چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟

? چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ بخش تجربه PDF :

? ۱. راهکار برای جلوگیری

? ۲. چگونه بفهمیم واتس اپ ما هک شده ؟

? ۳. رفتارهای عجیب و‌‌‌ غریب گوشی

? ۴. نتیجه گیری



قیمت : ۵.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


HatsApp خود را کاملاً رمزگذاری شده می نامد، اما این باعث غیرقابل هک شدن آن نمی شود. به عنوان پرکاربردترین برنامه چت، واتس اپ انواع پیام ها از جمله پیام های شخصی شما را دارد که ممکن است برای اشتراک گذاری آنها با دیگران راحت نباشید.

پس اگر حساب واتساپ شما هک شود چه اتفاقی می افتد. اگرچه واتس اپ را می توان تا حدی هک کرد، اما لازم نیست به شما بگوییم که هک کردن چقدر می تواند برای شما بد باشد. پس از هک شدن، هکر می‌تواند مانند زمانی که واتس‌اپ آنلاین می‌شوید، الگوی خواب، فعالیت آنلاین و موارد دیگر، شما را تحت نظر داشته باشد.

هکرها می توانند به داده های واتس اپ شما از طرق مختلف مانند وب واتس اپ یا ثبت شماره شما در دستگاه دیگری دسترسی داشته باشند. واتس اپ نمی تواند همزمان روی دو گوشی کار کند، اما هکرها اگر شماره شما را در دستگاه دیگری ثبت کنند، به راحتی می توانند تمام چت های شما از جمله چت های شخصی را در دست بگیرند.

هکرها می توانند به سرعت کد QR واتس اپ شما را اسکن کنند و از هر کجای دنیا به مکالمه واتس اپ شما دسترسی داشته باشند. با این حال، این امر مستلزم آن است که هکرها برای دسترسی به کد QR به تلفن شما دسترسی فیزیکی داشته باشند.

برای اینکه بدانید وب واتس اپ شما در دستگاهی ناشناس فعال است یا نه، به سه نقطه داده شده در گوشه سمت راست بالای پنجره واتس اپ خود بروید. به واتساپ وب بروید و لیست تمام جلسات باز را بررسی کنید. با این کار می توانید تمام دستگاه هایی که به واتس اپ شما متصل هستند را مشاهده کنید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟

مانند بسیاری از برنامه های آنلاین دیگر، واتس اپ تمام تلاش خود را می کند تا داده های کاربران خود را خصوصی و ایمن نگه دارد. این پلتفرم با ویژگی هایی مانند یک بار ورود به سیستم و احراز هویت دو مرحله ای نسبتا ایمن است.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ اما، مانند هر چیزی که به اینترنت متصل است، آسیب‌پذیری‌های امنیتی وجود دارد که افراد بدجنس از کشف آن‌ها خوشحال هستند.

لینک مفید : کامل ترین نمونه قرار داد مشارکت در ساخت

با توجه به ماهیت واتس اپ، اگر فکر می کنید حساب کاربری شما نقض شده است، ضروری است که سریع عمل کنید.

این مقاله به شما یاد می دهد که چگونه فعالیت های مشکوک را در واتس اپ شناسایی کنید و به شما یاد می دهد که چگونه حساب خود را ایمن کنید. بیایید شیرجه بزنیم!


وارد حساب کاربری Whats App خود شوید

برای درک بهتر نحوه عملکرد امنیت WhatsApp، ابتدا شما را با ورود به حساب خود راهنمایی می کنیم. واتس اپ دو راه برای دسترسی ارائه می دهد. آنلاین و از طریق iOS WhatsApp Messenger یا برنامه Android WhatsApp.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ استفاده از نسخه وب واتس‌اپ تایپ کردن را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانید این کار را به جای ضربه زدن روی صفحه‌نمایش گوشی خود، روی صفحه‌کلید انجام دهید. با این حال، شما باید با دستگاه تلفن همراه خود شروع کنید.

با ضربه زدن روی نماد منوی “Alipsis عمودی” (سه نقطه عمودی) در پنجره اصلی WhatsApp، یک جلسه وب WhatsApp را در رایانه لوحی یا تلفن خود باز کنید.

لینک مفید : معامله و‌ نکاتی که قبل از انجام معامله باید بدانیم

“WhatsApp Web” را انتخاب کنید. با این کار دوربین شما برای استفاده در مرحله بعدی باز می شود.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ به شما هدایت می شود که یک کد QR را اسکن کنید که می توانید با باز کردن واتس اپ وب در مرورگر خود آن را دریافت کنید.

واتس اپ وب را با استفاده از مرورگر رایانه شخصی خود باز کنید.

کد QR را در پنجره مرورگر با استفاده از دوربین دستگاه خود اسکن کنید.

لینک مفید : رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها

اکنون می‌توانید پیام‌ها را با استفاده از صفحه‌کلید رایانه شخصی‌تان تایپ کنید، و پنجره واتس‌اپ روی تلفنتان باید با آنچه در مرورگر می‌بینید مطابقت داشته باشد، به شما امکان می‌دهد طبق معمول چت و تعامل داشته باشید.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ بررسی کنید که آیا شخصی از حساب WhatsApp شما استفاده می کند یا خیر

استفاده از WhatsApp نسبتاً آسان است. متأسفانه، اگر یک مداخله گر با برنامه تعامل نداشته باشد، می تواند چالش برانگیز باشد.

این سناریو به احتمال زیاد شخصی است که فقط می خواهد مکالمات شما را شنود کند، اما برخی از هکرها نیز می خواهند حساب شما را تصرف کنند.

لینک مفید : راهکار های تضمینی ترک سیگار

صرف نظر از نیات آنها، ما از این بخش برای آموزش برخی از علائم هشدار دهنده مبنی بر حضور شخصی در حساب شما استفاده خواهیم کرد.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ فعالیت WhatsApp خود را بررسی کنید. وقتی WhatsApp را باز می کنید، ابتدا لیستی از پیام ها را مشاهده خواهید کرد. این فهرست را برای هر پیامی که نفرستاده‌اید و پیام‌هایی که از افرادی که نمی‌شناسید دریافت کرده‌اید، مرور کنید.

اطلاعات تماس خود را بررسی کنید. اگر مداخله گر بخواهد حساب شما را هک کند، شروع به تغییر اطلاعات تماس شما می کند. در تلفن همراه، روی “بیضی عمودی” (سه نقطه عمودی) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

لینک مفید : کشف رمز گنج

روی «تنظیمات» ضربه بزنید.

“نمایه” خود را در بالای منو انتخاب کنید.

اطلاعات را بررسی کنید و مطمئن شوید که دقیق و به روز هستند.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ اگر چیزی تغییر کرد، یا اطلاعاتی وجود داشت که نمی‌شناسید، باید حساب خود را ایمن کنید. مراحل مربوط به استفاده از تایید دو مرحله ای را در بخش بعدی دنبال کنید.

لینک مفید : راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند

پیام های واتس اپ را بررسی کنید. پیام های خود را با تایپ کردن “WhatsApp” در “بار جستجو” در بالای صفحه آیفون یا استفاده از “ذره بین” در Android جستجو کنید. به دنبال پیام هایی در مورد تغییرات یا دسترسی به حساب باشید.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ دوستان جدید را بررسی کنید. با باز کردن برنامه و ضربه زدن بر روی نماد “چت” در گوشه سمت راست پایین، مخاطبین خود را در WhatsApp بررسی کنید. تأیید کنید که هیچ دوست جدید و ناشناسی در لیست ظاهر نشود.

آخرین جلسات چت را بررسی کنید. آخرین جلسه یا هر جلسه باز را با ضربه زدن روی نماد منوی “بیضی عمودی” (سه نقطه عمودی) مشاهده کنید.

لینک مفید : آکواریوم و روش راه اندازی آکواریم ساخته شده

«دستگاه‌های مرتبط» را انتخاب کنید.

فهرست «آخرین فعال…» را برای دستگاه‌های ناشناخته مرور کنید.

اگر دستگاه ناشناخته ای پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید و «Log Out» را انتخاب کنید.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ بر خلاف سایر خدمات، مراحل بالا تنها راه برای مشاهده فعالیت ورود به واتس اپ شما هستند.

لینک مفید : ساعات شبانه روز سعد و نحس

اگر متوجه شدید که شخص دیگری از حساب شما استفاده می کند، وقت آن است که آن را ایمن کنید. به خاطر داشته باشید، اگر هر یک از شرایط ذکر شده در بالا وجود دارد، باید سریع عمل کنید.


نحوه فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای در واتس اپ

اگر شخصی از حساب WhatsApp شما استفاده کرده است، باید آن را قفل کنید. اگر خوش شانس هستید، این خواهر یا برادر یا شریک زندگی شماست که از کاری که انجام می دهید جاسوسی می کند.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ اگر چندان خوش شانس نیستید، ممکن است یک هکر مخاطبین و داده های شما را بدزدد و زندگی اجتماعی شما را خراب کند. در هر صورت، باید با روشن کردن احراز هویت دو مرحله‌ای، آن را قفل کنید.

لینک مفید : معامله و‌ نکاتی که قبل از انجام معامله باید بدانیم

WhatsApp از رمز عبور استفاده نمی کند. در عوض، باید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. به این ترتیب، هر کسی که سعی می کند وارد سیستم شود باید یک کد تأیید وارد کند.

WhatsApp را باز کنید و نماد منوی “بیضی عمودی” (سه نقطه عمودی) را از پنجره اصلی انتخاب کنید.

“تنظیمات -> حساب” را انتخاب کنید.

“تأیید دو مرحله ای” را انتخاب کنید، سپس روی “فعال کردن” ضربه بزنید.

چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟ یک «کد پین ۶ رقمی» را تایپ کنید، سپس روی «بعدی» ضربه بزنید.

لینک مفید : آشنایی با اصول و راز بیمه بیکاری

پس از تنظیم، هر بار که WhatsApp را باز می کنید، باید آن پین کد را برای احراز هویت وارد کنید. مطمئن شوید که پین ​​چیزی واضح نیست که دیگران بتوانند انتخاب کنند. پس از انجام مراحل بالا، حساب واتس اپ خود را حتی بیشتر ایمن کرده اید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : check-someone-else-using-whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *