ازدواج و آشنایی با فرم مصاحبه قبل از ازدواج

فرم مصاحبه قبل از ازدواج | بخش زناشویی PDF :

? ۱- فرم مصاحبه

? ۲- شرایط قبل از ازدواج



قیمت : ۲۷.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


هنگامی که یک زن جوان خجالتی و یک مرد جوان ترسو به کشیش نزدیک می‌شوند و از او می‌خواهند که در مراسم عروسی آن‌ها کار کند، فرصتی را برای مشاوره قبل از ازدواج به آن وزیر ارائه می‌دهند که می‌تواند تفاوت بین ازدواج موفق و شکست را ایجاد کند.

برخی از خادمان این قانون را قانونی اعلام کرده اند که با زوجی که با آنها مصاحبه پیش از ازدواج برای بحث در مورد شرایط اولیه یک خانه موفق مسیحی نداشته اند، ازدواج نکنند.

جوانانی که صمیمانه خواهان کمک برای ایجاد یک ازدواج سعادتمند هستند، اگر وزیر را واجد شرایط، درک مشکلات آنها و واقعاً علاقه مند به کمک به آنها بدون شکستن اعتمادشان بدانند، از صمیم قلب پاسخ خواهند داد.

امروز که طلاق و فروپاشی خانواده بیداد می کند و هزاران ازدواج موفق ظاهری متزلزل می شوند و تنها به دلیل فشارهای اجتماعی و اقتصادی یا اعتقادات مذهبی پابرجا می مانند.

وزیر وظیفه دارد با مطالعه و مطالعه دقیق خود را متناسب کند تا این مقدار را بدهد. -نیاز به کمک کمک به جوانان در آمادگی و مشارکت در ازدواج مسیحی باید به بخش کاملاً ضروری کار شبانی تبدیل شود.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش زناشویی


کمی آشنایی با ازدواج

هر زوج، همانطور که تجربه عمیق زندگی زناشویی را پیش بینی می کنند، امیدوارند که پیوند آنها موفق و غنی باشد.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : آنها علاقه مند هستند که شانس موفقیت خود را در ازدواج بدانند، زمانی که خانه های زیادی ناراضی هستند و بسیاری از ازدواج ها با شکست مواجه می شوند.

لینک مفید : تکنیک درمان زود انزالی در چند دقیقه

هنگامی که جوانان برای اولین بار از او می خواهند که مراسم را انجام دهد یا زمانی که برای بحث در مورد برنامه های عروسی می آیند، وزیر می تواند با احتیاط به او پیشنهاد دهد که برای چنین صحبت ها و مشاوره ای آماده است.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : البته ارزش این اقدامات به طور طبیعی به مشارکت داوطلبانه جوانانی که قرار است ازدواج کنند بستگی دارد.

“در این رویکرد وزیر خود را از نظر عاطفی در دسترس زوج قرار می دهد. او سعی می کند رابطه ای ایجاد کند که به آنها اعتماد به نفس و آزادی بدهد تا در صورت تمایل به انجام این کار سوالی را مطرح کنند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : اما او آنها را همانطور که خودشان می بینند می پذیرد. او این کار را نمی کند. تحقیق کنید یا موعظه کنید. اگر زن و شوهر به کلیسای او تعلق دارند، باید قبلاً این رابطه را از طریق تماس های شبانی خود ایجاد می کرد.

لینک مفید : گنج توصیه های رابطه زناشویی از زبان امامان

اگر زوج با او غریبه هستند، ممکن است خوب باشد که بیان کند که خوشحال می شود با آنها صحبت کند. … اگر می خواستند این کار را انجام دهند، تعدیل ازدواج را انجام دهند». (تاکید ارائه شده است.)

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : با ایجاد چنین رابطه ای می تواند اعتماد آنها را در زمانی که نیاز آنها به راهنمایی زیاد است دعوت کند.

بنابراین او فرصتی دارد تا با پرسش هایی که احتمالاً جوانان از پرسیدن آنها تردید داشته اند، عاقلانه برخورد کند.

قضاوت وزرا در مورد اینکه چقدر یا کم باید در مورد جنبه‌های فیزیکی صمیمی‌تر ازدواج گفته شود، متفاوت خواهد بود.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : شخصاً فکر می‌کنم این روش بسیار بهتری است که جوانان را به پزشکی هدایت کنید که او را مسیحی می‌دانید، ترجیحاً یکی از تمرین‌کنندگان ادونتیست روز هفتم خودمان که متاهل است و بچه دارد.

لینک مفید : چکار کنیم تا مردان عاشق شوند ؟

او آماده ارائه تمام توصیه های لازم در مورد آمادگی جسمانی برای ازدواج و روابط جنسی خواهد بود. من معمولاً به زن و مرد توصیه می کنم وقتی برای آزمایش خون که اکنون در بسیاری از جاها قبل از ازدواج لازم است، معاینه فیزیکی عمومی انجام دهند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : اگر بتوانید با یک پزشک مناسب که مایل به همکاری در این طرح است و هزینه ای معقول را دریافت می کند، هماهنگی لازم را برای کمک به تازه عروس های احتمالی انجام دهید.


فرم مصاحبه قبل از ازدواج

من ترجیح می دهم قبل از تمرین عروسی دو مصاحبه با عروس و داماد آینده داشته باشم. اولین کنفرانس باید حداقل یک ماه قبل از مراسم عروسی و کنفرانس دوم حدود دو هفته بعد از مراسم اول باشد.

با ایجاد یک رابطه غیر رسمی و آرامش‌بخش که در آن زوج ممکن است در مورد هر چیزی که بیشتر به آنها مربوط می‌شود صحبت کنند، آنها را تشویق می‌کنم که در هر نقطه از مصاحبه وارد گفتگو شوند و هر سؤالی را که می‌خواهند بپرسند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : در پایان مصاحبه اول که از نماز برمی خیزیم، یک کتاب خوب در مورد ازدواج به هر کدامشان می دهم و تقاضا می کنم قبل از مصاحبه دوم هر دو کتاب را بخوانند. جلدهای مفید برای این منظور عبارتند از:

خانه Adventist، توسط الن جی وایت، انجمن انتشارات جنوبی، نشویل، تنسی.

لینک مفید : روغن خراطین چند سانت افزایش میدهد ؟

ساختن ازدواج شما، نوشته اسکیدمور و کانن، هارپر و برادرز، نیویورک.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : کتاب ازدواج خانه داری خوب، ویرایش شده توسط ویلیام بیگلو، شرکت پرنتیس هال، نیویورک.

شادی برای زن و شوهر، نوشته دکتر هارولد شرایوک، نقد و هرالد، واشنگتن دی سی.

در مصاحبه دوم، به برخی از موضوعاتی که در دو جلدی که به امانت داده شده است اشاره می‌کنم و راه را برای آنها باز می‌کنم تا هر گونه سؤالی را که ممکن است از مطالعه آنها رشد کرده باشد، مطرح کنند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : سپس در روز عروسی معمولاً یک نسخه از کتاب هماهنگی در ازدواج، اثر L. F. Wood و R. L. Dickinson را به عروس می‌دهم که به‌خوبی همراه با یک گواهی عروسی در جعبه هدیه عروسی سفید پیچیده شده است.

لینک مفید : رفع اختلاف زن و‌ شوهر

موارد زیر به‌عنوان یک سخنرانی مشاوره معمولی پیشنهاد می‌شود که موضوعاتی را پوشش می‌دهد که ممکن است در مصاحبه مورد بحث قرار گیرند.

البته این موضوع با سؤالات مختلفی از بین می‌رود که زوجین باید تشویق شوند تا در جریان کنفرانس مداخله کنند. ممکن است پس از یک فصل دعا که در آن داماد و عروس آینده تشویق می‌شوند تا با کشیش شرکت کنند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : با سخنان متی ۱۹:۴، ۵ معرفی شود: «آیا نخوانده‌اید که او که آنها در ابتدا آنها را مرد و زن ساختند و گفتند: “به این دلیل مرد پدر و مادر خود را ترک خواهد کرد و به همسر خود خواهد چسبید و هر دو یک بدن خواهند بود؟”

لینک مفید : چگونه دوست دختر پیدا کنیم ؟

بالاترین خوشبختی شناخته شده روی زمین از طریق ازدواج در یک خانه مسیحی است. اما چنین شادی تصادفی به دست نمی آید. این به کسانی می رسد که در روز عروسی خود عزم خود را برای موفقیت و ساختن یک خانه مسیحی مورد علاقه اصلی خود در زندگی مشترک می دانند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : در محاصره آرزوهای خوب دوستانتان، چند مایل اول سفر شما با هم جذاب ترین خواهد بود.

اما ماه عسل به زودی در دریای بی قرار زندگی فرو خواهد رفت. صحنه از «مهتاب و گل رز» به «نور روز و ظروف» تغییر خواهد کرد. آن وقت با واقعیت های سخت تر زندگی روبرو می شوید.

لینک مفید : رفع اختلاف زن و‌ شوهر

ازدواج شاد، ازدواجی که خداوند برای شما در نظر گرفته است، چیزی نیست که بتوانید به طور تصادفی به آن دچار شوید.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : این چیزی نیست که فقط اتفاق بیفتد. این یک جایزه فوق العاده گرانبها است که با کمک خدا با زندگی متفکرانه، پر از دعا و غیر خودخواهانه به دست می آید – هر یک برای دیگری.

به درستی گفته شده است که وقتی زن و مرد در ازدواج مقدس با هم متحد شوند، پیوند آنها ممکن است در یک، دو یا سه سطح زندگی صورت گیرد: سطح جسمانی. جسمی و فکری؛ یا جسمی، فکری و معنوی. برنامه خدا این است که ازدواج شما، برای شادی کامل، در هر سه سطح باشد.

وقتی عشق واقعی به سراغت می آید آنقدر غنی و عمیق است که تمام آنچه هستی و تمام زندگیت را می طلبد تا معنای کامل آن را بیان کند. عشق واقعی مقدس است و به کنترل انگیزه جنسی کمک می کند.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : ما باید همیشه به یاد داشته باشیم که خداوند سکس را آفریده است، و هر چیزی که برای ما آفریده است، پاک و سالم، مقدس و زیباست، اگر درست درک و استفاده شود. البته، درست است که رابطه جنسی می تواند کم و تحقیر باشد، اما لازم نیست.

لینک مفید : طالع بینی دقیق ازدواج

و اگر دوستان، بدون درک کافی از حقیقت خداوند در مورد رابطه جنسی، وارد ازدواج می شوید، پس واقعاً برای ازدواج آماده نیستید.

یکی از نویسندگان متفکر مسیحی بیان کرده است که سکس سه هدف در زندگی دارد: اول، تضمین تولید مثل نسل بشر.

فرم مصاحبه قبل از ازدواج : دوم، ایجاد لذت و رضایت زن و شوهر در ابراز عشق متقابل. سوم، اتحاد زن و شوهر، زیرا هماهنگی بین آن دو را تقویت می کند و آنها را به عنوان یکی به هم پیوند می دهد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : premarital-interviews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *