چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش درآوریم ؟

? چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش درآوریم ؟ | فهرست :
? ۱. چه عواملی در رشد ریش تاثیر دارد ؟
? ۲. چه مواد غذایی باید مصرف کرد ؟
? ۳. سن بلوغ آقایان ؟
? ۴. ریش در آقایان
? ۵. معرفی محصولات موثر و چگونگی تشخیص کیفیت محصولات و نکاتی که باید انجام دهید !!


⬅️ سوالات پاسخ داده شده :
? با چه روشی ریش سریع رشد میکند ؟
? چطور از ریزش ریشم جلوگیری کنم ؟
? حس میکنید باید با کمک محصولی رشد ریش هایتان‌‌ را شروع کنید ؟
? آیا حس میکنید دیگر خیلی از سن ریش در آوردنتان گذشته است
? از‌ چند سالگی آقایان شروع به ریش درآوردن میکنند

ما نکات و‌ محصولات خوب‌ را به شما معرفی میکنیم


قیمت : ۸.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ برای آقایان موضوع مهمی در چهره در آوردن ریش است. گاهی اوقات سن بلوغ و‌ ریش در آوردن در آقایان بسیار متفاوت است و این تفاوت از چند ماه تا چند سال میتواند متغیر باشد.

در خیلی موارد مردان دیگر نا امید میشوند و‌محصولات گوناگونی را امتحان میکنند که بستگی به درصد علم و شانس در انتخاب آن محصول به موفقیت میرسند و‌ یا شکست میخورند.

اما باید بدانید که نه تمام محصولات دنیا تقلبی هستند و‌ نه اینکه شما بد شانس.

رشد ریش به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع پوست،گروه خونی،ارث خانوادگی ،میزان غلظت خون و……..

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ اگر شما تمام این نکات را ابتدا مطالعه کنید و دانش کافی‌را به دست بیاورید محصول مورد نظر خود را متناسب با این موارد خریداری کنید به خوبی شاهد تغیرات مثبت بر روی پوست خود میشوید.

ما در این مقاله نحوه پی بردن به این نکات را برای شما به صورت کامل توضیح داده ایم


منابع

کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – زیبایی



چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟
چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟

چگونه ریش دار شویم؟

برای رشد ریش جدید این پدیده نرمال است چون موهای تازه کمی ضخیم تر هستند و پوست صورت حساس؛ برای کاهش خارش صورت می توانید از کرم هیدرو کورتیزون استفاده نمایید.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ ریش درآوردن یک پروسه چهار هفته ای است خیلی افراد با این مدت زمان آشنایی ندارند و پس از چند هفته خسته و ناامید می شوند. به یاد داشته باشید با بروز اولین علایم خارش در صورت ریش خود را اصلاح نکنید.

رشد موهای صورت را تقویت کنید

برای شروع بهبود رشد ریش ، با تغییر رژیم غذایی خود شروع کنید. این واقعا ساده است – غذاهای سالم بخورید که باعث تقویت رشد موهای صورت می شود.

این چربی ها بخشی از گوشت قرمز ، شیر ، آووکادو ، لبنیات و روغن زیتون هستند.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ رژیم غذایی خود را با کلم بروکلی ، گردو ، ماهی ، هویج و مرکبات بیشتر تکمیل کنید ، آنها به حمایت از رشد موهای سالم صورت کمک می کنند.

یک فرد بالغ بسته به سایز بدن خود به روزانه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد.

اگر می خواهید تولید تستوسترون بدن خود را افزایش دهید باید بیش از این مقدار کالری دریافت کنید.

اگرچه بسیاری از سازمانها مانند مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها روزانه ۵۰+ گرم پروتئین توصیه می کنند ، این تنها نیاز به حدود ۲۵ درصد از کالری روزانه شما است.

کربوهیدرات ها ۵۰٪ باقیمانده از کالری دریافتی شما هستند. می توانید آنها را در سیب زمینی ، برخی میوه ها و غلات کامل پیدا کنید.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ گوشت ، لوبیا و حبوبات بیشتر بخورید ، زیرا بیشترین پروتئین ها را دارند.

علاوه بر پروتئین ها ، کالری مورد نیاز خود را در رژیم غذایی خود بگنجانید باید از منابع مختلفی مانند چربی های اشباع نشده و کربوهیدرات ها نیز استفاده شود.

رژیم غذایی شما باید حاوی حدود ۳۰٪ چربیهای اشباع نشده باشد.

مقدار و روش مصرف عصاره رزماری

۵- ۱۰ سی سی روزی ۲ تا ۳بار ماساژ داده. استفاده از روغن مورد برای رشد ریش و سبیل نیز مفید می‌باشد.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ ماساژ پوست با روغن زیتون،مژه و ابرو را تقویت می‌کند.برای تقویت موی مژه و ابروها، می‌توان از روغن کرچک نیز استفاده کرد. برای تقویت ابروها میتوانید یک قاشق چایخوری سفیده و زرده تخم مرغ را خوب بزنید و به مدت ۵ دقیقه روی ریشه موهای ابرو بگذارید، سپس با آب نیم گرم بشویید و برس بزنید.

میوه سفید نارگیل و مغزهای چرب، مانند گردو، بادام از اگر ریز و پودر نموده و بر روی ابروها و سبیل بمالید باعث مشکی شدن آنها میگردد و اگر خشک شده آنها را بسوزانید از خاکستر آنها هم می‌توانید استفاده کنید.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟

استعمال روغن مورد و آمله در دوره صفویه و قبل از آن، در ایران معمول بوده است. این روغن در تقویت و کمک به رویش مو به خصوص ابرو بسیار موثر تشخیص داده شده است. تکندر را ساییده و در روغن کنجد ریخته، حل کنیدو سپس روغن را در چراغی لوله ای بریزید و روشن نمایید و ظرفی بر آن واژگون ساخته دوده آن را بگیرید و بر ابرو بکشید.

مالیدن زرده و سفیده تخم مرغ به موهای صورت، باعث درآمدن ریش و سبیل و پرپشت شدن آنها می‌شود. مقداری روغن بادام را با پوسته زیتون مخلوط کرده، و بگذارید حدود ۳ روز بماند، پس از گذشت این مدت، حدود ۳۰ دقیقه آن را جوشانده و سپس صاف نمایید، این مایع صاف شده برای تقویت موهای مژه و ابرو مفید بوده و همچنین باعث روییدن و پرپشت شدن موهای صورت می‌شود.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ استفاده از روغن زرده یا روغن مورد یا روغن سیاه دانه، برای رشد ریش و سبیل نیز مفید می‌باشد. برای تهیه هر یک از این روغن‌ها مقدار ۲۰ گرم از آنها را در ۴۰ گرم روغن بجوشانید و بعد صاف نموده و از آنها استفاده نمایید.

مدل ته ریش جذاب و عالی گاهی علت کم پشت بودن ریش و سبیل، کم خونی بوده، که بهترین راه برای درمان آن، استفاده از مواد خون ساز می‌باشد مثل: قلم استخوان، هویج، اسفناج، شنبلیله، زردآلو، انار و … علل هورمونی هم میتواند دخیل باشد.

مراقبت از وضع عمومی بدن برای رشد سریعتر ریش و سبیل

وضعیت و سلامت موهای بدن، آیینه ی سلامت و وضعیت جسم است به همین دلیل مراقبت از وضع عمومی بدن و شرایط جسمی حائز اهمیت است. خوردن غذاهایی که از نظر میزان پروتئین غنی هستند مانند بادام، تخم مرغ و ماهی می‌تواند به شادابی موهای بدن کمک کند.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟ در کنار این عوامل، شستن صورت با صابون آنتی باکتریال، یکبار در هفته کمک می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی پوست از بین بروند و بدین ترتیب رشد موهای جدید تسریع خواهد شد. بنابراین سعی کنید صورت خود را همیشه تمیز نگاه دارید و با آب گرم و صابون شستشو دهید.

از طرفی استرس، دشمن رشد مو است و در بسیاری از مردان علت اصلی ریزش موها، استرس می‌باشد. ورزش کردن به صورت منظم و خواب شبانه‌ی خوب به مقدار کافی می‌تواند تا حد زیادی موجب کاهش استرس در زندگی شود.

همچنین ورزش کردن می‌تواند باعث بهبود عملکرد سیستم گردش خون شده و به رشد موهای بدن و صورت و به تبع آن رشد سریعتر ریش و سبیل کمک کند.

چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم ؟

روغن هیدراته ریش برای رویش موها و پوست صورت مفید است. کارشناسان پوست و زیبایی توصیه می کنند که بعد از حمام صبحگاهی مقداری روغن ریش را روی دستها قرار داده و پوست صورت و موها را با آن ماساژ دهید.

همچنین میتوانید با بازدید از فروشگاه های لوازم بهداشتی مردانه محصولی سازگار با پوست خود را انتخاب کنید.

‫۲ دیدگاه ها

  1. من ۲۴ سالمه ریشام خیلی کم بود یه هفته پوش پی دی اف مطالعه کردم و کارایی که گفته بود انجام دادم الان ریشام داره نوک میزنه

    ممنون بابت راهنماییتون

  2. منم ماه پیش گرفتم و اتفاقی اومدم سر بزنم اینجارو دیدم گفتم نظرم بزارم تا هر کسی مثل من بوده که ریشاش ضعیف بوده و اصلا در نمیومده چیکار باید کنه

    دارم سایتتونو میگردم که چیز جالب به چشمم خورد بگیرم بخونم چون فید بک عالی از پی دی اف ریش دراوردن گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *