خود هیپنوتیزم و آموزش اصولی روش خود هیپنوتیزم

خود هیپنوتیزم و آموزش اصولی روش خود هیپنوتیزم | گاهی اوقات در زندگی، احساس می کنیم یا طوری رفتار می کنیم که انگار در خلسه هستیم. ما کارهایی را انجام می دهیم یا احساس می کنیم چیزهایی که می دانیم برای ما خوب نیستند، اما بدون توجه به انجام آنها ادامه می دهیم.

? آموزش خود هیپنوتیزم | روش و راهکار خود هیپنوتیزم | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- روش های بیست گانه خود هیپنوتیزم

? ۲- انواع اختلالات پارانوئید

? ۳- تاثیر هیپنوتیزم بر آن ها



قیمت : ۳۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


هیپنوتیزم شناختی شما را از آن خلسه خارج می‌کند، شما را هیپنوتیزم‌زدایی می‌کند تا آزاد باشید آنطور که می‌خواهید باشید. چه در خانه باشید، چه در محل کار و چه در تعطیلات، این تمرینات ساده خود هیپنوتیزم شما را قادر می سازد تا مراقبت ساده از ذهن را انجام دهید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


آموزش خود هیپنوتیزم | روش و راهکار خود هیپنوتیزم | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی

این را می توان در هر زمان و هر مکان انجام داد، و یک راه عالی برای مبارزه با استرس، انرژی مجدد یا خارج کردن خود از خلق و خوی منفی است…

۱. به آرامی، عمیق و یکنواخت از معده نفس بکشید، نه از قفسه سینه.

۲. با هر بازدم، کلمه ای را بیان کنید که نشان دهنده احساسی باشد که می خواهید داشته باشید. مثلاً بگویید «آرام» یا «پرانرژی».

۳. یک تصویر یا خاطره آرامش بخش از گذشته خود را به یاد بیاورید. به وضوح آن را دوباره تجربه کنید، مناظر، صداها و بوهای اطراف خود را به خاطر بسپارید. گرم بود یا سرد؟ آیا رنگهای تند یا شاید بویی در هوا وجود داشت؟

۴. سعی کنید عناصر خود را به این اضافه کنید – به محیط اطراف یا محیط اضافه کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید. این کار را سه تا پنج دقیقه چند بار در هفته تمرین کنید و از مزایایی که می تواند برای شما به ارمغان بیاورد لذت ببرید.

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : هیچ تفاوت فیزیولوژیکی بین احساسات واقعی و عملی وجود ندارد. وقتی فیلمی را تماشا می کنید، اگر صحنه احساسی وجود داشته باشد، ممکن است گریه کنید، یا ممکن است در طول یک صحنه ترسناک، چشمان خود را بپوشانید.

لینک مفید : خواب بینی

شما می دانید که اینها بازیگر هستند و داستان تخیلی است، با این حال ذهن و بدن شما هنوز طوری واکنش نشان می دهند که گویی واقعی هستند – احساسات شما تحت تأثیر تخیل شما قرار می گیرد.

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : به همین ترتیب، رفتار به گونه ای که انگار خوشحال هستید، می تواند به مغز شما اجازه دهد باور کند که واقعاً خوشحال هستید. مراحل دستیابی به این امر ساده است …

۱. اگر می خواهید سعی کنید خلق و خوی خود را تغییر دهید، فقط به یاد داشته باشید که “انگار” متفاوت رفتار کنید.

لینک مفید : آموزش پرواز روح

۲. اگر احساس عصبی و تنش می کنید، طوری رفتار کنید که انگار اعتماد به نفس و آرامش دارید.

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : اگر می خواهید، حتی می توانید طوری رفتار کنید که گویی شخص دیگری هستید – هر کسی که می خواهید باشید. تقریباً بلافاصله، فیزیولوژی و خلق و خوی شما ممکن است تغییر کند – به همین سادگی.

اگر در هر زمانی با رویدادی در آینده مواجه شدید که نگران آن هستید، مانند یک جلسه یا مصاحبه مهم، تمرین راهی سریع برای تغییر واکنش غریزی یا احساسی شما به آن موقعیت است.

لینک مفید : جن و جنیان

این تکنیک بسیار ساده (و بسیار مؤثر) شما را وادار می کند که احساس آرامش را با رویدادی که نگران آن هستید مرتبط کنید.

۱. شروع به تنفس عمیق برای تشویق احساس آرامش کنید.

۲. رویداد را طوری تمرین کنید که انگار در بهترین حالت خود هستید، از ابتدا تا اتمام موفقیت آمیز آن. نگران نباشید، هدف شما اسکار نیست.

۳. تصور کنید یک صفحه سینما در مقابل شما وجود دارد، که در آن می توانید ببینید، بشنوید و احساس کنید که دقیقاً همانطور که دوست دارید هستید. از تماشای خود در این حالت لذت ببرید و منتظر آینده ای باشید که در آن همیشه بتوانید اینگونه باشید.

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : انجام یک وظیفه می تواند فرصت های جدیدی را برای خود و اطرافیانتان ایجاد کند. مزایا خود را به روش های شگفت انگیز بسیاری نشان می دهند. وظایف را می توان متناسب با افراد تنظیم کرد، اما در اینجا چند مورد وجود دارد که همه می توانند امتحان کنند.


اعمال محبت آمیز تصادفی

سعی کنید روزی یک عمل محبت آمیز انجام دهید. این می تواند خرید یک گیاه برای میز یک همکار یا به سادگی تهیه یک فنجان چای برای کسی باشد.


انسانیت را رعایت کنید

بدون هیچ دلیلی جز تماشای رهگذران، تنها در یک کافه بنشینید. به افراد و چیزهای اطراف خود نگاه کنید. فقط زندگی را در حالی که می گذرد تماشا کنید و ببینید چه چیزی را متوجه می شوید.

لینک مفید : جهان های موازی

· برای جزئیات نحوه برنده شدن در یک درمان رایگان با او، به katieabbott.co.uk مراجعه کنید

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : با نزدیک شدن به پایان سال در سنگاپور، یک لطف کوچک داریم. مایلیم از اعتماد شما به روزنامه‌نگاری ما در سال جاری تشکر کنیم – و از شما دعوت می‌کنیم تا به جمع میلیون‌ها نفر در ۱۸۰ کشور بپیوندید که اخیراً برای حمایت مالی از ما گام برداشته‌اند، ما را برای همه باز نگه داشته‌اند و به شدت مستقل هستند. .

لینک مفید : تله پاتی

در سال ۲۰۲۱، این حمایت کار تحقیقاتی را در زمینه ثروت فراساحلی، نرم افزارهای جاسوسی، آزار و اذیت جنسی، سوء استفاده از نیروی کار، غارت محیط زیست، قراردادهای وابسته به ویروس کرونا و فناوری بزرگ انجام داد.

سال جدید، مانند همه سال‌های جدید، امیدواریم که منادی حس تازه‌ای از خوش‌بینی محتاطانه باشد، و مطمئناً در سال ۲۰۲۲ باید روی آن تمرکز کنیم – رگباری از انتخابات، چالش‌های اقتصادی بی‌شمار، دور بعدی مبارزه با همه‌گیری و جام جهانی

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : بدون سهامدار یا مالک میلیاردر، می‌توانیم دستور کار خود را تنظیم کنیم و روزنامه‌نگاری قابل اعتمادی را ارائه کنیم که عاری از نفوذ تجاری و سیاسی باشد و وزنه‌ای برای انتشار اطلاعات نادرست ارائه دهد. زمانی که هیچ وقت مهم نیست، می‌توانیم بدون ترس یا لطف به تحقیق و چالش بپردازیم.

برخلاف بسیاری از سازمان‌های رسانه‌ای دیگر، روزنامه‌نگاری گاردین برای خواندن در دسترس همگان است، صرف نظر از اینکه چه چیزی می‌توانند بپردازند.

لینک مفید : آموزش طی الارض

ما این کار را انجام می دهیم زیرا به برابری اطلاعات اعتقاد داریم. تعداد بیشتری از مردم می توانند رویدادهای جهانی را پیگیری کنند، تأثیر آنها را بر مردم و جوامع درک کنند و برای انجام اقدامات معنادار الهام بگیرند.

خود هیپنوتیزم | راهکار و آموزش خود هیپنوتیزم : اگر زمانی برای پیوستن به ما وجود داشت، اکنون است. هر سهمی، هر چند بزرگ یا کوچک، به روزنامه نگاری ما قدرت می بخشد و آینده ما را حفظ می کند.

از Guardian با حداقل ۱ دلار حمایت کنید – فقط یک دقیقه طول می کشد. اگر می توانید، لطفاً هر ماه با مبلغی منظم از ما حمایت کنید. متشکرم.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *