گنج و روش شناسایی نشانه های گنج چیست ؟

? نشانه های گنج چیست ؟ بخش تجربه PDF :

? ۱- اساس گنج چیست ؟

? ۲- نشانه های گنج چیست ؟


قیمت : ۱۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


اکثر گنجینه های پنهان، به ویژه آنهایی که از ذخایر بزرگ تشکیل شده اند، معمولاً سرنخ هایی دارند که توسط افراد مسئول مخفی کردن آنها باقی مانده است.

نشانه های گنج چیست ؟ TH ها (شکارچیان گنج) به این سرنخ ها به عنوان “رمزها و نشانه های گنج” اشاره می کنند. آنها در واقع نشانه هایی از نمادهای عجیب و غریب حکاکی شده اند که تنها تعداد کمی از TH های با تجربه و باهوش می توانند رمزگشایی یا تفسیر کنند.

مواجهه با هر کد و علامت احتمالی در اطراف سایت احتمالی شما در واقع امکان ذخیره گنج پنهان یا دفن شده در آن منطقه خاص را افزایش می دهد.

به احتمال زیاد روی سطوح اجسام مجاور مانند سنگ ها، درختان و بتن حکاکی می شوند. بنابراین، اولین و مهمترین مرحله THing (گنج یابی) “کاوش در سایت” برای این نوع سرنخ ها است.

نشانه های گنج چیست ؟ اگر اتفاقی افتاد که یک علامت مشخص عجیب و غریب را روی سطح یک جسم کشف کردید، اساساً مهم است که آن را به دقت بررسی کنید. سعی کنید علامت گذاری را در صورتی که “علامت ساخته دست بشر” یا “علامت ساخته شده طبیعی” است، تشخیص دهید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


نشانه های گنج چیست ؟

نمادهای حکاکی شده دست ساز نشانه های معتبری هستند که می توانند به TH ها در یافتن مکان گنج مدفون کمک کنند. اگر این نوع علامت گذاری ها با استفاده از ابزارهای دستی حک شده باشند، با بررسی آنها قابل تشخیص هستند.

نشانه های گنج چیست ؟ اگرچه، این می تواند برای همه مبتدیان TH مشکل ساز باشد، زیرا کسب این مهارت ممکن است سال ها تجربه واقعی داشته باشد.

لینک مفید : راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند

خود طبیعت در واقع می تواند تقریباً هر چیزی را که شامل نشانه های طبیعی ساخته شده باشد حک کند. اما بر خلاف نشانه های ساخته شده توسط انسان، آنها هیچ هدفی برای TH ها ندارند جز ایجاد “گیج”.

نشانه های گنج چیست ؟ تفسیر “درست” یک علامت گنج خاص، بخش مهمی از چیز است، به ویژه در مکان یابی شی پنهان که باعث می شود MD (فلز یاب) یا ابزارهای اندازه گیری دیگر لازم نباشد.

همچنین تلاش‌های حفاری را به حداقل می‌رساند و همه کار سخت را کاهش می‌دهد. اهمیت دیگر توانایی در تفسیر علائم، اجتناب از تله های خطرناک است.

پس چگونه TH ها کدها و علائم را تفسیر می کنند؟

اکثر TH ها می توانند نشانه های گنج را با استفاده از “اشاره های کد چیز” تفسیر کنند. اگرچه، تنها تعداد کمی از این کدها از طریق عموم در دسترس هستند، مانند اینترنت.

لینک مفید : کامل ترین نمونه قرار داد مشارکت در ساخت

برخی ادعا می‌کنند نسخه‌های کاملی وجود دارند، اما به احتمال زیاد برای فروش هستند و “هیچ تضمینی” وجود ندارد که آیا واقعاً معتبر هستند یا خیر.

نشانه های گنج چیست ؟ برای توضیح اینکه چگونه TH ها دقیقاً یک علامت خاص را تفسیر می کنند، اجازه دهید یک مثال داشته باشیم.

اجازه دهید فرض کنیم که شما یک “علامت X” را روی سطح یک سنگ بزرگ پیدا کرده اید. اولین قدمی که اکثر TH های باتجربه انجام می دهند این است که علامت را تشخیص دهند که انسان ساخته یا طبیعی است.

لینک مفید : چگونه از اعتیاد به مواد ها بیرون بیایم ؟

با توجه به اینکه نشانه ای ساخته دست بشر است، گام دوم «شناسایی» معانی احتمالی آن است.

نشانه های گنج چیست ؟ به طور کلی، نماد X می تواند به معنای هدف، شی، نقطه، توقف و خطر باشد. سه معنی اول خوب است زیرا نشانگر وجود گنج پنهان بر صخره است. “ایست و خطر” دو معنای علامت X است که در مورد تله های خطرناک یا برخی از خطرات احتمالی هشدار می دهد.

لینک مفید : حقوق کارمندان و افزایش حقوق کارمندان سال ۹۹

مرحله سوم «جستجوی علائم اضافی احتمالی در نزدیکی» است، زیرا در واقع مواجهه با «بیش از یک علامت» معمول است. هر یک از این نشانه ها با یکدیگر در ارتباط هستند و جزئیات و معانی واضح تری را در مورد مکان گنج پنهان آشکار می کنند.

بنابراین در این مثال، اجازه دهید بگوییم که شما علامت دیگری پیدا کردید که یک “علامت پیکان” است که روی بدن یک درخت بزرگ قدیمی حک شده است. حدود ۶ متر از صخره فاصله دارد و مستقیماً به علامت X اشاره می کند.

نشانه های گنج چیست ؟ وجود علامت فلش در واقع “اهمیت” زیادی به محل صخره می دهد. بنابراین در ارتباط با علامت X، این اهمیت به هدف، شی و نقطه پنهان گنج مربوط می شود. بنابراین، حفاری در آن نقطه بسیار توصیه می شود.


اگر هیچ نشانه دیگری در اطراف وجود نداشته باشد چه می شود؟

اگر هیچ علامت دیگری در این نزدیکی یافت نشد، ۴ دلیل ممکن در مورد آن وجود دارد:

۱. نشانه طبیعی

همانطور که در بالا ذکر شد، اینها نشانه هایی هستند که توسط طبیعت حک شده اند و هیچ ربطی به گنجینه های پنهان ندارند.

نشانه های گنج چیست ؟ و متأسفانه X حکاکی شده تنها یکی از علائم طبیعی رایج است که اغلب TH ها به خصوص مبتدیان را گیج می کند. سایر علائم طبیعی رایج عبارتند از: اثر پا، فلش و سوراخ.

۲. علامت دود یا جعلی

برخی از افرادی که گنجینه های خود را پنهان می کردند، به اندازه کافی حیله و تزویر بودند که تابلوهای قلابی یا جعلی نصب کردند.

نشانه های گنج چیست ؟ حتی TH های باتجربه نیز می توانند در این ترفند قرار بگیرند و بیشتر وقت گرانبها، تلاش ها و بودجه مالی خود را هدر دهند.

۳. علامت خطر

دو معنی آخر علامت X، توقف و خطر است که در لغت هر دو به معنای “بهتر است تلاش نکنید یا از کار در آن نقطه خاص خودداری کنید”.

نشانه های گنج چیست ؟ این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که هیچ علامت دیگری در این نزدیکی نمی‌تواند اهمیت هر یک از علائم خطر را که شامل X می‌شود، پشتیبانی کند.


کدها و علائم گنج بین المللی نیستند

گنجینه های گمشده در سرتاسر جهان توسط گروه های مختلف مردم در دوره های زمانی مختلف مخفی شده بودند. این دلیل اصلی استفاده آنها از “مجموعه منحصر به فرد کدها و نشانه های گنج” است.

نشانه های گنج چیست ؟ بنابراین، اگر علاقه شما به جستجوی گنجینه های پنهان دزدان دریایی است، باید تحقیقات خود را فقط بر روی مطالعه کدهای گنج دزدان دریایی متمرکز کنید.

لینک مفید : آشنایی با انواع گنج نامه ها

علاوه بر این، من خودم را کاملاً در دسترس هرکسی قرار می دهم که در تفسیر نشانه هایی که آنها کشف کرده اند به کمک نیاز دارد.

نشانه های گنج چیست ؟ فقط جزئیات کامل در مورد آن را به من بدهید و شاید تعدادی عکس واقعی را اضافه کنید سپس آنها را به آدرس ایمیل یا صفحه فیس بوک من ارسال کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : treasure-codes-and-signs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *