عظمت خدای درون

? عظمت خدای درون | فهرست :
? ۱. انرژی سعادت الهی در زندگی تو جاری ست !!
? ۲. حضوری قدرتمند در درون تو وجود دارد
? ۳. دنیا در هر لحظه به تو احتیاج دارد
? ۴. قوانین روح تو ابدی و همیشگی است
? ۵. آرامش الهی االله همه دنیا را در آرامشی عمیق غرق کرده است
? ۶. نیروی ایمان برترین نیروی عالم است تمام پیام ها و نشانه ها از سمت روح کیهانی الهی خدا است دعا قدرتی مرموز دارد
? ۷. پشتیبانی قدرتمند خدا در کنار توست
? ۸. از دریچه نگاه اسرار آمیز خدا، دنیا را نگاه کن !!
? ۹. صدای گام های استوار و سحرآمیز خداوند است که در قلبت به بلندای قرون طنی


قیمت : ۴.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


با سلامی صمیمی و دوستانه به خواننده دوست داشتنی و بزرگ این کتاب اول قبل از هر چیز، به تو دوست عزیز قدرتمند تبریک می گویم که به دنبال رشد و کمال الهی هستی و همین که خواستار شناخت عظمت خدا هستی یعنی از هم اکنون به وصال او رسیده ای با این که تو را تا به حال ندیده ام

عظمت خدای درون : اما از حالا که این کتاب را به اراده خدا می نویسم، احساس همدلی و یگانگی زیادی با کسی که این کتاب را می خواند، دارم و آرزو می کنم روزی خواننده بزرگ و باشکوه این کتاب را که تو هستی، ملاقات کنم و با لذت به شرح معجزات زندگی ات گوش کنم .

اولین بار که من توانستم صدای خدا را در قلمرو بی نهایت عظیم قلبم که ملک اوست بشنوم ۱۹ ساله بودم. او در آن روز دریچه بسیاری از حقایق روح و دنیای غیر مادی را برای من باز کرد و از آن موقع تاکنون، به دفعات زیادی با من سخن گفته است. از آن روز به تدریج هر روز صدای خدا را واضح تر و با ایمان بیشتری می شنوم .

درخت عشق تو ریشه ای عمیق در دل خداوند بلند مرتبه و مهربان دارد و ریشه آن رعایت قوانین روحت است. او تصمیم دارد از این طریق و از میلیاردها راه دیگر که فقط خود از آن ها آگاه است، این ریشه را که تا ملکوت بالا رفته و میوه و ثمره آن مدام و هرلحظه به اذن خدا بار می دهد ،به تو بنما

الله در دلم با من نجوا کرد و سخنانش را به قلبم وارد کرد و اراده کرد که سخنانش را دوباره به انسان های این عصر یادآوری کنم. خدا با این کتاب اراده کرده است درونت را به تو نشان دهد.

خدای عظیم می خواهد آیینه ای در مقابل وجودت قرار دهد و از مشاهده عظمت و قدرت درونت شگفت زده ات کند. خدا تصمیم دارد تمام قدرت و زیبایی بی کران درونت را که از او منشا می گیرد، تماشا کنی .

سراسر اقیانوس عشق و بزرگی و بخشندگی درونت و نور شادمانی و آرامش درونت را مشاهده کنی. او تصمیم دارد راه رسیدن ابدی به همه این ها را از درون قلب خودت با تو در میان بگذارد.

من فقط به اراده خدا و با دنبال کردن صدای او که در قلبم زمزمه می شد این کتاب را از روی کلمات او که در قلبم تکرار می شد، نوشته ام. او به من گفت اراده کرده است این کتاب یکی از هزارها ابزارش باشد که از طریق آن، قلمرو درون انسان ها را به آن ها نشان خواهد داد و دوباره برای آن ها راز خوشبختی و شادکامی را فاش خواهد کرد.

تا عطر خوش یکتا پرستی روحت و آب زلال پاکی و رنگ پرتلالو شادی ها ی درونت را مشاهده کنی. نور خدایی ات و گیرایی وجود الهی ات و قدرت نفوذ نا پذیر حضورت را مشاهده کنی

ثروت بی کران درونت و بی نیازی و درخشش گوهرهای گران بهای درونت و دریاهای
راز خوشبختی و قدرت کیمیا مظفریان زمرد و اقیانوس های برلیان درونت را که می توانی آن ها را از درون به زندگی بیرون متجلی کنی، مشاهده کنی.


منابع

کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – بخش انگیزشی



عظمت خدای درون
عظمت خدای درون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *