تمرین جذب پول

? تمرین جذب پول | بخش انگیزشی PDF :

? ۱- قوانین مهم جذب پول

? ۲- راهکارهای مجرب

? ۳- جذب پول



قیمت : ۱۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


شما هر چقدر هم که قانون جذب را یاد بگیرید من پیشنهاد می کنم که روزانه زمانی را برای تمرین قانون جذب بگذارید. در این پی دی اف بهترین تمرینات قانون جذب را برای شما جذب پول گرد آوری کردیم .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


منابع

تمرین جذب پول | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی



تمرین جذب پول
تمرین جذب پول

قانون جذب پول یکی دیگر از قوانین بسیار مهم و کاربردی در کائنات است. از قانون جذب ثروت برای جذب پول و ثروت استفاده می شود.

با توجه به سوالات که بسیاری از دوستان در این باره از من میپرسند تصمیم گرفتم یک مقاله کامل و جامع در زمینه قانون جذب ثروت برایتان یک میلیون ایده کسب و کار داخل سایت قرار بدهم و به شما بگویم که چطور می توانید از قانون جذب ثروت استفاده کنید و پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید.

پول

بسیاری از دوستان با من تماس می گیرند یا در مشاوره ها از من میپرسند که چطور میتوانیم با استفاده از قانون جذب ثروت پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیمان کنیم.

اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ قانون جذب ثروت برویم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که قانون جذب چیست و چطور می توانید با استفاده از قانون جذب ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

شما اگر قانون جذب را باور داشته باشید ﭘﯿﮏ ﺁﻟﻔﺎ و چه باور نداشته باشید همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. یعنی شما همیشه دارید از این قانون استفاده می کنید و این قانون برای همه در حال عمل کردن است.

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. البته بهتر است بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش نام دارد.

جذب پول

اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است.

خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب وجود نداره. ولی همانطور که گفتم شما چه این قانون را باور کنید و چه باور نکنید مشاغل ده سال آینده این قانون برای شما در حال عمل کردن است و دارید از قانون جذب و استفاده می کنید. پس بهتر است که از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید.

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید.

افکار شما دارای یک سری انرژی باور روابط و عزت نفس و ارتعاشی است که به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. افکار به دو دسته تقسیم بندی می شود. ۱- افکار مثبت و ۲- افکار منفی

تمرین پول

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از خواسته و هدفی که دارید دور می‌کند. مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند.

اما نکته بسیار مهم اینجاست برای اینکه بفهمید در حال فرستادن ارتعاش منفی و مثبت به کائنات هستید باید به احساساتتان توجه کنید. آموزش فن بیان قوی احساسات در قانون جذب مانند یک قطب نما عمل می کنند یعنی با استفاده از احساسات می‌توانید بفهمید که در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان.

اما بین قانون جذب و قانون ارتعاش یک رابطه وجود دارد و آن هم اینکه قانون جذب ارتعاشاتی را که به کائنات می فرستید سازماندهی می کند.دقیقا کار اصلی قانون جذب اینه که طبق ارتعاش که می فرستید شما را به خواسته و هدفتان نزدیک یا دور می کند.

اما ممکن است این سوال برایتان خود ناتوان سازی پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از احساسات بفهمیم که چه چیزی را جذب می کنیم؟

تمرین جذب پول

در زمینه قانون جذب ثروت اگر دیدید که احساستان نسبت به پول بد است باید احساس تان را خوب کنید. البته در ادامه بیشتر شما را با قانون جذب ثروت آشنا خواهم کرد به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

برای اینکه بفهمید در حال جذب خواسته چگونه بدون سرمایه پولدار شویم؟ هایتان هستید یا ناخواسته هایتان باید ببینید که احساستان خوب است یا بد. اگر احساس خوبی داشته باشید نشانه این است که دارید به سمت خواسته هایتان می روید و به آنها نزدیک می شوید.

اما اگر دیدید که احساستان بد است نشانه این است که دارید خواسته هایتان دور می شوید و باید هرچه سریعتر احساستان را خوب کنید.

اگر می خواهید نتایج مالی بزرگ بگیرید و ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود پیشنهاد می کنم این مقاله را تا داستان زندگی بنتینیو ماسارو انتها مطالعه کنید. چون سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله در زمینه قانون جذب ثروت برایتان آماده کنم.

در اینجا شما را به صورت کامل و مختصر با قانون جذب آشنا کردند. و حالا می خواهیم برویم سراغ قانون جذب ثروت و می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با استفاده از قانون جذب و ثروت، پول و ثروت و فراوانی را وارد زندگیتان کنید.

شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.

اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید نظریه نسبیت چیست ؟ و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.

جذب ثروت

همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل تاثیر حس لیاقت در جذب ثروت ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *