بهترین تفریحات مجازی

? بهترین تفریحات مجازی | بخش تجربه PDF :

? ۱- ٢٠ پیشنهاد برای گردشگری رایگان

? ۲- ٢٠ پیشنهاد برای بهترین کتاب ها

? ۳- ٢٠ پیشنهاد برای بهترین کلاس های آنلاین

? ۴- ٢٠ پیشنهاد خوب برای تفریحات مجازی در منزل


قیمت : ۳.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


هیچ رویدادی بدون جنبه سرگرمی کامل نیست – و این برای رویدادهای مجازی نیز صدق می کند. از آنجایی که صنعت تمرکز خود را برای یافتن جایگزین‌های دیجیتالی برای رویدادهای زنده تغییر می‌دهد تا زمانی که آنها بتوانند از سر بگیرند، درگیر نگه داشتن مهمانان مجازی به یک موضوع داغ تبدیل شده است.

بهترین تفریحات مجازی : یکی از راه های حفظ توجه شرکت کنندگان؟ ایده های سرگرمی خارج از جعبه که فقط برای ظاهر نیستند.

برای یک نقطه شروع برای انتخاب بهترین سرگرمی برای رویداد مجازی خود، به این ۱۰ ایده نگاه کنید که مشارکت را تشویق می کند و تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


بهترین تفریحات مجازی

وین هافمن، ذهن گرا و توهم شناس مشهور ملی و صاحب شرکت سرگرمی هافمن در فلوریدا، می گوید: «جادو و ذهنیت دو نوع هنری هستند که بدون هیچ زحمتی از زنده به مجازی تبدیل می شوند، بدون اینکه تأثیری از دست بدهند.

بهترین تفریحات مجازی : با عنوان «فریب‌های دور»، برنامه ذهن‌خوانی مجازی و جادویی دو در یک هافمن (از ۱۵۰۰ دلار) می‌تواند بین پنج دقیقه تا یک ساعت طول بکشد و سرگرمی مختصری یا طولانی را برای شرکت‌کنندگان رویداد مجازی فراهم کند.

لینک مفید : دفترچه راهنما فلزیاب مدل deep pro 121 muli

هافمن می گوید: «این نمایش به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا هیجان یک تجربه جادویی تعاملی را به عنوان بخشی از یک رویداد دیگر یا به عنوان یک نمایش کاملاً مستقل تجربه کنند.

بهترین تفریحات مجازی : به طور مشابه، جادوگرانی مانند دیوین هیل و اریک ویلزیگ – که هر دو پس از حضور در America’s Got Talent به شهرت رسیدند – استعدادهای خود را با پیشنهادهای آنلاین برای رویدادهای مجازی به حوزه دیجیتال می برند.

لینک مفید : بیمه بیکاری

بازی‌های هوشمند برند، یکی دیگر از پیشنهادات گروه سرگرمی‌های تعاملی، به برندها اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایلی قابل تنظیمی ایجاد کنند که مشارکت مشتری را تشویق می‌کند.

بهترین تفریحات مجازی : بازی‌های هوشمند برند، یکی دیگر از پیشنهادات گروه سرگرمی‌های تعاملی، به برندها اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایلی قابل تنظیمی ایجاد کنند که مشارکت مشتری را تشویق می‌کند.


نمایش بازی چیزهای بی اهمیت

گزینه دیگر این است که با یک نمایش بازی های بی اهمیت مجازی، رقابت دوستانه ای را وارد ترکیب کنید.

بهترین تفریحات مجازی : به عنوان مثال، گروه سرگرمی تعاملی مستقر در نیویورک، میزبانی زنده را ارائه می دهد که بازی ۶۰ دقیقه ای را از یک پلت فرم صفحه نمایش مشترک کنترل می کند تا صفحه بازی را با سؤالات قابل تنظیم نمایش دهد.

لینک مفید : چگونه از اعتیاد به مواد ها بیرون بیایم ؟

در حالی که حداکثر ۱۰۰۰ مهمان می توانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود برای پاسخ به سؤالات شرکت کنند. گروه سرگرمی همچنین به شرکت ها امکان سفارشی سازی را می دهد تا برند یا حامیان خود را مورد توجه قرار دهند.

پاتریشیا دوکوفسکی، معاون توسعه کسب و کار گروه سرگرمی های تعاملی، می گوید: «با توجه به COVID-19 و فاصله گذاری اجتماعی، گزینه های ما برای تفریح ​​محدود شده است.

بهترین تفریحات مجازی : اما این فرصتی است برای گروه‌ها برای مشارکت اجتماعی و ترکیب برخی [فعالیت‌های] سرگرم‌کننده و روحیه‌بخش.»

لینک مفید : راهنمای ماشین لباسشویی بوش

برای رویدادهای مجازی حتی بزرگ‌تر، پلتفرم تعامل با مخاطب SocialPoint به حداکثر ۵۰۰۰ بازیکن اجازه می‌دهد در بازی چیزهای دیجیتالی خود (از ۵۰۰ دلار) شرکت کنند، که همچنین دارای میزبان زنده و برند سفارشی، علاوه بر تابلوی امتیازات و بیش از ۶۵۰ گزینه سؤال در موضوعات مختلف است. مانند فرهنگ پاپ، فیلم، تلویزیون، موسیقی، ورزش، جغرافیا و علم.

بهترین تفریحات مجازی : برای اجلاس مجازی Money Moves Summit، Create & Cultivate از نویسندگان و تأثیرگذاران کتاب دستور العمل، آدریانا آدارم و کاسی وینسلو خواست تا دو جلسه کوکتل‌سازی در خانه را رهبری کنند و مخاطبان خود را که نزدیک به ۷۰۰۰ شرکت‌کننده است با مارگاریتای توت‌فرنگی منجمد ساخته شده از ابتدا درگیر کنند.

لینک مفید : نشانه های دفینه چیست ؟

پالومای گریپ فروت صورتی و بابونه. جلسات سریع و ۱۰ دقیقه‌ای استراحتی سرشار از پانل‌های آموزنده رویداد یک روزه، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانان کلیدی افراد مشهور را به همراه داشت، در حالی که شرکت کنندگان رویداد را از صندلی‌های اتاق غذاخوری خود بیرون می‌آورد تا سطح انرژی را برای چند ساعت باقیمانده از کنفرانس دیجیتال حفظ کنند.

بهترین تفریحات مجازی : متخصصان رویداد می‌توانند جلسات از پیش ضبط‌شده DIY را برای به اشتراک گذاشتن با مهمانان خود با دعوت از متخصصان کوکتل خود برای پیشرو، یا به لطف کسب‌وکارهای بارتن که دیجیتال را پذیرفته‌اند (مانند Liquid Lab، Pour Up Atlanta و Pour Up Atlanta مستقر در نیویورک) تولید کنند.

لینک مفید : کشف رمز گنج

میکسولوژیست تلفن همراه لس آنجلس – برنامه ریزان می توانند تجربه شخصی تری را برای شرکت کنندگان فراهم کنند، از جمله کیت های مواد تشکیل دهنده و دستور العمل هایی که به موقع برای رویداد به خانه هایشان ارسال می شود.

بهترین تفریحات مجازی : اگر در رویداد BizBash Live بوده اید، با رویدادهای آرام آشنا هستید. اما اخیراً، شرکت جهانی معروف به دیسکوهای بی صدا تمرکز جدیدی دارد: نبردهای مجازی دی جی. این نبرد یک ساعته شامل سه دی‌جی است که آهنگ‌هایی را از ژانرهای انتخابی شما پخش می‌کنند.

لینک مفید : چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟

شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا علاوه بر همدیگر از طریق عملکرد چت با دی‌جی‌ها صحبت کنند (حتی ممکن است فریاد بزنند) – البته ناگفته نماند که کاملاً با کفش‌های رقص ست می‌شود.

بهترین تفریحات مجازی : ویلیام پتز، بنیانگذار و مدیر اجرایی Quiet Events می گوید: «ما به سرعت یک پلتفرم در انتظار ثبت اختراع ایجاد کردیم که تا حد امکان از مهمانی ما تقلید می کرد و مردم را در حالی که نمی توانستند بیرون بروند سرگرم می کرد.

“با تعجب ما، پاسخ باورنکردنی بوده است، با صدها نفر از مردم در کوک هفتگی برای حمایت از DJ مورد علاقه خود!” شیفته؟ در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

لینک مفید : دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG)

Funny Business Agency مستقر در میشیگان دارای نمایش های کمدی مجازی برای افزایش سطح انرژی در رویدادهای مجازی است.

بهترین تفریحات مجازی : با اجرای زنده یا از پیش ضبط شده کمدی – یا ترکیبی از هر دو – آژانس سرگرمی تقریباً همه پلتفرم‌ها از جمله Zoom، GoTo Meeting، Microsoft Teams و Webex را در خود جای می‌دهد. برنامه‌ریزان می‌توانند از بین نمایش‌های مختلف، از کمدین‌های مشهور و استندآپ تمیز گرفته تا کمدی طرح و موارد دیگر، یکی را انتخاب کنند.

لینک مفید : رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها

مشاغل همفکر مانند Treuer Laughs، مستقر در شیکاگو، بسته های دیجیتال مشابهی را ارائه می دهند.

بهترین تفریحات مجازی : یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای بالا نگه داشتن سطح انرژی شرکت‌کنندگان یا آسودگی خاطر در رویدادهای مجازی، گنجاندن جلسات سلامتی، از مدیتیشن صبحگاهی تا تمرین HIIT بعدازظهر است.

برای اجلاس اخیر Money Moves در Create & Cultivate، این برند از ملیسا وود تپربرگ، بنیانگذار Melissa Wood Health، به‌علاوه کویا وب، مربی سلامت کلی‌نگر مشهور، برای رهبری جلسه Morning Moves استفاده کرد.

وود تپربرگ مهمانان را از طریق یک تمرین سبک ۳۰ دقیقه ای بدون وزنه راهنمایی کرد، در حالی که وب بینندگان را در یک جلسه مراقبه ۲۰ دقیقه ای از طریق زوم راهنمایی کرد.

بهترین تفریحات مجازی : در همین حال، کیتی دانلوپ، اینفلوئنسر تناسب اندام و بنیانگذار Love Sweat Fitness، برای یک جشنواره مجازی سلامتی با نام Stay Well Weekend، فهرستی از ۲۴ اینفلوئنسر و مربی تناسب اندام را از طریق شبکه فعلی خود و همچنین ارتباط با پلتفرم های رسانه های اجتماعی جمع آوری کرد.

لینک مفید : کولر ویلمر و دفترچه راهنمای کولر ویلمر

برای کسانی که به دنبال پایین رفتن از سوراخ خرگوش اینستاگرام برای یافتن اینفلوئنسر مناسب برای رویداد خود نیستند، مشاغل متمرکز بر سلامت و تناسب اندام، مانند The Healing Collective مستقر در کلرادو و استودیوی مدیتیشن موبایل BEtime (ارائه کیت های مدیتیشن در خانه)، می توانند برای رویدادهای مجازی فراخوانده شود.

بهترین تفریحات مجازی : از Teambonders، برنامه‌ریزان می‌توانند سرگرمی‌هایی به سبک Family Feud را برای رویداد مجازی خود با بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده تضمین کنند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای اسپیلت دوو

با بازه زمانی یک تا یک و نیم ساعت، The Virtual Feud Game Show میزبانی را ارائه می دهد که نظرسنجی را برای تیم های خانوادگی شرکت کننده می خواند و سپس ساعت ۶۰ ثانیه را شروع می کند و از خصوصیات مبتنی بر جلسه پلت فرم استفاده می کند. عملکرد چت برای درگیر کردن بقیه رویدادهای مجازی.

بهترین تفریحات مجازی : گروه سرگرمی های تعاملی همچنین سرگرمی های مجازی با الهام از دشمنی خانوادگی را ارائه می دهد که حداکثر ۶۰ شرکت کننده را در طول بازی یک ساعته در خود جای می دهد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : ۱۰-engaging-entertainment-ideas-for-your-next-virtual-event

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *