ابطال طلسم همراه با مدت زمان باطل شدن طلسم

? باطل شدن طلسم | آشنایی با مدت زمان باطل شدن طلسم | بخش تجربه PDF :

? ۱. طلسم چیست ؟

? ۲. آیا طلسم و جادو حقیقت دارد ؟

? ۳. چند نوع طلسم وجود دارد ؟

? ۴. راه های رهایی از طلسم چیست ؟

? ۵. چه کسانی میتوانند طلسم را انجام دهند ؟

? ۶. نکات مهم در رابطه با طلسم



قیمت : ۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


همانطور که میدانید در دنیایی زندگی میکنیم که همه چیز ممکن هست و افرادی هستند که به مهارت هایی دست پیدا کردند و از آن مهارت در جهت اشتباهی متاسفانه استفاده میکنند

طلسم و جادو هم جزو یکی از این مهارت ها هست اما موضوع مهم اینه که از آن چطور استفاده شود

طلسم ها انواع مختلفی دارد و زمان بندی هر یک بسیار متفاوت هست و جالب هست نحوه ابطال آن هم متفاوت هست مثلا شما نمیتوانید یک روش خاص را برای باطل کرد تمام طلسم ها استفاده کنید

ما در این پی دی اف به صورت واقعا اصولی به شما آموزش میدیم که نحوه ابطال و مدت زمان باطل شدن هر طلسم چگونه هست !!

نکته : لطفا در انجام آن تنبلی نکنید تا به لطف الله یکتا از طلسم و جادو رهایی پیدا کنید و به سمت نور قدم بردارید !


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

برخی از افراد به این دلیل که عاشق ایجاد توهم هستند وارد جادو و طلسم می شوند و برخی دیگر به دلایل معنوی این کار را انجام می دهند.

مدت زمان باطل شدن طلسم : هر چه جذابیت شما رازآلود باشد، اجرای طلسم و جادو می تواند راهی برای نشان دادن جادوگری شما و تحت تاثیر قرار دادن دوستانتان باشد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


کمی آشنایی با جادو و طلسم

اگر در یادگیری جادو تازه کار هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کتابخانه عمومی خود را برای یافتن کتاب های جادویی بررسی کنید. کتاب یکی از بهترین راه ها برای یادگیری ترفندهای جدید و آسان است.

مدت زمان باطل شدن طلسم : اغلب، کتاب‌های جادویی ترفندهایی دارند که می‌توانید با استفاده از وسایل روزمره که در خانه یا محل کار پیدا می‌شوند، یاد بگیرید.

لینک مفید : رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها

چندین ترفند جادویی آسان برای مبتدیان و کودکان وجود دارد که می توانند با استفاده از وسایل خانه یاد بگیرند. هنگامی که یک یا دو ترفند را یاد گرفتید، می توانید اجرا را با تماشاگران تمرین کنید.

اجرا برای یک مخاطب سرسخت (به عنوان یک مبتدی) می تواند طاقت فرسا باشد. انتخاب کنید تا ترفندهایی را به افرادی نشان دهید که دوستانه، قدردان هستند و به شما بازخورد می دهند.

مدت زمان باطل شدن طلسم : هنگام اجرا، توصیه می شود روی ارائه کار کنید، که اغلب راز مجذوب کردن مخاطبان شماست.

لینک مفید : چگونه از اعتیاد به مواد ها بیرون بیایم ؟

قبل از خرید ترفندهای جادویی، کتاب یا ویدیو، نظرات را بخوانید و نظرات ارزشمندی را دریافت کنید. به طور کلی، کتاب ها بهترین ارزش را ارائه می دهند، زیرا آنها بیشترین تکنیک ها و ترفندها را نسبت به قیمت ارائه می دهند.

هزینه فیلم‌ها بیشتر از کتاب است و ترفندهای کمتری ارائه می‌کنند، اما به شما اجازه می‌دهند اثری را در عمل ببینید.

مدت زمان باطل شدن طلسم : یادگیرندگان بصری احتمالاً تأثیری را برای یادگیری از طریق ویدیو آسان تر از خواندن خواهند یافت.

لینک مفید : سعد و نحس

معمولاً انگیزه رفتن به یک فروشگاه جادویی و خرید انواع افکت ها برای یادگیری وجود دارد. برخی از اثرات جادویی ممکن است برای سطح مهارت خاص شما مناسب نباشند. به علاوه، خرید ترفندهای جادویی می تواند به سرعت گران شود.

مدت زمان باطل شدن طلسم : به دنبال ترفندهایی باشید که برای مبتدیان توصیه می شود و قیمت مناسبی دارند. به عنوان مثال، می توانید دوستان خود را با ترفندهایی مانند Spoon Bend، DIY Magic Box یا Magnetic Pencil تحت تاثیر قرار دهید.

برقراری ارتباط با جادوگران دیگر راهی عالی برای نشان دادن آزادانه جلوه های جدید خود به دیگران بدون نیاز به نگرانی در مورد شکست و افشای اسرار است.

مدت زمان باطل شدن طلسم : شعبده بازان دیگر می توانند بازخورد ارزشمندی را به شما ارائه دهند و روش های بهتری را به شما آموزش دهند.

لینک مفید : گنج نامه

سازمان‌های جادویی عالی مانند برادری بین‌المللی شعبده‌بازان و انجمن جادوگران آمریکایی، باشگاه‌های محلی دارند که می‌توانید با جادوگران دیگر ملاقات کرده و با آنها کار کنید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک فروشگاه جادوگری محلی در منطقه خود دارید، همچنین می توانید ببینید که آیا این فروشگاه میزبان یک باشگاه است یا خیر. بیشتر شعبده فروشی ها مکانی برای گردهمایی برای گپ زدن با شعبده بازان دیگر فراهم می کنند.

مدت زمان باطل شدن طلسم : فروشگاه‌های جادویی محلی به ندرت پیدا می‌شوند، بنابراین توصیه می‌شود با بازپرداخت، مانند خرید ترفندها و لوازم، از آنها حمایت کنید.

مدت زمان باطل شدن طلسم

کسانی که در مورد یادگیری جادو جدی هستند، می خواهند یک تکنیک اساسی توسعه دهند. برای شروع یک پایه، درس های جادو می تواند کمک کند.

مدت زمان باطل شدن طلسم : یکی از ترفندهای کارت جادویی خوب که باید یاد بگیرید «زحمت دست» است که شامل تکنیک‌هایی مانند برش، جادو کردن، شکوفایی، کنترل و نیرو است.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : steps-for-getting-started-in-magic

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. جناب تشکر من یه حسی داشتم که حس میکردم طلسم وارد زندگیم شده

    مطالعه که کردم فایلتونو دقیق متوجه شدم که اصلا چکار میتونم بکنم

  2. من برم کارایی که گفته انجام بدم که زود مدتش بشه و باطلش کنم

    کلی ذوق دارم البته پدرمو در اورده این طلسم دیگه برم شرشو کم کنم

    1. سلام من طلسم جن وخون گرفتم واسه بازگشت معشوق الان روز سومه به بازوم بستم ولی دستم درد میکنه ایا تاثیره این طلسم میباشد ایا با وجود این درد مطمعن شوم که داره روی طرف تاثیر میزاره یا نه

      1. سلام ، عزیز طبق قوانین جهان هستی و آیات قرآنی انسان نمیتواند بدی و حتی خوبی را برای کسی بخواهد

        اگر بدی و خوبی برای کسی بخواهیم تاثیرش برای خود ما هست و در یک صورت فرد مورد نظر اسیب میبیند که قدرت را به این موضوعات داده باشد و پذیرفته باشد که عامل بیرونی در زندگیش تاثیر گذار هست

        در خصوص طلسم جن : پیشنهاد میکنیم اصلا این کار را نکنید چرا که جن های کافر از شما سو استفاده میکنند و وقتی پای این موجودات را در زندگی خود باز کنید عواقب شدیدا بدی به همراه دارد

        برای دیگران طلب خوبی کنید تا خوبی وارد زندگیتون بشود

        اگر قرار بود ما زندگی دیگران را نابود کنیم و هیچ عواقبی برای ما نداشت که الله یکتا در اون صورت عادل نبود که

        دقت کنید – انسان برای بدی کردن به دیگران به این دنیا نیامده بلکه دلایلی خیلی مهم تری دارد که روح شما این جسم را انتخاب کرده است

      1. سلام ، جهت باطل شدن طلسم میتوانید پی دی اف را تهیه و مطالعه و مراحل را انجام دهید تا به لطف و اجازه الله یکتا شما هم به خواست خود برسید

  3. سلام جناب من ی دختری وارد زندگیم شده مشگلات زیاد هستوفال گرفتم میگن طلسمت کرده لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام

      وارد بخش مذهبی بشید و دعا های رفع و ابطال طلسم را انجام دهید

  4. پی دی اف که گفتین چندتاایه سوره بخونیم همش همین بودوبس..یاکارخاصی هم بایدبکنیم !؟؟یعنی این طلسم بشدت سنگینی توسرم ومغازه همشون بایه خوندن من حل میشه ایاا..!!استادبزرگواربله!؟؟

    1. سلام – به صورت کامل داخل پی دی اف که تهیه کردید گفته شده – لطفا با دقت مطالعه و انجام دهید

      وارد فروشگاه سایت شوید و سپس وارد میزکار خود شوید و به فایلی که تهیه کردید دسترسی دارید

  5. سلام .همه اون چند کاری و ایه ای که تو پی دی اف هست باید انجام بدیم باهم.مثلا ۲ تا ایه بود که نوشته شده بود همراه داشته باشیم ‌باید جفتش باشه یا یکیش کافیه.یا چنتا ایه متفاوت از افراد متفاوت پیشنهاد شده بود همرو با هم باید انجام بدیم؟؟

  6. سلام …چند روز پیش خانم که قرار بود با هم ازدواج کتیم و دیوانه وار همدیگر را دوست داشتیم …به ناگهان تغییر مرد..البته مادر ایشان مخالف ازدواج ماست و قبلا مشکلات زیادی برای ما درست مردم است …دو روز قبل از اعلام جدایی از،طرف معشوقه او هر چه پیام از طریق مسنجر برای ایشان می فرستادم به دست ایشان نمی رسید،تا اینکه خودش از طریق فیسبوک ببرای من. پیام فرستاد وگفت چرا من را بلاک کردی،؟در حالی که من این کار را نکرده بودم با تلاش زیاد بعد از یک روز این مشکل حل شد ،روز بعد ایشان برای من پیام فرستاد و گفت اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است،دارم گیچ می شوم چیزهای غیر عادی می بینم.از چند روز پیش تا الان این اتفاقات شروع شده است،وقتی این ها را نوشت بهم زنگ زد،اما گفت هرچه دارم دکمه را فشار می دهم صدایت را نمی شنوم چه اتفاقی افتاده است ،بعد تلفن را قطع مرد…روز بعدش بهم پیام داد گفت ما دیگر نمی توانیم باهم ادامه بدهیم …باید از هم جدا بشویم ،،،من تصمیمم را گرفته ام .نمی خواهم ازدواج کنم .می خواهم تنها باشم،تمام این مدت بهت دروغ می گفتم و خداحافظ ….این ها را گفت در حالی که ما مدت بسیار زیادی بود که دیوانه وار همدیگر را دوست داشتیم و در دو روز همه چیز تغییر کرد …لطف کنید بنده را راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *