فرشتگان و تکنیک های نایاب و خاص ارتباط با فرشتگان

تکنیک های نایاب و خاص ارتباط با فرشتگان | گاهی ممکن است درمانگری را برای دیگری مسللت نمایید. به عنوان مثال، عزیزی داریید کیه در تنگنا قرار گرفته است، یا گروهی از میردم در گردابیی از بیلا آمیده انید کیه قلیب شیما را آزرده است.

? تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- کالبد صعود کننده



قیمت : ۱۶.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


راهی ساختن فرشتگان به اذن خدا به سوی دیگران همواره یک عملکرد عاشقانه اسیت و هییچ منافاتی با اراده مطلق شخص ندارد، چرا که ایشان مختارند که به پیام های سروش گوش فرا دهند یا این که از آن چشم بپوشند.

بنابراین فکری پسندیده است اگر از فرشتگان بخواهید کیه دیگیران را در سایه حمایت خود محفوظ دارند. به ویژه هنگامی که والدین از خداوند طلیب “فرشیته نگهبیان” بیرای فرزندانشان می نمایند، حضرت باریتعالی با شتاب مستجاب میکند


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان| کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

متداول ترین سوالی که بعد از ذکر کارم با فرشتگان از من پرسیده می شود این است: “آیا من فرشتگان نگهبان دارم؟” سوال دوم این است: “آیا می توانم با آنها صحبت کنم؟”

جواب به هر دو سوال مثبت هست. که فوق العاده است، زیرا به این معنی است که ما هرگز تنها نیستیم (آی). همچنین به این معنی است که ما می توانیم به خرد و دانش دسترسی داشته باشیم تا ما را در هر چالشی راهنمایی کند.

مهم نیست که چه کسی هستید، چه انتخاب هایی انجام داده اید یا چه اعتقادات معنوی دارید، فرشتگان نگهبان برای شما تعیین شده اند. وظیفه آنها راهنمایی شما و کمک به شما برای یافتن آرامش در زندگی است.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : اما آنها نمی توانند به شما کمک کنند مگر اینکه از آنها بخواهید. این به این دلیل است که همه ما اراده آزاد داریم – به عبارت دیگر، حق انتخاب زندگی خود را داریم.

لینک مفید : آموزش خلسه

فرشتگان نمی توانند آن را نقض کنند (مگر اینکه، البته، زندگی شما در خطر باشد، و زمان آن نیست که بگذرید)، بنابراین اگر در مورد چیزی به کمک نیاز دارید، باید واقعاً از آنها بپرسید.


پس چگونه با فرشتگان خود صحبت می کنید؟

برخی از مردم دعا یا مدیتیشن را انتخاب می‌کنند، اما شما *نباید* به روشی رسمی ارتباط برقرار کنید – فقط باید آنچه را که در ذهن خود دارید بیان کنید. شما حتی نیازی به صحبت با صدای بلند ندارید – من اغلب در ذهنم با فرشتگانم چت می کنم.

گاهی اوقات مردم فکر می کنند که نباید فرشتگان خود را با درخواست هایی که بی اهمیت به نظر می رسد آزار دهند.

اما فرشتگان شما آنجا هستند تا به شما کمک کنند – این کار آنهاست. واقعاً هیچ چیز کوچک یا خیلی بزرگی وجود ندارد که آنها بتوانند با آن مقابله کنند.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : علاوه بر فرشته‌های نگهبان خود، یک گروه فرشته نیز در بال‌ها منتظر هستند (جناسی در نظر گرفته شده) برای مقابله با موقعیت‌های خاصی که ممکن است با آن روبرو شوید.

آنها این قدرت را دارند که همزمان به همه کمک کنند، بنابراین نترسید که آنها را از یک کار مهمتر دور می کنید. سعی کنید با:


فرشته رافائل

او مسئول شفا است، بنابراین از او برای نگرانی های جسمی یا عاطفی استفاده کنید. وقتی از او کمک می‌خواهید، نور سبز زمردی (این رنگ اوست) را مجسم کنید که قسمتی از بدن شما یا موقعیتی را که می‌خواهید بهبود یابد را احاطه کرده است.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : اگر متوجه شدید که بعد از تماس با رافائل مشکل برطرف نشده است، ممکن است به این دلیل باشد که این مشکل عاطفی عمیق‌تری است که باید به آن رسیدگی کنید – برای مثال، مشکلات گوارشی اغلب با ترس و استرس مرتبط است. کمر در مورد استرس مالی (احساس حمایت نشدن) است.

رافائل همچنین با سفر همراه است، بنابراین می توانید از او بخواهید که از هواپیما و خدمه هواپیمای خود محافظت و راهنمایی کند، به عنوان مثال، زمانی که در تعطیلات هستید.

هر زمان که در مسافت های طولانی رانندگی می کنم، از او می خواهم که به من و سایر رانندگان در جاده کمک کند تا تصمیمات خوبی بگیریم.


فرشته جبرئیل

این فرشته ای است که با خلاقیت و انگیزه مرتبط است. از گابریل درخواست کمک می‌کنم وقتی که بلاک نویسندگان را دارم (مثلاً وقتی به ایده‌ای عالی برای پست وبلاگ نیاز دارم!) و وقتی برای انجام یک کار فاقد انگیزه هستم. شاید برای کیک تولد پسرتان نیاز به الهام داشته باشید.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : شاید شما یک مقاله برای نوشتن داشته باشید. پروژه شما هر چه که باشد، گابریل فرشته پیشرو شماست.


فرشته های پارکینگ

بله، فرشتگانی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا پارکینگ را پیدا کنید! ممکن است تعجب کنید که چرا فرشتگان علاقه مند به کمک به شما در مورد چیزی بسیار پیش پا افتاده هستند، اما به یاد داشته باشید که وظیفه فرشتگان کمک به شما برای یافتن آرامش است.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : اگر زمانی که بیرون می روید، کسی بتواند یک پارکینگ عالی برای شما رزرو کند، آیا این زندگی شما را آرام تر نمی کند؟ بله، بله این کار را می کند.

یک هشدار: شما باید قبل از رسیدن به مقصد خود (و در حالت ایده آل قبل از خروج از خانه) با فرشتگان پارکینگ تماس بگیرید تا آنها زمان داشته باشند تا برای شما فضایی درست کنند.


فرشته مایکل

مایکل به عنوان قدیس حامی افسران پلیس و کارکنان خدمات اضطراری با حفاظت و امنیت همراه است. وقتی از نظر جسمی آسیب پذیر هستم از او تماس می‌گیرم، مثلاً اگر شب‌ها در خانه تنها باشم و از امنیت جسمی‌ام می‌ترسم.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : من همچنین مرتباً از او می‌خواهم که از خانه و دارایی‌هایم محافظت کند – به خصوص اگر دلیلی برای نگرانی داشته باشم (مثلاً زمانی که ما افرادی را به دنبال یک خانه باز می‌رفتیم).

لینک مفید : ارتباط با کالبد روحی

او همچنین با شجاعت و قدرت همراه است، بنابراین از او می‌خواهم که ذخایر من را از کسانی که در رژیم هستند تقویت کند.


فرشته های عاشقانه

آنها می توانند به شما کمک کنند عشق پیدا کنید یا رابطه عاشقانه خود را تقویت کنید. از آن‌ها بخواهید تا ملاقاتی با همسرتان داشته باشند، به شما کمک کنند تا رابطه‌تان را تقویت کنید یا شفاف‌سازی درباره اینکه آیا شراکت‌تان به شما خدمت می‌کند یا خیر.

اگر مجرد هستید، به خاطر داشته باشید که درخواست کمک از فرشتگان عاشقانه برای نشان دادن یک رابطه جدید به این معنی نیست که رایان گاسلینگ فردا در خانه شما را خواهد زد (سوز!).

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : از آنجایی که روابط بخش اساسی روش یادگیری و رشد ما به عنوان انسان است، اغلب کارهایی وجود دارد که باید انجام دهیم تا خود را برای روابط سالم آماده کنیم. به عبارت دیگر: نتایج ممکن است فوری نباشند.

بنابراین، اگر مدتی است که از کائنات می‌خواهید که همسرتان را وارد زندگی شما کند و احساس ناامیدی می‌کنید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که استراتژی خود را از درخواست کمک به مدیریت فعالانه موقعیت تغییر دهید.

تکنیک های نایاب ارتباط با فرشتگان : این به این معنی نیست که شما باید بیشتر «آنجا» بروید، به این معنی است که باید به آنچه ممکن است در ناخودآگاه شما در حال رخ دادن باشد که مانع از رسیدن شما به آنچه می‌خواهید جذب کنید، نگاه کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *