مشاوره تبلیغاتی

مشاوره ViP و راهکار های تبلیغاتی

مشاوره تبلیغاتی کسب و کار در اینجا یعنی مشاوره تبلیغاتی برای فروش بیشتر یعنی برندینگ یعنی آنالیز و ارائه تکنیک های بروز برای حداکثر پتانسیل معرفی مجموعه شما .

خدمات مشاوره ویژه ماندگار در مدت زمان ۶۰ دقیقه بصورت تلفنی میباشد.

پس از وارد کردن مشخصات خود ( لطفا با دقت کامل و صحیح ) در فرم زیر و سپس پرداخت هزینه حق مشاوره، جهت تعیین زمان دقیق مشاوره، اپراتورهای ما بلافاصله با شما تماس میگیرند.


» جهت تعیین زمان مشاوره همین حالا اقدام کنید «


مرحله ۱ از ۳

لطفا شماره تماس در دسترس و همیشه پاسخگو خود را وارد کنید !!


مهم نیست که در بازاریابی، مشاوره سئو یا فناوری اطلاعات تخصص دارید، فقط باید با هدف و یک برنامه استراتژیک تبلیغ کنید.

مشاوره تبلیغاتی : عموماً تبلیغات تک بعدی بی اثر و فاقد آینده نگری توسط مشاور هزینه است. تبلیغات تک بعدی مانند یک رول پشت میز مزخرف است. اساساً تبلیغ‌کننده پیامی را بیرون می‌فرستد و امیدوار است که از بین برود.

تبلیغاتی که آثار باید چند بعدی باشد و بیننده شما را به گونه ای درگیر کند که مجبور شوند به پیشنهاد مشاوره شما پاسخ دهند.

هنگامی که مشتری بالقوه پاسخ داد، شما باید قبلاً یک پاسخ حرفه ای و برنامه پیگیری برای ارائه خدمات عالی و ایجاد سرنخ برای مشاوره خود تهیه کرده باشید.

لینک مفید : مشاوره انگیزشی کنکور

این یک راه خوب برای گفتن این است که شما نباید تبلیغ کنید، مگر اینکه برای پیگیری آماده باشید!

مشاوره تبلیغاتی : پیگیری شما نیاز به توجهی مشابه پیام تبلیغاتی اولیه شما دارد. اگر برای تنظیم این نوع طرح تبلیغاتی به کمک نیاز دارید – مشاوری را استخدام کنید که در این زمینه مجرب باشد.

هر مشاور تبلیغاتی با سوابق ثابت شده می‌داند که کمپین‌های تبلیغاتی هماهنگ استراتژیک، آگاهی مشتری را از عملکرد شما افزایش می‌دهد. مانند تمام جنبه های برنامه بازاریابی شما، هدف همچنان افزایش سرنخ ها برای شرکت مشاوره شماست.

لینک مفید : مشاوره انگیزشی درسی

تبلیغات گران است. برای توجیه یک کمپین تبلیغاتی، مشاوران باید با استفاده از برنامه های تبلیغاتی که فرصت تعامل مستقیم با مشتریان احتمالی را فراهم می کند، بازده سرمایه خود را به حداکثر برسانند.

مشاوره تبلیغاتی : از آنجایی که کمپین های تبلیغاتی موفق با تعداد سرنخ های مستقیم ناشی از کمپین سنجیده می شوند، تبلیغات شما باید شامل راهی برای ردیابی نتایج و سرنخ هایی باشد که توسط برنامه ایجاد می شود.


از تله تبلیغاتی دوری کنید

یکی از تله های تبلیغات این است که مشتریان وقت خود را صرف کار بر روی کمپین های خود می کنند و در فرآیند استیجینگ شرکت می کنند.

مشاوره تبلیغاتی : مانند تمام اجزای برنامه بازاریابی شما، بسیار مهم است که به ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد سرنخ های جدید متعهد بمانید.

لینک مفید : مشاوره تربیت سگ

تعداد زیادی از تبلیغ‌کنندگان با توسعه نام تجاری و آگاهی از آن غافلگیر می‌شوند – زمان کافی برای اطمینان از اینکه می‌توانند برنامه‌های تبلیغاتی خود را برای بهبود مستمر پیگیری و آزمایش کنند.

مشاوره تبلیغاتی : در حالی که توسعه شناخت یک مشاور دارای ارزش است، نباید هدف یک کمپین تبلیغاتی مؤثر باشد.

همانطور که شرکت مشاوره شما رشد می کند، ممکن است زمانی برای توسعه برند باشد.

لینک مفید : مشاوره سرمایه گذاری

در ابتدا یک برنامه تبلیغاتی باید صرفاً برای ایجاد پایگاه مشتری و رشد عملکرد شما استفاده شود.

بسیاری از روش‌های مشاوره، تبلیغات را وسیله‌ای برای ایجاد یک تأثیر سریع با تأثیر کوتاه‌مدت فوری بر بازار می‌دانند. این استراتژی به ندرت جواب می دهد و هزینه بیشتری نسبت به سود شرکت دارد.

مشاوره تبلیغاتی : تبلیغات موثر باید در بودجه شرکت مشاوره شما لحاظ شود و باید یک تعهد بلند مدت باشد. قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی، مطمئن شوید که تمام بررسی های لازم را در رابطه با یک برنامه تبلیغاتی استراتژیک چند وجهی انجام داده اید. تا زمانی که این پایه گذاشته نشده است، یک سکه خرج نکنید.

لینک مفید : مشاوره کنکور انگیزشی رشته انسانی

تبلیغات – برخی از مردم آنها را دوست دارند، برخی از مردم نه، اما مطمئناً کار می کنند. استراتژی‌های بازاریابی مشاوره‌ای که توسط شرکت‌های بزرگ مشاوره استفاده می‌شود، به آنها کمک کرده است که برای چندین دهه در تجارت باقی بمانند و میلیاردها دلار درآمد کسب کنند.

مشاوره تبلیغاتی : مشاوران مستقل معمولاً بودجه تبلیغاتی میلیون دلاری ندارند، اما باید این استراتژی های بازاریابی مشاوره ای را بررسی کنند و درس ها را در حرفه مستقل خود به کار گیرند.

لینک مفید : مشاوره ازدواج موفق

در این مقاله لیستی از ۵ آگهی توسط مشاورین رده بالا را گردآوری کرده ایم. برخی از آنها تبلیغات مستقیم هستند، در حالی که برخی دیگر غیر مستقیم هستند. اما همه آنها برای بازاریابی خدمات مشاوره ایجاد شده اند.

بازاریابی خدمات مشاوره بدون مطالعه موردی ناقص است. مشاوره یکی از آن حرفه هایی است که در آن با نتایجی که به دست می آورید مورد قضاوت قرار می گیرید. ظاهرا Accenture این را به خوبی می داند و به همین دلیل است که یک کمپین تبلیغاتی چاپی برای تبلیغ مطالعه موردی خود ایجاد کرده است.

مشاوره تبلیغاتی : در این آگهی یک زن جوان با موهای پرنده (که نشان می‌دهد کاربر محصولات مراقبت از موی یونیلیور است) را نشان می‌دهد و عبارت: «۱ میلیارد یورو پس‌انداز برای یونیلیور. بدون هیچ گره خوردنی.»

لینک مفید : مشاوره برنامه ریزی مالی و مشاوره هوش مالی

Accenture به Unilever، یک شرکت غول پیکر با فعالیت در بیش از ۱۰۰ کشور، کمک کرد تا فرآیندهای تجاری خود را در سراسر جهان ساده و استاندارد کند. این به یونیلور کمک کرد تا میلیارد یورو صرفه جویی کند و زمان عرضه یک سیستم فناوری اطلاعات جدید را به نصف کاهش دهد.

مشاوران مستقل همچنین باید چند مطالعه موردی داشته باشند که از طریق آن بتوانند شایستگی خود را نشان دهند. به این ترتیب می توانید اعتماد مشتریان جدید را جلب کنید.


«راه مک کینزی»، کتابی از مشاور سابق مک‌کینزی

راه مک‌کینزی کتابی است که توسط اتان راسیل، مشاوری که قبلا در دفتر مک‌کینزی و شرکت نیویورک کار می‌کرد، نوشته شده است. این کتاب در آمازون امتیاز ۴.۴ از ۵ را کسب کرده است.

مشاوره تبلیغاتی : در حال حاضر، حتی اگر این کتاب به طور مستقیم توسط این شرکت تولید نشده است، به نویسنده کمک می کند تا هم شرکت و هم خودش را تبلیغ کند. این کتاب در مورد چگونگی حل مشکلات پیچیده برای مشتریان قدرتمند خود توسط شرکت و مشاوران آن است.

لینک مفید : مشاوره سرمایه گذاری

در مورد آن فکر کنید: مشاوران زیادی بوده اند که در مک کینزی کار کرده اند، اما فقط ایتان راسیل به اندازه کافی باهوش و خلاق بود تا کتابی مانند این را ارائه کند. او بعداً کتابی مشابه به نام ذهن مک کینزی را نوشت.

اگر تجربه قابل توجهی از کار با شرکت های مشاوره بزرگ دارید و چیز جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید، هزاران مشاور مشتاق و مشتری بالقوه وجود دارند که ممکن است بخواهند کتاب شما را بخوانند.

مشاوران مستقل همیشه باید بر ساخت یک برند شخصی تمرکز کنند. همیشه در مورد بازاریابی خدمات مشاوره نیست، گاهی اوقات باید برند شخصی خود را نیز تبلیغ کنید.

مشاوره تبلیغاتی : با وجود اینکه KPMG در سال ۱۹۸۷ تشکیل شد، تاریخچه این شرکت به سال ۱۸۹۷ بازمی‌گردد. این شرکت یک تبلیغ ویدیویی در یوتیوب با عنوان از روز اول منتشر کرد. اگر هنوز آن را تماشا نکرده‌اید، باید آن را تماشا کنید – بسیار قدرتمند است و برندسازی را به سطح متفاوتی می‌برد.

لینک مفید : مشاوره پیدا کردن جنس مخالف

این آگهی نشان می دهد که چگونه KPMG نه تنها به مشتریان خود خدمات ارائه کرده است، بلکه با محافظت از دموکراسی، نجات مؤسسات مالی از سقوط، ارائه کمک برای بازگرداندن گروگان ها به خانه از چنگال خارجی و بسیاری موارد دیگر به جامعه ما کمک کرده است.

مشاوران مستقل باید از این استراتژی بازاریابی مشاوره ای نیز استفاده کنند. حتی اگر مطالعات موردی که نشان می‌دهد نتایجی که برای مشتریان قبلی تولید کرده‌اید خوب است، می‌توانید آن را تا حدی بالا ببرید و در مورد اینکه چگونه این نتایج زندگی مشتری شما را تغییر داده است بحث کنید.

مشاوره تبلیغاتی : یک مثال در اینجا آمده است: سارا یک مشاور تحول دیجیتال است. مشتری او، یک رستوران زنجیره ای، به دلیل تعطیلی ها با ضرر زیادی مواجه شد.

لینک مفید : مشاوره جذب انرژی مثبت تلفنی

سارا سپس وارد عمل شد و به آنها کمک کرد تا فرآیندهایی را برای سفارش آنلاین و تحویل غذا ایجاد کنند. با انجام این کار، او نه تنها یک تجارت را نجات داد، بلکه یک خانواده را از ورشکستگی نجات داد.

آیا متوجه تفاوت می شوید؟ داستانی که در بالا ذکر شد بسیار جالب تر از این است که «استراتژی من به مشتری کمک کرد تا فروش خود را تا ۲۰۰ درصد در ۳ ماه افزایش دهد».

مشاوره تبلیغاتی : بنابراین، به جای استفاده از لحن حرفه ای و پر کردن یک مطالعه موردی با آمار، هر زمان که ممکن است، یک داستان بگویید. به هر حال، ما انسان هستیم و تمایل داریم داستان ها را به خاطر بسپاریم، نه اعداد.


برگرفته از : ۵ Examples of Great Top-Tier Consultancy Advertisements

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *