ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج

طالع بینی دقیق ازدواج | بخش زناشویی PDF :

? ۱- ارتباط ماه ها و ازدواج

? ۲- طالع بینی



قیمت : ۵۲.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


عشق، روابط و ازدواج – اگر به دنبال هر یک از این موارد هستید، طالع بینی می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند. وقتی می خواهید ازدواج کنید، بسیاری از ما به این فکر می کنیم که آیا این ازدواج باید عاشقانه باشد یا توافقی؟

در واقع، این تازه شروع افکار مختلفی است که در رابطه با ازدواج به ذهن شما خطور می کند. از جمله مسائل مهمتر مواردی است که در حفظ آن ازدواج در سالهای بعد به وجود می آید.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : اگر شما نیز با مشکلات مشابهی روبرو هستید یا فقط به ازدواج فکر می کنید، یا اگر والدینی هستید که نگران آینده ازدواج پسر یا دخترتان هستند، ممکن است به همه کمک هایی که می توانید دریافت کنید نیاز داشته باشید.

با این حال، کمک باید حرفه ای و مستقیم باشد، دکتر وینای باجرنگی، بهترین اخترشناس در هند، که خودش راه حل های عملی برای همه مسائل مربوط به ازدواج ارائه می دهد، می گوید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش زناشویی


کمی آشنایی با ازدواج

دکتر وینای باجرنگی: همه چیز از تاریخ تولد شخصی که ازدواجش در نظر گرفته می شود شروع می شود. DOB به تنظیم نمودار تولد یا طالع بینی فرد کمک می کند، که به نوبه خود بینشی از رویدادهای زندگی او، از جمله ازدواج، ارائه می دهد.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : برای یک ستاره شناس آسان است که آینده ازدواج یک فرد را از تاریخ تولدش پیش بینی کند.

اگر اخترشناس واقعاً با تجربه باشد، می‌داند که چگونه داشا (دوره‌ها) و گوچار (ترانزیت) را با یکدیگر درون‌یابی کند و سپس زمان‌های صحیح ازدواج را از تاریخ تولد پیش‌بینی کند.

لینک مفید : اگر مورد تجاوز قرار گرفتیم چیکار کنیم ؟

با این اوصاف، باید زمان و تاریخ دقیق تولد شخص را داشته باشید تا طالع بینی شما بتواند نمودار تولد یا طالع بینی صحیح را تهیه کند. در صورتی که زمان و تاریخ تولد صحیح را ندارید، ابتدا باید برای اصلاح زمان تولد مراجعه کنید.


ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج

چگونه می توان در مورد شریک زندگی پیش بینی کرد؟

DVB: با کمک طالع بینی می توانید پیش بینی هایی در مورد شریک زندگی خود دریافت کنید. به هر حال، طالع بینی می تواند همه چیز را در مورد آینده شما به شما بگوید، از جمله اینکه زندگی زناشویی شما چگونه خواهد بود.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : جنبه های مختلف نمودار تولد یا طالع بینی شما می تواند همه چیز را در مورد شریک زندگی شما به شما بگوید.

از خانه هفتم می‌توانید ویژگی‌های بدنی شریک زندگی‌تان، پس‌زمینه خانه هشتم، شغل از خانه چهارم، وضعیت مالی از خانه پنجم و موقعیت همسرتان را از خانه ششم فال بومی‌ها ببینید.

لینک مفید : تکنیک های پزشکی برای رابطه زناشویی

با این حال، گفتن آن آسان تر از انجام آن است. شما باید با یک ستاره شناس باتجربه صحبت کنید زیرا مطالعه این ویژگی ها در نمودار تولد و دادن پاسخ های واضح به حرفه ای بودن کامل نیاز دارد.

به نظر من، بخش Navamsha (نمودار D-9) پاسخ‌های واضح و شگفت‌انگیزی را برای چنین پرسش‌هایی ارائه می‌دهد.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : انجام این کار در واقع جستجوی شما را محدود می کند و سوالات شما را در تلاش برای یافتن شریک زندگی کامل اصلاح می کند.

س – آیا اخترشناسان می توانند پیش بینی کنند که آیا از تاریخ تولد یک عشق یا ازدواج ترتیب داده شده است؟

لینک مفید : تکنیک های زوج درمانی

DVB: مایه تاسف است که متوجه شویم ازدواج منظم به عنوان یک مفهوم به سرعت در حال از دست دادن ارتباط خود در زمان حال است. ما افراد زیادی را می بینیم که به جای اتکا به خانواده هایشان برای یافتن همسرشان از روی عشق ازدواج می کنند.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : با این حال، طالع بینی به ابزارهایی مجهز است تا بفهمد که بومی باید به دنبال چه چیزی برود. در عین حال، مایلم به این نکته نیز اشاره کنم که چندین ترکیب ویژگی که برای اشاره به ازدواج ترتیبی استفاده می‌شد، دیگر قابل اجرا نیست، حداقل برای جامعه بلوک.

آنچه لازم است به کارگیری دقیق دش (موقعیت) کال (زمان بندی) بومی و قیاس پاترا (انفرادی) است. با داشتن این اطلاعات، یک اخترشناس باتجربه و همچنین یک ستاره شناس سازگار، می تواند بگوید که آیا یک فرد عاشق است یا ازدواج ترتیب داده شده است.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : اگر در ازدواج من تأخیر ایجاد شود چه؟ آیا طالع بینی می تواند دلایل تاخیر در ازدواج را بیان کند؟

لینک مفید : حتما قبل از رابطه زناشویی

DVB: اگر یوگای ازدواج در طالع بینی شما وجود داشته باشد، آن یوگای ازدواج حداقل دارای پنج چرخه ازدواج خواهد بود.

برای افراد ناآشنا، چرخه های ازدواج دوره های زمانی است که در طی آن سیارات بومی مناسب برای ازدواج فعال می شوند و شرایط مساعد برای ازدواج ایجاد می شود.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : یکی از دلایل چنین تاخیری این است که چرخه ها فعال شده باشند اما به اندازه کافی قوی نباشند. برای غلبه بر این مانع، بومی باید منتظر چرخه ای با قدرت کافی باشد که زمان و صبر می طلبد.

یکی دیگر از دلایل تاخیر در ازدواج می تواند این باشد که فرد بومی، دانسته یا ندانسته، در طول دوره های قوی تر، به دنبال علایق دیگری مانند شغل، تحصیل و غیره باشد.

لینک مفید : طالع بینی آسان ازدواج

بنابراین، این یک نتیجه قطعی است که بسیاری از ازدواج ها نیز می توانند به دلیل دخالت انسان به تعویق بیفتند و نمی توان تنها ترکیب های سیاره ای را برای تاخیر در ازدواج مسئول دانست.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : در نتیجه چنین تداخلاتی، چه سیاره ای و چه انسانی، منجر به این می شود که بومی در نهایت تصمیم به ازدواج در چرخه هایی می گیرد که ضعیف هستند یا به اندازه کافی برای ازدواج مناسب نیستند.

این بر عهده طالع بینی و یک طالع بین باتجربه است که دلایل تاخیر در ازدواج را به شما بگوید.

چگونه از تاریخ تولد از سازگاری ازدواج مطلع شویم؟

DVB: سازگاری ازدواج بر اساس تاریخ تولد شامل تطبیق منظم نمودارها است که بیشتر شامل در نظر گرفتن چندین جنبه از رفتار انسان است. یک ستاره شناس باتجربه نیز جنبه های فیزیکی زوجی را که قصد دارند مطالعه کند و سعی کند قبل از تصمیم گیری و انتقال آن به شما، آن ها را مطابقت دهد.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : ممکن است در مورد “Gun Milan” یا “Asthakoot Milan” شنیده باشید و این یکی از جنبه های ویژگی های مورد مطالعه برای تصمیم گیری در مورد سازگاری ازدواج است.

لینک مفید : توصیه های امامان در رابطه زناشویی

برای افراد ناآشنا، “Gun Milan” یا “Asthakoot Milan” اغلب به اشتباه به عنوان تنها بخش مورد نیاز در خواستگاری یا مطالعه نمودار قبل از تصمیم گیری در مورد سازگاری در ازدواج است.

ازدواج همراه با طالع بینی دقیق ازدواج : در اینجا، می‌خواهم به خوانندگان گوشزد کنم که باید قبل از اینکه گرفتار طالع‌بینی نیمه‌پهلو شوند، خود را به درستی آموزش دهند. شما همچنین می توانید به وب سایت من، vinaybajrangi.com مراجعه کنید و نوشته های من را در این زمینه مطالعه کنید.

لینک مفید : چگونه دوست دختر پیدا کنیم ؟

من به وضوح روش صحیح تطبیق طالع بینی یا کندالیس را برای ازدواج فهرست کرده ام. اگر اخترشناس شما به روش صحیح ودایی با ازدواج شما مطابقت داشته باشد، احتمال کمی وجود دارد که این ازدواج هرگز شکست بخورد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : marriage-astrology-and-predictions-explained-by-top-astrologer-in-india-dr-vinay-bajrangi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *