تله پاتی چیست ؟ آموزش با تله پاتی همراه با داستان

تله پاتی چیست ؟ آموزش با تله پاتی همراه با داستان | تله پاتی دریافت افکار یا انتقال فکر میباشد. تله پاتی با چشم سوم ارتباط دارد. روشھای مختلفی برای تسلط بر تله پاتی پیشنھاد میشود.

? آموزش تله پاتی همراه با داستان | آموزش کامل تله پاتی | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- تله پاتی

? ۲- چاکراها و توضیحات آن

? ۳- چگونه روح را فعال نگه داریم

? ۴- داستان ها

? ۵- تجربیات

? ۶- تمرین ها



قیمت : ۳۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


معمولاً تله پاتی با غده صنوبری در ارتباط است. تکنیکھای مدیتیشن نیز به تله پاتی کمک میکند.

البته ھمیشه بزرگنماییھایی ھم در مورد تله پاتی انجام شده است. اگر بخواھیم بطور واقعی به موضوع تله پاتی بپردازیم. تله پاتی در بعضی به ما کمک میکند و جواب میدھد و ممکن است در بعضی جاھا ھم جواب ندھد و گاھی اوقات تله پاتی فرد را اذیت ھم میکند.

ھمانطور که گفته شد تله پاتی خواندن افکار یا انتقال فکر میباشد. با انجام تمرین میتوانیم غده صنوبری را فعال کنیم و افکاری که ھم فرکانس ما میباشند را دریافت کنیم و یا اینکه با راداه و تصویر سازی ذھنی تصویر سازی ذھنی زبان انتقال افکار است میتوانیم فردی را وادار به کاری کنیم.

تله پاتی از نظر تئوری کاملاً جواب میگیرد ولی از نظر عملی ممکن است که جواب مورد نظر نگیریم به ھمین دلیل باید با تمرین و ممارست تسلط خود را در تله پاتی افزایش دھید.

بسیاری مواقع شده است که کسی میخواسته زنگ بزند و شما از قبل متوجه موضوع شدهاید و این ھمان تله پاتی است. اکثر تله پاتی ھایی که بصورت ناخودآگاه است درست از آب در میآید و در بعضی مواقع که اراده خودآگانه بخواھیم آن را انجام دھیم.

نتیجه مطلوب ممکن است کسب نکنیم که البته با تمرین میتوانیم این وضعیت را بھبود بخشیم. برای تقویت تله پاتی از تمرینات ساده شروع کنید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی

اما تله پاتی، عمل انتقال افکار به سر شخص دیگری اکنون واقعی است. همانطور که در مقالات منتشر شده در آکادمیک واقعی است.

لینک مفید : اسرار الواح

مردم در حال حاضر از طریق تله پاتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند، میمون ها مشکلات را به عنوان یک ذهن کندو حل کرده اند، و حتی به انسان ها کنترل تله پاتی موش داده شده است. بنابراین، دقیقاً چگونه این کار را انجام دادیم؟

مغز پیام ها را به عنوان سیگنال های الکتریکی از طریق اعصاب منتقل می کند. اما نمی‌توانیم فقط سر همه را از طریق شبکه‌ای از اعصاب به هم وصل کنیم – حتی اگر بتوانیم، غیرعملی است.

تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان : اما ما می توانیم فعالیت الکتریکی سلول های مغز را با دستگاه های الکترونیکی بخوانیم. سپس سیگنال را ارسال کنید، مانند اینترنت، و آن را به فعالیت سلول های مغز در انتهای دیگر تبدیل کنید.

لینک مفید : معرفی چاکرا ها

متأسفانه، اینجاست که کار مشکل می شود. اول اینکه دقیقاً چگونه فعالیت مغز را می خوانید؟ الکترودهای کاشته شده می توانند این کار را انجام دهند — آنها تغییر در جریان الکتریکی را با فعال شدن سلول های مغز حس می کنند.

اما مگر اینکه تمایل به انجام جراحی پیچیده برای پوشاندن کل سطح مغز خود را در مجموعه ای ظریف از سوزن های الکترود داشته باشید، باید گزینه دو را انتخاب کنید – الکتروانسفالوگرافی یا EEG.

تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان : EEG مجموعه ای از الکترودهای بزرگتر را در بالای سر قرار می دهد، جایی که فعالیت الکتریکی گروه های بزرگتری از سلول ها را ثبت می کند.

لینک مفید : جن و جنیان

اما این تنها پس از عبور سیگنال از مننژ، جمجمه و پوست است. بنابراین، آنقدرها دقیق نیست. اما این تنها موردی است که مطالعات تله پاتی انسانی در واقع از آن استفاده کرده است.


کیهان چقدر نور ستاره تولید کرده است؟

و اکنون، یک مشکل غیرمنتظره: چگونه سیگنال هایی را که داریم رمزگشایی کنیم؟ ما در واقع هنوز نمی دانیم که مغز چگونه اطلاعات الکتریکی را رمزگذاری می کند. به نظر می رسد که می توانیم تفکر مغز را بشنویم، اما هیچ سرنخی در مورد زبانی که او صحبت می کند نداریم. با این تفاوت که واقعاً پیچیده خواهد بود.

تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان : برای حل این مشکل، مطالعات تله پاتی افراد را مجبور به تولید فعالیت ساده و کلیشه ای EEG کرده است.

لینک مفید : آموزش پیشگویی

همین الان می توانید این کار را انجام دهید: فقط تصور کنید دست ها و پاهای خود را حرکت دهید. (در واقع این کار را انجام ندهید، فقط آن را تصور کنید.)

مغز شما اکنون همان فعالیت الکتریکی کلیشه ای را انجام می دهد. فقط تعداد کمی از این الگوهای EEG ساده وجود دارد که می‌توانیم بسازیم – بنابراین مثل این است که افراد حاضر در مطالعه فقط می‌توانند چند کلمه مختلف را ارسال کنند.


چگونه یک فکر را به سر دیگران برگردانیم؟

اگر به سراغ گزینه الکترودها در قسمت A رفتید، ما می‌توانیم این کار را فقط با بازگرداندن مقداری جریان به الکترودها انجام دهیم، اگرچه کنترل بسیار کمی روی افکاری که برانگیخته‌ایم خواهیم داشت.

تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان : اگر برای آن سیم کشی ندارید، می توانید آن را به صورت مغناطیسی انجام دهید. و برای انجام این کار، به یک گرز تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال نیاز دارید که یک میدان مغناطیسی قوی در نوک آن ایجاد می کند.

لینک مفید : راز خود هیپنوتیزم

آن را روی سر خود بگذارید و آن را روشن کنید، و یک میدان مغناطیسی به طور لحظه ای از بافت مغز مستقیماً زیر آن عبور می کند و جریانی را القا می کند که بافت مغز را فعال می کند.

متأسفانه، این حتی کنترل کمتری نسبت به الکترودها دارد – اما اگر آن را روی قشر بینایی قرار دهید، می توان به طور قابل اعتمادی از آن برای تحریک فلاش های کوچک نور به نام فسفن استفاده کرد.

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟

همه اینها را کنار هم بگذارید و اولین تظاهرات تله پاتی را خواهید داشت: یک نفر بر روی چیزی خاص تمرکز می کند، این به عنوان فعالیت مغزی خاص EEG خوانده می شود، که از طریق سیم به یک گره TMS ارسال می شود، و مغز شخص دیگری را تحریک می کند و آنها می بینند. فلش نور که در سال ۲۰۱۴ انجام شد.

تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان : اما به نوعی، من فکر می‌کنم که ما برای مدت طولانی‌تری در حال انجام تله پاتی بوده‌ایم.

لینک مفید : تعبیر رویا با راه حل علمی

در واقع، اگر تعریف تله پاتی، ارسال پیام از مغز به مغز باشد، از زمانی که از تراوش اولیه خارج شده‌ایم، به یکدیگر پیام می‌فرستیم. در پیچیده ترین سیستم ارتباطی که می شناسیم به اوج می رسد: زبان و ژست. و سپس تلفن های همراه.

اما شاید این واقعاً حساب نشود. این تله پاتی “واقعی” نیست – مستقیماً مغز به مغز ارسال نمی شود: از طریق حواس ما فیلتر شده است.

اما ممکن است این تله پاتی جدید نیز به حساب نیاید — زیرا تنها راهی که می توانیم “افکار” را به سر مردم منتقل کنیم، فعال کردن مناطق حسی مغز آنها، تحریک احساسات، در این مورد برای تحریک فسفن است.

لینک مفید : آموزش نایاب پاکسازی روح

شاید بهتر است آن را به عنوان «پیش درآمدی» برای تله پاتی توصیف کنیم. اثبات مفهوم به جای یک سیستم کارآمد.

تله پاتی اصولی | آموزش تله پاتی همراه با داستان : فناوری برای بالا بردن تمام این مراحل برای انتقال صحیح افکار هنوز وجود ندارد. و حتی اگر وجود داشته باشد، ما هنوز باید ابتدا چگونگی درک زبان مغز را بررسی کنیم.

لینک مفید : فنگشویی

اما با توجه به پروژه هایی مانند “Neuralink” ایلان ماسک در افق، آن روز ممکن است زودتر از آنچه فکر می کنیم فرا برسد. بنابراین، من شما را با یک سوال ترک می کنم: زبان — تله پاتی ما ۱.۰ — تاکنون همیشه فیلتر انتقال افکار ما بوده است. یک فکر بدون زبان چگونه به نظر می رسد؟

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *