تکنیک جذب ثروت با برگ بو

? تکنیک جذب ثروت با برگ بو | بخش انگیزشی PDF :

? ۱- نحوه استفاده از برگ بو برای ثروت

? ۲- برگ بو و رازهای ثروت

? ۳- تکنیک کاربردی و تاثیرگذار در جذب پول و ثروت



قیمت : ۱۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


تکنیک جذب ثروت با برگ‌ بو | برگ بویی تهیه کنید و به صورت افقی روبروی خود قرار دهید و روی آن به صورتیکه برگ نشکند *۳* بار عدد *۸* را به انگلیسی که مشابه با علامت بینهایت هست رو بنویسید

برای تاثیرگذاری بیشتر هنگام نوشتن روی برگها از رنگ …..


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


منابع

جذب ثروت با برگ بو | کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی



جذب ثروت با برگ بو
جذب ثروت با برگ بو

چون وقتی که به بی پولی فکر می کنید فقط شرایطی را ایجاد می کنید که همان طور بی پول باشید. جذب ثروت با برگ بو برای پولدار شدن باید به فراوانی پول و ثروت فکر کنید.

برای جذب پول به زندگی خود باید جذب ثروت با دارچین بر روی پول و ثروت تمرکز کنید. اگر همه فکر و ذهن تان این باشد که به اندازه کافی پول ندارید، هرگز نمی توانید ثروتمند شوید.

جذب ثروت

و جالب اینجاست که به محض آن که تجسم می کنید پولدار شده اید حس و حال خوبی به شما دست می دهد و سپس پول به سوی تان می آید.

شما باید پیام های جدیدی را از افکار خود ساطع کنید. باید باور کنید و احساس کنید که پولدار شده اید. باید تجسم کنید که چنین ثروتی را بدست آورده اید.

باور می کنیم که جهان فقط زبان فرکانس جذب ثروت با برگ بو را می شناسد، به فرکانس های واکنش و ما را عبارات تاکیدی ثروت در مداری هم جنس با فرکانس های مان قرار می دهد و باور می کنیم ، فرکانس های ما حاصل باورهایی است که سالها به وسیله دیده ها، شنیده ها و تجارب مان ساخته ایم.

افکار شما حاوی ارتعاشات و فرکانس‌هایی هستند که مشابه خود را جذب می‌کند.
از آنجا که ما در یک جهان فرکانسی زندگی می‌کنیم، افکار غالب مان (باور)، ما را در مداری قرار می‌دهد که در آن مدار شرایط، اتفاقات و چیزهایی وجود دارد که با فرکانسِ ارسالی ما ما هماهنگ است.

جذب با برگ بو

آیا این فکر که شما می توانید پول را جذب کنید یکی از اصلی جذب ثروت با برگ بو ترین مواردی بود که شما را به قانون جذب رساند؟

اگر چنین است ، شما تنها نیستید. پنج باور ثروت ساز قدرتمند که موجب ثروت و فراوانی میشوند تقریباً همه می خواهند با استفاده از تکنیک های قانون جذب ، پول بیشتری کسب کنند .

چگونه با قانون جذب پول و ثروت را جذب کنیم دانش راز و استفاده آگاهانه از قانون جذب در هر مورد از زندگی کاربرد دارد و از این قانون برای بدست آوردن هر چیزی می توان استفاده کرد. که پول یکی از آنهاست.

با این حال ، شاید از آن زمان متوجه شده باشید جذب ثروت با برگ بو که تکنیک های جذب پول از آنچه انتظار می رود گیج کننده است. از طرف دیگر ، شاید شما فکر می کنید که همه کارهای صحیح را انجام داده اید ، اما هنوز درک نکرده اید که چگونه از قانون جذب برای به دست آوردن پول استفاده کنید.

ثروت با برگ

روی فراوانی تمرکز کنید غالباً در صدر لیست نکات مربوط به جذب پول ، این تمرین بر اساس فرضیه قانون قانون جذب است که شما بیشتر آنچه را که روی آن تمرکز دارید ، جذب می کنید.

رسیدن به آرزوها و تجلی ثروت کاملاً هواپونوپونو فرایند دست برداشتن از انرژیهای سمی ممکن است! فقط باید تکنیک های مناسب را بدست آورید. علاوه بر این ، حتی اگر فراوانی هدف اصلی تجلی شما نیست ، مطمئناً بدون توجه به جذب پول بیشتر به زندگی خود سود خواهید برد.

برای جذب فوری ثروت باید قانون جذب را خوب جذب ثروت با برگ بو درک کنید. وقتی قانون جذب را خوب درک کنید و از آن در زمینه جذب ثروت و پول استفاده کنید خیلی زود ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود.

اما ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از قانون جذب پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

جذب ثروت با برگ بو

قانون جذب به زبان ساده یعنی وقتی به هر چیزی فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش و فرکانس آن به کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند پاسخ ارتعاشاتی که فرستادید را می‌دهند.

همانطور که قبلا هم گفتم قانون جذب یک قانون ثابت در جهان جذب ثروت با برگ بو است. شاید این سوال برایتان موفقیت با الویت بندی کارها | اصول موفقیت در کار پیش بیاید که اصلاً قانون جذب چگونه عمل می کند؟

شما متناسب با طرز فکری که نسبت به پول دارید پول و ثروت وارد زندگی تان می شود. اگر وضع مالی مناسبی ندارید نشانه این است که طرز فکرتان نسبت به پول اشتباه است و در حال فرستادن ارتعاش بی پولی به کائنات و جهان هستی هستید.

بنابراین برای اینکه قانون جذب ثروت استفاده کنید و کاری کنید که پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان بشود باید نوع فکر کردن تان را تغییر بدهید. در کل باید طرز فکرتان را نسبت به پول عوض کنید.

پس یکی از اسرار و راز جذب ثروت فوری این پنج باور ثروت ساز قدرتمند که موجب ثروت و فراوانی میشوند است که باید نگرش و طرز فکرتان را نسبت به پول تغییر بدهید.

وقتی شما باورهایتان را نسبت به پول عوض کنید و باورهای درست را جایگزین باورهای اشتباه کنید پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان جذب ثروت با برگ بو میشود.قانون جذب برای جذب ثروت چگونه کار می کند؟

قانون جذب

شما اگر قانون جذب را باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. یعنی شما همیشه دارید از این قانون استفاده می کنید و این قانون برای همه در حال عمل کردن است.

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. البته بهتر است بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش نام دارد.

اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما جذب ثروت با برگ بو همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان خود ناتوان سازی | چگونه مانع این نا امیدی بشیم؟ هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است.

خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب وجود نداره. ولی همانطور که گفتم شما چه این قانون را باور کنید و چه باور نکنید این قانون برای شما در حال عمل کردن است و دارید از قانون جذب و استفاده می کنید. پس بهتر است که از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید.

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از خواسته و هدفی که دارید دور می‌کند. جذب ثروت با برگ بو مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن شما به پول چه حسی دارین ؟ ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند.

قانون جذب برای ثروتمند شدن

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید.

اما مهمترین معیار برای اینکه بتوانید از قانون جذب ثروت و پول استفاده کنید این است که باید برای تغییر باور ها و نگرش تان زمان بگذارید.

اگر تمارینی را که در ادامه به شما اثرات عجیب دعا و نفرین معرفی خواهم کرد هر روز انجام بدهید پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. جذب ثروت با برگ بو برای ثروتمند شدن باید ذهن خود را بر اساس پول و ثروت برنامه ریزی کنید.

پس جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست. شما نمی توانید یک شبه پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

 

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. جناب من مطالعه کردم پی دی اف را و خواستم قدر دانی کنم من جوابای جالبی ازش گرفتم

    توی نام نویسی خودرو ۲۰۷ اسمم در اومده ،، کلی ممنونم من چندین بار ماشینای مختلفی اسمم نوشتم ولی نمیدونم نمیشد چرا ممنون از زحمتی که کشیدید و این پی دی اف گذاشتید

  2. من یک هفته پیش خوندمش یکم چرت و پرت بود راستش بخوای ولی گفتم بزار به همین دری وریا گوش بدم یه بارم ک شده

    توی این یک هفته ۴ تا فرصت شغلی از اطرافیانم بهم شده که شوکه ام الان که دارم برات مینویسم

    دمتونم گرم خداهم خیرتون بده همتونو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *