کولر ویلمر و دفترچه راهنمای کولر ویلمر

? کولر ویلمر و دفترچه راهنمای کولر ویلمر | بخش تجربه PDF :

? ۱- کولر ویلمر چیست ؟

? ۲- چگونه میتوان کولر ویلمر را تعمیر کرد



قیمت : ۷.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


اگر به دنبال راه کارآمدتری برای خنک کردن خانه خود هستید، سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال گزینه بسیار خوبی هستند. این نوع تهویه مطبوع نیازی به کانال ندارد و کاربردهای زیادی هم در محیط های مسکونی و هم تجاری دارد.

تهویه مطبوع اسپلیت بدون داکت بیشترین استفاده را در خانه هایی دارد که دارای سیستم های گرمایشی هستند که نیازی به کانال ندارند، مانند گرمایش فضا، تابش، گرما و گرمای آب گرم.

علاوه بر این، این سیستم برای اضافه کردن اتاق یا خانه و همچنین آپارتمان های کوچکتر مفید است زیرا نیازی به اضافه کردن کانال کشی به آن مناطق ندارند.

دریابید که آیا سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال انتخاب مناسبی برای شما است یا خیر.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


دفترچه راهنمای کولر ویلمر

یکی از مزایای تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال این است که بسیاری از سیستم ها دارای گواهینامه ENERGY STAR هستند. این بدان معنی است که آنها بسیار کارآمدتر از سایر انواع سیستم های خنک کننده هستند که هم در هزینه شما صرفه جویی می کند و هم انرژی را حفظ می کند.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : در واقع، سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال می‌تواند سالانه حدود ۳۰ درصد در هزینه‌های سرمایش کلی صرفه‌جویی کند.

لینک مفید : نشانه های دفینه چیست ؟

این سیستم ها اغلب می توانند گرمایش و سرمایش را برای شما فراهم کنند که در هر دو زمینه در هزینه شما صرفه جویی می کند. سیستمی را با برچسب ENERGY STAR جستجو کنید تا مطمئن شوید که کارآمدترین سیستم را خریداری می کنید.


مزایای سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت بدون داکت

در کنار این واقعیت که آنها کارآمدتر هستند و باعث صرفه جویی در هزینه شما می شوند، مزایای زیادی برای سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت بدون داکت وجود دارد.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : اندازه: یکی از مزایای تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال، اندازه آن است. یونیت ها بسیار کوچک هستند و باعث می شود در فضاهای مختلف به راحتی از آنها استفاده کنید.
انعطاف پذیری: این سیستم ها همچنین در نحوه استفاده از آنها بسیار متنوع هستند، به خصوص در مورد مناطق گرمایش و سرمایش.

لینک مفید : ظرفشویی فاگور

می توانید مناطقی ایجاد کنید که تا چهار واحد داخلی را با یک واحد خارجی متصل می کند. مزیت این است که هر منطقه دارای یک ترموستات جداگانه است، به این معنی که می توانید با خاموش کردن تهویه مطبوع در مناطقی که در آن نیستید، در هزینه و انرژی صرفه جویی کنید.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : نصب: تهویه مطبوع اسپلیت بدون داکت نیز بسیار آسان است، اغلب بسیار بیشتر از سایر سیستم های تهویه مطبوع. شما معمولاً فقط به یک سوراخ ۳ اینچی در دیوار برای اتصال واحدهای داخلی و خارجی نیاز دارید و طول های مختلفی برای اتصالات موجود است.

لینک مفید : راهنمای ماشین لباسشویی بوش

این به شما امکان می دهد کمپرسور بیرونی را تقریباً در هر مکانی قرار دهید و همچنان آن را به واحدهای سراسر ساختمان متصل کنید.

عدم وجود مجرا: نداشتن کانال یک مزیت است زیرا از اتلاف انرژی که اغلب در زمان وجود مجاری رخ می دهد جلوگیری می کند. با تهویه مطبوع مرکزی، به طور متوسط ​​۳۰ درصد انرژی مصرف شده از اتلاف انرژی در کانال ها تامین می شود.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : طراحی: با تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال، کنترل بسیار بیشتری از نظر گزینه های طراحی دارید. یونیت های داخلی می توانند به دیوار آویزان شوند، به طور مسطح روی سقفی نصب شوند، یا به صورت معلق از سقف آویزان شوند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوش

آنها همچنین اغلب با کنترل از راه دور برای دسترسی آسان بدون توجه به جایی که دستگاه را قرار می دهید ارائه می شوند.

ایمنی: سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون داکت نیز می تواند ایمن تر از تهویه مطبوع باشد، زیرا فقط به یک سوراخ کوچک در دیوار نیاز دارد تا فضاهای بزرگ برای واحدهای AC نصب شده روی دیوار و پنجره.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : در حالی که سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال از بسیاری جهات سودمند هستند، معایب خاصی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

هزینه: بزرگترین افت تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال، هزینه نصب سیستم است. آنها می توانند از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار برای هر تن ظرفیت خنک کننده قیمت داشته باشند که حدود ۳۰ درصد گران تر از سیستم تهویه مطبوع مرکزی است. البته این عدد شامل کانال کشی لازم برای تهویه مطبوع مرکزی نمی شود.

لینک مفید : راهنمای ماشین لباسشویی وستل

اندازه گیری صحیح: یکی از معایب قابل اجتناب این است که هنگام نصب سیستم، هر واحد داخلی نیاز به اندازه و توجه به مکان دارد. تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال اگر خیلی بزرگ یا نامناسب باشد می تواند چرخه کوتاهی داشته باشد و انرژی را هدر دهد. علاوه بر این، بزرگ کردن بیش از حد کنترل دما و رطوبت را از بین می برد و سیستم را گران تر می کند.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : ظاهر: بسیاری از ظاهر تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال در مورد واحدهای داخلی خوششان نمی آید. اینها به مکانی برای زهکشی نیاز دارند و نسبت به تهویه مطبوع مرکزی مزاحم تر هستند.

لینک مفید : شرکت ماندگار

خدمات: پیدا کردن تکنسین های واجد شرایط برای نصب و سرویس سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال شما ممکن است دشوار باشد. با این حال، لوله کشی، گرمایش و سرمایش آلبوکرکی در این سیستم ها تجربه دارد و نصب، نگهداری و تعمیرات را ارائه می دهد.

چه در حال حاضر یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال داشته باشید یا بخواهید آن را نصب کنید، لوله کشی، گرمایش و سرمایش آلبوکرکی برای تمام نیازهای شما اینجاست.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : این سیستم‌ها معمولاً محبوب هستند زیرا می‌توانید در هر زمان فقط یک منطقه را نصب کنید، به شما این امکان را می‌دهد که اکنون کمتر هزینه کنید و در صورت توانایی سیستم خود را گسترش دهید.

دفترچه راهنمای کولر ویلمر : اگر سؤال بیشتری در مورد سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال دارید، همین امروز با لوله کشی، گرمایش و سرمایش آلبوکرکی تماس بگیرید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : benefits-ductless-split-air-conditioning-systems

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *