آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه شناخت روح

آموزش اصلی پرواز روح در ۳۰ جلسه | در بسیاری از فرهنگ‌های بشری، عمیق‌ترین بینش‌ها در مورد ماهیت الهی و سرنوشت روح پس از مرگ جسمانی به سفرهای خلسه‌آمیز فراتر از بدن در خواب یا رؤیای بیداری نسبت داده شده است.

? پرواز روح در ۳۰ جلسه | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- آماده کار شدن

? ۲- آمادگی برای پرواز کردن

? ۳- ارتفاع گرفتن

? ۴- پرواز



قیمت : ۵۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


در بیشتر فرهنگ‌های بشری، وجود جهان‌های موازی که در آن خدایان، دیمون‌ها و ارواح درگذشتگان زندگی می‌کنند به‌عنوان یک واقعیت ساده پذیرفته شده است، واقعیتی که اهمیت فوق‌العاده دارد.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : بازدید از این دنیاهای دیگر برای اجداد ما اولویت اصلی بود، زیرا هنوز هم در هر جایی که معنویت زنده وجود دارد، همینطور است. از گزارش های سفر جسورترین و موفق ترین مسافران بین دنیاها، اسطوره ها و مذاهب متولد می شوند.

سفر روح به عنوان کلید دستورات واقعیت، پنهان از پنج حواس فیزیکی، که کمتر از واقعیت معمولی «واقعی» نیستند و ممکن است بیشتر هم باشند، درک می‌شد.

برای مردم جیوارو در آمریکای جنوبی، زندگی روزمره به عنوان “کاذب” در نظر گرفته می شود. اعتقاد راسخی بر این است که حقیقت در مورد علیت را باید با ورود به دنیای ماوراء طبیعی یا آنچه که جیوارو به عنوان دنیای «واقعی» می‌داند، پیدا کرد، زیرا آنها احساس می‌کنند وقایعی که در آن رخ می‌دهند، مبنای بسیاری از سطوح هستند. تجلی و اسرار زندگی روزمره.»


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی

در میان مردمان رویاپرداز، واقعیت سفر روح و ماهیت عینی و واقعی سفرنامه‌های بازگردانده شده مورد تردید نیست. گزارش های سفر با کاوشگران قبلی مقایسه خواهد شد.

شمن‌ها بر طبل‌های خود به سوی جهان‌های بالا و پایین می‌روند تا به منابع بینش و شفا دسترسی پیدا کنند، با ارواح ارتباط برقرار کنند و ارواح گمشده را نجات دهند.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : مردان ارواح بومی به دنیای آسمان سفر می‌کنند، با بالا رفتن از یک طناب جادویی که از بدن انرژی خودشان بیرون می‌آید، در شبکه خورشیدی یا نوک آلت تناسلی.

لینک مفید : آموزش فرافکنی

دریانوردان بزرگ دریاهای آزاد قبل از قطب نما و سکسانت، قبل از نمودارها، همسفران کشتی خود را با هماهنگی دقیق با الگوهای امواج و باد و ستارگان و با توانایی جستجوی پیش رو و مشورت با یک خلبان روحانی از طریق سفرهای رویایی، در سراسر اقیانوس ها راهنمایی می کردند.

مشهور است که دریانوردان سنتی در اقیانوس هند این قدرت را داشتند که جلوتر از کشتی های خود به شکل پرندگان دریایی یا ماهی های پرنده برای تعیین مسیر امن حرکت کنند.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : کشتی سازان و ناخداهای دریایی بوگیس سولاوسی – که زمانی شهرت وحشتناکی به عنوان دزدان دریایی داشتند – هنوز هم موادی برای استفاده در ساخت پرهوس خود و همچنین در گذرگاه های اقیانوسی خود دارند.

لینک مفید : عزیمت شطب

استادان باستانی تائوئیست به دلیل قدرت پرواز معروفشان که گاهی اوقات شامل تغییر شکل به شکل جرثقیل می شد به حکیمان پردار معروف بودند.

در یونان باستان، فیلسوفان شمن به دلیل توانایی خود در سفر به خارج از بدن، ظاهر شدن در دو یا چند مکان به طور همزمان و ارتباط با همکاران خود مشهور بودند.

فیثاغورثی ها سفر روح را آموزش می دادند و تمرین می کردند و معتقد بودند که اساتید روحانی که قرن ها از هم فاصله دارند می توانند از این طریق ارتباط برقرار کنند.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : توانایی فرافکنی آگاهی فراتر از کالبد فیزیکی، تا کردن فضا-زمان، تأثیرگذاری بر روی رویدادها از راه دور، و نشان دادن یک مضاعف، همگی سیده‌ها – یا قدرت‌های ویژه – تمرین‌کنندگان معنوی پیشرفته در سنت‌های شرقی هستند.

لینک مفید : نکته های گفته نشده سفر روح

ادبیات ودایی از هند مملو از روایت‌های واضح از فرار روح توسط انسان‌ها و موجودات غیر از انسان است. در مهابهاراتا، روح رویا، یا سوکسما آتمان، به عنوان سفر خارج از بدن در حالی که صاحبش خواب است، توصیف شده است. لذت و درد را می شناسد، درست مانند زندگی بیداری.

در “جاده های خوب” از طریق مناطقی که با حواس، باد، اتر مطابقت دارد، به سمت قلمروهای بالاتر روح حرکت می کند.

شانکاراچاریا، شارح زاهد آدوایتا ودانتا، پرواز روح و فرافکنی آگاهی به بدن دیگری را تمرین کرد.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : گفته می‌شود که در بحثی در مورد جنسیت – موضوعی که در آن زمان به شدت از آن بی‌اطلاع بود – به چالش کشیده شد، او جسد خود را در غاری تحت مراقبت پیروانش رها کرد در حالی که جسد یک پادشاه در حال مرگ را به امانت گرفت، که اطلسان او را آموزش دادند.

لینک مفید : جن و جنیان

در تمام هنرهای کاما سوترا سفر روح در سنت های زمین مقدس اروپا، از زمان های قدیم تا سرکوب مرگبار مرتبط با جنون جادوگر، به خوبی درک شده بود.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : یکی از جذاب‌ترین روایت‌ها – که کمتر از اکثر آنها به اعتراف‌های گرفته شده در زیر شکنجه متکی است – تک‌نگاری کارلو گینزبرگ درباره بناندانتی‌ها یا «خوش‌گذران» منطقه فریولی است که برای دفاع از سلامت جامعه و محصولات کشاورزی سفر کردند.

سفر روح نیز برای معنویت مسیحی مرکزی است. در قرنتیان دوم، پولس به سفر روح خود اشاره می‌کند که از «مردی که به آسمان سوم گرفتار شده بود، نمی‌شناسم، چه در بدن باشد و چه خارج از بدن».

لینک مفید : طی الارض در خواب

سنت کلمبا، بنیانگذار صومعه بزرگ در ایونا، به طور منظم به بیرون از بدن خود سفر می کرد تا پیشرفت های دوردست را جستجو کند.

سنت آنتونی پادوا به دلیل توانایی خود در سفر خارج از بدن و ظاهر شدن در دو مکان به طور همزمان مشهور بود. گزارش هایی از موعظه او در دو کلیسا به طور همزمان وجود دارد.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : در سنت یهودی، داستان ارابه آتشین الیاس الگویی برای صعود رویایی به قلمروهای بالاتر است. در میان کابالیست ها، پرواز روح به هواپیماهای بالاتر به عنوان پاداش سال های طولانی مطالعه و مراقبه انفرادی شناخته می شد.

لینک مفید : آموزش ساده و اصولی طی الارض

یک عنصر کلیدی در مدیتیشن کابالیست (هیت بادی) سرود خواندن و ارتعاش صحیح متون مقدس بود. خاخام اسحاق لوریا (۱۵۳۴-۱۵۳۴) عباراتی از زوهر را بارها و بارها می خواند، زیرا مراقبان شرقی از مانتراهای خود استفاده می کنند.

او وارد شد و حالتی را تغییر داد که در آن از معلمان روحانی – به ویژه ایلیا – ملاقات می‌کرد و می‌توانست آزادانه به خارج از بدن سفر کند تا از «آکادمی‌های آسمانی» بازدید کند.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : پرواز روح هنری مختص یوگی ها، عارفان و شمن ها نیست. فرافکنی هوشیاری با «دید از راه دور» یا «دید بینایی سفر» در تاریخ جنگ نقش اساسی داشته است.

به حماسه‌های قدیمی نبرد برگردید و داستان‌های شمن‌های جنگجو را خواهید دید که برای جاسوسی از مواضع دشمن تغییر شکل داده‌اند.

لینک مفید : باطل کردن سحر

دروید مک روث، در حماسه ایرلندی Tain، این خدمت را برای حامی سلطنتی خود انجام می دهد و بر فراز صفوف دشمن به شکل یک پرنده جنگی سیاه پرواز می کند.

پرواز روح | آموزش اصولی پرواز روح در ۳۰ جلسه : جادوگران بومی آمریکا توسط فرانسوی ها و انگلیسی ها برای انجام پیشاهنگی های مشابه در طول جنگ فرانسه و هند به کار گرفته شدند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *