بهترین پیشنهادات خانه نشینی

? بهترین پیشنهادات خانه نشینی | بخش تجربه PDF :

? ۱- تفریح در خانه

? ۲- استفاده درست از فضای مجازی


قیمت : ۳.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


من دروغ نمی گویم، ما از AirBnB زیاد استفاده کرده ایم. ما آن را راهی عالی برای یافتن محل اقامت در سرتاسر جهان در اقامتگاه‌هایی دانسته‌ایم که از عجیب و غریب گرفته تا قصر، از بودجه تا شاهزاده‌ای را شامل می‌شود.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : اما این بدان معنا نیست که ما گزینه های مختلف AirBnB را هنگام سفر و رزرو محل اقامت در نظر نمی گیریم و در این پست جایگزین های مورد علاقه خود را با شما به اشتراک می گذاریم.

اگر در دنیای اقامت‌گاه‌های همتا به همتا تازه کار هستید، نگاهی به راهنمای Jess برای استفاده از AirBnB بیندازید، که به تمام سوالات شما در مورد AirBnB و اکثر سایت‌های اقامتی همتا به همتا مانند AirBnB پاسخ می‌دهد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


بهترین پیشنهادات خانه نشینی

پس چرا می خواهید جایگزینی برای AirBnB داشته باشید؟ خب، موضوع این است که AirBnB تا حدودی قربانی موفقیت خود شده است.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : انتخاب‌های زیادی وجود دارد، اما قیمت‌ها (و هزینه‌های AirBnB) از زمانی که ما در سال ۲۰۱۲ شروع به استفاده از این پلتفرم کردیم، قطعا شروع به افزایش کرده‌اند. در واقع، اغلب AirBnB گران‌تر از خرید یک هتل معقول است. علاوه بر این، در مواقع شلوغ، املاک می توانند از قبل رزرو کنند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوش

در برخی موارد، این صنعت نیز کاملاً به صنعت تبدیل شده است، و ارتباط شخصی خود را با پول نقد مالکان از دست می دهد، به این معنی که تنها تعامل انسانی شما زمانی است که کلیدهای خود را در ابتدای اقامت خود دریافت می کنید، اغلب از یک دربان آپارتمان به جای میزبان واقعی. یا مالک

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : با در نظر گرفتن این موضوع، ما فکر کردیم که یک راهنمای مفید برای برخی از بهترین جایگزین های AirBnB مفید خواهد بود. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، و اگر می‌بینید که AirBnB کمی گران‌تر است یا آنقدر که به یاد دارید نیست، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

لینک مفید : بیمه بیکاری

AirBnB تنها بازی اقامتی در شهر نیست. در اینجا برخی از سایت‌های مورد علاقه ما مانند AirBnB برای شروع شما آمده است، که شامل چند توپ منحنی است که ممکن است انتظارش را نداشته باشید.

بسیاری از این سایت‌ها برنامه‌های مخصوص به خود را نیز دارند، مانند AirBnB، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید از یک برنامه برای اجاره آپارتمان استفاده کنید، این نیز یک گزینه است.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : اگر به‌دنبال اقامتگاه تعطیلات در بریتانیا و ایرلند هستید، می‌توانیم راهنمای ما را در مورد بهترین وب‌سایت‌های رزرو خانه‌های تعطیلات در بریتانیا که دارای وب‌سایت‌ها، نکات و توصیه‌های خاص بریتانیا و ایرلند است، مطالعه کنید.

لینک مفید : نشانه های دفینه چیست ؟

اولین بار در لیست جایگزین های AirBnB من، Vrbo (نسخه بریتانیا در اینجا)، یا اجاره تعطیلات توسط مالک است. اگرچه شاید به اندازه AirBnB شناخته شده نباشند، اما این افراد بیش از یک میلیون ملک در کتاب خود دارند و از سال ۱۹۹۶ فعالیت می کنند، یعنی ۱۲ سال بیشتر از AirBnB.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : مدل Vrbo کمی متفاوت است، زیرا آنها فقط املاک تعطیلات را اجاره می دهند.

این بدان معناست که این یک تجربه میزبانی نیست، و به طور کلی برای خانواده‌ها یا گروه‌های چهار نفره یا بیشتر که به دنبال اقامت کمی طولانی‌تر هستند، بهترین کار را دارد – اگرچه مطمئناً دارایی‌های زیادی برای زوج‌ها مناسب است.

در اصل، Vrbo هزینه خدمات / رزرو را از مهمانان دریافت نمی‌کرد و در عوض آن را به میزبان منتقل می‌کرد، اما آنها در سال ۲۰۱۶ آن را تغییر دادند و هزینه رزرو را به رزرو اضافه کردند.

لینک مفید : چگونه بفهمیم واتس اپ هک‌ شده یا نه ؟

در غیر این صورت، محصولات تقریبا مشابه هستند. AirBnB تجربه کاربری کمی نرم‌تر ارائه می‌دهد، اما بسیار محبوب‌تر است. اگر نمی‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در AirBnB پیدا کنید، مطمئناً Vrbo / Vrbo UK را امتحان کنید.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : اگر ایده AirBnB را دوست دارید اما نگران این هستید که چنین تنوعی در انتخاب به این معنی است که ممکن است کیفیت آن کم باشد، بهتر است راهنمای آلو را بررسی کنید.

راهنمای آلو کمتر از ۵ درصد از املاکی را که برای قرار گرفتن در سایت خود درخواست می‌کنند، می‌پذیرد، و آنها شخصاً تک تک آنها را بر اساس بیش از ۱۵۰ معیار بررسی می‌کنند. همه چیز از فشار دوش گرفته تا کیفیت کتانی تست شده است. بنابراین می دانید که کیفیت هر ملک بالا خواهد بود.

لینک مفید : ساعات شبانه روز سعد و نحس

البته، این بدان معناست که انتخاب کمتری وجود دارد، اما خبر خوب این است که آن‌ها هنوز خانه‌های زیادی برای انتخاب در مقاصد مختلف در سرتاسر جهان، با طیف وسیعی از بودجه‌ها، دارند.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس و تجربیات ما در استفاده از آن، می توانید بررسی دقیق راهنمای آلو ما را مطالعه کنید.

اگر مالک ملک هستید، رایگان است که برای فهرست کردن املاک خود در The Plum Guide اقدام کنید، با این حال ابتدا باید یک فرآیند بررسی دقیق را طی کنید.

لینک مفید : واژگان بورس

پس از تأیید، یک بار هزینه عضویت در اولین رزرو شما وجود دارد که هزینه فرآیند بررسی را پوشش می دهد، و سپس کمیسیون کمی برای رزرو دریافت می شود. اگر فکر می کنید ملک شما دارای آنچه لازم است را دارد، می توانید اینجا ثبت نام کنید.

Agoda یک پورتال شناخته شده برای رزرو هتل است، اما آنها همچنین یک پیشنهاد اجاره آپارتمان به نام Agoda Homes دارند.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : این لیست آپارتمان ها، اجاره های تعطیلات، ویلاهای خصوصی و خانه های ییلاقی را فهرست می کند و تقریباً یک میلیون ملک برای انتخاب وجود دارد. بنابراین شما گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

لینک مفید : ظرفشویی فاگور

اگر مالک ملک هستید، فهرست کردن ملک خود در Agoda نیز رایگان است که ملک شما را در موتور جستجوی Agoda قرار می دهد. صاحبان املاک می توانند در اینجا ثبت نام کنند.

برای من، Homestay همان چیزی است که AirBnB قرار بود باشد. این یک تجربه میزبانی واقعی است، به این معنی که همیشه در خانه میزبان می‌مانید. این بدان معناست که شما یک تجربه واقعی و محلی با احساس زندگی با یک محلی به دست می آورید.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : ما از Homestay در مکان‌هایی در سراسر جهان، از جمله پاریس، ساوانا و لندن استفاده کرده‌ایم و همیشه تجربه‌ای فوق‌العاده داشته‌ایم.

لینک مفید : کشف رمز گنج

شایان ذکر است که Homestay دارای چند نکته منفی است که اصلی ترین آنها در دسترس بودن است. در حالی که آنها در بیش از ۱۵۰ کشور دارایی هستند، اما انتخاب جایی مانند AirBnB را ندارند (اگرچه تقریباً برای هر جایگزین AirBnB در این لیست می توان همین را گفت!).

به عنوان مثال، در سفر اخیرمان به آنجا سعی کردیم در نیواورلئان اقامتگاه پیدا کنیم و صدها مکان در AirBnB و کمتر از ده مکان در Homestay وجود داشت.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : البته، تعداد املاک موجود همیشه در حال افزایش است، و تعداد بسیار زیادی در Homestay فهرست شده است که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت، مانند مکانی که ما در لندن اقامت داشتیم.

لینک مفید : دفترچه راهنما فلزیاب مدل deep pro 121 muli

بنابراین اگر می خواهید یک تجربه میزبانی واقعی داشته باشید، مطمئناً اینجا مکانی برای شروع جستجوی شماست. علاوه بر این، تمام املاک Homestay شامل صبحانه است که در کتاب من یک پیروزی جدی است.

اگر مالک ملک هستید، فهرست کردن در Homestay رایگان است. به خاطر داشته باشید که Homestay یک تجربه میزبانی است، بنابراین طبق تعریف، کمی بیشتر در دسترس است. اگر برای شما خوب به نظر می رسد، می توانید به عنوان میزبان Homestay در اینجا ثبت نام کنید.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : Sonder با AirBnB متفاوت است زیرا آنها در واقع هر ملکی را که فهرست می کنند اجاره می دهند یا مالک آن هستند و مستقیماً آنها را مدیریت می کنند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG)

این بدان معنی است که آنها کنترل کاملی بر استاندارد هر آپارتمان دارند و می توانند اطمینان حاصل کنند که هر ملکی که فهرست می کند استانداردهای آنها را برآورده می کند. آنها همچنین امکانات و خدمات خاصی مانند وای فای، حوله و ملافه، قهوه با کیفیت بالا و ورود بدون تماس را تضمین می کنند.

Sonder همچنین اجاره کوتاه مدت و اقامت طولانی مدت را ارائه می دهد، به این معنی که اگر به دنبال گزینه اجاره آپارتمان طولانی مدت هستید، آنها گزینه خوبی هستند.

Sonder دارای ملک در ۲۷ شهر در سراسر جهان است که بیش از ۸۵۰۰ گزینه برای انتخاب دارد. آنها از میان رده تا لوکس را شامل می شوند و اساساً راحتی تمیزی یک اقامت خوب در هتل را با انعطاف پذیری اجاره آپارتمان ارائه می دهند.

بهترین پیشنهادات خانه نشینی : برای صاحبان املاک، Sonder درخواست ها را می پذیرد اگر می خواهید یک رویکرد دستی برای اجاره ملک خود داشته باشید.

لینک مفید : راهنمای ماشین لباسشویی وستل

آنها ملک شما را از شما اجاره می کنند، بنابراین لازم نیست نگران رزرو، تمیز کردن یا هر چیز دیگری باشید. اگر فقط می خواهید یک درآمد ثابت داشته باشید، گزینه خوبی است. در این لینک می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : alternatives-to-airbnb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *