار آن
نشده است.

آدم فضایی ها در زمین

با این حال برخی هم این فرضیه را مطرح کرده اند که هدف از طرح این ادعا‌ها و رابطه آمریکا با فضایی‌ها ایجاد قدرت پوشالی و خیالی برای آمریکاست و الا هیچ منطق علمی برای این ادعا‌ها وجود ندارد.

برخی رسانه‌ها هم این ادعا را از اساس باطل دانسته و مدعی شده اند در خارج از جو زمین و در فضای بین سیارات گاز‌های مضر و مخرب بسیار زیادی یافت می‌شوند که می‌توانند مولکول‌های موجودات زنده را نابود کنند مگر این که ساختار بدنی فضایی‌ها به طور کلی چیزی غیر از زمینی‌ها باشد.

در این صورت هم معلوم نیست چطور آن‌ها توانسته اند با آمریکا ارتباط برقرار کنند در حالی که هیچ شواهدی وجود ندارد. احتمال برخورد شهاب بنو چقدر است در این میان عده‌ای هم معتقدند رئیس اسبق سازمان فضایی رژیم صهیونیستی به دلیل بیماری روحی که داشته، این حرف‌ها را زده است که او هم در پاسخ گفته: «من جوایزم را گرفته ام و نیازی به دیده شدن ندارم. همچنین دانشگاه‌های زیادی مرا می‌شناسند و دروغ نمی‌گویم!»

دیگر واکنش‌ها به این ادعا

به گفته وی، یک پایگاه در زیر سطح مریخ وجود دارد که نمایندگانی از موجودات فضایی و چند فضانورد آمریکایی در آن حضور دارند. البته این ژنرال صهیونیستی که می‌دانسته حرف هایش غیر قابل باور است، در انتها گفته: «اگر این سخنان را پنج سال پیش می‌گفتم مرا به تیمارستان منتقل می‌کردند، اما امروز ظاهرا مردم به شکل دیگری فکر می‌کنند!»

تکذیب ادعا

بعد از ادعای ژنرال صهیونیستی، رسانه‌های جهان به بازنشر صحبت‌های او پرداختند و برخی هم به آن واکنش نشان دادند و آن را پرسش و پاسخ نجوم تکذیب کردند. برای نمونه ان بی سی نیوز در گزارشی با بازنشر این خبر به نقل از سخنگوی ناسا نوشت: «یکی از اهداف کلیدی آژانس، جست و جوی حیات در جهان است، اما هنوز نشانه‌هایی از حیات فرازمینی پیدا نشده است.»