پرواز روح همراه با آموزش ساده و اصولی پرواز روح

آموزش ساده و اصولی پرواز روح | وضعیت جسم : جواهرات، ساعت و امثال آن را که در تماس با پوست بدن هستند، از خود دور کنید. وجود یا عدم وجود عینک روی چشمان شما بستگی به عادت و راحتی شما دارد، هر طور که راحت هستید همان طور عمل کنید.

لباسهای تنگ و ضمخت را از تن خارج نموده، به جای آن لباس راحت و گشاد بپوشید، تا هیچگونه فشاری توسط لباس به جسم شما وارد نشود.

? آموزش پرواز روح | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- مکان

? ۲- آموزش اصولی پرواز روح

? ۳- وضعیت جسم



قیمت : ۲۷.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


نیازی به برهنه بودن نیست و بهتر است که لباس و پوشش به همان صورت مذکور داشته باشید. بهتر است قبل از تمرین دوش بگیرید یا حداقل دست و پا و صورت خود را بشویید.

حتماً قبل از تمرین روده و مثانه خود را تخلیه نمایید. برای تمرین میتوانید روی صندلی نشسته و یا روی زمین دراز بکشید. اگر از حالت اول استفاده میکنید، یک مبل راحت و پشت بلند انتخاب کنید.

روی آن بنشینید، کف هر دو پا را به طور کامل روی زمین بگذارید و سر و گردن را بر روی پشتی صندلی رها کنید


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


آموزش پرواز روح | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

برقراری ارتباط در یک رابطه ممکن است گاهی دشوار باشد. ما همیشه با افرادی که دوستشان داریم چشم به چشم نمی بینیم. و این به طور کلی اشکالی ندارد. موافقت با مخالفت شعار خوبی برای زندگی کردن است.

لینک مفید : پک کامل متافیزیک

اما وقتی یک نفر مانند یک قلدر رفتار می کند یا از شنیدن صحبت های طرف مقابل امتناع می کند، ممکن است یک شکست بزرگ در رابطه ایجاد شود.

آموزش پرواز روح : فشارها یا شکاف‌ها در ارتباطات ما می‌تواند نشانه آغاز بیگانگی باشد. بی سابقه نیست که اعضای خانواده سال ها با یکدیگر در تماس نباشند.


مشکلات در ارتباط

این خانواده نادری است که یک یا چند عضو نداشته باشد که گفتگو با آنها چالش برانگیز باشد. چگونه با مادر یا خواهری که سعی در انحصار گفتگو دارد، رفتار می کنید؟

یا با برادر شوهری که مدام اصرار دارد حق با اوست و هر یک از عقاید یا عقاید شما را نادیده می گیرد برخورد کنید؟ کنترل افراد در اطراف می تواند ترسناک باشد.

لینک مفید : آموزش اصولی فعال کردن چشم سوم

و ممکن است بخواهید از خود بپرسید که آیا شما کنترل کننده هستید؟ فقط به این دلیل که شخصیتی دارید که می‌تواند به راحتی دیگران را بترساند، به این معنی نیست که حق دارید صدای خود را بلند کنید، عصبانی شوید، یا قدرت قلدری خود را به‌طور دیگری نشان دهید.

آموزش پرواز روح : ممکن است بتوانید از شیطنت‌های برادر بزرگ‌ترتان در مجالس تعطیلات طفره بروید. اما، چه اتفاقی می‌افتد زمانی که شما و خواهر و برادرتان نیاز به توافق در مورد مراقبت از والدین سالخورده داشته باشید (کمک به آنها برای حرکت، نگرانی‌های سلامتی، تصمیم‌گیری‌های پایان زندگی، و غیره).

تشییع جنازه مادرت بدون نظر تو؟ آیا قدرت عاطفی برای ایستادن در برابر او را خواهید داشت؟


مراقبه روح

یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای برقراری ارتباط با یک همسر، خویشاوند یا دوست دشوار تلاش کنید، استفاده از روح خود به عنوان واسطه است.

آموزش پرواز روح : این فرآیند را می توان در هر زمانی که ارتباطات بین شما و شخص دیگری قطع شد یا زمانی که شما در مورد چگونگی پیشبرد رابطه ناامید هستید، استفاده می شود.

به این فرآیند میانجیگری روح فکر کنید که از روح شما می خواهد که از طرف شما مداخله کند، مانند استخدام یک وکیل یا نماینده برای مبارزه برای منافع شما.


ارتباط بیداری معنوی

معراج – مسیر انتخابی شما برای ادغام با خود برترتان، همانطور که قلب خود را باز می کنید، در حال گسترش برای همسو شدن با انرژی منبع. همه را به نور الهی عشق بی قید و شرط باز می کند.

لینک مفید : تله پاتی

بشریت با این انرژی های شتاب یافته برای ایجاد یک تغییر آگاهانه، گشایش به سوی ادراک، حقایق و آگاهی بالاتر، اعطا شد. با توانایی های پیشرفته ارتباط روانی.


بیداری حقایق و حکمت الهی.

سیاره شما همچنان مملو از نور الهی متحول می شود، زیرا شما به راهنمای روشنگرانه دسترسی پیدا می کنید. تغییر جهانی زمین بالاتر از درس های گذشته، تجربه از طریق دوگانگی خواهد بود.

آموزش پرواز روح : معراج ادامه می یابد، زیرا بدن فیزیکی به جسم نور تبدیل می شود. تغییرات در سطح سلولی رخ می دهد و از سلول های مبتنی بر کربن ۳ بعدی به سلول های کریستالی ۵ بعدی تنظیم می شود.

معراج – یک جریان انرژی معنوی برای بیدار کردن آگاهی انسان به وضعیت جدیدی از آگاهی.


تقویت مسیرهای ارتباطی!

توانایی های معنوی تعریف شده – اشکال مختلف ارتباطی که بین انرژی ها برای رسیدن به آگاهی بالاتر وجود دارد.

همه کسانی که در این زمان به زمین آمده اند، به عنوان بخشی از Shift، به این توانایی های پیشرفته دسترسی دارند.


ارتباط شهودی

به عنوان مثال – وقتی یک فرد شهودی با یکی از عزیزان متوفی ارتباط برقرار می کند، به این ارتباط انرژی می گویند، راهنماها و فرشتگان شما همگی از طریق این شکل از انتقال انرژی با هم ارتباط برقرار می کنند.

آموزش پرواز روح : توانایی های “کلیر” هر کدام نوعی ارتباط هستند، برخی از “کلیرها” در افراد مختلف غالب تر هستند. چهار فرم اصلی برای بیشتر در دسترس است.

آنهایی که فراتر از جسمانی – موجودات نوری – فرشتگان، فرشتگان، اربابان صعودی و موجودات ستاره ای هستند از این توانایی های ارتباطی برای دادن راهنمایی، خرد و شفا استفاده می کنند.


ارتباط روح

زبان انسان بسیار محدودتر است، و بیان حجم کامل طیف بینش و دانش عمیق روح را دشوارتر می کند.

روح شما، برای جلب توجه شما، از راه های بسیاری صحبت می کند. روح اغلب از چندین مورد از این راه‌ها برای انتقال پیام خود استفاده می‌کند، به‌ویژه زمانی که نشانه‌ای از قلم افتاده یا اشتباه فهمیده شود.

آموزش پرواز روح : طیف Souls بسیار گسترده است، اینها فقط تعداد کمی هستند – رویاها، همزمانی، علائم، موسیقی، جادو، صدا، و موارد دیگر. زبان انسان نمی تواند به عمقی که روح ما قادر به انجام آن است بپردازد.


ارتباط با زمین

توانایی‌هایی که انتخاب کردید در طول معراج استفاده کنید، برای خدمت به بشریت و همچنین زمین است.

در حالی که انرژی های نور همچنان زمین را باران می کنند، ارتباط شما با همه تکامل خواهد یافت. ارتباط از طریق قلب بلند شما خواهد بود، زیرا روح شما به تکامل خود ادامه می دهد.

آموزش پرواز روح : تعادل بین دو انرژی قلبی مردانه و زنانه، در هماهنگی و در تعادل عمل خواهد کرد.

یکی که تقسیم نمی کند، بلکه تراز می کند. تمرکز عصر دلو بر عشق بدون قید و شرط، هماهنگی، صلح و تعادل است. اینها انرژی های روحی تپنده ای هستند که به جریان خود ادامه خواهند داد.

نورپردازی شده توسط مشعلی که شما حمل می کنید، تفکر مبتنی بر نور از قلب شما با حقیقت و حکمت فیلتر می کند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *