حقوق کارمندان و افزایش حقوق کارمندان سال ۹۹

? حقوق کارمندان و افزایش حقوق کارمندان سال ۹۹ | بخش تجربه PDF :

? ۱. قوانین و‌تبصره ها

? ۲. نحوه احتساب حقوق ها

? ۳. تصویب نامه ها



قیمت : رایگان ? سفارش / دریافت سریع ?


سازمان برنامه و بودجه کشور، نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و تمامی پرداخت‌های مشابه حقوق و دستمزد دستگاه‌های اجرایی در سال۱۳۹۹ را ابلاغ کرد.

ماده ۱- در این شیوه‌نامه اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می‌روند:

الف- دستگاه اجرایی: دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی استفاده می‌کنند و حقوق و مزایای کارکنان آنها از محل اعتبارات هزینه‌ای و از منابع عمومی و اختصاصی تأمین می‌گردد.

ب- سازمان: سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها حسب مورد

ج- کارکنان: کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین (مشخص)، کارگری، کارکنان حوزه سلامت بر اساس قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان و سایر کارکنان که بر اساس ضوابط و مقررات مربوط به موجب حکم یا قرارداد مقام صلاحیت دار در یک دستگاه اجرایی به خدمت پذیرفته می‌شوند.

د- مشمولین بند (ه) تبصره (۱۲): افرادی هستند که به استناد بند (ه) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، پرداخت‌های مشابه حقوق و دستمزد آنها (مانند حق‌التدریس، حق‌الزحمه، شرکتی، ساعتی، حق نظارت، پاداش شوراهای حل اختلاف و سایر موارد مشابه) باید به طور ماهانه توسط دستگاه اجرایی پرداخت شود.

ه- پرداخت مستقیم و مستمر: عبارت است از حقوق، فوق العاده ها و مزایایی که طبق قوانین و مقررات مربوط، در حکم کارگزینی یا قرارداد منعقده با کارکنانی که رابطه مستقیم استخدامی یا بکارگیری با دستگاه اجرایی دارند، درج شده است.

و- سایر پرداخت‌ها: اضافه کار، هر گونه پاداش و هر گونه پرداخت نقدی و معادل ریالی کمک‌های رفاهی غیرنقدی به کارکنان


منابع

کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – بخش تجربه



افزایش حقوق کارمندان سال ۹۹
افزایش حقوق کارمندان سال ۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *