لاغری با ذهن ممکن شد

? لاغری با ذهن ممکن شد | فهرست :
? ۱. روش های لاغری با ذهن
? ۲. روش های تجسم در ذهن برای لاغری
? ۳. نکاتی که باید رعایت کنید
? ۴. نکته پایانی و ‌طلایی برای لاغری
? ۵. سوال و ‌نظرات افرادی که این روش ها را انجام دادند
? ۶. نکته مهم
? ۷. سوالاتی که باید پاسخ دهید به آن ها


⬅️ سوالات پاسخ داده شده :
? چگونه با ذهن لاغر شویم ؟
? بهترین راه حل لاغری بدون بازگشت چیست ؟
? چگونه در خانه بمانیم و ‌لاغرشویم ؟
? چگونه به آسانی لاغر شویم ؟
? آیا با ضمیر ناخودآگاه وزن را میتوان کاهش داد ؟
? چگونه بدون آسیب زدن به خود لاغر شویم ؟
? چگونه سایز خود را کاهش دهیم ؟
? و وزن خود را ثابت نگه داریم ؟


قیمت : ۵.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


برای ذهن فرقی ندارد که افکار به نفع یا ضرر ماست ذهن و‌مغز ما هر چه را که به آن فکر کنیم و‌باور داشته باشیم انجام میدهند.

ذهن انسان بسیار قدرتمند و ‌تواناست به صورتی که میتواند هرچه را که ما به آن فکر میکنیم و‌باور داریم را برای ما عملی سازد

پس همه ی انسان ها میتوانند تنها با ذهن خود که یک‌ چیز خدادادی هست به تمام چیزهایی که علاقه مند هستند برسند

حال سوال اینجاست پس چرا افراد بسیاری هستند که آرزوها و‌هدف هایی دارند که رسیدن به آن‌را محال میدانند؟

یکی از مهم ترین اهداف جهان امروز که تعداد قابل ملاحظه ای از انسان ها درگیر آن هستند تناسب اندام است.

لاغری با ذهن : برخی به دنبال افزایش وزن و بیشتر این تعداد دنبال راه حلی برای کاهش وزن خود هستند .

تناسب اندام و‌لاغری نیز جزو همان اهدافی است که هر شخص میتواند با ذهن خود آن را به دست بیاورد، اما باید مراحل و نکات و‌روش رسیدن به هدف را بدانید و با به کارگیری آن نصف بیشتر مسیر لاغری و تناسب اندام را طی خواهید کرد و‌دیگر کاهش وزن جزو کارهای سخت برایتان به حساب نمیاید!

ما در این مقاله راه رسیدن به ذهنی که میتواند بدون ورزش و‌رژیم‌های سخت وزن شما را کاهش بدهد را آموزش داده ایم و نظرات اشخاصی که این روش را امتحان کرده اند و‌به اندام ایده آل و‌کاهش وزن آسان رسیدن را برای شما بازگو کردیم .


منابع

کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – لاغری



لاغری با ذهن و قدرت تلقین
لاغری با ذهن و قدرت تلقین

لاغری با ذهن و قدرت تلقین

همه افراد می‌توانند از قدرت ذهن خود استفاده کنند و به اهداف خود برسند. دستیابی به این قدرت هیچ محدودیتی ندارد، اگر اندکی برای آن وقت و ایمان به‌خرج دهید.

لاغری با ذهن : تنها کافیست روزی نیم ساعت برای این کار زمان تنظیم کنید و ذهن خود را از افکار منفی پاک و بر روی اهداف و افکار مثبت تمرکز نمایید. اگر می خواهید لاغر شوید به این موضوع فکر و تمرکز کنید. ذهن نیمه هوشیار شما ، طبق نقشه و تصوری که شما دارید پیش می‌رود و بر اساس نقشه لاغر شدن عمل می کند.

به این موضوع ایمان داشته باشید چون خیلی از افراد به کمک شیوه لاغری با نیروی ذهن جواب گرفته‌اند.


لاغری با ذهن را یاد بگیرید !

برای ذهن فرقی ندارد که افکار به نفع یا ضرر ماست. ذهن و مغز ، هر آنچه که ما به آن عادت داریم و به آن فکر می کنیم را پیش می گیرد. برخی از افراد را در اطرافمان می بینیم که اضافه وزن دارند و خیلی از راه های لاغر شدن را امتحان کرده اند.

لاغری با ذهن : آیا می دانید مشکل از چیست؟ ذهن این افراد به چاق شدن عادت کرده و یاد گرفته که باید کارهایی را انجام دهد و تکرار کند، که نتیجه آن منجربه چاقی و اضافه وزن می‌شود. اما همین افراد می‌توانند به سادگی لاغری با نیروی ذهن را تجربه کنند.

اما زمانی که سر صحبت آنها می نشینیم، می گویند که با اینکه این همه تلاش کردند یا به نتیجه دلخواهی نرسیدند یا کاهش وزن آنها موقتی بوده و بعد از چند وقت دوباره با افزایش وزن روبه‌رو شده‌اند.


لاغری با نیروی ذهن ناخودآگاه

لاغری و کاهش وزن را به ذهن ناخودآگاه بسپارید. زیرا، زمانی که رژیم می‌گیرید و تصمیم دارید تا لاغر شوید، این کار را تنها خودتان انجام داده‌اید و سعی کردید تا رفتار غذایی‌تان را تغییر دهید.

مثلاً خود را مجبور کردید تا غذای کمتری بخورید، یا مجبور شده‌اید در یک ساعت خاص غذا میل کنید و یا هر رفتار غذایی دیگر. که متأسفانه همه اینها، در نتیجه منجربه خستگی شما خواهد شد و بعد از یک مدتی از رژیم گرفتن دست می کشید.

لاغری با ذهن : کسانی که لاغری با نیروی ذهن را امتحان کردند، چندین کیلو از وزن‌شان کم شده و معتقدند،  که یک روش کامل برای مدیریت نه تنها وزن، بلکه سلامت بدن است. چندین روش لاغری با نیروی ذهن ناخودآگاه نظیر موسیقی درمانی، رنگ درمانی و رایحه درمانی وجود دارد.

زمانی که  شیوه لاغری با نیروی ذهن را پیش می‌گیرید، فرمان‌ها یا فرمول های مغزی به صورت ناخودآگاه تغییر می‌کند و واکنش های غذایی هم عوض می‌شود. که در این صورت، نتیجه بهتری نمایان خواهد شد.


اثر تصویر سازی ذهن در لاغری

جالب است بدانید که، بدن از طریق ذهن قابل کنترل است، فقط کافیست  هر آنچه می‌خواهید را تجسم کنید. به طور مثال، برای لاغر شدن باید در ذهن، خود را لاغر و با اندامی ایده آل در نظر بگیرید.

تصور کنید یک میز از غذاهای رنگارنگ رو به روی شما چیده شده، اما شما هیچ میلی به خوردن آن غذاها ندارید و زود سیر می‌شوید. یا حتی شاید هیچ کدامشان را نخورید!

لاغری با ذهن : به این روش تصویر سازی ذهن در لاغری گویند. جهت تصویر سازی یا تمرکز اکثراً، از روش شمارش اعداد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، از ۰ تا ۵۰ بشمارید. هر کدام از این اعداد را با یک شکل و یک رنگ متفاوت ببینید.

کم کم از این تصور خارج و با افکاری مثبت به لاغر شدن خود کمک کنید. اگر این روش لاغری با نیروی ذهن را به درستی انجام دهید، شاید بتواند چیزی در حدود یک تا دو کیلو در هفته از وزن شما را کم کند.

زمانی که به عدد صفر رسیدید، فضایی را برای خود تصور کنید که دوست دارید همیشه در آنجا باشید. حال خود را در این فضای دلنشین، با همان اندامی که می‌پسندید ببینید. همان اندامی است که سالها آرزویش را داشتید.

لاغری با ذهن : این تمرین تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. بنابراین از انجام دادن آن چشم پوشی نکنید. تصویر سازی ذهن در واقع نقشه‌ای است که ذهن ناخودآگاه ما طبق همان نقشه پیش می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *