آموزش طی الارض و آموزش ساده و اصولی طی الارض

۶۳آموزش طی الارض و آموزش ساده و اصولی طی الارض | شما موجودی روحانی هستید و پتانسیل این را دارید که معنویت خود را به طور کامل در آغوش بگیرید. با این حال، مانند همه چیز در زندگی، شروع به مسیر معنوی شما یک انتخاب است.

? آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- طی الارض چیست ؟

? ۲- آیات مربوطه به طی الارض

? ۳- کاربرد اسم اعظم الهى



قیمت : ۱۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


در زندگی با چندین انتخاب روبرو می شوید که منجر به مراحل جدیدی از پیشرفت می شود. در ابتدا، بیشتر در امتداد یک مسیر پیشرفت می‌کنند، اما در نقاط خاصی، شما انتخاب‌هایی دارید—خواه غوطه‌ور در دنیای وضع موجود بمانید یا شکوه سفر معنوی خود را کشف کنید.

این انتخاب ها می توانند در هر زمانی از زندگی شما ظاهر شوند. نکته کلیدی این است که هوشیار بمانید و به خرد قلب خود گوش دهید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی


بی گناهی

شما در دنیای مادی متولد شده اید، جایی که زندگی شما تحت تسلط سه چاکرای پایینی شماست. شما با بی گناهی وارد دنیا می شوید و تا زمانی که سالم هستید و خانواده ای دوست داشتنی دارید در دنیایی پر از شادی و سعادت زندگی می کنید.

شما هنوز یک ارتباط قوی با الهی و میدان مطلقی دارید که آگاهی شما از آن بیرون آمده است. موجود روحانی هنوز بسیار بیدار است.

لینک مفید : آموزش کامل استرولوژی

با این حال، برای بیشتر این خاطره زمانی که به شما آموزش داده می‌شود که چگونه «خودتان را جا بزنید» کم‌رنگ می‌شود و حواس‌تان به دنیای اطرافتان پرت می‌شود.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : تعداد کمی از آنها موفق می شوند ارتباط الهی خود را حفظ کنند و از عظمت معنوی لذت ببرند.


ترس، نفس

همانطور که رشد می کنید، منیت ظاهر می شود و به زودی متوجه می شوید که کاملاً در تسلط اطرافیان خود هستید. عشق خالصی که تا به حال تجربه کرده اید، تحت الشعاع ترس و احساسات مربوط به آن قرار می گیرد.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : متوجه می شوید که برای رسیدن به آنچه می خواهید، باید مسئولان را راضی کنید. شما شخصیت خود را توسعه می دهید و شروع به ساختن تمام داستان هایی می کنید که زندگی شما را شکل می دهند و تعریف می کنند.


قدرت

در تمایل خود برای غلبه بر ترس، موفقیت را در زندگی خود ایجاد می کنید. شما تحصیل کرده می شوید، حرفه و خانواده خود را شروع می کنید.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : شما می خواهید برای از بین بردن ترس کنترل داشته باشید. چیزهایی را جمع می کنید تا به شما احساس امنیت بدهد.


انتخاب اول

برای بسیاری از مردم، رشد بیشتر و رشد معنوی در اینجا به پایان می رسد. شما انتخاب می کنید که همچنان درگیر خواسته های مادی باشید، بیشتر و بیشتر به دنبال قدرت و کنترل هستید. زندگی شما خودمحور می شود و در مرحله ۳ می مانید.

لینک مفید : باطل کردن سحر

برای دیگران، این احساس که چیزهای بیشتری در زندگی وجود دارد شروع به طلوع می کند. به جای اینکه فقط دارایی و قدرت را جمع کنید، به دنبال معنای عمیق تری برای زندگی هستید. شما شروع به بیداری معنوی می کنید و تا مرحله ۴ ادامه می دهید.


کمک کردن

در این مرحله، متوجه می‌شوید که چیزی بیش از قدرت شخصی و سود مادی در زندگی وجود دارد. از خود می‌پرسید چگونه می‌توانید به دیگران کمک کنید، چگونه می‌توانید به دنیای اطرافتان خدمت کنید. شما با دادن و همچنین گرفتن راحت می شوید.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : با این حال، بخشش نیز می تواند احساس قدرت ایجاد کند. در این مرحله، بخشش اغلب همچنان می‌تواند منتهی به نفس باشد.

لینک مفید : نیایش پاکسازی مورنا سیمیونا مورنا

شما به این دلیل انفاق می کنید که انتظار دارید نوعی به رسمیت شناخته شدن داشته باشید یا به این دلیل که باعث می شود نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید.


انتخاب دوم

شما می توانید از سطح ایگو به دادن ادامه دهید و همیشه در ازای بخشش خود منتظر چیزی باشید. این بدیهی است که می تواند شایستگی زیادی داشته باشد، و شما می توانید کارهای خوب زیادی در دنیا انجام دهید. با این حال، برای رشد کامل معنوی شما محدودیت ایجاد می کند.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : فرصت انتخاب دوم شما زمانی است که از سطح عشق و شفقت شروع به انفاق کنید، بدون هیچ نگرانی برای به رسمیت شناختن یا پاداش. بخشش شما فداکار می شود و سفر معنوی واقعی شما آغاز می شود.


سالک

اکنون تمرینات معنوی منظم خود را آغاز می کنید. اشتیاق برای روشنگری در درون شما رشد می کند. تصمیمات شما در حال حاضر بیشتر از چاکرای چهارم یعنی مرکز قلب گرفته می شود.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : شما شروع به جستجوی معنای عمیق تر چیزها می کنید. شما سعی می کنید بفهمید چرا اینجا هستید و چگونه می توانید زندگی خود را معنادارتر کنید.

لینک مفید : ذهن خوانی

شما می توانید با معلمان و استادان درس بخوانید. شما کتاب می خوانید و تکنیک ها را تمرین می کنید. شما اجمالی از هدف دارید که شما را تشویق می کند در مسیر باقی بمانید.

چاکرای گلو با بیان ویژگی های قلب در زندگی خود باز می شود.


حکیم

آگاهی کیهانی طلوع می کند. ذهن شما کاملاً بیدار می شود. شما شاهد اعمال خود می شوید و متوجه می شوید که در انبوه نقش هایی که بازی می کنید نقش آفرین هستید.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : ترس از مرگ از بین می رود زیرا می فهمی که زندگی فقط نقش دیگری است. قدرت های ساده یوگا در دسترس ما قرار می گیرد. با این حال، هنوز بین دهنده و گیرنده جدایی وجود دارد.


انتخاب سوم

اکنون به نقطه اتصال مهم دیگری در سفر خود رسیده اید. ذهن شما کاملاً بیدار است اما مقداری نفس هنوز وجود دارد. انتخاب یا اشتباه در اینجا این است که باور کنید شما چیز خاصی هستید.

لینک مفید : عالم ذر

شما به اشتباه فکر می کنید به هدف رسیده اید و ممکن است خود را به این عنوان معرفی کنید. پایان در چشم است، اما شما به نفس اجازه داده اید که آن را از نظر پنهان کند و در یک حس کاذب دستیابی معنوی گیر کرده اید.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : انتخاب جایگزین این است که نفس را بشناسیم اما تسلیم آن نشویم، تا به آن اجازه دهیم به طور هماهنگ در کل جایگاه خود را پیدا کند.

لینک مفید : راز انجام دادن طی الارض

شما با خضوع و فداکاری به سفر خود ادامه می دهید. بخشش صرفاً به خاطر بخشش انجام می شود. “چه چیزی برای من مفید است” به “چگونه می توانم خدمت کنم؟”

بصیرت و الهام معنوی شروع به رشد می کند، صدای گورو درون را با باز شدن چاکرای ششم می شنوید.


روح

اکنون قلب شما کاملاً بیدار شده است. شما آگاهی الهی و وحدتی را تجربه می کنید.

لینک مفید : آموزش الواح

دیگر جدایی وجود ندارد. بدون بخشنده، بخشنده یا بخشنده. بدون احساس “من” یا “من”، فقط آگاهی از یگانگی. شما هنوز «در دنیا» زندگی می کنید، اما دیگر «از دنیا» نیستید.

آموزش طی الارض | آموزش ساده و اصولی طی الارض : تمرین معنوی شما شادی خالص است. همه چاکراها باز هستند، انرژی معنوی آزادانه در جریان است.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *