رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها

? رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها | بخش تجربه PDF :

? ۱- رمزگشایی جوغن گرد



قیمت : ۱۰.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


مردی که یک صندوقچه مدفون را پیدا کرد که برای یک دهه تعداد زیادی شکارچی گنج را مجذوب خود کرده بود، هویت خود را فاش کرد.

نام او جک استیف است و در ماه ژوئن گنجی را پیدا کرد که توسط نویسنده و فروشنده بازنشسته هنری فارست فن در جایی در کوه‌های راکی مدفون شده بود، با شعری از خاطرات فن، هیجان تعقیب و گریز، که سرنخ‌هایی از مکان آن ارائه می‌دهد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


رمز گشایی جوغن ها

فن در ماه ژوئن اعلام کرد که گنج پیدا شده است – اما او نگفت که دقیقاً کجا پیدا شده است یا چه کسی آن را پیدا کرده است.

رمز گشایی جوغن ها : و در ماه ژوئیه، برای ایجاد “بستن” برای کسانی که در ایالت های دیگر جستجو کرده بودند، Fenn فاش کرد که صندوق در وایومینگ پنهان شده است.

لینک مفید : نشانه های دفینه و‌ گنج چیست ؟

در طول این شکار، حداقل چهار نفر در جست‌وجوی این انبار در سراسر کوه‌های راکی ​​جان خود را از دست دادند که به گفته فن، حدود ۲ میلیون دلار طلا و جواهرات قیمتی داشت.

رمز گشایی جوغن ها : استیف، در پستی در مدیوم، می‌گوید که خواسته بود هویت خود را مخفی نگه دارد تا به سرنوشتی که فن و خانواده‌اش در میان شکارچیان پرشور گنج دست و پنجه نرم می‌کردند، دچار نشود.

لینک مفید : بهترین کار آفرین

“در شش ماه گذشته، من ناشناس ماندم، نه به این دلیل که چیزی برای پنهان کردن دارم، بلکه به این دلیل که فارست و خانواده‌اش شکنجه‌ها، تهدید به مرگ، حمله به خانه‌ها، دعواهای بیهوده و یک آدم ربایی احتمالی را تحمل کردند – همه به دست افراد مبتلا به هذیان های مربوط به گنج او. من نمی خواهم آن چیزها برای من و خانواده ام اتفاق بیفتد.”

رمز گشایی جوغن ها : فن در سپتامبر در سن ۹۰ سالگی درگذشت. خانواده او روز دوشنبه تایید کردند که این استیف بود که گنج فن را پیدا کرد. برخی از جویندگان گنج معتقد بودند که این یافته یک فریب است.

لینک مفید : بیمه بیکاری

نوه فن، شیلو فارست اولد، نوشت: “ما به جک برای یافتن و بازیابی صندوق گنج تبریک می گوییم و امیدواریم که این تایید به رفع حدس، مزخرفات توطئه آمیز و امتناع از پذیرش حقیقت کمک کند.”


جستجوی گنج مدفون مرتبط با مرگ مرد ایلینوی در یلوستون

استیو، که مجله Outside گزارش می دهد یک دانشجوی ۳۲ ساله پزشکی از میشیگان است، می گوید که یک شکایت او را مجبور کرد که نامش را رها کند.

رمز گشایی جوغن ها : یک وکیل شیکاگو به نام باربارا اندرسون در ماه ژوئن پس از گزارش یافتن گنج، شکایتی علیه فن و یاب ناشناس در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در سانتافه، N.M.

لینک مفید : چگونه بهترین مشاور املاک منطقه شوید ؟

نیویورک تایمز گزارش می دهد که “پس از اینکه چندین سال به سختی شعر آقای فن را رمزگشایی کرد و مکان کلی گنج را جستجو کرد، شخصی تلفن همراه او را هک کرد و اطلاعات اختصاصی را دزدید که آنها را به این گنجینه رساند.”

استیف می گوید که این پرونده “بی ارزش” است.

“دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای نیومکزیکو حکم داده است که دارایی فارست باید برخی از اطلاعات شخصی من را در اختیار زنی قرار دهد که من نمی شناسم و هرگز با او تماسی نداشته ام و شکایتی بی اساس علیه من مطرح کرده است. او در مدیوم نوشت.

رمز گشایی جوغن ها : به دنبال ماجراجویی و طلا هستید؟ این شعر را بشکنید و به بیرون سر بزنید

لینک مفید : بخش کنکور

به دنبال ماجراجویی و طلا هستید؟ این شعر را بشکنید و به بیرون سر بزنید
در حالی که هویت استیف در حال حاضر مشخص است، چند معما دیگر باقی مانده است: کجا در وایومینگ صندوقچه پیدا شد و دقیقا چگونه استیف معما را حل کرد.

استیف می‌گوید که نه تنها شعر فن، بلکه مصاحبه‌هایش را نیز بررسی کرده و سرنخ‌هایی را از سخنانش به دست آورده است تا بفهمد او چه نوع آدمی است و ممکن است تمایل داشته باشد ثروتش را کجا پنهان کند.

رمز گشایی جوغن ها : و محل اختفای مخفی؟ استیف می‌گوید که می‌خواهد این راز باقی بماند تا مبادا به مکانی برای زیارت تبدیل شود و تحت سلطه قرار نگیرد – شاید افرادی که به دنبال این هستند که ببینند شاید زمردی در راه انداخته شده است یا خیر.

لینک مفید : بخش روانشناسی

استیف نوشت: «اگر بخواهم مکان گنج را فاش کنم، عجایب طبیعی [مکانی] که فارست آن را بسیار عزیز می‌داشت، توسط افرادی که به دنبال گنج هستند و امیدوارند من در راه بیرون انداخته‌ام یا فارست در راه او، ویران شود.»

“رسیدن به مکان بیابانی که سینه در آن قرار داشت به معنای متعارف کلمه خطرناک نیست، اما زمانی که افراد اقدامات احتیاطی اولیه را انجام نمی دهند یا در شرایط نامناسب بیرون نمی روند، بسیار سریع اتفاق می افتد. یک جاذبه توریستی.”

رمز گشایی جوغن ها : گنج اکنون در مکانی امن در نیومکزیکو قرار دارد، اما استیف قصد دارد آن را بفروشد. او می گوید که وام های دانشکده پزشکی برای پرداخت دارد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : Finder Of Treasure Chest Hidden In Rocky Mountains Reveals His Identity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *