خودرو فیدلیتی و همراه با کاتالوگ راهنمای فیدلیتی

? خودرو فیدلیتی و همراه با کاتالوگ راهنمای فیدلیتی | بخش خودرو PDF :

? ۱- نمونه های ماشین

? ۲- مشخصات فنی خودرو فیدلیتی



قیمت : ۹.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


Fidelity Auto Shipping یکی از در دسترس ترین و باتجربه ترین کارگزاران حمل و نقل خودرو در سراسر جهان است که خدمات حمل و نقل خودرو در سطح ملی و بین المللی را ارائه می دهد.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : ارسال خودرو به سراسر کشور آنها دارای شبکه بزرگی از حامل های اتومبیل، حمل و نقل قایق و قایق بادبانی، رزرو آنلاین و بسیاری از خدمات حمل و نقل دیگر هستند.

Fidelity Auto Shipping که در سال ۲۰۰۸ توسط دو دوست که در صنعت لجستیک کار می کردند تأسیس شد، یکی از شناخته شده ترین کارگزاران حمل و نقل خودرو در این تجارت است.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : این شرکت شبکه گسترده ای از حامل های خودرو را در ایالات متحده، کانادا، مکزیک و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان ارائه می دهد. قابلیت های ملی و بین المللی حمل و نقل خودرو Fidelity چیزی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

این شرکت وسایل نقلیه، قایق و تجهیزات سنگین را در سراسر جهان حمل می کند. در واقع، طبق این وب سایت، Fidelity 36847 وسیله نقلیه را ارسال کرده است. در اینجا اطلاعات بیشتری درباره خدمات Fidelity Auto Shipping وجود دارد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش خودرو


کمی آشنایی با فیدلیتی

مرحله ۱ – پر کردن فرم قیمت یا تماس – برای درخواست قیمت، نوع خدمات مورد نیاز، جزئیات حمل و نقل و جزئیات وسیله نقلیه خود را وارد کنید.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : هنگامی که اطلاعات خود را ارسال کردید، Fidelity از طریق ایمیل و/یا تلفن برای رزرو سفر با شما تماس خواهد گرفت. مظنه ها شامل تفکیک هزینه دقیق حرکت شما است.

لینک مفید : تویوتا راوفور

اگر تصمیم به رزرو آنلاین دارید، باید شماره سفارش خود را وارد کنید. فیدلیتی یک شرکت حمل‌ونقل حرفه‌ای تأیید شده و بیمه شده را برای حمل وسیله نقلیه شما تضمین می‌کند.

اگر اسناد گمرکی برای یک حرکت بین المللی مورد نیاز باشد، Fidelity نیز به این اسناد کمک خواهد کرد.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : راننده ماشین شما را تحویل می گیرد – Fidelity یکی از حامل های خودروی خود را برای تحویل گرفتن وسیله نقلیه شما می فرستد. حداقل سه ساعت قبل از تحویل به مشتریان اطلاع داده می شود.

لینک مفید : آموزش تعمیر اتومبیل های سواری

هنگام تحویل گرفتن خودرو توسط شرکت حمل و نقل، مشتری یا نماینده باید در محل حضور داشته باشد. هم راننده و هم مشتری ماشین را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که همه چیز در شرایط خوبی است قبل از بارگیری در کامیون.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : تحویل ماشین شما – یک شرکت حمل‌ونقل خودرو، ماشین را به درب منزل شما (یا تا حد امکان قانونی نزدیک‌تر) تحویل می‌دهد، مگر اینکه به جای آن تصمیم گرفته باشید ماشین خود را از ترمینال بازیابی کنید.

لینک مفید : دفترچه راهنما فارسی آپاچی RTR200

مشتریان یا نماینده باید هنگام تحویل خودرو با راننده ملاقات کرده و تحویل را امضا کنند. پس از امضای بارنامه، فرآیند حمل خودرو تکمیل می شود.

خدمات حمل و نقل خودکار فیدلیتی

یکی از مواردی که Fidelity Auto Shipping را از رقبای خود متمایز می کند خدمات حمل و نقل خودروی فراوان آن است.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : چه به یک خودروی ارسال شده در سراسر کشور یا سراسر جهان نیاز داشته باشید، Fidelity می تواند آن را مدیریت کند. در اینجا لیستی از خدمات این شرکت آمده است.

لینک مفید : مشخصات فنی k132‌ ایران خودرو

حمل و نقل اتومبیل درب به در – با خدمات حمل و نقل اتومبیل درب به در Fidelity، یک شرکت حمل و نقل خودرو وسیله نقلیه شما را تحویل می گیرد.

آن را به محل آنها می برد تا یک باربری آن را تحویل بگیرد و به نزدیک ترین ترمینال به مقصد برساند. خودرو توسط یک شرکت حمل‌ونقل محلی تحویل گرفته می‌شود و تا حد امکان قانونی به آدرس ارائه شده تحویل داده می‌شود.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : حمل و نقل خودرو از ترمینال به پایانه – اگر ترجیح می دهید ماشین خود را از ترمینال پیاده کنید و تحویل بگیرید، می توانید این کار را با حمل و نقل خودکار Fidelity انجام دهید. به سادگی ماشین را در یک مرکز محلی در نزدیکی خود پیاده کنید.

لینک مفید : خودرو تویوتا chr

یک شرکت حمل‌ونقل خودرو، آن را به پایانه‌ای در شهر مقصد یا نزدیک به آن تحویل می‌دهد تا شما آن را تحویل بگیرید.

حمل و نقل خودکار باز – طبق گفته Fidelity، کریرهای روباز نسبت به تریلرهای بسته قیمت کمتری دارند و معمولاً حداقل ۶ تا ۱۰ وسیله نقلیه را حمل می کنند. حرکت ماشین خود از طریق یک حامل هوای آزاد به این معنی است که ماشین شما پوشیده نخواهد شد یا از عوامل محافظت نمی شود.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : زمان حمل و نقل عموماً با حمل و نقل در هوای آزاد طولانی تر است، زیرا ماشین های بیشتری برای رها کردن و تخلیه وجود دارد.

لینک مفید : روش استفاده از برنامه اندرویدی ریموت خودرو

حمل و نقل خودروی سرپوشیده – برای کسانی که دارای خودروهای کلاسیک یا خودروهای سطح بالا هستند، انتخاب حمل و نقل خودکار بسته بهترین راه برای محافظت از وسایل نقلیه ارزشمند آنها است.

حمل و نقل خودروی بسته هزینه بیشتری دارد اما محافظت بیشتری در برابر عناصر ایجاد می کند. به گفته فیدلیتی، اکثر کامیون های محصور در یک زمان یک تا پنج وسیله نقلیه حمل می کنند. در حالی که حمل و نقل سریع تر است، حامل های بسته گران تر هستند.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : حمل و نقل کلاسیک و عجیب و غریب – اگر ماشینی دارید که نیاز به توجه بیشتری دارد، Fidelity می تواند این کار را انجام دهد. شرکت حمل و نقل خودرو می تواند اتومبیل های کلاسیک، اتومبیل های قدیمی و وسایل نقلیه عجیب و غریب را ارسال کند.

لینک مفید : رینگ اسپرت

حمل و نقل برون مرزی – Fidelity می تواند اتومبیل ها را از ایالات متحده به کانادا و مکزیک ارسال کند. شرکت حمل و نقل خودرو نیز می تواند در مورد اسناد و مدارک لازم کمک کند.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : حمل‌ونقل بین‌المللی – مقاصد رایجی که Fidelity اتومبیل‌ها را به کارائیب، کانادا، اروپا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و آفریقا حمل می‌کند.

علاوه بر این، این شرکت به ایالات متحده از جمله آلاسکا، هاوایی و مناطق ایالات متحده گوام و ناسائو خدمات ارائه می دهد. Fidelity قادر به رسیدگی به اسناد گمرکی و تشکیل پرونده برای مشتریان است.

لینک مفید : خودرو پریوس

حمل و نقل خودرو در سراسر کانادا – علاوه بر حمل و نقل به و از هر ایالت ایالات متحده، Fidelity می تواند خودرو را در سراسر کانادا، از جمله استان های جنوبی و شهرهای بزرگ (مانند تورنتو، وینیپگ، کلگری، ادمونتون و ونکوور) و مناطق سخت تر حمل کند. مانند جزیره ویکتوریا.


کاتالوگ راهنمای فیدلیتی

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد فاکتورهای هزینه، قیمت و نرخ خدمات حمل و نقل خودرو Fidelity آمده است.

عوامل متعددی می تواند بر قیمت حمل و نقل خودروی شما تأثیر بگذارد. در اینجا مواردی وجود دارد که بر نرخ حمل و نقل خودرو و قیمت Fidelity تأثیر می گذارد:

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : برند و مدل وسیله نقلیه – هنگامی که درخواست قیمت می‌کنید، Fidelity باید از برند و مدل خودروی شما اطلاع داشته باشد. برخی از مدل‌ها و مدل‌ها ممکن است به توجه بیشتری نسبت به سایرین نیاز داشته باشند.

اندازه و وزن ماشین شما – ماشین های بلندتر و سنگین تر ممکن است به امکانات خاصی نیاز داشته باشند. به طور کلی، جابجایی خودروهای بزرگتر نسبت به خودروهای کوچک هزینه بیشتری دارد.

لینک مفید : دفترچه راهنما اپتیما

نوع حمل و نقل خودرو – نوع خاصی از خدمات حمل و نقل خودرو که استفاده می کنید بر هزینه شما تأثیر می گذارد. حمل و نقل آزاد مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل است و هزینه کمتری نسبت به حمل و نقل بسته دارد. با این حال، حامل های بسته محافظت بهتری برای وسایل نقلیه ایجاد می کنند.

مسافت – فاصله همیشه عامل مهمی در محاسبه هزینه حمل و نقل خودرو است. به طور کلی، هرچه جابجایی دورتر باشد، هزینه حرکت بیشتر است.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : اسناد گمرکی و اسناد اضافی – اگر برای تکمیل مدارک لازم برای حمل و نقل بین‌المللی خودرو به Fidelity نیاز دارید، ممکن است هزینه اضافی داشته باشید.

مکان و مسیر – شهرهای بزرگ و مناطق شهری (مثلاً: میامی، بوستون و نیویورک سیتی) تمایل دارند که حامل های اتومبیل و رانندگان بیشتری برای حمل وسایل نقلیه در دسترس داشته باشند.

این ممکن است قیمت کلی حمل و نقل خودرو را کاهش دهد. اگر ترمینال Fidelity در شهر شما وجود نداشته باشد، هزینه حمل و نقل خودروی شما ممکن است بیشتر باشد.

لینک مفید : روشن کردن خودرو key less بدون ریموت

وضعیت وسیله نقلیه شما – به طور کلی، جابجایی خودروهایی که در شرایط خوبی هستند نسبت به خودروهایی که غیرقابل استفاده هستند، هزینه کمتری دارد. خودروهایی که غیرقابل استفاده هستند نیاز به توجه و امکانات بیشتری دارند.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : فصلی – آنهایی که در تاریخ حمل و نقل خود انعطاف پذیر هستند ممکن است بتوانند قیمت های بهتری کسب کنند. نرخ حمل و نقل خودرو بسته به فصل و زمان سال متفاوت است.

انتظار قیمت های بالاتر را در ماه های تابستان در بسیاری از نقاط کشور داشته باشید. علاوه بر این، اگر قصد دارید خودرویی را در زمستان به حالت گرم تری ارسال کنید، با توجه به افزایش تقاضا، انتظار داشته باشید که قیمت آن بالاتر باشد.

لینک مفید : راهنمای خاموش شدن ال نود

طبق نقل قولی که برای ما ایمیل شده است، قیمت های حمل و نقل داخلی شامل بیمه، خدمات درب منزل، هزینه اضافی سوخت، عوارض، مسافت پیموده شده و مالیات است. هنگامی که یک پیشنهاد حمل و نقل Fidelity دریافت کردید، پنج روز اعتبار دارد.

کاتالوگ راهنمای فیدلیتی : تکمیل فرم آنلاین نقل قول Fidelity آسان بود. با این حال، همه نقل قول ها در عرض ۲۴ ساعت برای ما ایمیل نشدند. چندین نکته برجسته مشتری عبارتند از:

  • نمایندگان از طریق ایمیل و تلفن در دسترس هستند
  • خدمات حمل و نقل خودرو داخلی و بین المللی را ارائه می دهد
  • توانایی رسیدگی به امور گمرکی و مدارک لازم
  • شبکه گسترده ای از حامل های خودرو در سراسر جهان
  • فرم نقل قول آنلاین آسان با گزینه رزرو آنلاین
  • فاکتورها را می توان به صورت آنلاین پرداخت کرد
  • حمل و نقل خودرو درب به در و ترمینال به پایانه را ارائه می دهد

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : fidelity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *