چطور از ماشین بافندگی استفاده کنیم ؟

? چطور از ماشین بافندگی استفاده کنیم ؟ | فهرست PDF :
? ۱- مقدمه
? ۲- مراحل استفاده از ماشین بافندگی


قیمت : ۷.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


منابع

کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – بخش آموزشی



چطور از ماشین بافندگی استفاده کنیم ؟
چطور از ماشین بافندگی استفاده کنیم ؟

تمام ماشین های بافندگی یک بافت یا دو بافت دارند. دستگاه بافندگی با یک بافت دارای یک میله سوزن است. برای تولید پارچه همگن با الگوی دو طرفه مجاز است ، به شرطی که محصول دارای پارچه ای باشد.

به هر حال زیور آلات دوباره ایجاد می شود.با ایجاد سوراخ ، این الگو روی صفحات مخصوص از شابلونها اعمال می شود ، پس از آن آنها به داخل دستگاه وارد می شوند. کامپیوتر. همه چیز توسط برنامه الکترونیکی محاسبه می شود. کتابچه راهنمای. فرد خود الگو را “می بافد”.


چطور از ماشین بافندگی استفاده کنیم ؟

دستگاه هایی که دارای دو بافت هستند به ترتیب دارای دو تخت سوزنی هستند. اوضاع هم از سمت جلو و هم از سمت اشتباه صاف و شسته و رفته است.

به عنوان مثال ، یک کت یا یک ژاکت کش باف پشمی. با این حال ، اگر می خواهید یک الگوی در رنگ های مختلف ببافید ، سپس نخ ها از داخل بیرون می شوند.

آنها همه کاره هستند ، می توانند با نخ نازک و ضخیم به همان اندازه کار کنند.

این معیار است که ضخامت نخ را تنظیم می کند. با توجه به آمار بازاریابی تولید کنندگان و مهمتر از همه ، با توجه به بررسی های مصرف کنندگان ، دستگاه های کلاس V مورد علاقه بی چون و چرا هستند.


لوازم جانبی موجود در ماشین که فروشگاه کاظم پور رائه میدهد:
۲۰ کارت های پانچ شده مدلهای متنوع، آنتن، مجموعه ای از وزنه ها، کتابچه راهنما، DVD آموزشی و …

لوازمهای جانبی که جدا از ماشین میباشند و در صورت سفارش مشتری ارسال خواهد شد: میز مخصوص ماشین بافندگی برادر، دستگاه کلاف پیچ جهت دوک کردن کاموا برای جلوگیری از گره خوردن آن هنگام کار با ماشین و دستگاه پانچ کارت که مدلهای متنوع و قیمتهای متفاوتی دارند.این لوازم و قیمتهای آنها را میتوانید اینجا ببینید.

ماشینهای بافندگی ارائه شده در فروشگاه کاظم پور به همراه تمامی لازم جانبی مثل دسته اصلی، نخبر، دسته طوری و شانه ها به صورت کامل می باشد. در مدلهای همراه با دستگاه کشباف که قیمت بیش از یک میلیون دارند، دستگاه کشباف که دستگاهی مشابه ماشین اصلی است نیز با تمام تجهیزات جانبی نظیر وزنه ها و شانه ها اضافه شده است. با ماشینهای بدون کشباف نیز میتوان با دوبل کردن بافت ساده، بافتی مشابه کشباف برای سر آستین و … بافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *