هنر رویا بینی برای آرامش و اصول رویا دیدن آرامش

هنر رویا بینی برای آرامش | رویای شفاف خوابی است که در آن بیننده خواب از خواب دیدن خود آگاه است. اعداد متفاوت است، اما بین ۵۱٪ تا ۸۲٪ از مردم گزارش می دهند که حداقل یک بار یک رویای شفاف را تجربه کرده اند.

? هنر رویا بینی برای آرامش | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- رویا بینی چیست ؟

? ۲- چگونه آرامش را جذب کنیم



قیمت : ۶.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


هنر رویا بینی برای آرامش | چه بسا یکی از ارباب انواع در رویا پیامی را به یک کاهن یا گروهی از رویاگران الهام میکرده است.

گفته میشود که مصریان بر این باور بودهاند که رویا محصول سفر خارج از کالبد روح در هنگام خواب است.

خداوند درعهد عتیق می گوید، “کلام مرا بشنوید: اگر پیشگویی در میان شما باشد من، خدای عالم در الهام بر او ظاهر شده با او در رویا سخن خواهم گفت.

یعقوب در رویای مشهور خود در بیت لحم نردبانی را دید که تا آسمان امتداد یافته و فرشتگان از آن بالا و پایین می روند و خداوند در بالای آن ایستاده است وقتی که بیدار شد با شگفتی گفت، “چه جای با شکوهی بود! قطعاً آنجا خانه خدا و آن هم دروازه بهشت بود.

چینیان نیز اعتقاد داشتند که روح قادر است در خلال خواب از جسم جدا شده در عوالم معنوی سیر کند و در آنجا با در گذشتگان ارتباط بر قرار کرده و سپس با یادآوری تجربه به جسم باز گردد.

عموم مردم بر این باور بودند که مقامات عالیرتبه چینی قادرند برای کسب رهنمود در باب امور سیاسی کشور، در عالم رویا از هدایت الهی برخوردار شوند. در هند باستان نیز اعتقاد بر این بود که روح می تواند در خلال خواب بدن را ترک کرده و در عوالم دیگر سیر و سلوک نماید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


هنر رویا بینی برای آرامش | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

رویای شفاف چیزی است که اکثر مردم حداقل یک بار در زندگی خود تجربه می کنند. با این حال، رؤیای شفاف بر مبنای ثابت، هنری است که مختص عده معدودی خاص است.

لینک مفید : راه رفتن روی آب

طرفداران رویای شفاف ادعا می کنند که کاربردهای واقعی آن مزایای بزرگی مانند کاهش اضطراب آنها، تقویت خلاقیت آنها یا به سادگی کمک به آنها برای یافتن راه حل برای یک مشکل خاص دارد.

رویای شفاف همچنین برای کمک به درمان کابوس های مکرر، PTSD و افسردگی استفاده شده است.

شما نیز می توانید یاد بگیرید که چگونه رویای شفاف را ببینید، اما این نیاز به تمرین دارد. امروزه تخمین زده می شود که تنها ۲۰ درصد از مردم به رویای شفاف تسلط دارند. اگر می خواهید به صفوف نخبگان آنها بپیوندید، به خواندن ادامه دهید.

هنر رویا بینی برای آرامش : ما تکنیک‌های رایجی را که مردم برای رویای شفاف استفاده می‌کنند، بررسی خواهیم کرد.


رویای شفاف چیست؟

بسیاری از مردم از رویاهای شفاف بیدار می شوند، اما رویای شفاف، تمرین ماندن در حالت رویا و کاوش در آن است.

در برخی موارد، عمل فراتر از آن است. رویاپردازان شفاف ممکن است از تکنیک های خاصی استفاده کنند تا بر روی مغز خود تأثیر بگذارند تا در مورد یک مشکل یا ایده خاص رویاپردازی کند.

هنر رویا بینی برای آرامش : وقتی به خواب می روند، ممکن است به یک مشکل کاری چالش برانگیز فکر کنند که هنوز راه حلی برای آن پیدا نکرده اند.

به این ترتیب، رویاپردازان شفاف می توانند ذهن خود را آموزش دهند تا در هنگام خواب برای اهداف خود کار کند، مانند بهبود اعتماد به نفس یا توانایی ورزشی خود.

به عنوان مثال، یک فرد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است از رویا برای بازی در موقعیت‌های اجتماعی مختلف استفاده کند و به خود اجازه دهد تا با دیگران تعامل کند و ببیند هیچ چیز ترسناکی اتفاق نمی‌افتد.

هنر رویا بینی برای آرامش : پس از تمرین در رویای شفاف، ممکن است در مورد آزمایش همان تکنیک ها در دنیای واقعی احساس جسارت بیشتری داشته باشند.

رویاپردازان شفاف همچنین می توانند با کاوش رویاهایی که تجربه می کنند، ذهن خود را برای خلاقیت بیشتر باز کنند.

هنر رویا بینی برای آرامش : با اختیار گرفتن و تصمیم گیری فعال از طریق رویا، به جای تجربه منفعلانه آنها، آنها می توانند ارتباطات خلاقانه ای ایجاد کنند و نحوه عملکرد همه چیز را آزمایش کنند.

پیشرفته ترین رؤیای شفاف حتی می تواند به محققین نشان دهد که چه زمانی رویای شفاف را تجربه می کنند. رویای شفاف در مرحله REM خواب رخ می دهد.

در طول REM، بیشتر عضلات ما فلج می شوند تا از آسیب دیدن خود در حین انجام رویاهایمان جلوگیری کنند، با این حال، عضلات چشم ما همچنان قادر به حرکت هستند.

در یک مطالعه، شرکت‌کنندگان به محققان گفتند که با دو بار حرکت چشمان خود از چپ به راست در طول خواب، رویای شفاف می‌بینند.

هنر رویا بینی برای آرامش : از آنجایی که این حرکت با چشمان واقعی آنها مطابقت داشت، محققان توانستند تأثیر امواج مغزی و سایر عملکردهای بیولوژیکی را در هنگام خواب مطالعه کنند.


چگونه رویای شفاف داشته باشیم

رویای شفاف برای یادگیری به زمان و تمرین نیاز دارد. با تمرین منظم تکنیک های زیر، می توانید مغز خود را به رویای شفاف آموزش دهید.


اتاق خواب خود را برای رویاپردازی مهمان نواز کنید.

رویاها در طول REM رخ می دهند، آخرین مرحله از چرخه خواب شما که در نیمه دوم شب به میزان فزاینده ای رخ می دهد.

لنیک مفید : چشم سوم

برای لذت بردن از رویاهای بیشتر، باید از خواب آرام تری لذت ببرید تا مطمئن شوید که REM تا حد ممکن دریافت می کنید. (خبر خوب: REM همچنین با حافظه بهتر، تمرکز بهبود یافته و تنظیم هیجانی بیشتر مرتبط است!)

هنر رویا بینی برای آرامش : برای داشتن خواب بهتر، بهداشت خواب را رعایت کنید. اتاق خواب خود را تا حد امکان تاریک، خنک و ساکت نگه دارید. از پرده های خاموش یا ماسک چشم برای جلوگیری از هرگونه نور محیطی استفاده کنید.

از گوش گیر یا دستگاه نویز سفید استفاده کنید تا همین کار را با نویز انجام دهید. ترموستات را روی دمای متوسط ​​۶۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید.

در نهایت، قبل از رفتن به رختخواب، یک روال آرام بخش قبل از خواب را دنبال کنید. در فعالیت‌های آرامش‌بخش مانند جدا کردن وسایل الکترونیکی، حمام آب گرم، یا تمرین آروماتراپی یا مدیتیشن شرکت کنید.


یک دفتر خاطرات رویایی داشته باشید.

اولین قدم برای موفقیت در رویاهای شفاف این است که با رویاهای خود هماهنگ شوید. یک دفترچه رویاها در کنار تخت خود نگه دارید و لحظه ای که از خواب بیدار می شوید، هر چیزی را که از رویای خود به یاد دارید یادداشت کنید.

هنر رویا بینی برای آرامش : اگر سریعتر از آنچه می نویسید فکر می کنید، سعی کنید خاطرات خود را به عنوان یک یادداشت صوتی در تلفن خود ضبط کنید.

لنیک مفید : احضار روح اصولی

متناوبا، می‌توانید یک برنامه مجله رویایی مانند Awoken، DreamKeeper یا Dream Journal Ultimate را دانلود کنید.

هنر رویا بینی برای آرامش : علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد رویاهای خود را ضبط کنید، ارزش این برنامه ها نسبت به قلم و کاغذ سنتی این است که به شما امکان می دهند یادداشت های رویایی خود را برای مضامین، نمادها و کاراکترهای تکراری جستجو کنید – که ما را به مرحله بعدی می رساند.


علائم خواب خود را بشناسید.

فقط رویاهای خود را در دفتر خاطرات خود ثبت نکنید و آن را رها نکنید. به طور منظم دفترچه رویاهای خود را مرور کنید و به دنبال هر الگوی باشید. آیا مضامین یا افراد خاصی بارها و بارها ظاهر می شوند؟

هنر رویا بینی برای آرامش : اینها ممکن است بینش هایی را در مورد انواع مسائلی که روان درونی شما روی آنها متمرکز است ارائه دهد. مهمتر از آن، آنها به شما کمک خواهند کرد که تشخیص دهید چه زمانی رویا می بینید.

هرچه بیشتر از علائم خواب خود آگاه باشید، سریعتر می توانید تشخیص دهید که چه زمانی در خواب هستید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *