چشم سوم و راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم

چشم سوم و راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم | شهود از طریق چشم سوم، یا چاکرای ششم، که بین ابروهای شما قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا به روشی جدید به شهود خود ضربه بزنید، تا زمانی که شما وجود داشته اید، وجود داشته است.

? چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- آشنایی با چاکرا

? ۲- پاکسازی چاکرا ها

? ۳- نکاتی برای باز شدن چشم سوم

? ۴- عملکر اصولی چشم سوم

? ۵- اهنمای اصولی باز شدن چشم سوم



قیمت : ۹.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


اما این واقعیت به تنهایی به این معنی نیست که شما چیزهای زیادی در مورد آن می دانید، از جمله، در سطح پایه، دقیقاً چیست، چه رسد به اینکه چگونه چشم سوم خود را باز کنید و از عمیق ترین قابلیت های شهودی خود بهره ببرید.

خوب، همه چیز در حال تغییر است.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم | کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – بخش متافیزیک

اریکا ماتلوک، ND، پزشک طبیعی، پرستار، مربی کل نگر و بنیانگذار Seven Senses، می گوید: «چشم سوم یک مرکز یا چاکرا پر انرژی است. اگرچه این یک ساختار فیزیکی واقعی نیست، اما با غدد صنوبری و هیپوفیز در مغز مرتبط است و در پیشانی بین ابروها قرار دارد.

لینک مفید : چگونه به رویاهایم برسم ؟

دکتر ماتلاک می گوید سیستم چاکرا مانند سیستم اندام بدن ظریف (یا پرانرژی) است و هر چاکرا عملکرد یا هدفی دارد. عملکرد چشم سوم؟ برای دسترسی به وضوح، شهود و آینده نگری.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : Matluck می‌گوید: «این به ما این توانایی را می‌دهد که فراتر از آنچه در لحظه وجود دارد، ببینیم. بینندگان و روانشناسان معمولاً چاکرای چشم سوم بسیار توسعه یافته دارند.

[چشم سوم] به ما این توانایی را می دهد که فراتر از آنچه در لحظه وجود دارد، ببینیم. – اریکا ماتلاک، مربی کل نگر و پزشک طبیعی استاد ریکی می‌گوید، حتی اگر نمی‌دانید که به یک روشن‌بین مناسب تبدیل شوید، باز هم باز کردن چشم سوم می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط بهتری با شهود و ناخودآگاه خود داشته باشید، که سپس می‌توانید برای راهنمایی به آنها تکیه کنید.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : اخترشناس و مربی معنوی امبی کاوانا، نویسنده چاکراها و مراقبت از خود.

لینک مفید : پک کامل متافیزیک

او می افزاید: زمانی که این مرکز انرژی به طور کامل فعال می شود و به طور هماهنگ جریان دارد، هم نیمکره چپ – منطقی و عقلانی – و هم راست – خلاق و معنوی – مغز را تحریک می کند تا ذهن بتواند از یک مکان متعادل کار کند.

از سوی دیگر، وقتی چشم سوم بسته یا مسدود است، ممکن است دسترسی یا اعتماد به شهودتان برایتان سخت باشد. کاوانا می‌گوید: «این می‌تواند باعث شود که ما احساس کنیم قربانی زندگی هستیم، انگار که برای ما اتفاق می‌افتد، نه برای ما».

لینک مفید : جادو و جادوگر

از آنجایی که این مرکز انرژی برای عملکرد سالم ذهن ما بسیار حیاتی است، هر گونه انسداد می تواند منجر به مه منظم مغز شود، جایی که ما با تمرکز مبارزه می کنیم، در پردازش اطلاعات مشکل داریم و شاید بسیار بلاتکلیف هستیم.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : یادگیری نحوه باز کردن چشم سوم چیزی نیست که لزوماً بتوانید در یک بعدازظهر به آن دست یابید، اما زمان و کار زیادی از جمله ایجاد یک پایه قوی را می طلبد.

Matluck می‌گوید: «قبل از اینکه چشم سوم را باز کنیم، مهم است که پایه‌های پرانرژی پنج چاکرای اول را بسازیم، که از ریشه شروع می‌شود – چاکرای اول».

لینک مفید : تله پاتی

تلاش برای باز کردن چشم سوم قبل از کار با پنج چاکرای پایین مانند یادگیری پریدن قبل از اینکه حتی بتوانید روی دو پا بایستید است. در واقع، باز کردن زودهنگام چشم سوم می تواند منجر به یک بحران روحی شود که اغلب به عنوان روان پریشی تلقی می شود.

“هر گونه انسداد می تواند منجر به مه منظم مغز شود، جایی که ما با تمرکز دست و پنجه نرم می کنیم، در پردازش اطلاعات مشکل داریم و شاید بسیار بلاتکلیف هستیم.” – آمبی کاوانا، مربی معنوی

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : به عبارت دیگر، اگر باز کردن چشم سوم هدف نهایی شماست، زمان آن فرا رسیده است که به رفع انسداد و متعادل کردن چاکراهای دیگر خود بپردازید (توصیه های بیشتر در مورد آن در اینجا!). هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید قدم هایی را برای باز کردن چاکرای ششم بردارید.

لینک مفید : پرواز روح

اما به یاد داشته باشید، این کار زمان می برد – پس در طول مسیر با خودتان صبور باشید. با در نظر گرفتن همه این موارد، به خواندن نکات تخصصی برای چگونگی باز کردن چشم سوم خود ادامه دهید.


به رویاهای خود توجه کنید

رویاها می توانند گیج کننده، سرگردان، شگفت انگیز و وحشتناک باشند – اما هر روز صبح که زنگ ساعت شما به صدا در می آید، آنها را نادیده نگیرید.

لینک مفید : همه چیز درباره حس ششم

برای باز کردن چشم سوم خود از آنها کمک بگیرید. “به رویاهای خود توجه کنید.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : آنها را یادداشت کنید، به خاطر بسپارید و به آنها گوش دهید. به نظر می رسد وقت آن رسیده که آن دفترچه رویایی را باز کنیم، ها؟


مراقبه خود را بر روی چشم سوم خود متمرکز کنید

چه از یک اپلیکیشن استفاده کنید یا مدیتیشن تمرکز حواس یا مدیتیشن ماورایی را به تنهایی تمرین کنید، اگر به دنبال باز کردن چشم سوم خود هستید، مدیتیشن می تواند تا حدودی به این امر کمک کند.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : دکتر Matluck می گوید: “در مراقبه توجه خود را روی نقطه بین ابروها متمرکز کنید و به سادگی مشاهده کنید که چه تصاویر یا افکاری ایجاد می شوند.”

لینک مفید : ذهن خوانی

در واقع، کاوانا اضافه می کند، مراقبه های چاکرای ابرو خاصی وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها اعتماد کنید.


نفس کشیدن را تمرین کنید

Breathwork ابزاری عالی برای استفاده در زندگی روزمره است، اما به ویژه در باز کردن چشم سوم شما مفید است.

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟

دکتر Matluck می‌گوید: «انواع بسیاری از تنفس وجود دارد، اما تنفس هولوتروپیک به‌ویژه برای باز کردن چاکرای ششم مناسب است».


کوندالینی یوگا را تمرین کنید

اگر هنوز یوگا کوندالینی را امتحان نکرده اید، آن را دنبال کنید. تمرین معنوی و اغلب شدید یوگا برای باز کردن چشم سوم شما عالی است، به خصوص زمانی که روی کریاهای خاصی تمرکز می کنید.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : دکتر Matluck می گوید: «وقتی یوگا کوندالینی را تمرین می کنید، کریاهایی را انتخاب کنید که بر روی غدد هیپوفیز یا پینه آل تمرکز دارند.


تمرین منظم یوگا را نیز رها نکنید

اگر کوندالینی مورد علاقه شما نیست، یک تمرین استاندارد وینیاسا می تواند به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه چشم سوم خود را نیز باز کنید.

لینک مفید : خواب بینی

Claire Grieve متخصص یوگا، کشش درمانگر، مربی بهداشت گیاهی می گوید: «یکی از ژست های مورد علاقه من برای فعال کردن چشم سوم، حالت کودک است، با فشار دادن پیشانی شما به زمین.

تمرکز، توجه و انرژی خود را به چاکرا بیاورید. دو تا پنج دقیقه اینجا بمانید، عمیق نفس بکشید و دنیای خود را تجسم کنید.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : یکی دیگر از ژست‌های فوق‌العاده، تا شدن به سمت جلو است: وقتی سر خود را زیر باسن خود می‌اندازید، خون و اکسیژن به سمت مغز شما می‌آیند و چاکرای سوم انرژی تازه‌ای را برای هم‌ترازی می‌دهد.


رژیم غذایی مغذی داشته باشید

اگر تنها چیزی که می خورید غذاهای ناسالم باشد، باز کردن چشم سوم چالش بزرگتری خواهد بود. این به این دلیل است که انتخاب های غذایی شما برای همسویی چاکراها بسیار مهم است.

گریو می گوید: «انتخابات غذایی شما بر انرژی شما حاکم است. افزودن مجموعه ای از غذاهای بنفش رنگ مانند شاه توت، زغال اخته، انگور، بادمجان، کلم بنفش، سیب زمینی شیرین بنفش و کلم بنفش به رژیم غذایی شما باعث تقویت و تعادل چشم سوم شما می شود.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : او اضافه می کند که موادی مانند کلرلا، اسپیرولینا، جلبک سبز آبی، سرکه سیب خام، کلروفیل، گشنیز، کاکائو خام، گوجی بری و ویتامین D می توانند به سم زدایی غده صنوبری شما کمک کنند.


سعی کنید از روغن های ضروری استفاده کنید

مدتی است که از مجموعه اسانس خود استفاده نکرده اید؟ زمان آن فرا رسیده است، به خصوص اگر دانستن اینکه چگونه چشم سوم خود را باز کنید، هدف است.

لینک مفید : چشم ببر اصل

رایحه هایی مانند اسطوخودوس، چوب صندل، کندر و کاج می توانند به آرامی غده صنوبری را تحریک کنند. از روغن های ضروری در حمام یا در دیفیوزر استفاده کنید.


با کریستال ها مدیتیشن کنید

کریستال ها یک ابزار معنوی عالی برای داشتن در جیب پشتی هستند – به خصوص وقتی چشم سوم خود را باز می کنید.

گریو می‌گوید: «سعی کنید یک کریستال را روی چشم سوم خود قرار دهید، همانطور که در یک موقعیت راحت دراز کشیده‌اید و تمرکز خود را روی نفس خود بیاورید».

لینک مفید : باطل کردن سحر

هر چیزی در قلمرو بنفش، مانند آمتیست، لاجورد، یاقوت کبود آبی یا بنفش، تورمالین بنفش بنفش یا رودونیت چشم سوم شما را بیدار و فعال می کند.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : کاوانا علاوه بر این لابرادوریت، سلستیت و آزوریت را برای این منظور دوست دارد، و توصیه می‌کند از آن‌ها همراه با اسانس‌هایتان استفاده کنید (برای ثبت، ترنج، وتیور و نعناع هندی را نیز به فهرست سومین EOهای چشم بازکننده اضافه می‌کند. ).

او پیشنهاد می‌کند: «یک یا ترکیبی از اسانس‌ها را پخش کنید و از کریستال‌ها در مدیتیشن استفاده کنید – یا آن‌ها را در دستان خود بگیرید یا یکی را روی خود چشم سوم قرار دهید».


ضربه زدن را امتحان کنید

شاید برای کمک به مقابله با استرس و اضطراب از تپ درمانی (یا تکنیک آزادی عاطفی (EFT)) استفاده کرده باشید.

لینک مفید : آموزش اصولی فعال کردن چشم سوم

خوب، این تمرین همچنین یک استراتژی عالی برای باز کردن چشم سوم است.

چشم سوم | راهنمای اصولی باز شدن چشم سوم : سرنا پون استاد و سرآشپز ریکی می گوید: «سعی کنید به آرامی روی پیشانی در جایی که چشم سوم است ضربه بزنید و غدد پینه آل و هیپوفیز خود را با ارسال امواج نوری لرزش فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *