شهید صدر زاده و آشنایی با وصیت نامه شهید صدر زاده

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : خدایا بر محمد و آل محمد درود فرست، سپاس خدایی را که بر سر ما منت نهاد و از میان این همه مخلوق ما را انسان خلق کرد.

? وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده | بخش مذهبی PDF :

? ۱- آشنایی با شخصیت ، طرز فکر ایشان

? ۲- وصیت نامه



قیمت : ۵.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


شکر خدایی را که از میان اینهمه انسان ما را خاکی مقدس به نام ایران قرار داد. و شکر خدایی را که به بنده پدر و مادر و همسر صالح عطا کرد.

و شکر بیپایان خدایی را که محبت شهدا و امام شهدا را در دلم انداخت و به بنده توفیق داد تا در بسیج خادم باشم.

خدایا از تو ممنونم بیاندازه که در دل ما محبت سید علیخامنهای را انداختی تا بیاموزد درس ایستادگی را درس اینکه یزیدهای دوران را بشناسیم و جلوی آنها سر خم نکنیم.

از تمام دوستان و آشنایان در ابتدای وصیتنامه خویش تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبری گوش دهند تا گمراه نشوند.

زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است. از پدر و خانواده عزیزم تقاضا دارم برای بنده بیتابی و ناراحتی بیش از حد نکنند و اشکها و گریههای خود را نثار اباعبدالله و فرزندان آن بزرگوار کنند


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده | کانون آموزشی و فرهنگی خرد ماندگار ایران انواع PDF و فایل صوتی – بخش مذهبی

شهادت در دین اسلام یکی از بزرگترین افتخارات است. ثواب هایی که به شهید داده می شود بسیار عالی و برتر از ثواب انجام تقریباً هر عمل صالح دیگری است.

لینک مفید : آیا خدا گناه کبیره را می بخشد ؟

به شهید هفت نعمت و امتیاز ویژه از جانب خداوند داده شده است. به محض ریختن اولین قطره خونش همه گناهانش آمرزیده می شود. شهید قبل از مرگ می تواند زیبایی قصر خود را در بهشت ​​ببیند.

شهید نه در قبر امتحان می شود و نه در قبر عذاب می شود. شهید در روز قیامت ترسی ندارد. تاج افتخاری بر سر او گذاشته می شود که دارای جواهراتی است که می تواند زمین را از درخشش خود روشن کند.

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : شهید با زیباترین زنان بهشتی ازدواج می کند. شهید شفاعت هفتاد نفر از اهل بیت خود را خواهد داشت که می توانند از عذاب جهنم نجات یابند و به احترام شهید وارد بهشت ​​می شوند.

لینک مفید : راز صفت های خداوند

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در حدیث صحیحی می فرماید: سوگند به کسی که جان من در دست اوست، هیچ کس در راه خدا مجروح نمی شود، و خداوند داناتر است جز این که چه کسی در راه او مجروح شده است. روز قیامت (با زخمش) می آید که رنگش به رنگ خون و بوی مشک است». (صحیح مسلم)

جای تعجب نیست که در ادبیات اسلامی می خوانیم که شهید شدن آرزوی بسیاری از مردان و زنان صالح در اسلام است که در آرزوی کسب درجات عالی در بهشت ​​هستند.

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : شهادت به این معنا نیست که باید شمشیر بلند کرد، در خط مقدم نبرد ایستاد و جنگید. از دست دادن جان و خونریزی هدف یک مسلمان نیست.

لینک مفید : گفتگو خاص با خداوند

مردمان آرام و نجیب، آنانی که راست می زیستند و خدا را خالصانه می پرستیدند و از حرام خداوند دوری می جستند، در این دنیا آخرین نفس های خود را به شهادت رساندند، هر چند هرگز سلاحی به دست نگرفتند.

راه های زیادی وجود دارد که می توان به یک مسلمان مؤمن افتخار شهادت داد.

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: «کسی که از خدا صادقانه شهادت بخواهد، خداوند او را به مقام شهدا می رساند، هر چند در بستر خود بمیرد». (صحیح مسلم)

لینک مفید : دعای فوق العاده برای برآورده شدن حاجات

از بین شهدا، طاعون، مرض معده، آتش سوزی و غرق شدن هستند. محققین سرطان را یکی از بیماری هایی دانسته اند که قربانی آن به شهادت می رسد. کسی که زیر ساختمان در حال فروریختن له شود و بمیرد شهید است.

صبر و رنجی که انسان در برابر بیماری های ذکر شده یا مصیبت هایی مانند آتش سوزی یا غرق شدن یا له شدن در زیر آوار متحمل می شود، این مسلمانان مؤمن را مستحق افتخار شهادت می کند.


زنان هم شهید هستند.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: هر که در راه خدا کشته شود شهید است. هر که از طاعون بمیرد شهید است. زنی که بر اثر حاملگی بمیرد و زنی که هنگام زایمان بمیرد، نوزادش او را با بند ناف به بهشت ​​می کشاند. (مسند احمد)

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : اگر قرار بود در دفاع از خانواده خود در برابر یک مهاجم، دفاع از ثروت خود در برابر یک دزد مسلح، یا دفاع از خود در برابر یک مهاجم بمیرید، به شهادت خواهید رسید.

لینک مفید : استخاره قرآن کریم با حروف ابجد

روزی مردی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پرسید: ای پیامبر خدا اگر مردی نزد من آمد و از من پول خواست (یعنی به زور آن را بگیرم) چطور؟ پیامبر فرمود: پولت را به او نده. پس مرد گفت: “اگر با من دعوا کند چه؟” پیامبر فرمود: با او بجنگید. مرد پرسید: اگر مرا بکشد چه؟ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: پس تو شهید شدی. (صحیح مسلم)

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نیز می فرماید: هر که در راه دفاع از خود کشته شود شهید است، هر که در راه دفاع از خانواده خود کشته شود شهید است و هر که در دفاع از مال خود کشته شود شهید است. (ترمذی و ابوداود)

لینک مفید : دعای باطل کردن طلسم

برای شهید شدن در اسلام نحوه زندگی به همان اندازه مهم است که چگونه بمیری.

برخی از عادات و مناسک عبادی، اگر به صورت روزانه انجام شوند، می توانند دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستیم، یعنی شهادت، به ما بدهد، حتی گاهی بدون اینکه خانه خود را ترک کنیم. مثال های زیر را در نظر بگیرید.

«هر کس اسماء الهی را در سه آیه آخر سوره حشر بعد از طلوع فجر یا بعد از مغرب بخواند، در آن روز یا آن شب بمیرد، شهید مرده است» (ترمذی).

اگر قبلاً آن سه آیه را حفظ نکرده‌اید و عادت ندارید هر روز صبح و هر شب آنها را بگویید، این کار بعدی در لیست کارهای شماست.

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : همیشه در حالت پاکی قرار گرفتن یکی دیگر از عادت های خوب برای ایجاد است.

لینک مفید : جزوه پیام هایی از فرشتگان

رسول خدا صلی الله علیه و آله به پسر غلامش انس می‌فرماید: پسرم، اگر می‌توانی همیشه وضو بگیری، این کار را بکن، زیرا فرشته مرگ وقتی روح بنده را در حالی که وضو می‌گیرد قبض می‌کند. شهادت را برای او ثبت می کند.»

در سلسله ضعیف رضی الله عنه رضی الله عنه رضی الله عنه رضی الله عنه فرمود: اگر دانش آموز در حال نامزدی مرگ به سراغش بیاید، شهید می میرد. (البزار)

وصیت نامه شهید مصطفی صدرزاده : برای مردن به یک مرگ شرافتمندانه، باید زندگی شریف و شرافتمندانه ای داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *