سفر روح و نکته های خاص و عجیب گفته نشده سفر روح

نکته های خاص و عجیب گفته نشده سفر روح | اکنون علم بدان یافتید که چنانچه از ملائک بخواهیم و نیز روشنگریهایشان را پیروی کنییم، در هنگام خواب بسیار مددمان خواهند کرد.

? نکته های گفته نشده سفر روح | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- گوش سپردن به جریان صوت

? ۲- راهنمای شفاف

? ۳- دو روش ساده برای سفر روح


قیمت : ۲۰.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


در چنین صیورتی، هنگیامی کیه از خیواب بییدار میی شیویم بسیار سرزنده و پرنیروییم. وقتیی فرشیتگان میی گوینید کیه میا منیابعی بیی انتهیا از انیرژی درون و پیرامونمان داریم، دیگر هیچ دلیلی برای احساس خستگی وجود ندارد.

این منبع انرژی همان حضور بی حد و حصر حضرت حق است که هم اکنون نیز شما را لبریز ساخته است


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


نکته های گفته نشده سفر روح | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

روح با پوشش های کارما موجود زنده نامیده می شود. موجود زنده در سفر خود چندین مرحله از رشد را طی می کند و با ریختن کارماها، موجود در مسیر تکامل از نظر معنوی پیشرفت می کند.

روح، بنا به ماهیت خود، به سوی رهایی نهایی (موکشا) در حال حرکت است، تا زمانی که در این راه تداخلی وجود نداشته باشد.

لینک مفید : آموزش نایاب پاکسازی روح

با این حال، تداخل معمولا وجود دارد. بنابراین، سفر روح به سوی رهایی چندان ساده نیست.

نکته های گفته نشده سفر روح : بنابراین، به طور طبیعی از اشکال مختلف زندگی عبور می کند. سه بخش برای توسعه روح برای رهایی در این جهان وجود دارد که به شرح زیر است:


شکل زندگی که هویت ندارد. در انتظار ورود به زندگی دنیوی است.

قبل از اینکه موجود زنده وارد چرخه دنیوی شود، مرحله ای وجود دارد که در آن پوشش کامل روح وجود دارد.

در این مرحله روح نه خراب می شود و نه از بین می رود. روح آنجاست، اما کاملاً پوشیده شده است (با لایه های متراکم پوشش روی آن). پس حتی یک پرتو از نور معرفت روح نمی تواند بیرون بیاید. آنها “نیگود” نامیده می شوند.

نکته های گفته نشده سفر روح : در این مرحله روح های نامتناهی وجود دارد. آنها به طور کامل پوشیده شده اند. هنوز یک حس واحد در این موجودات زنده ایجاد نشده است و بنابراین در مرحله خفتگی قرار دارند.


شکل زندگی که هویت دارد. وارد زندگی دنیوی شده است.

هنگامی که یک روح از این جهان به رهایی می رسد، یک روح از Nigod وارد چرخه دنیوی می شود. فقط اندکی پوشش از روی روح نیگود برداشته می شود، جایی که نور کمی از روح خارج می شود. بنابراین، یک حس رشد می کند.

لینک مفید : تکنیک تخصصی پاکسازی روح

با این کار، موجود زنده خاص سفر خود را در این جهان آغاز می کند و به تدریج از یک حس به دو حس، سه حس، چهار حواس، پنج حواس تبدیل می شود و سپس به شکل زندگی انسان در می آید که در آن ذهن، عقل، نفس توسعه می یابد این موجودات در اسارت هستند.

نکته های گفته نشده سفر روح : در هر مرحله، موجودات زنده به دلیل بار پوشاندن، رنج بسیار زیادی را متحمل می شوند. این پوشش‌های روی روح همچنان کاهش می‌یابد، زیرا رشد آنها به طور طبیعی پیشرفت می‌کند.

لینک مفید : چگونه سفر روح آموختم

وقتی انسان در قالب انسان است، با کمک ذهن، عقل و نفس، علل جدیدی ایجاد می کند. بر اساس این علل، موجود زنده در قلمرو آسمانی، انسانی، حیوانی یا جهنمی تناسخ می یابد.

در هر زندگی، موجود پس از آن از اثرات علل ایجاد شده رنج می برد. در نهایت، زمانی که شخص به خودشناسی می رسد، رشد دنیوی در آنجا تکمیل می شود.

نکته های گفته نشده سفر روح : کارماهای جدید شارژ نمی شوند. وقتی همه کارماهای قدیمی بدون هیچ دخالتی تخلیه می شوند، فرد به رهایی کامل می رسد!


سوم رهایی نهایی روح است. دنیای فانی را ترک کرده است.

اینها روح های آزاد شده هستند. آنها قبلاً به مرحله رستگاری نهایی رسیده اند. و بنابراین، آنها به این دنیا باز نمی گردند. از تمام اسارت های دنیوی آزادند.

نکته های گفته نشده سفر روح : شش عنصر ابدی در این جهان وجود دارد. آنها جاودانه هستند هنگامی که این عناصر به دور یکدیگر می چرخند، مراحل آنها به طور خودکار رخ می دهد.

روح یکی از شش عنصر است. روح چیزی جز علم مطلق نیست! سایر عناصر نیز (از نظر صفات مربوطه) قدرتمند هستند، اما هیچ گونه دانش و فهمی ندارند.

هنگامی که عنصر ماده و عنصر روح با هم جمع می شوند، مراحل مختلف روح به طور خودکار رخ می دهد. به عنوان مثال، یک روح به طور خودکار شکل انسانی (فاز آن) را به خود می گیرد.

درست مانند زمانی که خورشید، ماه و زمین به دور یکدیگر می چرخند، فازهای ماه همان چیزی است که ما می توانیم ببینیم – روز اول ماه، روز دوم ماه، روز سوم ماه و غیره. با این حال، همه آنها موقتی هستند، اما ماه موقتی نیست.

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟

نکته های گفته نشده سفر روح : به همین ترتیب، انسان، خدایان، حیوانات، حشرات همه مراحل روح هستند که موقتی هستند. با این وجود، روح موقتی نیست.

ما یک روح پاک هستیم. با این حال، روح را نمی توان دید. آنچه ما می بینیم مراحل است. به دلیل ناآگاهی روح، فکر می کنیم من این مرحله هستم (انسان)، من جان هستم، من برادرم، من دکتر هستم و غیره. بی‌شماری از این قبیل باورهای غلط شکل می‌گیرد که بر اساس آن تعاملات دنیوی آغاز می‌شود.

لینک مفید : آموزش پرواز روح

باور “من جان هستم” همراه با یک باور اشتباه دیگر “من این کار را کردم” منجر به شارژ کارما می شود. همه اینها به طور خودکار در طول سفر روح اتفاق می افتد.

نکته های گفته نشده سفر روح : اینها همه شرایطی است که روح به آن رسیده است! مثلا من و تو همین الان اینجا نشسته ایم. ما بیرون می رویم و اگر ناگهان مه غلیظی بلند شود، من و تو نمی توانیم همدیگر را ببینیم، آیا این امکان پذیر نیست؟

پس به خاطر مه است که دید متوقف شد. به همین ترتیب، این روح در مه شرایط پوشیده شده است. خیلی شرایط بوجود میاد! این مه در مقایسه با مه جوی دارای انواع بی نهایت لایه (پوشش کارما) است. این پوشش‌ها آنقدر سنگین هستند که نمی‌گذارند بفهمی «من روح هستم».

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟

روح نه آمده و نه رفته است. روح (آتما) خود خدا (پارمتما) است! با این حال، این پوشش‌ها به فرد اجازه نمی‌دهد که خود را درک کند. باور نکردنی! و این چیزی است که گنانی دیده است; کسی که آزاد شده، آن را دیده است.

نکته های گفته نشده سفر روح : هیچکس آن را ایجاد نکرده است. اگر ایجاد می شد، پایانی داشت. روح چیزی است که دائماً آنجاست. این یک عنصر ابدی است. هرگز آغازی نداشته است. هیچ کس آن را ساخته است. اگر خالق داشت، حتی خالق نیز مانند آفرینش او به پایان می‌رسید.

به وجود نیامده یا چیزی شبیه این. در این جهان شش عنصر ابدی وجود دارد و این عناصر دائماً در حال تغییر هستند. و به دلیل این تغییرات است که شما تمام مراحل را می بینید.

نکته های گفته نشده سفر روح : مردم فاز را اینگونه در نظر می گیرند: «این شکل من است.» مراحل موقتی هستند، در حالی که عناصر دائمی هستند. بنابراین، نفس (نفس) لازم نیست به خلقت بیاید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *