مشخصات فنی k132‌ ایران خودرو

مشخصات فنی k132‌ ایران خودرو | شرکت ایران خودرو بعد از پشت سرگذاشتن چندین پیش فروش برای تارا، حالا برای نخستین‌بار و در تاریخ ۱۹ اسفندماه، تصویری نسبتا واضح از کابین خودرو تارا دستی را به نمایش گذاشته است

با وجود اینکه در رونمایی و معرفی محصولات جدید ایران خودرو و سایپا، هیچ کدام از رسانه های تخصصی صنعت خودرو حضور نداشتند، از برخی منابع خبری و آگاه اطلاعات اولیه «ایران خودرو K132» اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار؛ K132 پروژه جدید ایران خودرو برای داشتن یک سدان جدید ملی است و هنوز نام تجاری برای این خودرو انتخاب نشده است. این خودرو بر روی پلتفرم PF1 گروه پژو سیتروئن ساخته شده و الگوی اصلی آن پژو ۳۰۱ است.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده از K132، مشخص است که بسیاری از بخش های قالب جانبی، کابین و فریم سقف این خودروی ملی کاملا برابر با پژو ۳۰۱ بوده و بیشترین تغییرات در بخش طراحی جلو و عقب خودرو اتخاذ شده است.

K132 را می توان مانند پروژه رانا دانست. زیرا رانا با کمترین تغییرات به عنوان نمونه ارزان سازی شده پژو ۲۰۶ صندوقدار معرفی شد و حال قرار است تا k132 با برخی تغییرات فنی و ظاهری به جای پژو ۳۰۱ در ایران خودرو تولید شود.

در این مقاله مشخصات فنی خودرو کامل نوشته شده است


قیمت : ۶.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *