سعد و نحس و اصول ساعات شبانه روز سعد و نحس

? ساعات شبانه روز سعد و نحس | بخش تجربه PDF :

? ۱- خصوصیات هر سیاره

? ۲- چه ساعاتی سعد و نحسه



قیمت : ۳.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


اگر می خواهید طلسمی بنویسید، باید مختص شما و هر فردی باشد. حتی اگر از یک طلسم سنتی پیروی کنید، باید متناسب با نیازهای خاص شما باشد تا برای شما موثرترین باشد.

درک اصول اولیه ساخت طلسم شما را قادر می سازد تا طلسم های خاص و موثر خود را برای هر هدفی که انتخاب می کنید فرموله کنید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


ساعات شبانه روز سعد و نحس

قصد خود را بیان کنید در مورد نتیجه ای که می خواهید با طلسم به دست آورید، تصمیم بگیرید. زمان طلسم خود را. زمان بندی در هنگام طلسم می تواند مهم باشد.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : ماه در جادوگری مهم است و بنابراین تأثیر عمیقی بر ما دارد. انتخاب فاز ماه مناسب برای طلسم بسیار مهم است.

لینک مفید : کشف رمز گنج

کارهای جادویی برای به دست آوردن، افزایش یا آوردن چیزها به شما، باید زمانی شروع شود که ماه در حال افزایش است (از جدید به کامل). زمانی که ماه رو به زوال است (از کامل به تاریکی)، آنگاه وقت آن است که کار جادویی کاهش یا فرستادن دور شود.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : بالاترین انرژی در ماه کامل رخ می دهد، و بنابراین این قدرتمندترین زمان برای کارهای جادویی است. ماه نو قدرتمندترین زمان بعدی برای جادو است.

لینک مفید : دفینه و‌ گنج و آشنایی با نشانه های دفینه و‌ گنج

با فصول کار کنید یک زمان طبیعی برای شروع کارها (زمان کاشت)، برای بلوغ (زمان رشد)، برای درو کردن چیزها (زمان برداشت) و البته زمانی برای استراحت و برنامه ریزی وجود دارد.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : وسایلت را جمع کن مطمئن شوید که تمام ابزارهای مورد نیاز برای طلسم را در اختیار دارید. ابزارهای شما نباید جادوی ذاتی داشته باشند.

آنها به شما کمک می کنند خلق و خوی ایجاد کنید. شما همچنین باید ابزار خود را تمیز کنید. فراموش نکنید که قبل از شروع طلسم، ابزار خود را پاکسازی و برکت دهید.

لینک مفید : آشنایی با انواع گنج نامه ها

جادو را درک کنید. به یاد داشته باشید که سحر و جادو دستکاری انرژی است، یک فکر شکلی از انرژی است و تجسم یک شکل قوی تر از انرژی است. تجسم شما می تواند روشی برای تشدید بیشتر و هدایت اراده شما باشد.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : تجسم شما می تواند روشی باشد که توسط آن انرژی جادویی تولید شده را کنترل می کنید. شما باید بدانید که چه می خواهید. تو باید ببینیش. شما باید جریان انرژی بالا را احساس کنید. شما باید آن را هدایت کنید.

کلمات گفتاری خود را بنویسید برای قوی تر کردن کلمات و افکار خود می توانید طلسم خود را به صورت قافیه بنویسید تا با صدای بلند گفته شود. این کار به خاطر سپردن طلسم خود را آسان تر می کند، همچنین می توانید طلسم خود را برای افزایش انرژی بخوانید.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : قوانین و اخلاقیات را به خاطر بسپارید. طلسم خود را بخوانید و مطمئن باشید که اگر از اخلاق و اخلاق شخصی خود پیروی کنید. به عنوان مثال، اگر ویکان هستید، مهم است که قانون سه برابری را به خاطر بسپارید و از آن پیروی کنید.

لینک مفید : بهترین تفریحات مجازی

در حالی که استفاده از طلسم های دیگران هیچ اشکالی ندارد – و در واقع یک صنعت کامل به انتشار کتاب های پر از آنها اختصاص داده شده است – مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید از طلسم های خود استفاده کنید.

ممکن است نتوانید چیزی را که به دنبال آن هستید در یک کتاب پیدا کنید، یا فقط احساس نیاز به استفاده از مطالب اصلی داشته باشید.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : دلایل شما هرچه که باشد، اگر از این فرمول بسیار ساده پیروی کنید، نوشتن طلسم های خود آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.

هدف/هدف/مقصد کار را مشخص کنید

چه چیزی را می خواهید انجام دهید؟ آیا به دنبال رفاه هستید؟ به امید یافتن شغل بهتر؟ آیا می خواهید عشق را وارد زندگی خود کنید؟

هدف خاص طلسم چیست؟ هر چه که باشد، مطمئن شوید که در مورد آنچه می خواهید روشن هستید – “من آن ترفیع را در محل کار دریافت خواهم کرد!”

تعیین کنید که برای رسیدن به هدف خود به چه اجزای مادی نیاز دارید

آیا کار به گیاهان، شمع یا سنگ نیاز دارد؟ سعی کنید وقتی در حال نوشتن یک طلسم هستید خارج از چارچوب فکر کنید – و به یاد داشته باشید که جادو به شدت بر نمادگرایی متکی است.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : استفاده از مواد غیرمعمول در کار مشکلی ندارد – ماشین های Hot Wheels، مهره های شطرنج، قطعات سخت افزاری، عینک آفتابی و حتی دی وی دی های قدیمی همگی بازی منصفانه هستند.


تصمیم بگیرید که آیا زمان بندی مهم است یا خیر

در برخی از سنت ها، فاز ماه بسیار مهم است، در حالی که در برخی دیگر مهم نیست. به طور کلی، جادوی مثبت یا کارهایی که چیزها را به سمت شما می کشد، در طول ماه در حال افزایش انجام می شود.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : جادوی منفی یا مخرب در مرحله کاهش انجام می شود. ممکن است احساس کنید روز خاصی از هفته برای کار یا حتی ساعت خاصی از روز بهترین است. با این حال، خود را موظف به غرق شدن در جزئیات نکنید.

لینک مفید : چگونه بهترین مشاور املاک منطقه شوید ؟

اگر فردی هستید که از انجام جادو بدون نگرانی در مورد زمان بندی مطمئن هستید، آن را دنبال کنید. اگر مکاتبات تفاوتی در سنت شما ایجاد می کند، حتماً جداول مکاتبات جادویی ما را بررسی کنید.


کلمات خود را مشخص کنید

چه کلمات یا افسانه ای – در صورت وجود – در حین کار به زبان آورده می شود؟ آیا قصد دارید چیزی رسمی و قدرتمند را سرودید و از خدایان برای کمک بخواهید؟ آیا به سادگی یک دوبیتی شاعرانه را زیر لب زمزمه خواهید کرد؟

ساعات شبانه روز سعد و نحس : یا این همان کاری است که شما می توانید به سادگی در سکوت به جهان فکر کنید؟ به یاد داشته باشید، کلمات قدرت دارند، بنابراین آنها را با دقت انتخاب کنید.


آن را انجام دهید

همه موارد فوق را با هم به شکلی قابل اجرا درآورید و سپس، به قول جاودانه تبلیغات نایک، Just Do It را انجام دهید.

سوزان پسنکر نویسنده Llewellyn درباره ساختن یک طلسم به تنهایی می گوید: “وقتی خودتان طلسمی را از پایه می سازید، آن را با عمد، ترجیحات، خواسته هایتان، افکار و انرژی هایتان القا می کنید.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : صرفاً چیزی است که از صفحات دیگران می خوانید – امضای خود را به همراه خواهد داشت و در قلب شما طنین انداز می شود.

لینک مفید : مراکز بیمه و راهنمای نشانی مراکز بیمه ای

بسیار قدرتمندتر و کامل تر از هر جذابیت آماده ای خواهد بود که شما را به بخشی جدایی ناپذیر از جادو تبدیل می کند. از ابتدا تا انتها. هنگامی که ما طلسم را تمرین می کنیم، از جادو به عنوان راهی برای تغییر واقعیت استفاده می کنیم.

ما این کار را با کار با بسیاری از واقعیت های متناظر تا حد امکان انجام می دهیم – زمان، تاریخ، مکان، متناظرهای اساسی، حمایت خدایان و غیره – به این امید که بتوانیم واقعیت را به یک جهت یا آن سو تغییر دهیم و نتیجه را تغییر دهیم. من مال خودمونه.”

نکات:

ساعات شبانه روز سعد و نحس : علیرغم اینکه روش پنج مرحله ای فوق یک روش بسیار ساده و ساده برای نگاه کردن به ساخت طلسم است، اما به طور موثر عمل می کند.

لینک مفید : نشانه های دفینه چیست ؟

ممکن است بخواهید در مرحله ساختن طلسم، یک مجله جادویی نگه دارید یا در Book of Shadows یادداشت برداری کنید، و سپس نتایج را با شروع آشکار شدن آنها پیگیری کنید.

اگر کاری در عرض چند هفته شروع نشده است – برخی از سنت ها می گویند در عرض ۲۸ روز، یک ماه قمری – ممکن است بخواهید کار را متوقف کرده و دوباره کار کنید. مشخص کنید چه متغیرهایی ممکن است نیاز به تغییر داشته باشند.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : کیهان حس شوخ طبعی عجیبی دارد، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی که برای آن طلسم می کنید به درستی بیان شود. به عبارت دیگر، مراقب باشید چه آرزویی دارید، زیرا ممکن است به آن برسید!

لینک مفید : ظرفشویی فاگور و خطاها و ارور های ظرفشویی فاگور

به یاد داشته باشید که جادو یک ابزار و یک مجموعه مهارت است، اما برخی از عقل سلیم نیز باید غالب باشد. شما می توانید تمام روز را انتخاب کنید تا شغلی برای خود پیدا کنید.

ساعات شبانه روز سعد و نحس : اما اگر سنگ فرش را نکوبید و نسخه هایی از رزومه خود را ارسال نکرده باشید، شانس موفقیت شما بسیار کاهش می یابد!

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : Write-a-Spell

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *