سانتافه و آشنایی با دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ | بخش گردشگری | PDF شامل :

? ۱- توضیحات هر قسمت از ماشین

? ۲- مشخصات فنی سانتافه ۲۰۱۸

? ۳- نحوه مراقبت خودرو سانتافه ۲۰۱۸



قیمت : ۳.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


این هیوندای یک SUV متوسط ​​بزرگ است، چه سانتافه سه ردیفه را انتخاب کنید و چه سانتافه اسپرت دو ردیفه.

دلایل مختلفی برای بررسی سانتافه ۲۰۱۸ وجود دارد:

  • رتبه بندی قابلیت اطمینان پیش بینی شده عالی
  • برآورد مصرف سوخت خوب برای کلاس
  • انتخاب های موتور پر انرژی
  • هزینه های مالکیت کمتر از برخی همکلاسی ها

برخی از معایب این هیوندای عبارتند از:

  • فضای بار کمتر از بسیاری از رقبا
  • سواری ممکن است گاهی اوقات کمی بیش از حد سفت به نظر برسد
  • چرا می توانید به ما اعتماد کنید

این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش خودرو


کمی آشنایی با سانتافه ۲۰۱۸

هدف ما این است که اطلاعات مورد نیاز برای خرید خودرو را به شما ارائه دهیم. در بررسی جامع هیوندای سانتافه ما هر آنچه را که باید در مورد این خودرو بدانید پیدا خواهید کرد.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : این داده‌های ملموس (مانند رتبه‌بندی قابلیت اطمینان پیش‌بینی‌شده، نتایج تست تصادف، و ابعاد فضای بار) را با ارزیابی‌های حرفه‌ای از ۵۷ منبع خودرو ترکیب می‌کند.

لینک مفید : راهنمای جعبه فیوز کیا سراتو

این بررسی هیوندای سانتافه شامل تحقیقات کاربردی برای همه مدل‌های این نسل است که از سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ اجرا می‌شوند.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : ما از سال ۲۰۰۷ خودروها را بررسی کرده‌ایم و تیم Best Cars ما بیش از ۷۵ سال تجربه ترکیبی در زمینه خودرو دارد. ما همچنین بهترین خودروها برای پول، بهترین خودروها برای خانواده ها، و بهترین مارک های خودرو را به صورت سالانه اعطا می کنیم.

لینک مفید : دفترچه راهنما فارسی آپاچی RTR200

برای اطمینان از بی طرفی ما، یک شخص ثالث تبلیغات ما را انجام می دهد و ما هدایای گران قیمت را از خودروسازان نمی پذیریم.


قیمت هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ چقدر است؟

بر اساس لیست های هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ در سایت ما، میانگین قیمت لیست ۱۹۷۰۰ دلار است. قیمت ها از ۱۵۵۰۰ تا ۳۲۵۰۰ دلار متغیر است و بسته به وضعیت خودرو، مسافت پیموده شده، ویژگی ها و موقعیت مکانی متفاوت است.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : آیا می خواهید ماشین فعلی خود را معامله کنید یا بفروشید؟ یک پیشنهاد نقدی فوری دریافت کنید که می توان از آن برای خرید ماشین بعدی خود استفاده کرد.


خرید هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ چقدر هزینه دارد؟

هزینه های پنج ساله سانتافه ۲۰۱۸ برای گاز، بیمه، تعمیرات و نگهداری حدود ۲۵۴۲۰ دلار یا ۵۰۸۴ دلار در سال پیش بینی می شود. این یک مو کمتر از حد متوسط ​​برای کلاس SUV های متوسط ​​است.


هزینه بیمه هیوندای سانتافه چقدر است؟

هزینه بیمه هیوندای سانتافه به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. راهنمای بیمه خودرو ما را بررسی کنید تا بهترین بیمه نامه را برای خود بیابید.


خرید سانتافه دست دوم بهتر است یا نو؟

هیوندای برای سال ۲۰۱۹ سانتافه دو ردیفه را بازطراحی کرد (و اسپورت را از نامش کنار گذاشت) و چندین ویژگی ایمنی جدید، اپل کارپلی استاندارد، بدنه بلندتر و عناصر بیرونی بازسازی شده به آن داد. تغییرات کمی در سانتافه سه ردیفه که اکنون سانتافه XL نامیده می شود، وجود داشت.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : خریدارانی که به نسخه دو ردیفه علاقه مند هستند ممکن است از به روز رسانی های هیوندای سانتافه جدید لذت ببرند، در حالی که کسانی که به مدل سه ردیفه نگاه می کنند احتمالاً می توانند در هزینه خود صرفه جویی کنند و خودرویی تقریباً مشابه با مدل قدیمی تر داشته باشند.

لینک مفید : مشخصات فنی تویوتا راوفور rav4

هیوندای سانتافه را برای مدل سال ۲۰۱۳ دوباره طراحی کرد. مدل‌های ۲۰۱۷ تازه‌سازی شدند، ظاهر بیرونی جدید، ویژگی‌های ایمنی بیشتر و صفحه‌نمایش لمسی استاندارد بزرگ‌تر (۵ اینچ در اسپرت و ۷ اینچ در سانتافه سه ردیفه) به دست آوردند.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : هیچ تغییر عمده ای برای سال ۲۰۱۸ رخ نداده است، بنابراین یک مدل قدیمی تر ممکن است تنظیمات مشابهی را با مدل جدید ارائه دهد، اما با هزینه کمتر.


سانتافه ۲۰۱۸ چقدر قابل اعتماد است؟

سانتافه ۲۰۱۸ دارای رتبه پیش‌بینی قابلیت اطمینان ۴.۵ از پنج توسط J.D. Power است.

هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ را به یاد می آورد ، سه فراخوان ایمنی برای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ و یک فراخوان برای سانتافه تا زمان نگارش این مقاله وجود دارد:

ممکن است فرمان از ستون فرمان جدا شود

کیسه های هوا ممکن است در هنگام تصادف به درستی باد نشوند

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : فنرهای مارپیچ ممکن است لاستیک را بشکنند و سوراخ کنند

لینک مفید : کاتالوگ راهنمایی فیدلیتی

قبل از خرید هر وسیله نقلیه دست دومی، مطمئن شوید که همه فراخوان ها بررسی شده اند.


کدام تریم دست دوم هیوندای سانتافه برای من مناسب است؟

هیوندای این SUV را در دو سبک بدنه عرضه می کند: سانتافه اسپرت دو ردیفه و پنج صندلی و سانتافه سه ردیفه و هفت نفره. سانتافه اسپورت در سه سطح پایه، ۲.0T و ۲.0T Ultimate عرضه می شود.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : سانتافه همچنین در سه سطح تریم SE، SE Ultimate و Limited Ultimate عرضه می شود. سیستم چهار چرخ متحرک در هر تریم موجود است.

لینک مفید : آشنایی با دفترچه راهنمای فیدلیتی

هیوندای سانتافه اسپورت پایه انتخاب خوبی است. این به خوبی مجهز نیست، اما با بسته‌های موجود متعدد، پیدا کردن یکی با تجهیزاتی که می‌خواهید دشوار نیست.


دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸

پکیج Value یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، رادیو ماهواره‌ای، ورود بدون کلید مجاورت، استارت دکمه‌ای، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های جلو را اضافه می‌کند.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : پکیج پریمیوم تمام این موارد را به همراه تودوزی چرمی، صندلی‌های کشویی ردیف دوم، فرمان روکش چرمی، درب برقی هندزفری، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و کمک تغییر لاین را دارد.

لینک مفید : خودرو تویوتا chr

پکیج Tech دو بسته دیگر را با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سیستم ناوبری، استریو Infinity ممتاز، دوربین پارک نمای فراگیر، سنسورهای پارک عقب، صندلی‌های جلو تهویه‌دار، صندلی‌های عقب گرمکن، فرمان گرم شونده و یک سانروف پانوراما

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : تمام سطوح تریم Ultimate با چندین ویژگی ایمنی مانند نوربالای خودکار، چراغ‌های جلوی تطبیقی، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و کروز کنترل تطبیقی ​​در دسترس هستند.

هیوندای سانتافه اسپورت: هیوندای سانتافه اسپورت پایه دارای موتور چهار سیلندر ۱۸۵ اسب بخاری، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، بلوتوث، پورت USB و دوربین دید عقب است.

لینک مفید : خودرو پریوس

هیوندای سانتافه اسپرت ۲.۰ تی: سانتافه اسپورت ۲.۰ تی دارای موتور توربوشارژ ۲۴۰ اسب بخاری است. همچنین محتویات بسته Premium را که در بالا توضیح داده شده است، اضافه می کند.

Hyundai Santa Fe Sport 2.0T Ultimate: تریم Sport Ultimate دارای پکیج Tech به عنوان تجهیزات استاندارد است.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : هیوندای سانتافه SE: سانتافه SE دارای ردیف سوم صندلی ها و موتور V6 با قدرت ۲۹۰ اسب بخار است.

به غیر از آن، این دستگاه دارای کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای و ارتقاء سیستم اطلاعات سرگرمی در بسته ارزش است – صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، سیستم ارتباط از راه دور Blue Link و رادیو ماهواره ای.

لینک مفید : خودرو تویوتا chr

یک بسته Premium در دسترس است که بسیاری از ویژگی‌های مشابه بسته ورزشی Premium را ارائه می‌دهد.

دفترچه راهنمای سانتافه ۲۰۱۸ : Hyundai Santa Fe SE Ultimate: Santa Fe Ultimate تمام محتویات بسته Tech را اضافه می کند.

هیوندای سانتافه SE لیمیتد آلتیمیت: تریم برتر لیمیتد آلتیمیت دارای صندلی‌های کاپیتان ردیف دوم است که ظرفیت صندلی‌ها را به شش کاهش می‌دهد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : santa-fe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *