رمز گنج همراه با آموزش اصولی کشف رمز گنج

? کشف رمز گنج | بخش تجربه PDF :

? ۱- رمزیابی

? ۲- یادگیری علامت ها


قیمت : ۲۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


ایان بردی که در دهه ۱۹۶۰ به همراه همدستش مایرا هیندلی پنج کودک را در بریتانیا شکنجه و کشتند، در ۱۵ می در زندان درگذشت.

بردی در سال ۱۹۶۶ زندانی شد و چهار تن از قربانیان خود را در قبرهای کم عمق در Saddleworth Moor در خارج از منچستر دفن کرد – و بقایای بقایای آنها از آن زمان پیدا شده اند. متأسفانه، جسد یکی از قربانیان او، کیت بنت، هنوز مفقود است.

کشف رمز گنج : مرگ بردی باعث شد تا خانواده بنت احساس کنند که آخرین فرصت برای یافتن بقایای او از دست رفته است. پلیس اما اصرار دارد که جستجو ادامه خواهد داشت. اما چگونه می‌توان پس از سال‌ها جسد گمشده را پیدا کرد؟

آمار وزارت کشور بریتانیا نشان می دهد که حدود ۲۰۰۰ نفر از ۲۰۰۰۰۰ نفری که هر سال ناپدید می شوند پس از ۱۲ ماه هنوز پیدا نمی شوند.

برخی می خواهند زندگی جدیدی را شروع کنند، اما تعداد ناشناخته ای قربانی جنایت می شوند. عده ای به قتل می رسند. اکثر این موارد نسبتاً سریع حل می شوند، اما برخی از آنها – به اصطلاح موارد سرد – سخت تر است.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


کشف رمز گنج

خوشبختانه علم می تواند کمک کند. در بسیاری از موارد قتل، اجساد در نهایت در زمین دفن می شوند.

روش‌های علمی مختلفی وجود دارد که می‌تواند به یافتن چنین قربانیانی کمک کند، یکی از مهم‌ترین آنها شناسایی تغییرات سطحی، مانند فرورفتگی‌ها یا تپه‌های کوچک است که می‌تواند نشان‌دهنده دفن شدن جسدی در زیر آن باشد.

کشف رمز گنج : تیم‌های جستجو همچنین می‌توانند از «سگ‌های جسد» متخصص برای بو کشیدن بقایای بقایا یا روش‌های ژئوفیزیکی برای اسکن مناطق شناسایی‌شده استفاده کنند. مورد دوم شامل رادارهای نفوذی زمین است که از پالس های راداری برای تصویربرداری از سطح زیرین استفاده می کند.

لینک مفید : چگونه بهترین مشاور املاک منطقه شوید ؟

قبل از اینکه تیم‌های جستجو شروع به حفاری کنند، باید علوم زیادی را در نظر گرفت. دانشگاه مسینا، نویسنده ارائه شده است (بدون استفاده مجدد)

کشف رمز گنج : ما اخیراً مروری را منتشر کرده‌ایم که بهترین روش را برای یافتن اجساد در خشکی بیان می‌کند. ما متوجه شدیم که رویکرد مرحله‌ای معمولاً بهترین نتایج را به همراه دارد.

این شامل شروع با تجزیه و تحلیل داده های ماهواره ای در مقیاس بزرگ برای مکان یابی مناطق دفن بالقوه است – به عنوان مثال جایی که خاک اخیراً مختل شده است.

لینک مفید : نشانه های دفینه چیست ؟

سپس با بررسی های اولیه سایت، به مناطق مشکوک نگاه می کنید تا نوع خاک و سایر داده های محیطی را بیابید. آخرین مرحله شامل انجام جستجوهای متمرکز سایت و حفاری است.


کنترل مطالعات با بدن حیوانات و انسان

اما علیرغم این دانش، نرخ فعلی تشخیص موارد سرماخوردگی پایین است – شاید از هر ۱۰۰ مورد فقط یک مورد موفق باشد.

کشف رمز گنج : از آنجایی که هر مورد منحصربفرد است، مطالعات کنترلی با استفاده از گورهای مخفی ساخته شده به ما کمک می‌کند تا در مورد روش‌های تشخیص بهتر کار کنیم.

لینک مفید : ترک سیگار

در بریتانیا، ما در حال حاضر از خوک‌ها به عنوان آنالوگ انسان استفاده می‌کنیم، اگرچه ایالات متحده، استرالیا و از ژانویه، هلند، از جسد انسان اهدایی استفاده می‌کنند.

ویلیام باس، عضو بازنشسته “مزرعه بدن” دانشگاه تنسی، جایی که محققان می توانند بدن انسان در حال پوسیدگی را مطالعه کنند. جان سامرز دوم / رویترز

کشف رمز گنج : رویکرد مورد نیاز با تجزیه بدن تغییر می کند (شکل زیر را ببینید) – با نوع خاک محلی، سبک دفن و انواع سنگ در زمین نیز متغیرهای مهمی هستند.

جسد ۵۰ ساله ای که در یک گور کم عمق در تالاب ها دفن شده است ممکن است در تورب های مرطوب نسبتاً دست نخورده باشد، در حالی که جسدی که اخیراً در ماسه خشک دفن شده است به سرعت پوسیده می شود.

لینک مفید : رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها

رادار نفوذ به زمین برای یافتن اجسامی که در چیزی پیچیده شده اند، بهترین کار است (پیچیدن سطح بازتابی خوبی ایجاد می کند).

کشف رمز گنج : در موارد دیگر، جایی که بدن هنوز در حال تجزیه است، مایعاتی مانند خون جسد را می‌توان توسط ماشین‌هایی که مقاومت الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کنند شناسایی کرد – اینکه یک ماده چقدر با جریان الکتریکی مخالفت می‌کند.

در یک مطالعه اخیر، ما نشان دادیم که رسانایی در آب خاک قبر تا دو سال پس از دفن به سرعت افزایش می‌یابد – داده‌هایی که می‌توانیم از آنها برای تخمین زمان پس از مرگ استفاده کنیم.

لینک مفید : نشانه های دفینه چیست ؟

مطالعات کنترلی تنها می‌تواند به همان اندازه که آزمایش‌ها انجام می‌شوند به گذشته برگردد، بنابراین محققان همچنین به دنبال گورهای واقعی هستند که بسیار قدیمی‌تر هستند تا به موارد باستانی افراد گمشده کمک کنند.

کشف رمز گنج : قبرستان ها و گورستان ها یک انتخاب واضح برای این کار هستند. اینها را می توان از نظر ژئوفیزیک بررسی کرد، معمولاً با رادار نفوذی زمین و مقاومت الکتریکی برای جستجوی اجساد مدفون شده بدون سنگ قبر. اینها را می توان هم برای اهداف تحقیقاتی و هم برای تأیید هویت بقایای نبش قبر کرد.

ما این کار را اخیرا انجام دادیم، زمانی که سالن های اجتماعی جدید کلیسا روی قبرستان های قدیمی ساخته می شد.

مقررات نبش قبر در سراسر جهان متفاوت است، اما در انگلستان اگر قدمت تدفین بیش از ۱۰۰ سال باشد، مجاز به انجام این کار هستید.

کشف رمز گنج : با این حال، یک مسئله در مورد این موضوع این است که تدفین در قبرستان در تابوت، اغلب همراه با مواد نگهدارنده است. تعداد کمی از دفن‌های تصادفی یا قبرهای قتل از تابوت یا مواد شیمیایی استفاده می‌کنند.

لینک مفید : بیمه بیکاری

با این وجود، تحقیقات ژئوفیزیکی در حال انجام در مورد تدفین قبرستان ها، دانش ما را در مورد مدت زمان قابل تشخیص اجساد گسترش می دهد. این مطمئناً می تواند به جستجوهای موردی سرد کمک کند.

این نوع تحقیق همچنین درک ما را از نحوه عملکرد روش های مختلف نظرسنجی در محیط های مختلف بهبود بخشیده است.

کشف رمز گنج : برای مثال، بررسی‌های مقاومت الکتریکی در خاک‌های غنی از رسی بهترین عملکرد را دارند در حالی که رادار در خاک‌های شنی بهترین کار را دارد. همچنین آموخته‌ایم که سنگ قبرها اغلب دقیقاً در موقعیت صحیح قرار ندارند و قبرهایی که اجساد زیادی دارند اغلب به‌صورت عمودی هم‌تراز نیستند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش

این ممکن است به دلیل نشستن تابوت ها در زمین نرم، یا در نمونه های شدیدتر، به دلیل “لغزش تابوت” رخ دهد، جایی که در زمین های شیبدار، دفن ها به مرور زمان به سمت پایین شیب حرکت می کنند.

واضح است که باید تحقیقات بیشتری برای بهبود میزان تشخیص موارد سرماخوردگی انجام شود. در واقع، نکته کلیدی ترکیب مطالعات کنترل آکادمیک مشارکتی با نظرات متخصصان و کارشناسان جستجو است.

پیشرفت‌های فناوری – مانند هواپیماهای بدون سرنشین که می‌توانند به مکان‌یابی مکان‌یابی در زمان واقعی کمک کنند و دستگاه‌های ژئوفیزیکی حساس‌تر – به ما این امکان را می‌دهند که هم مشاهدات ساده و هم جستجوهای ژئوفیزیک پیشرفته را در یک سیستم ادغام کنیم.

کشف رمز گنج : مطمئناً دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که بنت نیز در جایی در ساحل دفن شده است. جستجوهای اولیه، عمدتاً با استفاده از نیروی انسانی پلیس و داوطلبانی که به دنبال نشانه های فیزیکی اختلال در زمین بودند، ناموفق بود.

لینک مفید : دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG)

از آن زمان بسیاری از روش‌های دیگر استفاده شده است، از جمله سگ‌های جستجوگر تخصصی و فلزیاب‌ها (اگر در لباس کیث فلز وجود داشته باشد).

نمونه‌برداری از خاک و آزمایش‌های دیگر نیز برای بررسی تجزیه سیالات استفاده شده است، اما احتمالاً اکنون برای این کار خیلی دیر شده است. از رادار نفوذی زمینی نیز برای جستجوی اسکلت استفاده شده است.

کشف رمز گنج : با این حال، این روش ها زمان بر هستند و هر بار فقط یک منطقه نسبتا کوچک را می توان بررسی کرد.

لینک مفید : رمز گشایی جوغن ها و آشنایی اصولی با جوغن ها

اما، تا زمانی که به جستجو ادامه دهیم – و از آخرین فناوری و تحقیقات برای اطلاع رسانی به جستجو استفاده کنیم – هر شانسی وجود دارد که روزی بتوانیم جسد بنت را پیدا کنیم.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : the-science-of-finding-buried-bodies-77803

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *