چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟

چیکار کنم زود اشکم ‌در میاد ؟ خیلی از ما انسان ها فکر میکنیم گریه کردن فقط برای خانم‌ها است و با ضرب المثل های اشتباهی مثل مرد که گریه نمیکنه باز آب غوره گرفتی و ….. مواجه میشویم که خیلی جاها احساس بدی میدهد و ناراحتمان میکند.

گریه و احساسان زن و مرد ندارد و برای هر شخصی امکان دارد اتفاق بیوفتد.

? چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟ بخش روانشناسی PDF :

? ۱. آموزش جلوگیری از بغض و گریه کردن در زمان عصبانیت و ناراحتی ؟

? ۲. کنترل گریه با استفاده از راهکارهای فیزیکی ؟

? ۳. افراد حساس و گریه کردن

? ۴. چگونه جلوی بغض خود را بگیریم !!

? ۵. کنترل گریه ؟



قیمت : ۳.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


برخی از آدم ها احساساتشان از دیگران بیشتر است و در شرایط احساسی و با غم و‌شادی گریه میکنند.

آیا احساس میکنید این شرایط خوب نیست؟

اشتباه میکنید !! بیان و‌ بروز احساسات اگر بیش از حدی نشود بسیار مفید است و برعکس کسانی که هیچ وقت احساسات خود را بروز نمیدهند دچار مشکلات روانی‌ میشوند.

چیکار کنم زود اشکم ‌در میاد ؟ خیلی ها حس میکنند افرادی که گریه میکنند ضعیف تر از بقیه انسان ها هستند اما با خواندن این مقاله میفهمید که این طرز فکر کاملا اشتباه است !


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟ کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – روانشناسی

چیزهای کمی وجود دارد که به اندازه گریه کردن به اندازه کافی دلپذیر باشد. و زمانی که احساس می‌کنید باید مقداری احساسات را رها کنید، می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما به نظر نمی‌رسد که بفهمید چگونه گریه کنید.

دلایل زیربنایی و پیچیده‌ای وجود دارد که می‌تواند توانایی گریه کردن شما را مهار کند: شاید از احساسات خود جدا شده‌اید، یا مجبور شده‌اید که گریه کردن را شرم‌آور ببینید، یا اینکه یک مرد هستید. (بله، این کلیشه که زنان بیشتر از مردان پاره می‌کنند، توسط علم پشتیبانی می‌شود.)

لینک مفید : یادگیری زبان بدن

چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟ اما گریه کردن یکی از سالم‌ترین بیان بیرونی احساسات است. مطالعات نشان داده اند که گریه کردن به طور طبیعی استرس را کاهش می دهد و سطح منگنز بدن را کاهش می دهد که با اضطراب و تحریک پذیری مرتبط است.

یکی از آن روزها را گذرانده اید که به نظر می رسد یک گریه خوب را می طلبد؟ در زیر، کارکنان Cut نکاتی را به اشتراک می‌گذارند که ممکن است باعث جاری شدن اشک شوند.


موسیقی غمگین بگذار

اگر از کسی راهنمایی بخواهید که چگونه خود را به گریه بیاندازید، “گوش دادن به موسیقی غمگین” یک پاسخ واضح است – دقیقاً به این دلیل که معمولاً بسیار مؤثر است. Spotify خود را فعال کنید و یک لیست پخش قدیمی جدایی، یا شاید Blue – و به ویژه، “River” – توسط Joni Mitchell قرار دهید.

چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟ چند پیشنهاد دیگر از کارمندان کات: «وقت داشتی» اثر آنی دی فرانکو، «سگ را به خواب می‌بریم» از آنتلرز و «در طبیعت روز نور» اثر مکس ریشتر.

موسیقی ارکسترال نیز به خوبی برای گوش دادن به تکرار مناسب است، بنابراین اگر احساس کردید هق هق بزرگی در درون شما متورم شده است، دکمه تکرار را فشار دهید و دراز بکشید.

پس از آن، احتمالاً خود را در روحیه بالاتری نسبت به قبل خواهید دید: طبق مطالعه ای که در Scientific Reports منتشر شده است، گریه کردن با موسیقی افسرده در واقع حس لذت قابل اندازه گیری ایجاد می کند.


به سراغ فیلم هایی بروید که در گذشته شما را به گریه انداخته اند.

اگر موسیقی این کار را برای شما انجام نمی دهد، سعی کنید فیلم ها، برنامه های تلویزیونی یا حتی تبلیغاتی را که در گذشته باعث گریه شما شده اند را به یاد بیاورید. برای یکی از نویسندگان کات، مرگ بورومیر در ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه و صحنه شعر در ۱۰ چیزی که از تو متنفرم، او را به گریه می‌اندازد.

چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟ هنگامی که یکی دیگر از کارکنان به دنبال چیزی است که او را تا انتها لعنت کند، صحنه غم انگیز فصل اول Gray’s Anatomy را دوباره تماشا می کند، جایی که عشق ایزی، دنی دوکت، ناگهان می میرد و “تعقیب ماشین ها” توسط Snow Patrol به آرامی در حال افزایش است.

لینک مفید : تکنیک استثنایی داشتن اعتماد به نفس

پس زمینه. شناخته شده‌ام که با توله سگ گم‌شده، تبلیغی از Budweiser’s Clydesdales را بازبینی کرده‌ام، که فوراً اشک‌آور است.

اگر هیچ یک از آن ها با شما صحبت نمی کنند، ما لیستی از ۱۵ بهترین فیلم غمگین نتفلیکس را گردآوری کرده ایم. همچنین همیشه چند دقیقه اول Up وجود دارد.

اشک آورترین خاطرات خود را تداعی کنید یا یک خاطره فرضی را تصور کنید.
راه دیگر برای گریه کردن خود این است که به تجربیات گذشته خود فکر کنید که در آنها به‌طور به یاد ماندنی غمگین بوده‌اید: جدایی‌ها، مرگ عزیزان یا مواقعی که احساس می‌کردید توسط یکی از نزدیکانتان خیانت شده یا آسیب دیده‌اید.

چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟  یا سعی کنید سناریوهایی را تصور کنید، فرضی یا غیر آن، که شما را بسیار بسیار ناراحت می کند.

چند پیشنهاد: اگر ما همچنان به فاجعه آب و هوایی جهانی خود با اضطرار صفر پاسخ دهیم یا کشاورزی کارخانه ای، جهان در ۱۵ سال آینده چگونه خواهد بود.


به این فکر کنید که برای چه چیزی شکرگزار هستید.

اگر یادآوری خاطرات غمگین مسیر درستی برای شما نیست، سعی کنید خود را در موقعیت مثبت تری قرار دهید و به این فکر کنید که برای چه چیزی سپاسگزار هستید.

چیکار کنم زود اشکم در میاد ؟ یکی از سردبیران کات به این فکر می کند که مادرش چقدر به او کمک می کند تا از بچه هایش مراقبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *