نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین | نامه فرشته تکنیک قدرتمندی است که شما را قادر می سازد راهنمایی معنوی بالاتری دریافت کنید، و حتی اگر این شما هستید که نامه و پاسخ آن را می نویسید، این فرشته نگهبان شما است که به آرامی افکار شما را در حین پاسخ تحت تاثیر قرار می دهد.

? نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- تکنیک جذب خانه و ماشین به وسیله فرشتگان

? ۲- تکنیک نامه نوشتن برای فرشتگان

? ۳- فرشتگان هرچه بخواهید انجام میدهند



قیمت : ۱۵.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


نوشتن نامه ای به فرشته نگهبان مطمئناً به شما کمک می کند تا ارتباط خود را با یکدیگر تقویت کنید. روند واقعی نوشتن نامه به ذهن شهودی شما این امکان را می دهد که به وضوح راهنمایی های فرشته ای را بدون هیچ گونه دخالت ذهن منطقی شما دریافت کند.

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : این به این دلیل است که آگاهی آگاهانه شما با تمرکز بر روی عمل فیزیکی نوشتن به طرز هوشمندانه ای منحرف می شود، که سپس ذهن شهودی شما را قادر می سازد به راحتی راهنمایی معنوی را دریافت کند. شما اساساً به خودتان کمک می کنید تا از مسیر خود خارج شوید تا فرشته نگهبان شما بتواند به شما برسد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

فرشتگان می توانند مقادیر بیشتری از اطلاعات و الهامات را از طریق فرآیند هدایت نور به شما انتقال دهند.

برای اینکه بتوانید از این طریق اطلاعات را از فرشتگان هدایت کنید، ابتدا باید آگاهی خود را به حالت تغییر یافته آگاهی که به آن حالت آلفا نیز می‌گویند تغییر دهید. این یک شکل بسیار سبک از خلسه است و معادل یک حالت مراقبه یا یک احساس خیالبافی است.

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : اطلاعات کانالی شده می توانند خیلی سریع در ذهن شما جریان داشته باشند و بنابراین یکی از بهترین راه ها برای بهره مندی کامل از آنچه دریافت می کنید این است که آن را همانطور که به سمت شما می رود یادداشت کنید.

تمرین زیر به شما کمک می کند تا به راحتی اطلاعات را به این روش از فرشته نگهبان خود در قالب یک نامه فرشته هدایت کنید.


نوشتن نامه ای به فرشته نگهبان شما

هنگامی که زمان نوشتن پاسخ فرا می رسد، جریان ثابتی از افکار را می شنوید که به سرعت در ذهن شما جاری می شود، و باید آنها را بدون توقف جریان آن یا بدون تجزیه و تحلیل هیچ یک از اطلاعات دریافتی یادداشت کنید.

لینک مفید : جهان فرشتگان چگونه است ؟

هنگامی که یک منبع معنوی کنترل و هدایت قلم را به دست می گیرد، این تکنیک مشابه نوشتن خودکار نیست. شما همیشه در کنترل هستید.

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : برای شروع این تمرین ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید از فرشته نگهبان خود بپرسید. شاید بخواهید در مورد مشکل فعلی که با آن مشکل دارید راهنمایی بخواهید.

هنگامی که تصمیم گرفتید، می توانید شروع به آماده سازی ارتعاش انرژی خود برای شروع تمرین کنید. به یک قلم و کاغذ نیاز خواهید داشت.


نور سفید الهی حفاظت

تمرین زیر کوتاه اما بسیار قدرتمند است و به شما کمک می کند تا از انرژی خود محافظت کنید. این سه راه آسان برای فعال کردن محافظت معنوی از یک قدرت بالاتر به شما ارائه می دهد.

می‌توانید از یکی که بیشتر به آن علاقه دارید استفاده کنید یا از هر سه استفاده کنید. این تمرین محافظتی را روزانه انجام دهید، اما همیشه قبل از انجام هر نوع کار انرژی از آن استفاده کنید.

یک حباب انرژی از نور سفید پر جنب و جوش یا نور طلایی را مجسم کنید که کل بدن و هاله شما را احاطه کرده و تأیید کنید که “نور الهی از من محافظت می کند.”

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : از خدا بخواهید که نور سفید روح القدس شما را احاطه کرده و از هر گونه انرژی منفی محافظت کند و تأیید کند که “نور الهی از من محافظت می کند.”

از فرشته نگهبان خود بخواهید که مراقب شما باشد و شما را از هر گونه آسیب ایمن نگه دارد و تأیید کند که “نور الهی از من محافظت می کند.”

لینک مفید : راز اهرام برای ثروت فراوان

چشماتو ببند وقتی نفس می‌کشید، تصور کنید هاله‌تان در حال انبساط است، و وقتی نفس خود را بیرون می‌دهید، اجازه دهید هر استرسی که در درونتان دارید از بین برود. این کار را چند بار انجام دهید و حدود پنج دقیقه در حالت مدیتیشن آرام بمانید تا به شما کمک کند ارتعاش انرژی خود را حساس کنید، که امواج مغزی شما را در حالت آلفا قرار می دهد.

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : یک نیت ذهنی قوی برای فرشته نگهبان خود بفرستید که می خواهید برای فرشته نگهبان خود نامه ای بنویسید. وقتی احساس راحتی و آمادگی کردید، به سادگی چشمان خود را باز کنید و قلم و کاغذ خود را بگیرید.

با نوشتن کلمات فرشته نگهبان عزیز شروع کنید و سپس به نوشتن دقیقا همان چیزی که می خواهید به فرشته نگهبان خود بگویید ادامه دهید. دقیق باشید و تا جایی که می توانید جزئیات را ارائه دهید.

به همان روشی که برای دوست صمیمی خود می نویسید بنویسید. در این مدت ممکن است بخواهید از فرشته نگهبان خود نیز بخواهید که نام آن را به شما بدهد.

پس از اتمام نامه، آن را با نام خود امضا کنید و سپس صفحه را برگردانید تا پاسخ خود را آغاز کنید.

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : نام خود را به عنوان عنوان پاسخ یادداشت کنید: عزیزم… فرشته نگهبان شما آماده است تا به شما پاسخ دهد، و لحظه ای که شروع به نوشتن پاسخ خود می کنید، جریان ثابتی از افکار در ذهن خود دریافت خواهید کرد. متوقف نشو؛ به نوشتن ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید باید نامه را تمام کنید. شروع کنیم!

حالا تصور کنید که فرشته نگهبان شما به نامه شما پاسخ می دهد. نگران نباشید که می توانید همه چیز را درست کنید زیرا این کار فقط باعث مسدود شدن جریان می شود.

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟

فقط روی عمل نوشتن تمرکز کنید و آنچه را که از نظر معنوی می شنوید بنویسید. تا زمانی که نامه را تمام نکرده اید سعی نکنید آنچه را که فرشته خود می گوید معنا کنید یا دوباره جریان طبیعی را مسدود خواهید کرد.

نامه به فرشتگان برای خرید خانه و ماشین : هنگامی که نامه خود را تمام کردید، آن را از فرشته نگهبان خود امضا کنید. حالا آنچه نوشته اید را دوباره بخوانید. شما از سطح بینش، خرد، و الهاماتی که از طرف فرشته نگهبان خود نوشته اید شگفت زده و متعجب خواهید شد.

از فرشته نگهبان خود برای راهنمایی تشکر کنید. یک نوشیدنی آب یا یک میان وعده سبک بنوشید تا به کاهش انرژی شما کمک کند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *