اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ | بخش زناشویی | PDF شامل :

? ۱- زمان به اتمام رسیدن رشد در آقایان

? ۲- سن افزایش اندام تناسلی آقایان

? ۳- اندازه معمولی اندام تناسلی آقایان

? ۴- باورهای غلط درباره سایز اندام تناسلی



قیمت : ۱۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ تحت تاثیر هورمون ها قرار می گیرد. به این ترتیب، آلت تناسلی بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی با سرعت بیشتری شروع به رشد می کند و می تواند تا سن ۱۶ تا ۲۱.۱ سالگی به رشد خود ادامه دهد.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ بسیاری از مردان جوان در دوران نوجوانی نسبت به اندازه آلت تناسلی نگران یا خودآگاه می شوند، اما در اواخر سال های نوجوانی به اندازه آلت تناسلی کاملاً طبیعی می رسند.

بلوغ زمانی است که مردان جوان تغییرات فیزیکی مانند عضلانی شدن و بلندتر شدن را تجربه می کنند. همچنین زمانی است که آلت تناسلی شما ممکن است در هنگام تحریک جنسی، هنگام خواب یا زمانی که انتظارش را ندارید نعوظ پیدا کند. علاوه بر این، بیضه‌های شما شروع به بزرگ‌تر شدن می‌کنند و موهای ناحیه تناسلی ظاهر می‌شوند.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش زناشویی


کمی آشنایی با الت تناسلی

سریع ترین رشد در سنین ۱۲ تا ۱۶ سالگی رخ می دهد. آلت تناسلی ابتدا در طول رشد می کند و سپس شروع به رشد در دور (عرض) می کند.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ ممکن است متوجه شوید که اندازه آلت تناسلی شما به طور ناگهانی و سریع تغییر می کند. بدن شما، از جمله آلت تناسلی شما، ممکن است برای چند هفته تغییرات سریعی را تجربه کند، و سپس برای ماه‌ها قبل از شروع مجدد تغییرات، ثابت بماند.

لینک مفید : بخت گشایی مردان

شما در سنین ۱۸ تا ۲۱ سالگی به اندازه آلت تناسلی خود خواهید رسید.

سایز نرمال آلت تناسلی

به طور کلی، آلت تناسلی شما ممکن است یک یا دو سال پس از توقف رشد قد یا چهار تا شش سال پس از بزرگ شدن بیضه‌ها به رشد خود ادامه دهد.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ با این حال، دانستن این نکته مهم است که شروع بلوغ دیرتر یا زودتر به هیچ وجه با اندازه نهایی آلت تناسلی شما مرتبط نیست.

البته آلت شل بسیار کوچکتر از آلت نعوظ است. اگر کنجکاو هستید که چگونه مقایسه می کنید، می توانید اندازه گیری دقیق آلت تناسلی خود را یاد بگیرید.

لینک مفید : روغن خراطین چند سانت افزایش میدهد ؟

آلت تناسلی در حالت نعوظ به طور متوسط ​​کمی بیش از ۵ اینچ طول و ۴.۵ اینچ در اطراف است.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ توانایی نعوظ: اندازه آلت تناسلی شل شما منعکس کننده اندازه آلت تناسلی شما در حالت نعوظ نیست. در بسیاری از موارد، آلت شل نسبتا کوچک در هنگام نعوظ می تواند بسیار بزرگ شود.

رضایت جنسی: مطالعات نشان داده اند که اندازه آلت تناسلی در مورد رضایت جنسی هر یک از طرفین اهمیتی ندارد.

لینک مفید : چگونه در خانه ژل تاخیری درست کنیم ؟

ارتباط بین اندازه آلت تناسلی و سایر اعضای بدن: اندازه آلت تناسلی مرد به اندازه یا رشد سایر اعضای بدن مانند دست ها، پاها، موهای صورت یا طاسی ارتباطی ندارد. هیچ علامت خارجی یا آشکاری وجود ندارد که بتوان از آن برای پیش بینی اندازه یا عملکرد آلت تناسلی استفاده کرد.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ “مردانگی”: اندازه آلت تناسلی به هیچ وجه به توانایی های بدنی، ویژگی های شخصیتی یا مردانگی فرد ارتباط ندارد.

آلت تناسلی مردان جوان در دوران بلوغ، به ویژه در سنین ۱۲ تا ۱۶ سالگی، سریع‌ترین رشد را دارد.

برخی از مردان جوان ممکن است دچار جهش رشد شوند، زمانی که تغییرات فیزیکی در قد، ماهیچه‌ها، اندازه آلت تناسلی و موهای ناحیه تناسلی ناگهانی و سریع تغییر می‌کند.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ مردان جوان باید بدانند که اندازه آلت تناسلی آنها چیزی در مورد عملکرد آن در حین رابطه جنسی یا مردانگی آنها نشان نمی دهد. اگر آلت تناسلی شما به درستی و بدون درد کار می کند، دیگر نیازی به نگرانی در مورد اندازه آن نیست.

لینک مفید : چگونه در خانه ژل تاخیری درست کنیم ؟

احساس نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی، به ویژه در دوران نوجوانی، غیرمعمول نیست. اما این نگرانی ها معمولا حول افسانه های فوق متمرکز می شوند.

همانطور که حقایق را پردازش می کنید و به خود اطمینان بیشتری پیدا می کنید، نگرانی در مورد آلت تناسلی شما بیشتر به گذشته تبدیل می شود.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ اگر هنوز هم مایل به داشتن آلت تناسلی بزرگتر هستید، قبل از شروع هر یک از درمان های بزرگ کردن آلت تناسلی، ارزش آن را دارد که تمام حقایق را در مورد درمان بزرگ کردن آلت تناسلی بدانید.


اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟

برای بیشتر افراد، رشد آلت تناسلی در اواخر سال های نوجوانی یا اوایل دهه ۲۰ متوقف می شود. هنگامی که آلت تناسلی شما به اندازه بزرگسالان خود رسید – که تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود.

لینک مفید : ایده های رمانتیک

نمی توانید برای تغییر یا افزایش اندازه آلت تناسلی خود انجام دهید. با این حال، برخی تغییرات در شیوه زندگی وجود دارد که می تواند در صورت اضطراب در مورد اندازه آلت تناسلی خود کمک کند.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ دانشمندان ثابت کرده اند که ۹۵ درصد افراد در یکی از دسته بندی های اندازه متوسط ​​آلت تناسلی قرار می گیرند. متوسط ​​طول یک آلت تناسلی شل بین ۳.۴ اینچ تا ۳.۷ اینچ است که در حالت نعوظ به ۵.۱ اینچ تا ۵.۷ اینچ افزایش می یابد.

لینک مفید : حتما قبل از رابطه زناشویی بخوانید

متوسط ​​دور یا دور آلت تناسلی در حالت نعوظ ۳.۵ اینچ تا ۳.۹ اینچ است. البته، تغییرات طبیعی در این محدوده وجود دارد، بنابراین اگر آلت تناسلی شما بزرگتر یا کوچکتر از این محدوده ها باشد، احتمالاً کاملاً طبیعی است.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ با این حال، اگر نگرانی دارید، می توانید با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

رشد آلت تناسلی

اکثر افراد جوان رشد آهسته و پیوسته آلت تناسلی را در دوران کودکی و از بدو تولد تجربه می کنند. با این حال، سریع ترین رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد، با حداکثر رشد بین ۱۲ تا ۱۶.۲ سالگی.

آلت تناسلی معمولاً به طور همزمان از نظر طول و دور افزایش می یابد. برای بیشتر آنها، رشد آلت تناسلی در اواخر سال های نوجوانی متوقف می شود.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ بیضه ها منحنی رشد متفاوتی را دنبال می کنند. آنها در تمام دوران کودکی به همان اندازه باقی می مانند، حتی با افزایش طول آلت تناسلی. در حدود سن ۸ تا ۹ سالگی، آنها شروع به رشد می کنند و سریع ترین رشد آنها بین ۱۱ تا ۱۵.۲ سالگی اتفاق می افتد.

لینک مفید : تکنیک های غذایی برای رابطه زناشویی

برای پاسخ شخصی تر در مورد اینکه چه زمانی رشد آلت تناسلی شما متوقف می شود، جدول زمانی بلوغ خود را در نظر بگیرید. رشد آلت تناسلی معمولاً چهار تا شش سال پس از بزرگ شدن بیضه ها متوقف می شود.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ این بدان معناست که برای اکثر افراد، آلت تناسلی به طور کامل بین سنین ۱۸ تا ۲۱.۳ رشد می کند.

آیا رشد آلت تناسلی با رشد قد مطابقت دارد؟

اگر رشد قد شما متوقف شده است، آلت تناسلی شما به احتمال زیاد رشد کرده است.

بیشتر تغییرات در اندازه آلت تناسلی را می توان به ژنتیک نسبت داد. همانطور که ژنتیک شما در قد شما نقش دارد، بر طول و دور آلت تناسلی نیز تاثیر می گذارد.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ با این حال، مانند بسیاری از ویژگی های فیزیکی، عوامل محیطی نیز نقش دارند:

هورمون ها، به ویژه تستوسترون، بر میزان رشد آلت تناسلی شما در دوران بلوغ تأثیر می گذارد. افرادی که سطح تستوسترون کمتری دارند ممکن است به همین دلیل آلت تناسلی کوچکتری داشته باشند.

لینک مفید : چگونه دوست دختر پیدا کنیم ؟

تستوسترون را می توان به طور طبیعی با یک رژیم غذایی سالم و ورزش افزایش داد و همچنین با عملکرد نعوظ مرتبط است.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ مواد شیمیایی که بر سطح هورمون‌ها تأثیر می‌گذارند، به نام اختلالات غدد درون ریز شناخته می‌شوند، ممکن است بر اندازه آلت تناسلی تأثیر بگذارند.

به طور خاص، مواد شیمیایی به نام ترکیبات پرفلوئوروآلکیل (PFCs) نشان داده شده است که با اندازه آلت تناسلی کوچک‌تر مرتبط هستند، زیرا بر سطح تستوسترون در بدن تأثیر می‌گذارند.

لینک مفید : چگونه طول رابطه جنسی خود را افزایش دهیم ؟

زنانی که در معرض PFC هستند ممکن است فرزندانی داشته باشند که آلت تناسلی کوتاه‌تری دارند.

آیا می توانید آلت تناسلی خود را طولانی تر کنید؟

عواملی که بر طول آلت تناسلی شما تأثیر می‌گذارند – چه ژنتیکی و چه محیطی – تا حد زیادی از دست شما خارج است. هیچ کاری نمی توانید انجام دهید که باعث شود آلت تناسلی شما بلندتر یا بزرگتر شود.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ برخی از انتخاب های سبک زندگی می تواند بر بزرگی آلت تناسلی شما تأثیر بگذارد. افرادی که دارای اضافه وزن یا چاق هستند ممکن است بخشی از ساقه آلت تناسلی آنها در زیر یک لایه چربی مدفون یا پنهان شده باشد.

لینک مفید : اگر مورد تجاوز قرار گرفتیم چیکار کنیم ؟

این می تواند منجر به ظاهر آلت کوتاه تر شود. با این حال، کاهش وزن که منجر به چربی کمتر در اطراف قاعده آلت تناسلی می‌شود، می‌تواند ظاهری طولانی‌تر به آن بدهد

اندام تناسلی تا چه سنی رشد میکند ؟ داشتن موهای فراوان در ناحیه تناسلی همچنین می تواند پایه آلت تناسلی را مسدود کرده و آن را کوتاه تر نشان دهد. کوتاه کردن یا برداشتن موهای ناحیه تناسلی می تواند به بلندتر نشان دادن آلت تناسلی کمک کند.

لینک مفید : چگونه در خانه ژل تاخیری درست کنیم ؟

اگرچه محصولات و روش‌های متعددی وجود دارند که ادعا می‌کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، اکثر آنها بی‌اثر هستند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : penis-stop-growing-5187302

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *