رینگ اسپرت و راهنمای تخصصی انتخاب رینگ اسپرت

? رینگ اسپرت و راهنمای تخصصی انتخاب رینگ اسپرت | بخش خودرو PDF :

? ۱- نحوه صحیح انتخاب رینگ

? ۲- انواع رینگ

? ۳- راهنمای انتخاب رنگ و نوع آن



قیمت : ۲۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


رینگ ها شاید از نظر مکانیکی ساده ترین قسمت یک خودرو باشند زیرا البته… حرکت نمی کنند! و با این حال، تفاوت‌های ظریفی که استفاده می‌شود باعث می‌شود آنها عمیق‌تر از آن چیزی که بیشتر ما فکر می‌کردیم پیش بروند.

یک رینگ عالی اول از همه مستحکم خواهد بود و به چرخش های G زیادی نیاز دارد، اما همچنین باید بتواند ترمزها را خنک کند، وزن فنر نشده را کاهش دهد و تراکم هوا را در پشت لاستیک کنترل کند.

چیزی که به طور معمول یک تا سه قطعه فلزی است، یکی از مهم ترین قطعات یک خودروی پرفورمنس به نظر می رسد و ما هنوز حتی به ظاهر اشاره نکرده ایم!

هر رینگ در اینجا کادرهای بالا را بررسی می کند، اما برای ایجاد این لیست باید سکسی نیز باشد. اگر می تواند روی سیویک Si 1995 و همچنین کونیگ زگ جسکو کاملاً جدید استفاده کند، ما در حال کار هستیم!

مطمئناً این یک دستور بلند بود، اما با کمی تخیل و نرم افزار واقعیت افزوده توانستیم آن را محدود کنیم. نتیجه نهایی تقریباً همیشه ظاهری تمیز و سفارشی است که به دیگران امکان می دهد بدانند خودروی شما موجود نیست…

به روشی خوب. اگر با ماشین مناسب هستند، این رینگ‌هایی هستند که باید برای ظاهری در نظر بگیرید که می‌گوید «حتی سعی نکنید با من مسابقه دهید».


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش خودرو


کمی آشنایی با رینگ

این ها توسط OZ Racing به عنوان “معروف ترین چرخ های ۶ پره دو پره تا کنون” معرفی شده اند. و ما فکر نمی کنیم آنها اشتباه می کنند. این به این معنا نیست که آنها ابتدایی هستند، اما به نظر می رسد که آنها واقعاً به تصویر هر ماشین یا ماشین مدرنی که سعی می کند مدرن به نظر برسد، می رسد.

این چرخ‌های تک بلوک از فرآیند ریخته‌گری کم فشار و عملیات حرارتی روی آلیاژ آلومینیوم (Al Si 7 Mg) برای مقابله با سوء استفاده استفاده می‌کنند.

به نظر ما روکش نقره‌ای برای این رینگ خوش‌دست‌تر است، اما «مت برنز» نیز قابل بررسی است.

لینک مفید : دفترچه گارانتی خودرو سوناتا هیبریدIF

اگر BRZ/ 86 به خانه نگاه می کنند به این دلیل است که از نظر طراحی شبیه به رینگ های عرضه شده است و در عین حال در S4 تصویر نیز خوب به نظر می رسد و بله، ما اغلب آنها را در پورشه می بینیم.

BBS به گران بودن معروف است و این رینگ های دو تکه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع، گران ترین چرخ پس از فروش، BBS است. آنها را با هیچ رینگ مدرن دیگری اشتباه نمی گیریم، و داشتن یک مجموعه بسیار انعطاف پذیر است، اما نه فقط به دلیل هزینه بالاتر.

لینک مفید : راهنمای تخصصی خرید رینگ و لاستیک اسپرت

رینگ ها سبک هستند و در برابر ضربه و فرورفتگی در گرمای سرعت بسیار مقاوم هستند. در حالی که تعداد زیادی BBS با قیمت بسیار کمتر وجود دارد، این نگاهی است که باید مورد توجه قرار گیرد…

در حالی که این رینگ ها ممکن است در هر خودرویی خوب به نظر برسند، مطمئناً طرفداران خاص خود را دارند و طعمی دارند که همه با آن موافق نیستند، اما ما اینجا نیستیم تا مردم را با خود “موافق” کنیم.

پس از همه، هنری فورد گفت: “اگر از مردم می پرسیدم که چه می خواهند، آنها می گفتند اسب های سریع تر.” اگر می‌توانید عملکرد بالا و ظاهری جوان‌تر، اصلاح‌شده/سفارشی‌شده را بپردازید، اینها رینگ‌هایی هستند که باید انتخاب کنید.

لینک مفید : خودرو پریوس و آشنایی با آپشن های خودرو پریوس ۲۰۱۷

اینها یکی از رینگ های بسیار مورد علاقه ما در تمام دوران هستند، زیرا هر وسیله نقلیه ای را به طور خودکار بسیار سریعتر نشان می دهند.

دو پره های ۶ تایی به گونه ای در رینگ قرار گرفته اند که باعث می شود از نظر عملکردی بسیار آماده، تهاجمی و حتی توانمند به نظر برسد.

صادقانه بگویم، اینها در یک مینی ون خوب به نظر می رسند و حتی در یک لامبورگینی بهتر به نظر می رسند! همانطور که گفته شد، آنها قطعات مسابقه ای صرفاً ناهموار نیستند، اما هنوز هم اصلاح شده و قادر به نشان دادن ترمزهای برمبو هستند.

این طراحی در اصل الهام گرفته از ورزش های موتوری بود و تا آنجا که برند Konig می گوید، آنها به یکی از بهترین انتخاب ها از نظر قیمت به ازای کیفیت شهرت دارند، و از آنجایی که قیمت آنها مانند برخی فولادهای ارزان قیمت Walmart نیست.

لینک مفید : دفترچه راهنمای خودرو بسترن B30

این واقعاً چیزی را می گوید. به هر حال، قیمت آن معقول است و رینگ های بسیار کمی وجود دارد که بالاتر از آن قرار دهیم.

در حالی که بسیاری از رینگ‌های دیگر مانند این ساخته نمی‌شوند، این پسران تمیز در حالی که با سرعت بالا می‌چرخند ساخته می‌شوند تا قدرت مولکولی ایجاد کنند که خودروهای با سرعت بالا به آن متکی هستند.

بنابراین، آلیاژ بسیار سفت تر است و شکستن آن دشوار است. در حالی که آنها در حال حاضر سبک وزن هستند، این روش همچنین باعث سبکتر شدن فضای بیرونی، کاهش جرم چرخشی، چرخش با بازوهای بیرونی دروس فیزیک می شود. اما ما در اینجا در مورد ظاهر صحبت می کنیم.

لینک مفید : آموزش تعمیر اتومبیل های سواری

به عنوان یک امتیاز، این رینگ‌ها بسیار جدید و کاملاً منحصربه‌فرد هستند تا جایی که تنها تصویری که می‌توانیم پیدا کنیم مربوط به مدل‌سازی آئودی خود TSW بود! نشانه ای، شاید؟ یک رینگ اکتشافی جامد از یک شرکت معتبر؟ آینده، حتی؟


رینگ اسپرت

به نظر می‌رسد که شش پره پررنگ دقیقاً به لاستیک نزدیک می‌شوند، بنابراین سیاه رنگ ایده‌آل در اینجا است.

در حالی که هر خودرویی می‌تواند از نظر زیبایی از رینگ‌هایی که به این خوبی به نظر می‌رسند سود ببرد، مطمئناً سبکی دارند.

نتیجه ایده‌آل لاستیک‌های کم‌حجم روی چرخ‌های ترجیحاً پهن‌تر خواهد بود، که ظاهری تمیز را ایجاد می‌کند که شبیه پیموبیل‌های کرومی دهه ۹۰ نیست، اما یک وسیله نقلیه لوکس آماده مسابقه است و برای خودروهایی مانند آئودی مدرن عالی است.

بله بله. همانطور که نشان داده شده است، BBS CH-R در تویوتا C-HR ظاهر خوبی دارد، اما دیدن اینکه چگونه CH-R به دلیل کم‌توان بودن شهرت دارد، هدر خواهد بود. هیچ رابطه ای در نام هایی که بتوانیم کشف کنیم وجود ندارد.

اصلا به همین دلیل این رینگ ها ساخته نشدند! در حالی که آنها سبک ترین نیستند، آنها برای یک لبه با عملکرد عالی در دروازه می سازند و برای BBS خیلی گران نیستند. اگر رنگ شما نقره ای (یا تیتانیوم) است، اینها انتخاب هستند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای فارسی سوناتا

آنها همچنین با یک نسخه خط قرمز عرضه می شوند که باعث می شود ماشین شما شبیه Hotwheels به نظر برسد، و از نظر ما، این چیز خوبی است، به خصوص با برخی از انواع رنگ های مسابقه ای.

هفت پره تقسیم شده (یا استخوان جناغی یا هر چیزی که شما آن را می نامید) با ایجاد ظاهری کوچکتر چرخ اما همچنان قوی به ظاهر آن می افزاید. شکل کوچک ظرف در وسط، ظاهری صاف و مطابق با خودروهای اسپرت را ایجاد کرده است، به خصوص در خودروهای دهه ۹۰ شگفت انگیز است.

این چرخ‌ها همان چیزی هستند که برخی ممکن است آن‌ها را «دیش‌شده» یا «دیپ دیش» بخوانند.

پره های داخلی و لبه بیرونی بیرون زده به خودی خود کارایی را افزایش نمی دهند، اما ماشین شما را به شکل یک وسیله نقلیه برنجی سیمان می کنند، و با این حال آنها یک “کاسه سالاد” کرومی بزرگ نیستند که غیرعملی به نظر برسند.

لینک مفید : زانتیا و آشنایی با دلایل فنی روشن نشدن زانتیا

در حالی که اینها به بهترین وجه با یک ماشین پایین‌تر جفت می‌شوند، خوشبختانه گزینه‌های زیادی دارند که مانند دوست قدیمی ما، برنزی مات یا حتی سفید، غیر کرومی و تک رنگ هستند. طلا توصیه ما برای WRX ها است.

در خودروهای گران‌قیمت، کروم انتخابی جسورانه و جالب است، اما مشکی این ظاهر خطرناک را نیز دارد. رینگ ها به دلیل قیمت و کیفیت برای خودروهای ارزان قیمت بهترین باقی می مانند: تقریباً ۲۰۰-۴۰۰ دلار در هر رینگ.

مطمئناً ارزان نیست، اما از گرانترین آنها فاصله زیادی دارد. خود نام تجاری در کناره نقش بسته است، شایسته است از ما بپرسید، زیرا این رینگ با مشارکت دریفتر حرفه ای Redbull، Kiki Sak Nana ساخته شده است.

لینک مفید : کیا سراتو

به نوعی این رینگ ها به خودروهای AWD ختم می شوند. به احتمال زیاد آنها را در نیسان اسکای لاین GT-R (R33/R34 و حتی R35 مدرن) دیده اید. آنها همچنین به خوبی روی پورشه ها قرار می گیرند.

این رینگ‌ها ظاهری بسیار مربعی به نمایش می‌گذارند و در خودروهایی با لاستیک‌های مخصوص مسیر یا حتی لاستیک‌هایی با آج‌های خارج از جاده که گوشه‌ها را می‌پوشاند، عالی به نظر می‌رسند.

لینک مفید : خودرو فیدلیتی

یک نگاه سنگ بنای رینگ‌ها و لاستیک‌های Volk Racing TE37 با حروف سفید است! آه! خیلی خوبه که نگاه کنی

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : ۱۰-performance-rims-that-look-great-on-any-sports-car

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *