دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG)

? دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) | بخش تجربه PDF :

? ۱- کمپرسور ال جی چیست ؟

? ۲- راهنمای کمپرسور ال جی



قیمت : ۶.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


یک کمپرسور هوا همچنین می تواند در دماهای بالا و در مکان هایی که انفجار و خطرات آتش سوزی دیگر اشکال انرژی را محدود می کند، کار کند. هوا می تواند در محل تولید شود، بنابراین کنترل بیشتری روی استفاده و کیفیت هوا وجود دارد.

همچنین کمپرسورهای هوا می توانند ابزارها و تجهیزاتی را راه اندازی کنند که قدرت بیشتری نسبت به ابزارهای معمولی تولید می کنند. هنگام استفاده از ابزارهای پنوماتیک، کمپرسور هوا به بخش مهمی از عملکرد شما تبدیل می شود.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش درمانی


دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG)

کاربردهای زیادی از هوای فشرده وجود دارد. در واقع، ۷۰ درصد از تمام تولید کنندگان از سیستم هوای فشرده برای استفاده با ماشین ابزار، جابجایی مواد و همچنین رنگ آمیزی اسپری و تجهیزات جداسازی استفاده می کنند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : یکی از دلایل این محبوبیت، ایمنی و راحتی استفاده از هوا به عنوان منبع، بر خلاف سایر منابع انرژی مانند برق است.

لینک مفید : بیمه بیکاری

محبوب ترین کمپرسورها کمپرسورهای جابجایی مثبت هستند که با پر کردن یک محفظه با هوا و سپس کاهش حجم کار می کنند. کمپرسورهای جابجایی مثبت شامل کمپرسورهای رفت و برگشتی، پیچی دوار و کمپرسورهای پره دوار هستند.

اگرچه کمپرسورهای رفت و برگشتی به طور گسترده در بازار موجود هستند، کمپرسورهای روتاری بیشترین کاربرد را در محیط های صنعتی دارند.

کمپرسورهای هوا یک سرمایه گذاری قابل توجه برای صاحبان مشاغل هستند، بنابراین فرآیند خرید یک کمپرسور مستلزم در نظر گرفتن عوامل زیادی است.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : هنگام خرید کمپرسور هوا چه نکاتی را باید در نظر گرفت

لینک مفید : دفینه و‌ گنج

درک نیازهای تجاری شما به تعیین اینکه چه کمپرسوری این نیازها را برآورده می کند کمک می کند. ملاحظات زیر باید به شما در انتخاب سیستم کمپرسور هوا مناسب برای کسب و کارتان کمک کند.

اندازه مناسب را انتخاب کنید. خرید کمپرسور خیلی کوچک به دلیل انتظار برای ایجاد فشار و استفاده از کمپرسور خیلی بزرگ می تواند باعث هدر رفتن زمان شود.
کمپرسور هوا را انتخاب کنید که جریان هوای کافی را فراهم کند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : جریان هوای کمپرسور بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود. خروجی CFM کمپرسور هوا باید بیشتر از نیاز CFM عملیاتی و کمتر از حداکثر خروجی CFM باشد.

لینک مفید : دفترچه راهنما دقیق ظرفشویی فاگور

به عنوان مثال، یک آچار نیم اینچی به ۵ CFM با ۹۰ پوند بر اینچ مربع (psi) نیاز دارد، که به این معنی است که خروجی CFM باید بیشتر باشد تا از عملکرد مناسب ابزار اطمینان حاصل شود. یک قانون کلی خوب این است که ۳۰ درصد به عدد CFM تعیین شده اضافه کنید.

با این حال، افزودن تمام ابزارهای هوا برای استفاده در یک روز کاری ممکن است منجر به افزایش عدد CFM شود. اگر لازم است استفاده از ابزاری را متوقف کنید تا منتظر بمانید تا فشار ایجاد شود، ممکن است کمپرسور خیلی کوچک باشد.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : توجه داشته باشید که ابزارهای با استفاده مداوم نسبت به ابزارهای استفاده متناوب، نیازمندی های CFM بیشتری خواهند داشت. فشارها و حجم های بالاتر به طور طبیعی به اسب بخار افزایش یافته، قطعات الکتریکی و سیستم های پمپاژ بزرگتر نیاز دارند.

لینک مفید : ساعات شبانه روز سعد و نحس

هنگام در نظر گرفتن یک کمپرسور، فوت مکعب واقعی در دقیقه (ACFM) اندازه گیری دقیق تری از هوای قابل استفاده ارائه می دهد.

محیط کار خود را بشناسید. دانستن این موضوع به تعیین اینکه آیا سیستم محرک باید یک موتور الکتریکی باشد یا یک موتور بنزینی کمک می کند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : موتورهای الکتریکی هزینه کمتری دارند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند. موتورهای بنزینی قابلیت حمل و نقل را افزایش می دهند.

لینک مفید : چگونه بهترین مشاور املاک منطقه شوید ؟

اندازه مخزن کمپرسور را تعیین کنید. این به ماهیت کلی استفاده بستگی دارد. یک مخزن کوچک باید برای استفاده سریع و متمرکز کافی باشد. حفظ دوره های طولانی تر استفاده به مخزن بزرگتری نیاز دارد.

ابزار مورد نیاز را تعیین کنید. اگر می دانید به چه ابزارهایی برای کسب و کار خود نیاز دارید، به تعیین مقدار psi کمپرسور کمک می کند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : اسب بخار مورد نیاز را تعیین کنید. این اطلاعات اطمینان حاصل می کند که کمپرسور می تواند هوای کافی تولید کند. دستگاهی با اسب بخار بالا اما CFM کم در طول عمر کوتاه تری گرم کار می کند.

سیستم های کنترل خود را در نظر بگیرید. سیستم های استارت/ایست برای کارهایی که به هوای مداوم نیاز ندارند مفید هستند. اگر انتظار بیش از شش تا هشت شروع در ساعت داشته باشید، کنترل سرعت ثابت ایده آل است.

لینک مفید : ظرفشویی فاگور و خطاها و ارور های ظرفشویی فاگور

کنترل دوگانه از یک شیر کمکی استفاده می کند که امکان انتخاب بین استارت/توقف و سرعت ثابت را فراهم می کند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : از محافظ مناسب استفاده کنید. اگر از کمپرسور در خارج استفاده کنید، به محافظت در برابر آب و دمای شدید نیاز دارد. ساختار چدنی قابلیت اطمینان و دوام بیشتری را تضمین می کند.

علاوه بر اندازه مخزن، فشار و جریان هوا، ویژگی های دیگری را در نظر بگیرید. شیرهای انگشتی فولاد ضد زنگ خوردگی را از بین می برند. دستگاه های نظارت بر روغن از آسیب های ناشی از سطح پایین روغن جلوگیری می کنند.

میله های اتصال یک تکه بسیاری از تنظیمات داخلی را حذف می کنند. به خاطر داشته باشید که قطعات کمتر هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : برای آینده برنامه ریزی کنید. ارزیابی نیازهای عملکرد شما شامل پیش‌بینی تقاضای آینده است. اگر قصد دارید تکنسین اضافه کنید، ممکن است به یک کمپرسور بزرگتر برای تطبیق حجم کار نیاز باشد.

لینک مفید : مدت زمان باطل شدن طلسم

به یاد داشته باشید که قیمت ها باید بر اساس هزینه کلی و عمر مورد انتظار دستگاه باشد. واحدهای ارزان قیمت به احتمال زیاد یکبار مصرف هستند و چیز زیادی برای استفاده طولانی مدت ارائه نمی دهند.

شرکت مناسب را انتخاب کنید. چه مدت است که این شرکت در کسب و کار بوده است؟ آیا کمپرسورهای خود را تولید می کند یا فروشنده است؟

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : محدوده خط ماشین آلات آن چقدر است و آیا تمام قطعات و لوازم جانبی لازم را حمل می کند؟ شبکه های خدمات و توزیع آن چگونه است؟ کارکنان چقدر در مورد محصولات خود آگاه هستند؟ آیا این شرکت به دلیل ساخت ماشین آلات با کیفیت و کارآمد شهرت دارد؟


مزایای کمپرسورهای هوا

با استفاده از یک کمپرسور هوا کارآمد می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. اما هوای فشرده می‌تواند یکی از گران‌ترین شکل‌های انرژی در یک کارخانه تولیدی باشد، با هشت اسب بخار برق که یک اسب بخار هوای فشرده تولید می‌کند.

لینک مفید : نشانه های گنج چیست ؟

در واقع، هزینه سالانه برق اغلب می تواند از هزینه اولیه کمپرسور هوا بیشتر شود.

وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) پیشنهاد کرده است که بیش از ۵۰ درصد از سیستم های هوای فشرده در تاسیسات صنعتی فرصت هایی برای صرفه جویی در انرژی کم هزینه دارند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که به کاهش هزینه‌های انرژی تا ۳۵ درصد کمک می‌کند.


مزایای بهره وری انرژی

مطالعات به این نتیجه رسیده اند که کارخانه های صنعتی تقریباً ۳۰ درصد هوای فشرده تولید شده را هدر می دهند که می تواند معادل ۹۶۰۰ دلار برای یک نصب معمولی scfm یا ۳۲۱۰۰ دلار برای ۱۵۰۰ CFM باشد.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : برآوردها همچنین نشان می‌دهد که طراحی ضعیف سیستم‌های هوای فشرده در ایالات متحده منجر به هدر رفت هزینه‌های آب و برق تا ۳.۲ میلیارد دلار می‌شود.

لینک مفید : ترک سیگار

کمپرسورهای هوای کارآمد نه تنها در هزینه صرفه جویی می کنند بلکه به کنترل آلودگی نیز کمک می کنند. ارزیابی گام به گام می تواند به شناسایی فرصت های حفاظتی در سیستم هوای فشرده شما کمک کند.

با تولید الکتریسیته، انتشارات هوا در مقیاس بزرگ آزاد می شوند. کاهش برق مورد نیاز برای سیستم های هوای فشرده می تواند به بهبود قابل توجه کیفیت هوا کمک کند.

دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG) : بسیاری از کمپرسورهای صنعتی از روغن برای روان‌کاری استفاده می‌کنند و مخلوطی از روغن و آب به نام میعانات ایجاد می‌کنند که حاوی هیدروکربن‌ها و سایر آلاینده‌های مضر است که طبق دستورالعمل‌های دولتی نیاز به دفع مناسب دارد.

لینک مفید : دفترچه راهنمای اسپیلت دوو

جداکننده‌های آب روغنی، که در سیستم‌های مدیریت میعانات استفاده می‌شوند، می‌توانند به حذف ضایعات کمک کنند. یک شرکت مدیریت پسماند بیرونی می تواند به دفع میعانات کمپرسور کمک کند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : the-benefits-of-efficient-air-compressors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *