سفر روح و داستان واقعی مربوط به سفر کردن روح

سفر روح و داستان واقعی مربوط به سفر کردن روح | موضوع روح شما جوهر غیر مادی و کلیت آن چیزی است که در سطح اصلی هستید – این ماهیت واقعی شماست. از آنجایی که تمام زندگی در هسته آن انرژی است، یک روح کل این انرژی است – مجموع کل این انرژی که به ما جان می بخشد، ما را به حرکت در می آورد و حتی در لحظاتی که به راهنمایی نیاز داریم با ما صحبت می کند.

? داستان واقعی سفر روح | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- سکوت

? ۲- اساس سفر روح

? ۳- فرصت های از دست رفته

? ۴- نتیجه گیری



قیمت : ۸.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


داستان واقعی سفر روح | این کتاب درباره شخصی هست که یک مرگ فیزیکی را تجربه کرده برای شما توضیح داده از تجربه ای که از ابتدای جدا شدن روح داشته است و به شما میگوید که با هر شخصیت و تحصیل و مقامی که باشید در هنگام مرگ چه اتفاقاتی برایتان میوفتد و چه چیزهایی را تجربه میکنید


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


داستان واقعی سفر روح : کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک


روح چیست ؟

داستان واقعی سفر روح : این روح ماست که نوعی صدای درونی، قطب نمای اخلاقی و جهت را به ما می دهد.

این روح ماست که به‌عنوان این «صدای کوچک درون» به ما یادآوری می‌کند که ما می‌توانیم به چیزهای بیشتری تبدیل شویم

و این روح ماست که رنج می‌کشد وقتی که آن را با ادغام یک جزء معنوی در زندگی‌مان و تلاش برای دادن آن تغذیه نکنیم. معنی و هدف زندگی ما

لینک مفید : آموزش طی الارض

منشأ دقیق کلمه “روح” ناشناخته است، با این حال، از کلمات مختلفی از زبان های انگلیسی باستان (sāwl, sāwol)، هلندی (ziel)، آلمانی (seele) و نورس قدیم (sāl) مشتق شده است.


آیا روح شما ناپدید می شود یا می میرد؟

تصویر مردی با روح تکه تکه شده که از دست دادن روح را تجربه می کند بیایید سوال اول را بررسی کنیم: آیا روح شما می تواند گم شود؟ همانطور که در، آیا می تواند ناپدید شود یا فرار کند؟

داستان واقعی سفر روح : مطمئناً، شما می توانید همان چیزی باشید که ما در غرب از آن به عنوان «روح گمشده» یاد می کنیم (یا کسی که راه خود را در زندگی گم می کند) – اما روح شما هرگز «فرار» نمی کند و گم می شود، در عوض، به دلیل ارتباط با آن از دست می دهید.

لینک مفید : فنگشویی

تروما و زخم های داخلی روح شما همیشه آنجاست، فقط با خاک و زباله های زندگی پوشیده شده است. این موضوع را کمی بعد بیشتر بررسی خواهیم کرد.


ثانیاً آیا روح شما می تواند بمیرد؟

این یک سوال نگران کننده به دلایل متعدد است، اما پاسخ منفی است، روح شما نمی تواند بمیرد (خوشبختانه!). می تواند تبدیل شود و دوباره با روح ادغام شود، اما نمی تواند بمیرد.

لینک مفید : یادگیری زبان روح

همانطور که متن مقدس هند باستانی معروف به باگاواد گیتا می نویسد: روح هرگز لمس نمی شود. تغییر ناپذیر، فراگیر، آرام، تزلزل ناپذیر است. وجودش جاودانه است

داستان واقعی سفر روح : این منعکس کننده قانون اول ترمودینامیک است که می گوید انرژی می تواند از حالتی به حالت دیگر تبدیل شود، اما نه می تواند ایجاد شود و نه از بین برود.

همین را می توان برای روح شما گفت، زیرا روح شما انرژی است: نیروی حیات. بنابراین، هرگز نمی تواند بمیرد، فقط شکل خود را تغییر می دهد.

لینک مفید : جن و اجنه

این برای ذهن گردانی چگونه است؟ اگر واقعاً به این موضوع فکر کنید و آن را ادغام کنید، نه تنها در سطح ذهنی، بلکه در سطح عاطفی، این درک می‌تواند کل رویکرد ما به مرگ را تغییر دهد.


آیا گیاهان، حیوانات و سایر اشکال حیات روح دارند؟

اگر روح را به‌عنوان جوهر منحصربه‌فرد یا نیروی حیاتی اساسی چیزی بفهمیم، می‌توانیم ببینیم که هر چیزی روح دارد، زیرا هر چیزی دارای انرژی نیروی حیاتی بی‌نظیری است. هیچ دو چیز در وجود هرگز دقیقاً یکسان نیستند (حتی دوقلوهای همسان تفاوت هایی دارند).

داستان واقعی سفر روح : وقتی به طبیعت می روید، به درختان اطراف خود توجه کنید. اگر دقت کنید، متوجه خواهید شد که هر کدام منحصر به فرد خاصی دارند، نه فقط در ظاهر بلکه در انرژی – این روح درخت است.

لینک مفید : جفت روحی

همین امر را می توان برای هر چیزی که با آن برخورد کردید، سگ، پرنده، ابر، کوه، حتی تلفن، تبلت یا لپ تاپ که در حال خواندن این مطلب هستید، گفت. هر چیزی یک “چنین” خاصی دارد که آن را از چیزهای دیگر متمایز می کند.

داستان واقعی سفر روح : بر اساس نظام‌های فکری متعدد فلسفی، معنوی و مذهبی، حتی جهان – که به عنوان مادر زمین یا گایا نیز شناخته می‌شود – دارای روح است.

روح جهان به anima mundi یا روح جهانی معروف است زیرا همه موجودات را در بر می گیرد. این اساساً مجموع کل انرژی، تجلی و جوهر همه موجودات است.


آیا انسان می تواند بدون روح متولد شود؟

این یک سوال تا حدودی بحث برانگیز است و هر کسی پاسخ متفاوتی دارد.

آیا قاتلان زنجیره ای، روانی ها، متجاوزین و غیره روح دارند؟ کسانی که با نفرت و انزجار شدید نسبت به این نوع افراد واکنش نشان می دهند (که اتفاقاً یک واکنش عادی است) به هیچ وجه فریاد نمی زنند.

داستان واقعی سفر روح : اما درک من این است که همه ما با روح به دنیا می آییم، فقط این است که برخی افراد به دلیل آسیب های اجدادی، اجتماعی، خانوادگی و دوران کودکی ارتباط خود را با آنها از دست می دهند.

گاهی اوقات این ضربه آنقدر شدید است که فرد ارتباط کامل خود را با روح خود از دست می دهد – پشت دیواری از خشم، نفرت، درد، اندوه، باورهای سمی، زخم های اصلی و مکانیسم های دفاعی محصور می شود.

از این رو، چرا یک فرد می‌تواند «بی روح» یا «در درون مرده» به نظر برسد – به نوعی به این دلیل است که کاملاً از گرما و شفقت روح جدا شده است.

وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌توان اعمال نفرت انگیزی را مرتکب شد، زیرا شخص واقعاً چیزی احساس نمی‌کند (یا تحت تسخیر یک احساس خاص مانند خشم قرار می‌گیرد).

داستان واقعی سفر روح : یک اتاق بزرگ را تصویر کنید. درون اتاق یک نور منفرد، روشن و خالص است. تمام اتاق را پر می کند و همه چیز را روشن می کند.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی دور این نور دیوار می‌سازید؟ اتاق کم و زیادتر می شود. وقتی این نور را به طور کامل دفن می کنید چه اتفاقی می افتد؟ اتاق تاریک می شود

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *