سوناتا و دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF

? سوناتا و دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF | بخش خودرو PDF :

? ۱- توضیحات آپشن های خودرو

? ۲- گارانتی سوناتا هیبرید



قیمت : ۱۴.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


گارانتی هیوندای که با تمام خودروهای جدید ارائه می شود، طولانی ترین محافظت را در صنعت خودرو ارائه می دهد.

این نه تنها یک نقطه فروش در نمایندگی هیوندای است، بلکه به این معنی است که دارندگان خودروهای جدید باید در مقایسه با برخی دیگر از مالکان خودرو، نگرانی های کمتری در مسیر داشته باشند.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش خودرو


کمی آشنایی با سوناتا 

هنگامی که یک خودروی جدید از هیوندای خریداری می کنید، یک بسته گارانتی هیوندای به همراه دارد که به عنوان تضمینی برای عملکرد مناسب وسیله نقلیه شما در هنگام خروج از آن عمل می کند.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : اجزای اصلی گارانتی هیوندای گارانتی ۱۰ ساله/۱۰۰۰۰۰ مایل پیشرانه و گارانتی ۵ ساله/۶۰۰۰۰ مایلی سپر به سپر است.

اگر در طول دوره گارانتی دچار خرابی مکانیکی شدید، هیوندای بدون هیچ هزینه ای قطعات را تعمیر یا تعویض می کند.

لینک مفید : دفترچه بسترن B30

در اینجا یک نمای کلی از مدت زمان ماندگاری هر بخش از گارانتی هیوندای آورده شده است:

این خودروساز کره ای بیان می کند که “بهترین گارانتی آمریکا” را دارد و گارانتی محدود Powertrain آن چند سال از بیشتر رقبا پیشی می گیرد. همین امر در مورد پوشش سپر به سپر هیوندای نیز صادق است.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : به عنوان مثال، گارانتی تویوتا و گارانتی فورد هر کدام فقط ۳ سال / ۳۶۰۰۰ مایل پوشش سپر به سپر را ارائه می دهند.

جزئیات گارانتی هیوندای

بخش های جداگانه گارانتی هیوندای بخش های خاصی از خودرو را پوشش می دهد. فروشنده هیوندای شما باید یک دفترچه گارانتی ارائه دهد که جزئیات بیشتری در مورد پوشش شما ارائه می دهد و همچنین می توانید جزئیات را در وب سایت هیوندای بررسی کنید.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : در اینجا یک تفکیک عمیق از نحوه محافظت گارانتی هیوندای از خودروی شما آورده شده است:

لینک مفید : جعبه فیوز کیا سراتو

گارانتی محدود خودروی جدید: این به عنوان پوشش سپر به سپر هیوندای عمل می کند و تقریباً تمام اجزای الکتریکی و مکانیکی خودرو را پوشش می دهد، به جز موارد استثنایی که در دفترچه گارانتی خودرو ذکر شده است.

گارانتی محدود Powertrain: پیشرانه شما شامل مواردی مانند موتور، گیربکس، محورهای محرک، واشرهای خاص و قطعات مرتبط است. به این گارانتی به عنوان محافظتی برای چیزهایی که ماشین شما را حرکت می دهند فکر کنید.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : گارانتی ضد سوراخ: هیوندای پانل‌های فلزی بدنه را که به دلیل خوردگی در هفت سال اول خودروی شما در جاده‌ها زنگ زده‌اند، جایگزین می‌کند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای فیدلیتی

قطعات و لوازم جانبی تعویض گارانتی محدود: لوازم جانبی خریداری شده در زمان خرید خودروی جدید هیوندای به مدت ۱ سال / ۱۲۰۰۰ مایل پوشش داده می شود. مواردی که بعدا اضافه می شوند نیز به مدت یک سال از روز نصب دارای گارانتی خواهند بود.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : نقص انتشار و ضمانت های عملکرد: شرایط پوشش بسته به قطعه متفاوت است. مبدل های کاتالیزوری و ماژول های کنترل موتور تحت گارانتی ۸ ساله/۸۰۰۰۰ مایلی هستند و قطعاتی مانند پمپ بنزین و دینام تحت ضمانت ۵ ساله/۶۰۰۰۰ مایلی قرار دارند.

هیوندای همچنین گارانتی خاصی را برای مقررات سختگیرانه تر آلایندگی کالیفرنیا ارائه می دهد که چندین ایالت از آن پیروی می کنند.

گارانتی باتری هیبریدی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹: دارندگان هیوندای با خودروهایی از مدل سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ تا زمانی که متعلق به خریدار اصلی باشند، واجد شرایط پوشش ضمانت باتری هیبریدی مادام العمر هستند.

لینک مفید : کاتالوگ راهنمای فیدلیتی

مالکان بعدی گارانتی ۱۰ ساله/۱۰۰۰۰۰ مایلی برای خودروهای هیبریدی خود دریافت می کنند.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : علاوه بر آرامش خاطر برای خدمات تعمیر و تعویض، گارانتی کارخانه هیوندای شامل ۵ سال / مایل نامحدود کمک ۲۴ ساعته جاده ای است. اگر در ماشین خود قفل شده اید یا نیاز به خدمات یدک کش دارید، این می تواند مفید باشد.


دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF

حتی اگر هیوندای یکی از جامع‌ترین ضمانت‌نامه‌های خودرو را مستقیماً از سوی سازنده دارد، خرید النترا به این معنی نیست که هرگز مجبور نخواهید بود هزینه تعمیرات خودروی خود را بپردازید.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : این چند مورد است که از پوشش گارانتی هیوندای خارج شده است:

  • خدمات تعمیر و نگهداری معمول مانند تعویض روغن
  • وسایل نقلیه با کیلومتر شمار تغییر یافته
  • قطعات فرسوده مانند لنت ترمز و تیغه های برف پاک کن
  • آسیب ناشی از سوء استفاده یا بی توجهی به وسیله نقلیه
  • آسیب ناشی از عوامل محیطی مانند شیره درختان، باران اسیدی یا بلایای طبیعی
  • وندالیسم یا دزدی
  • خسارات ناشی از تصادف (بیمه مسئولیت خودرو یا بیمه برخورد این را پوشش می دهد)

آیا هیوندای کارکرده تحت گارانتی است؟

همراه با پوشش گارانتی هیوندای برای وسایل نقلیه جدید، سازنده از برخی از خودروهای دست دوم محافظت می کند.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : برای تبدیل شدن به یک خودروی دارای گواهی پیش مالکیت (CPO) هیوندای، یک خودرو باید یک بازرسی ۱۷۳ نقطه ای را پشت سر بگذارد.

لینک مفید : دفترچه راهنما آپاچی RTR 180

هیوندای با وضعیت CPO پوشش اولیه سپر به سپر ۵ ساله/۶۰۰۰۰ مایلی و سیستم انتقال قدرت ۱۰ ساله/۱۰۰۰۰۰ مایلی خود را حفظ می کند.

مزایای اضافی گارانتی CPO هیوندای شامل بازپرداخت هزینه اجاره و ۱۰ سال/مایل نامحدود کمک های کنار جاده ای است.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : اگر به فکر خرید یک هیوندای جدیدتر از یک فروشنده خصوصی هستید، باید بدانید که گارانتی قابل انتقال است اما محدودیت هایی دارد.

لینک مفید : زانتیا و آشنایی با دلایل فنی روشن نشدن زانتیا

دارندگان ثانویه هیبریدی های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ ضمانت مادام العمر باتری را به ۱۰ سال در ۱۰۰۰۰۰ مایل کاهش می دهند. پوشش پیشرانه نیز به ۵ سال در ۶۰۰۰۰ مایل کاهش می یابد.

آیا به گارانتی تمدید شده هیوندای نیاز دارید؟

از آنجایی که گارانتی هیوندای طول عمر بیشتری نسبت به برنامه های پوشش برندهای دیگر دارد، ممکن است مدتی طول بکشد تا به فکر محافظت طولانی مدت باشید.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : با این حال، گارانتی طولانی مدت به طور بالقوه می تواند شما را از تعمیرات پرهزینه ای که با قدیمی شدن وسیله نقلیه شما محتمل تر می شود، نجات دهد.

اگر به خرید گارانتی تمدید شده فکر می کنید، باید امور مالی شخصی خود را بررسی کنید، زیرا گارانتی تمدید شده چیزی است که ممکن است ماهانه پرداخت شود.

برای بسیاری از رانندگان، این موضوع به این خلاصه می‌شود که آیا بودجه لازم برای پرداخت صورتحساب تعمیر غیرمنتظره را از جیب خود دارید یا خیر.

لینک مفید : سوناتا lf همراه با راهنمای تعویض روغن سوناتا lf

قابلیت اطمینان خودروی هیوندای شما و میزان هزینه ای که هر سال برای تعمیرات هزینه می کنید نیز اهمیت دارد.

دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبرید IF : در J.D. Power 2021 US Vehicle Dependability Study℠، هیوندای در رتبه هفتم از ۳۳ خودروساز مورد بررسی از نظر قابلیت اطمینان قرار گرفت.

در طول یک دوره بررسی ۱۲ ماهه، مالکان هیوندای ۱۰۱ مشکل مکانیکی در هر ۱۰۰ خودرو را گزارش کردند، در حالی که میانگین صنعت ۱۲۱ مشکل بود.

وقتی صحبت از نگهداری منظم به میان می‌آید، سایت تخمین تعمیر خودرو RepairPal، هزینه تعمیر و نگهداری سالانه هیوندای را ۴۶۸ دلار است که تقریباً ۲۰۰ دلار کمتر از میانگین ملی ۶۵۸ دلاری است.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : hyundai-warranty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *