اسپیلت دوو همراه با دفترچه راهنمای اسپیلت دوو

? دفترچه راهنمای اسپیلت دوو | بخش تجربه PDF :

? ۱- قوانین و مقررات

? ۲- تنظیمات



قیمت : ۹.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


شاید خانه شما قبل از گرمایش مرکزی و هوا ساخته شده باشد. شاید تهویه مطبوع خانه شما در عصر حجر ساخته شده باشد.

یا شاید کولر گازی شما در یک اتاق خاص نیاز به تقویت دارد. دلیل شما هر چه که باشد، یک کولر گازی دیواری می تواند در مواقعی که تنگ است مفید واقع شود. اما مزایا و معایب واقعی این مدل ها چیست؟


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


دفترچه راهنمای اسپیلت دوو

وقتی نوبت به تعویض کولر گازی دیواری می رسد، نسبتاً ارزان هستند. از ۳۰۰ تا ۸۰۰ دلار بسته به اندازه و ویژگی‌ها، معمولاً تکه بزرگی از کیف شما برای جایگزینی برداشته نمی‌شوند.

دفترچه راهنمای اسپیلت دوو : برخلاف واحدهای پنجره ای، تهویه مطبوع دیواری گرما و رطوبت را از طریق دریچه ای در دیوار خارج می کند تا از طریق پنجره. کولر گازی دیواری در آستین از پیش تنظیم شده نصب می شود که (امیدوارم) به صورت حرفه ای در دیوار شما نصب شده باشد.

لینک مفید : مدت زمان باطل شدن طلسم

این یک پشتیبانی اضافی و یک مهر و موم هواگیر در اطراف واحد ارائه می دهد که از نشت هوا جلوگیری می کند که باعث کاهش کارایی آن می شود. بهتر از همه، نمای پنجره شما توسط یک واحد پنجره مسدود نمی شود.

دفترچه راهنمای اسپیلت دوو : تهویه مطبوع دیواری نسبت به همتایان پنجره ای خود ظرفیت خنک کنندگی بهتری دارند. با BTU بیشتر و فن های بهتر، واحدهای دیواری اغلب می توانند اتاق را سریعتر خنک کنند.

با ترموستات های داخلی، آنها همچنین این توانایی را دارند که وقتی اتاق به دمای مشخصی می رسد خاموش شوند و در هزینه های آب و برق صرفه جویی کنید.

دفترچه راهنمای اسپیلت دوو : اگر سیستم تهویه مطبوع مرکزی شما در حال چشمک زدن است یا اگر خانه شما فاقد آن است، توجه داشته باشید که کولر گازی دیواری ظرفیت یا توانایی خنک کردن کل خانه شما را ندارد.

لینک مفید : کامل ترین نمونه قرار داد مشارکت در ساخت

در واقع، واحدهای دیواری زمانی موثرتر هستند که برای متراژ مربع یک اتاق تک رتبه بندی شوند و بهترین عملکرد را زمانی دارند که درب آن اتاق بسته باشد.اما فرض کنید شما هوای مرکزی دارید اما به نظر نمی رسد یک اتاق از خانه خود را خنک نگه دارید. ممکن است ارزش داشته باشد که یک متخصص HVAC دلیل آن را کشف کند.

دفترچه راهنمای اسپیلت دوو : ورودی‌های هوا یا دریچه‌های اضافی می‌تواند به معنای تفاوت بین سوراخ کردن دیوار خانه شما و لذت بردن از هوای مرکزی باشد. بهتر از همه، اضافه کردن ورودی هوا و دریچه های هوا تقریباً به اندازه نصب یک واحد دیواری در اتاق شما هزینه دارد.

درست مانند سیستم های هوای مرکزی، طول عمر یونیت دیواری با تعمیر و نگهداری انجام شده بر روی آن تعیین می شود. اگر کولر گازی دیواری خود را به درستی نگهداری کنید می تواند تا ۱۰ سال دوام بیاورد.

دفترچه راهنمای اسپیلت دوو : اگر آن را سال به سال بدون تعویض فیلتر هوا یا معاینه شیلنگ ها بگذارید تا کار کند، ممکن است به دفعات بیشتری آن را تعویض کنید. چه دستگاه دیواری داشته باشید، چه نیاز به نصب داشته باشید، یا نیاز به تعمیر و نگهداری قبل از کولر گازی دیواری خود داشته باشید.

لینک مفید : پنج سال آینده ایران

تابستان به طور جدی آغاز می شود، اجازه دهید متخصصان HVAC در Farnen و Dermer به شما کمک کنند خنک بمانید. برای برآورد رایگان در منزل یا برنامه ریزی تعمیر و نگهداری تهویه مطبوع دیواری خود همین امروز تماس بگیرید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : the-pros-and-cons-of-wall-air-conditioners

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *