طالع بینی هندی در ایران آشنایی اصولی طالع هندی

طالع بینی هندی در ایران | او می تواند مدتی شمارا غرق در شوق و حرارت بکند و بعد در یک لحظه مثل یک تکه یخ سرد و خاموش بشود.

? طالع بینی هندی در ایران | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- ماه تولد و طالع هر شخص

? ۲- طالع بینی هندی در ایران



قیمت : ۲۰.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


در لحظه ای که در اوج ھیجان است، حرفی زنید و یا کاری بکنید که مطابق میلش نباشد، آنگاه درست مثل چراغی که کلیدش زده بشود، فورا خاموش می شود. او با ملاحظه کاری و محافظه کاری میانه خوبی ندارد.

شجاع و با اعتماد به نفس است. ھمیشه جلوتر از دیگران می تازد و حتی گاھی از امکانات خود نیز قدم فراتر می گذارد.

مرد متولد برج حمل یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است. باری بعضی اوقات کارکردن را ‎او می تواند مشکل باشد اما بدون شک بسیار مفید است


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


طالع بینی هندی در ایران | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

طالع بینی ودایی یک علم هندی باستانی است که حرکات و موقعیت سیاره ها را با توجه به زمان و تأثیر آنها بر انسان و سایر موجودات روی زمین توضیح می دهد. طالع بینی ودایی را می توان هزاران سال پیش ردیابی کرد.

لینک مفید : آموزش طالع بینی هندی

طالع بینی ودایی اولیه فقط بر اساس حرکت سیارات نسبت به ستاره ها بود، اما بعدها شروع به شامل شدن علائم زودیاک نیز کرد. طبق طالع بینی ودایی، ۲۷ صورت فلکی از ۱۲ علامت زودیاک، ۹ سیاره و ۱۲ خانه تشکیل شده است که هر خانه و سیاره نمایانگر جنبه ای از زندگی انسان است.

طالع بینی هندی در ایران : بسته به زمان تولد یک فرد، ۱۲ علامت در بین ۱۲ خانه توزیع می شود و ۹ سیاره در خانه های مختلف قرار می گیرند. این نمایش بصری عکس فوری از علائم و سیارات، نمودار طالع بینی نامیده می شود.

طالع بینی ودایی چیزی نیست جز تفسیر معنای این ترتیبات به گونه ای که در مورد انسان ها و موجودات دیگر صدق می کند.

لینک مفید : یادگیری آسان طالع بینیی هندی

طالع بینی جهانی، پیش بینی رویدادهای مهم مرتبط با کشورها مانند جنگ، زلزله، رویدادهای سیاسی، نجوم – هواشناسی، موقعیت های مالی، طالع بینی انتخاباتی.

امور مربوط به خانه و ساخت و ساز (Vaastu Shaastra)، حیوانات، نشانه ها و فال ها و غیره.

هورا (طالع بینی پیشگو): این شاخه دارای سبک های مختلف / زیر شاخه های زیر است: – Jaatak Shaastra / Hora Shaastra (طالع بینی / طالع بینی): پیش بینی بر اساس طالع بینی فردی.

طالع بینی هندی در ایران : Muhurt یا Muhurtha (طالع بینی انتخاباتی): انتخاب زمان مفید برای شروع یک فعالیت برای به دست آوردن حداکثر بازدهی از فعالیت های زندگی. Swar Shaastra (طالع بینی آوایی): پیش بینی های مبتنی بر نام و صداها. در زمانی که سوالی توسط querent / querist پرسیده می شود.

Ankjyotisha / Kabala (Numerology): شاخه ای از طالع بینی بر اساس اعداد. طالع بینی نادی: رساله ای باستانی که پیش بینی های دقیقی برای افراد دارد.

تاجیک شاسترا / وارشا فال (طالع بینی سالانه): طالع بینی بر اساس بازده سالانه خورشیدی. تاجیک شاسترا / وارشا فال (طالع بینی سالانه): طالع بینی بر اساس بازده سالانه خورشیدی.

طالع بینی هندی در ایران : سوتراهای جیمینی: روشی غیر متعارف برای زمان بندی رویدادها بر اساس n طالع بینی معروف هندی، آچاریا جیمینی. نستجااتاکام (طالع گمشده): هنر ردیابی / ساختن طالع بینی گمشده.

Streejaatak (طالع بینی زنانه): شاخه خاصی از طالع بینی که با عیسی زنان سروکار دارد.

بین این دو در روش اندازه گیری زودیاک نهفته است. طالع بینی ودایی عمدتاً از زودیاک بیدرئیال استفاده می کند (که در آن ستارگان به عنوان پس زمینه ثابتی در نظر گرفته می شوند که حرکت سیارات بر اساس آن اندازه گیری می شود)، در حالی که بیشتر طالع بینی غربی از زودیاک استوایی استفاده می کند (حرکت سیارات با موقعیت سیارات اندازه گیری می شود. خورشید در اعتدال بهاری).

این تفاوت تنها با گذشت زمان، پس از گذشت چندین قرن، در نتیجه تقدیم اعتدال ها قابل توجه می شود.

طالع بینی هندی در ایران : به طور همزمان، این دو منظومه یکسان هستند، تنها با تغییر مبدأ طول دایره البروج به میزان حدود ۲۲ درجه یا روز، که نتیجه آن قرار گرفتن سیارات در علامت قبلی در نمودارهای غربی در حدود ۸۰٪ مواقع است.

مبنای علمی VEDIC اخترشناسی ادبیات هندو باستان مملو از اساطیر مربوط به علائم زودیاک، صورت های فلکی (همچنین به عنوان Nakshatras شناخته می شود) و سیارات است که بسیاری از قوانین نجومی را توضیح می دهد.

با این حال، عقیده رایج این است که اساطیر فقط روشی بود که بینندگان باستانی ما برای توضیح برخی قوانین فیزیکی بسیار پیچیده که خارج از درک مردم عادی بود، استفاده می کردند.

طالع بینی هندی در ایران : متأسفانه حتی علم مدرن امروزی نیز قادر به درک کامل قوانین فیزیکی پشت این روش باستانی نیست، اگرچه بسیار سریع به آنجا می رسد. درک فعلی ما از علم طالع بینی در آمار و احتمالات نهفته است.

آمار شاخه‌ای از ریاضیات است که می‌تواند به همبستگی بین دو یا چند رویداد به ظاهر مستقل بدون دانستن علت آن همبستگی بپردازد. اگر در نمودار ۱۰۰۰ نفری نمودار نجومی مشابهی داشته باشند، می توان دید که برخی از قوانین نجومی در ۷۰ تا ۸۰ درصد آنها صادق است.

لینک مفید : احضار روح اصولی

از نظر آماری، ممکن است بگوییم که وقوع یک رویداد خاص در زندگی زمانی که ترکیب سیاره‌ای خاص وجود دارد، از نظر آماری معنی‌دار است.

طالع بینی هندی در ایران : فرض کنید یک سکه را ۱۰۰۰ بار ورق می‌زنید، در این صورت احتمال «سر» همیشه نزدیک است.

۵۰ درصد حالا بیایید بگوییم که شما نتایج چرخاندن یک سکه را در هنگام غروب خورشید و طلوع خورشید مشاهده می کنید.

طالع بینی هندی در ایران : اگر پس از یک سال آزمایش طولانی متوجه شدید که احتمال بالا آمدن “سر” در هنگام طلوع خورشید در واقع ۵۰٪ نیست، همانطور که انتظار می رود.

لینک مفید : باطل کردن سحر

اما ۷۰ درصد است، در این صورت می‌توانید قاعده‌ای بسازید که اگر در هنگام طلوع خورشید یک سکه را بچرخانید، شانس گرفتن «سر» همیشه بیشتر خواهد بود. طالع بینی ودایی را می‌توان به روشی مشابه توضیح داد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *