سفر روح و چگونه به صورت اصولی سفر روح را آموختم ؟

چگونه به صورت اصولی سفر روح را آموختم ؟ تمام موجودات آگاھی خواھند توانست کھ بھ بالاترین سطوح صعود کنند .و بھ والاترین موجودات تبدیل شوند

? چگونه سفر روح آموختم | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- تکنیک سفر روح

? ۲- موفقیت های اول

? ۳- اولین خروج از کالبد



قیمت : ۱۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


چگونه سفر روح آموختم | ھیچ موجودی با نامھا یا صفاتی بھ مانند حضرت، سرور، والا و … در کائنات وجود ندارد و ھمھ در یک سطح ارزشی و البتھ در طبقات مختلف آگاھی ھستند.

ھیچ دستوری از بالا و یا خارج از خودتان برای شما وجود ندارد. ھیچ قانون، چھارچوب و یا چیزی بھ اسم راه درست یا غلط نیز از پیش تعیین نشده و تمام انسانھا در مسیر معنوی کھ خودشان انتخاب کرده اند، ھستند.

کلیھ موجودات نوری و اساتید معنوی واقعی فقط کوتاھترین راه ھا را بدون قضاوت و توقع بشما پیشنھاد میکنند و در نھایت این شما ھستید کھ تصمیم میگیرید از چھ راھی و چگونھ .بھ سمت خودبرترتان بازگردید


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

زبان انسان می تواند همه چیز را تسخیر کند اما روح را رام نمی کند. زبان روح بسیار متفاوت از زبان انسان است – زبان نمی تواند تمام طیف روح را درک کند، زیرا زبان محدود کننده است و جنبه هایی از آن غیرقابل توضیح است.

روح از طریق استعاره، شعر، جادو، نور، صدا، موسیقی، نشانه‌ها، انرژی گفتگو می‌کند – زبان صرف نمی‌تواند در خلأ عمیقی که روح در پی آن است بکاود.

لینک مفید : پرواز روح

شمن ها، حکیمان، مدیتیتورها، شفا دهندگان در طول زندگی خود یک واقعیت را می دانند که روح به زبان انسان صحبت نمی کند.

هدایت روح یک چیز روزمره نیست که مردم با آن روبرو می شوند. بسیاری از مردم حتی نمی دانند که راه هایی وجود دارد که روح با آنها ارتباط برقرار می کند یا آنها را برای دستیابی به بالاترین پتانسیل خود راهنمایی می کند.

وقتی یک فرد در حال صعود یا بیدار معنوی اغلب ذکر می کند که جامعه روح خود را از دست می دهد واقعاً چه معنایی داریم؟ از قضا بیان این واقعیت است که افراد ارتباط خود را از دست داده اند، با خود ارتباط ندارند و اغلب به احساسات درونی یا درونی خود پایبند نیستند.

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟

آنها همچنین نشانه ها را نادیده می گیرند، نه عمدا، بلکه به این دلیل که با خود برتر یا روح خود هماهنگ نیستند.


نشانه ها از طریق رویاها یا رویاهای شفاف

رویاها رایج ترین نشانه یا زبانی هستند که روح با شما ارتباط برقرار می کند. رویاها بسیار پرمعنی هستند و عمقی در آنها وجود دارد – سناریو، مکان و افراد دارای معنی هستند و فرد باید بفهمد که چه چیزی است، رویا می خواهد به شما بگوید.

از سوی دیگر، رویاهای شفاف، سطح خودآگاه شما را بیان می کنند. رویای شفاف یک حالت خود به خودی است که در خواب بیدار باشید و حین خواب هوشیار باشید که خواب می بینید – این یکی از قوی ترین روش ها برای دانستن اینکه روح شما سعی دارد با شما چه ارتباطی برقرار کند است. رویای شفاف روشی برای کشف قلمروهای پنهان ناخودآگاه است.


اعداد یا کلمات تکراری

آیا وقتی به ساعت نگاه می کنید متوجه الگویی شده اید؟ آیا اعداد تکراری وجود دارد که اغلب به آنها توجه می کنید، کلمات؟

خوب، این راه روح شما برای بیدار کردن شما با پیامی است که به تمام توجه شما نیاز دارد و باید به درون خود ضربه بزنید تا بدانید روح شما در تلاش است تا با شما چه ارتباطی برقرار کند. همزمانی اعداد رایج ترین راه ارتباط با شماست.


همزمانی

همزمانی آن لحظه شگفت‌انگیز در زندگی شما است که دنیای درونی و بیرونی شما در یک راستا قرار می‌گیرند و اتفاقی جادویی رخ می‌دهد.

همزمانی یکی از راه‌هایی است که تصادفات معنی‌دار خاصی برای ایجاد یک رویداد بزرگ در زندگی شما همکاری می‌کنند تا در نهایت متوجه شوید که این اتفاق اصلا تصادفی نبوده است.

لینک مفید : جهان فرشتگان چگونه است ؟

من شخصاً از یک جنبه قویاً باور دارم – همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد و هیچ چیز تصادفی نیست. وقتی سیلویا براون به وضوح در مورد “طرح روح” صحبت می کند – چگونه هر فردی با یک برنامه روح متولد می شود.

قبل از اینکه هر یک از ما در صفحه زمین به دنیا بیاید، همه ما در مورد رویدادهای زندگی خود تصمیم می گیریم که به بهترین وجه به ما کمک می کند تا از نظر معنوی در طول زندگی تکامل پیدا کنیم. همزمانی راهی است که خود برتر شما با شما ارتباط برقرار می کند تا شما را با برنامه روح خود هماهنگ کند.


شهود و احساس روده

احساس روده چیست؟ احساس دلتنگی راهی است که روح شما به شما هشدار می دهد، یا به شما گزارشی دست اول از آنچه که قرار است دنبال کنید، ارائه می دهد – من مطمئن هستم که شما باید گاهی اوقات شنیده باشید، “هرگز صدای شهودی خود را کوچک نکنید، دلیلی وجود دارد”.


ملاقات با خود از طریق مدیتیشن

مدیتیشن از همه روش های دیگر برای برقراری ارتباط با روح شما یا بالعکس پیشی می گیرد. وقتی فردی بیش از ۳۰ دقیقه در مدیتیشن می نشیند، واقعاً به حالت ترنس می رود، افکارش وجود ندارند و واقعاً با روح خود در ارتباط هستند.

لینک مفید : چگونه موکل داشته باشیم ؟

بیشتر مراقبه‌گران، رؤیاها یا صداها را تجربه می‌کنند – یعنی روحشان با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

مدیتیشن ذهن و بدن ما را با روح همسو می کند – روح ما را با روح پیوند می دهد، این ارتباط ماهیتا دایره ای است و ما یک آتش سوزی می شویم.


چگونه با روح خود صحبت کنیم؟

ممکن است به نظر علم موشکی باشد، اما اصلا علم موشکی نیست. شما به سادگی می توانید با خودتان صحبت کنید.

قبل از اینکه برای مدیتیشن بنشینید یا قبل از خواب، خود برتر خود را دقیق کنید. این همسویی آگاهانه با خود برتر شماست

من شخصاً دوست دارم با روحم صحبت کنم و از خود برترم درخواست کنم که با من ارتباط برقرار کند. این یک تجربه کاملا شخصی است و فرد باید آنچه را که در درون خود به شدت احساس می کند دنبال کند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *