آموزش فن بیان قوی

? آموزش فن بیان قوی | بخش انگیزشی PDF :

? ۱- رسم صحبت کردن

? ۲- چگونه فن بیان قوی داشته باشیم



قیمت : ۱۲.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


آموزش فن بیان قوی | اگر بسیار ساده بخواهم برایتان بگویم که فن بیان چیست ، می‌توان گفت یعنی به کار بردن کلمات درست در جای درست! یعنی طوری صحبت کنیم که از الفاظ به کار برده ما همان چیزی که مدنظر ماست فهمیده شود، نه کمتر و نه بیشتر.

اگر فکر می کنید فن بیان یعنی فقط سخنرانی کردن و به درد مجریان صدا و سیما می خورد، باید به شما بگویم که کاملاً در حال اشتباه کردن هستید و باید طرز فکرتان را در این مقوله تغییر دهید.

وقتی ما توانستیم منظورمان را به مخاطبمان، همان طور که در ذهنمان هست منتقل کنیم و طرف مقابلمان هم به درستی متوجه قضیه شود، گام بلندی در جهت ارتباط موثر خودمان برداشتیم و بدون شک مهارت خوبی در سخن گفتن داریم.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


منابع

آموزش فن بیان قوی | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی



آموزش فن بیان قوی
آموزش فن بیان قوی

احساسات ما و ارتباطی که با محیط پیرامون خود برقرار می‌کنیم، نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ و جلب شدن توجه‌مان دارد.

اما اگر حق کار کردن در یک پروژه‌‌ی مهم شفای زندگی فارسی و چالش‌برانگیز را به کارمند باهوش خود عطا کنید به او پاداش درونی داده‌اید آموزش فن بیان قوی یعنی پاداشی که او را از درون ارضا می‌کند و به نیازهایی چون یادگیری بیشتر، شکوفایی استعدادها و … پاسخ می‌دهد.

فن بیان

فرض کنید رئیس شرکتی هستید و برای برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد تشویق به کارمندان خود هدیه و بُن تخفیف خرید تقدیم می‌کنید؛ به این پاداش، پاداش بیرونی می‌گویند. پاداشی که او را خوشحال می‌کند و منافعی برای او در پی دارد.

پس ضمن اینکه حرف‌های شما باید برای مخاطب‌تان خوشایند باشد، باید رغبت و میل درونی‌اش را نیز بیدار کند.

داشتن فن بیان قوی مستلزم آگاهی از آموزش فن بیان قوی روش‌هایی است که مخاطب را متقاعد می‌سازد.

چون ذهن مایل است به حرف‌هایی میلیاردر شدن توجه کند که از سمت مرجعی معتبر بیان می‌شوند. پس اگر با دلیل و معتبر حرف بزنید، بی‌بُر‌و‌برگرد مخاطب‌تان خریدار حرف‌های شما خواهد بود و می‌توانید بر او تأثیر بگذارید.

فن بیان قوی

مطالعات علمی می‌گوید وقتی با دلایل معتبر و بااطمینان صحبت می‌کنید، مخاطب گفته‌های شما را خیلی راحت‌تر می‌پذیرد.

آموزش فن بیان قوی بسیاری از سرمایه‌داران ارزشهای اصلی مالی شما با کمک گرفتن از مشاوران اقتصادی معتبر خود را از جست‌و‌جوی اطلاعات روزِ بازار خلاص می‌کنند

یکی از روش‌های اصلی بیدار کردن احساسات افراد صدا زدن آنها با نام کوچک‌شان است.

برای اینکه توجه و نظر مخاطب خود را جلب کنید باید سعی کنید احساسات او را بیدار کنید و او را تحت تأثیر قرار بدهید.

وقتی فردی را با نام کوچکش صدا می‌کنید به‌شدت او را تحت تأثیر قرار می‌دهید.

مثلا شاید تعجب کنید ولی وقتی افراد در فضای کسب درآمد از ایده های معمولی گرم قرار دارند یا نوشیدنی داغی مثل چای یا قهوه در دست دارند آموزش فن بیان قوی هیجان بیشتری در آنها شکل می‌گیرد و با احتمال بیشتری طرف مقابل را فردی پرشور و گرم و صمیمی می‌بینند

آموزش فن بیان

پس برای جلب توجه مخاطب و قوی شدن فن بیان باید بسترسازی مناسبی برای او انجام بدهید. وقتی مخاطب را بشناسید و از پیش‌زمینه‌های ذهنی او باخبر باشید

در این تحقیق به افراد ویدیوئی از یک تصادف نشان دادند و از آنها خواستند سرعت و خسارت احتمالی را برآورد کنند. این سؤال شفای زندگی با ذکر تمامی نکات درمان بیماری ها با استفاده از کلمات متفاوتی برای دو گروه مطرح شد.

در تحقیقی که «الیزابت لفتس» (Elizabeth Loftus) و «جان پالمر» (John Palmer)، دو تن از اساتید دانشگاه واشنگتن انجام دادند آموزش فن بیان قوی مشخص شد که بسترسازی ذهنی برای مخاطب در استدلال و نتیجه‌گیری او بسیار مهم است.

برآورد کمتری برای سرعت و خسارت در نظر داشتند اما گروه دیگر شدت خسارت و سرعت را بالاتر سنجیده بودند. سی ویژگی افراد با پرنسیپ در واقع کلمات متفاوت باعث شکل‌گیری بسترها و پیش‌زمینه‌های ذهنی متفاوتی در افراد شده بود.

آموزش فن بیان قوی

«فکر می‌کنید سرعت خودروها وقتی به‌هم برخورد کردند چقدر بوده است؟» و «فکر می‌کنید سرعت خودروها وقتی یکدیگر را داغان کردند چقدر بوده است؟» نتیجه نشان داد واژه‌های مختلفی که برای تصادف استفاده شده تکنیک جذب ثروت با برگ‌ بو با تکنیک ۸۸۸  بود نقش زیادی در گمان و استدلال افراد داشت. گروهی که با واژه‌ی «برخورد کردن» مورد پرسش واقع شده بودند

اگر می‌خواهید در هنگام صحبت تأثیرگذار باشید آموزش فن بیان قوی باید با بسترسازی ناب، ذهن مخاطب را به همان جایی ببرید که مطلوب شماست. با این کار فن بیان قوی‌تری خواهید داشت و می‌توانید تأثیرگذارتر باشید.

می‌خواهید بدانید که چگونه خوب صحبت کنید؟ در جواب این سوال باید گقت اول غیر منتظره به نظر برسید.

سعی کنید احساساتِ دیگرِ مخاطب را نیز تحت موفقیت با الویت بندی کارها تأثیر قرار بدهید. اگر مایلید با فن بیان خود تأثیرگذار باشید، باید بدانید که مخاطب شما در چه شرایطی قرار دارد.

مغز انسان اطلاعات دریافتی را براساس چارچوب‌های ذهنی خود طبقه‌بندی و تحلیل می‌کند. یعنی با توجه به بستر و زمینه‌ای که هر فرد در ذهن دارد، نسبت به داده‌های جدید واکنش‌های متفاوتی خواهد داشت.

پس هیچ‌گاه از تأثیر محیط غافل نشوید چون حتی اگر فن بیان خوبی داشته باشید ولی در جای مناسب یا زمان مناسبی قرار نداشته تکنیک جذب ثروت با دارچین (مجرب ) باشید نمی‌توانید آن‌طور که باید و شاید توجه مخاطب خود را جلب کنید.

در حالی‌که اگر نوشیدنی که در دستان شماست آموزش فن بیان قوی یخ و سرد باشد، احتمالا اتفاقات محیطی دوروبَر خود را با هیجان کمتری پیگیری می‌کنید.

گذشته‌ی ما، تجربه‌ها، نظام زیستی، انتظارات فرهنگی، علایق، نظرات و خلق‌وخوی ما در ارجاع دادن داده‌های جدید و یافتن رابطه‌ای میان آنها تأثیرگذار است.

نتیجه‌ی صحبت خود را به سمتی می‌برید که برای او آشناتر است و درک بهتری از مطلب پیدا می‌کند یا مثلا با توجه به این ویژگی ثروتمند شدن ذهنی می‌توانید متناسب با هدف خود بسترسازی کنید و به مخاطب خود در رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظرتان کمک کنید.

آموزش بیان قوی

اگر می‌خواهید با فن بیان قوی مخاطب را تحت تأثیر قرار بدهید باید بتوانید به‌موقع او را غافلگیر کنید. که به توجه و دقت بیشتری نیاز دارد.

مغز ما گرایش زیادی به حفظ روند ارتباط با موارد آشنا دارد. یعنی وقتی با چیزی آشنا هستیم، راحت‌تر آن را می‌پذیریم آموزش فن بیان قوی بی‌دردسر عظمت خدای درون آن را قبول می کنیم، اما وقتی حرف غیرمنتظره‌ای بشنویم ناگهان تمام حواس و تمرکز ما به سمتش جلب می‌شود و با چالشی رو‌به‌رو خواهیم شد

از تغییر کردن، نظر اطرافیان و قضاوت‌های آنها نهراسید. البته انتخاب با شماست و پروراندن این ویژگی تا حد زیادی به خلق‌وخو و ویژگی‌های اخلاقی شما وابسته است.

داشتن فن بیان قوی، نیازمند شناخت روش‌هایی است که اشتیاق و علاقه‌ی مخاطب را بیدار کند.

پس سعی کنید گاهی اوقات دیگران چه کنیم که این شرایط برای ما قابل تحمل باشد ؟ را غافلگیر کنید، غیرمنتظره باشید و در زندگی روند یکنواخت و ساده‌ای را در پیش نگیرید.

برای این منظور باید تلاش کنید از چیزی آموزش فن بیان قوی حرف بزنید که برای او پاداش درونی و بیرونی به‌همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *