اسرار مراقبه ( اصلی ) شناخت اسرار پنهان مراقبه

اسرار مراقبه ( اصلی ) | همه‌ی مراقبه‌ها و آموزش‌هایی که در این دوره عرضه شده‌اند، دارای پیوند و ارتباط درونی هستند، یعنی شما را برای مراقبه‌ی انتهای دوره آماده می‌کنند، که مراقبه‌ای است

? اسرار مراقبه ( اصلی ) | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- تذکرات بسیار مهم

? ۲- کتاب اسرار

? ۳- اسرار مراقبه



قیمت : ۱۴.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


برای تحقق خواسته‌ها در عین حال، همه‌ی مراقبه‌های دوره به تنهایی نیز قابل استفاده هستند و می‌توانید در زندگی روزمره از فواید آن‌ها بهره‌مند شوید.

برگزاری دوره بصورت چالشی و هماهنگ انجام می‌شود، یعنی مطالب بصورت روزانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا دچار انباشتگی اطلاعات نشوند.

در پایان نقشه‌ی راهی برای استفاده از مراقبه‌ها به شما خواهیم داد و روش‌ها و توالی‌های مختلف انجام مراقبه‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

مدیتیشن ممکن است یک تمرین ساده به نظر برسد، اما هرکسی که می‌خواهد از این تمرین بهره‌مند شود، برای داشتن یک تجربه ارزشمند، باید به سختی و ناخوشایندی که درگیر است، درک کند.

اگرچه این یک تمرین دیرینه است، اضافه کاری تنظیمات مختلفی برای تغییرات جامعه ایجاد شده است تا تمرین‌کنندگان از مزایای کاملی که این تمرین به آنها می‌دهد لذت ببرند. برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، درک اصول اولیه مراقبه بسیار مهم است.

لینک مفید : آموزش خلسه

بیایید ببینیم مدیتیشن دقیقاً به چه معناست؟ چگونه یک فرد می تواند واقعاً در آن شرکت کند و از مزایای سلامتی و جسمی بهره مند شود؟ تکنیک های اساسی مدیتیشن که یک مبتدی می تواند دنبال کند چیست؟ اینها و بسیاری موارد دیگر در پاراگراف های زیر پوشش داده شده است.


مراقبه

مدیتیشن توسط بسیاری از تمرین‌کنندگان به‌عنوان مسیری برای رشد و آرامش ذهن توصیف شده است. ذهن انسان، درست مانند بدن فیزیکی، به خوبی به آراستگی واکنش نشان می دهد. این یک روند مشکوک نیست.

دلیل این امر این است که بیشتر اوقات ذهن نحوه واکنش بدن به موقعیت‌ها را دیکته می‌کند، به همین دلیل است که به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که وقتی فردی به ذهنی سالم دست می‌یابد، بدن از آن پیروی می‌کند و در نتیجه چنین فردی از نظر جسمی و روحی سالم می‌شود.


مدیتیشن اساسی چیست؟

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای کاهش استرس برای افراد مختلف، مدیتیشن است. یک چیز جالب در مورد آن این است که برای مدت طولانی در عمل بوده است و بنابراین مردم به اشکال مختلف نگاه کرده و توسعه داده اند که بهترین نتایج را می گیرند.

مدیتیشن می تواند بخشی از برنامه روزانه فرد باشد زیرا به ایجاد انعطاف پذیری در برابر استرس کمک می کند. هر کسی که تحت شرایط استرس زا قرار دارد می تواند از آن به عنوان یک راه حل سریع برای تسکین استفاده کند. همچنین، هر کسی که ناگهان در استرس عاطفی قرار می گیرد، می تواند از تمرین مدیتیشن برای بازگرداندن خود به مسیر درست استفاده کند.

زمانی که فرد بداند چگونه آن را انجام دهد، مدیتیشن یک تمرین جالب است. برای مبتدیان ممکن است شروع با آن کمی چالش برانگیز باشد، بدون شک اما با تمرین، فداکاری و تعهد، می توان در آن بهتر شد.

پس مدیتیشن چیست؟ به عبارت ساده، مدیتیشن در مورد آموزش ذهن فرد برای به دست آوردن آگاهی و احساس سالم دیدگاه است. این در مورد تلاش برای خاموش کردن افکار یا احساسات نیست، بلکه به دنبال مشاهده چیزهایی است که بدون قضاوت اتفاق می افتد. مدیتیشن همچنین می تواند به عنوان یک فعالیت ذهنی که شامل آرامش، تمرکز و آگاهی است تعریف شود.

در فرآیند مدیتیشن، هم بدن و هم ذهن آرام‌تر می‌شوند و در نتیجه استرس عاطفی و فیزیکی از بین می‌رود. با این کار، فرد برای مواجهه با چالش هایی که در جریان انجام فعالیت های روزانه با نگرش سالم با آن مواجه می شود، سرحال و پرانرژی می شود. زمانی که فرد به تمرین مدیتیشن ادامه می دهد، در آن بهتر می شود و فوایدی که از آن به دست می آورد باید افزایش یابد.


مدیتیشن اولیه

تکنیک های اساسی برای مدیتیشن چیست؟ مدیتیشن یک تمرین دیرینه در سنت بودیسم است. در واقع، برای بوداییان، تمرین مدیتیشن به عنوان نوعی ورزش در نظر گرفته شده است. گفته شده است که مدیتیشن برای بودیسم همان چیزی است که ورزش برای ارتدکس است.

مدیتیشن فراتر از یافتن فضایی آرام برای فکر کردن است. شامل مجموعه ای از رویدادها است. حتی به فعالیت‌های متعددی سرازیر می‌شود که ممکن است فرد در زمان‌های مختلف درگیر آن باشد (۱۸، ۱۰). برخی از تکنیک هایی که می تواند به یک مبتدی در هنگام یادگیری مدیتیشن اولیه کمک کند شامل موارد زیر است (۸):


سوالات اساسی از خود بپرسید

این برای شما کافی نیست که میل به انجام مدیتیشن اولیه داشته باشید، تداوم بسیار مهم است زیرا این چیزی است که به شما کمک می کند در دراز مدت از مزایای آن بهره مند شوید. بنابراین برای شروع، به چند سوال نیاز است که صادقانه پاسخ داده شود و شامل موارد زیر است:

چه زمانی از روز به احتمال زیاد برای مدیتیشن آزاد هستید؟
آیا جایی وجود دارد که بتوانید مراقبه خود را بدون وقفه تمرین کنید؟
به احتمال زیاد چه مدت به عادت جدید مدیتیشن سپری می کنید؟
چگونه به برنامه‌ای که در نظر گرفته‌اید پایبند می‌مانید و برای همگام‌سازی با سرعت به چه ابزارهایی نیاز خواهید داشت؟

تمرین کنید و روند تنفس خود را مشاهده کنید

ترجیحاً باید از طریق بینی دم و بازدم را از طریق دهان انجام دهید. حدود پنج نفس عمیق بکشید و چشمان خود را ببندید.


بدن خود را مشاهده کنید و در آن مستقر شوید

این مرحله به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید که در بدن درونی شما چه می گذرد. نحوه نشستن خود را مشاهده کنید و نقطه تماس بدن و صندلی را احساس کنید و چگونه پاهای خود را در تماس با زمین احساس می کنید.

لینک مفید : در قلمرو سکوت

احساسات کف دست های خود را که روی پاهای خود قرار می گیرند احساس کنید و آنها را با برخی از اندام های حسی خود بررسی کنید. حتی ممکن است آنچه را در جو است بو کنید و هجوم باد و جریان ملایم هوا را در اطراف خود مشاهده کنید. می توانید طعم چیزی را که بو می کنید تصور کنید و گرمای طلوع یا غروب خورشید را احساس کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *