آب نمک درمانی و آموزش اصولی آب نمک درمانی

? تکنیک آب نمک درمانی | بخش درمانی PDF :

? ۱- آب نمک درمانی چیست ؟

? ۲- چه زمانی باید آب نمک درمانی کنیم ؟

? ۳- آب نمک درمانی چگونه انجام میشود ؟

? ۴- چه چیزهایی برای آب نمک درمانی لازم است ؟



قیمت : ۲۷.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


انرژی های منفی و ارتعاشات مخرب و موجودات متافیزیکی و غیر ارگانیک بر مردم اثر می گذارند وبه دلیل انرژی سیاهی که دارند ، موجب پریشانی آنها می شوند.

انرژی منفی می تواند مشکلات گوناگونی نظیر افسردگی، افکار پریشان یا درست عمل نکردن عضوی از بدن را در پی داشته باشد که در نهایت، موجب مشکلات بیشتری مانند اعتیاد، مشکلات مالی، یا درد سینه می شود

موجودات متافیزیکی، انرژی سیاه خود را به افراد مورد هدف و هجوم خود منتقل می کنند و مقدار زیادی از این انرژی سیاه را در بدن شان انباشته می سازند.

رها شدن از این انرژی سیاه، دشوار است مگر اینکه درمان های معنوی نظیر آب نمک درمانی انجام شود.

آب نمک درمانی راه حلی ساده اما قوی برای مقابله با انرژی مضر سیاه است و آن را از بدن بیرون می کشد.

با انجام آن، تمرین معنوی مان برای مقابله با این انرژی سیاه ، به هدر نمی رود. به جای آن، موجب رشد معنوی ما می شود


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش درمانی

آب درمانی استفاده از آب در درمان بیماری های مختلف از جمله آرتریت و شکایات روماتیسمی مرتبط است.

آب درمانی با شنا متفاوت است زیرا شامل تمرینات خاصی است که در استخر آب گرم انجام می دهید. دمای آب معمولاً ۳۳ تا ۳۶ درجه سانتیگراد است که گرمتر از یک استخر معمولی است.

آب نمک درمانی : شما معمولاً درمان آب درمانی را در بخش فیزیوتراپی بیمارستان خواهید داشت.

معمولاً یک فیزیوتراپیست یا دستیار فیزیوتراپیست با آموزش های تخصصی به شما نحوه انجام تمرینات را نشان می دهد. تمرکز تمرینات را می توان برای کمک به دامنه حرکت یا قدرت، بسته به علائم، تنظیم کرد.

لنیک مفید : نسخه نویسی داروهای دندانپزشکی

آب درمانی با آکواروبیک متفاوت است، که می تواند بسیار سخت باشد، زیرا به طور کلی بیشتر بر روی حرکات آهسته و کنترل شده و آرامش متمرکز است.


آیا آب درمانی مشابه آبگرم درمانی است؟

آبگرم درمانی بر این نظریه استوار است که محتوای معدنی آب آبگرم دارای خواص سلامت بخش خاصی است. در بسیاری از کشورهای اروپایی، آب درمانی اغلب در آب آبگرم انجام می شود.

آب نمک درمانی : اگرچه برخی تحقیقات وجود دارد که نشان می دهد محتوای معدنی آب ممکن است تفاوت ایجاد کند، مطالعات دیگر نشان می دهد که آب درمانی بدون توجه به آب مورد استفاده فواید قابل توجهی دارد.


آب درمانی برای چه نوع آرتریت استفاده می شود؟

آب درمانی صرف نظر از اینکه چه تعداد از مفاصل شما آسیب دیده اند مفید است. گاهی اوقات اگر جراحی تعویض مفصل انجام داده اید یا اگر کمردرد، اسپوندیلیت انکیلوزان، آرتریت پسوریاتیک و استئوآرتریت دارید استفاده می شود، اما اگر می خواهید آن را امتحان کنید می تواند برای انواع دیگر آرتریت استفاده شود.

آب نمک درمانی : شما معمولاً در طول جلسات درمانی خود استخر را با افراد دیگر به اشتراک می گذارید، اگرچه تمرینات معمولاً برای هر فرد طراحی می شود. گاهی اوقات جلسات گروهی برای افرادی با شرایط مشابه ارائه می شود.


آب درمانی چگونه کمک می کند؟

آب درمانی می تواند به روش های مختلف به شما کمک کند:

گرمای آب به عضلات شما اجازه می دهد تا آرام شوند و درد مفاصل را کاهش داده و به شما کمک می کند تا ورزش کنید.

لینک مفید : میوه درمانی و نکات گفته نشده

آب از وزن شما حمایت می کند، که به تسکین درد و افزایش دامنه حرکتی مفاصل شما کمک می کند.

آب نمک درمانی : از آب می توان برای ایجاد مقاومت در برابر حرکت مفاصل استفاده کرد. با فشار دادن دست ها و پاهای خود به آب، می توانید قدرت عضلانی خود را نیز بهبود بخشید.


آب درمانی چقدر موثر است؟

مطالعات علمی نشان داده اند که آب درمانی می تواند قدرت و تناسب اندام عمومی را در افراد مبتلا به انواع آرتریت بهبود بخشد.

تمرینات را می توان با نیازهای فردی شما تنظیم کرد، بنابراین می توانید به آرامی و به تدریج قدرت و انعطاف خود را افزایش دهید.

آب نمک درمانی : حمایت اضافی که آب فراهم می کند ممکن است به شما این احساس را بدهد که می توانید بیش از حد معمول ورزش کنید، بنابراین مراقب باشید که زیاده روی نکنید.

لینک مفید : ادویه درمانی

ورزش و گرمای آب ممکن است باعث شود بعد از درمان احساس خستگی کنید، اما این کاملا طبیعی است. به طور کلی آب درمانی یکی از ایمن ترین درمان ها برای آرتروز و کمردرد است.


چگونه می توانم به آب درمانی دسترسی داشته باشم؟

جلسات آب درمانی در NHS در دسترس است و اکثر بیمارستان ها به استخرهای آب درمانی دسترسی دارند.

هر یک از اعضای تیم مراقبت های بهداشتی باید بتواند شما را به یک فیزیوتراپیست NHS ارجاع دهد اگر فکر می کند ممکن است از آب درمانی سود ببرید.

لینک مفید : خاکشیر و زایمان

در برخی از نقاط بریتانیا نیز می توانید خود را به فیزیوتراپیست معرفی کنید تا ارزیابی کند که آیا آب درمانی برای شما مناسب است یا خیر.

آب نمک درمانی : با پزشک عمومی خود تماس بگیرید یا با بخش روماتولوژی محلی خود تماس بگیرید تا دریابید که آیا فیزیوتراپیست NHS در منطقه شما ارجاعات خود را می پذیرد یا خیر.

همچنین می‌توانید از مراقبت‌های بهداشتی خصوصی استفاده کنید، اما مهم است که توجه داشته باشید که در موارد نادر آب درمانی خصوصی ممکن است تنظیم نشده باشد، و بنابراین کیفیت نواحی در حال تغییر، آب یا محیط عمومی می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

لینک مفید : سنگ درمانی

قبل از شروع درمان بررسی کنید که از این مرکز راضی هستید. یک فیزیوتراپیست واجد شرایط در شورای متخصصان بهداشت (HPC) ثبت می شود، و توصیه می شود به فردی مراجعه کنید که عضو انجمن مجاز فیزیوتراپیست ها (CSP) است و توسط آب درمانی فیزیوتراپیست های خبره (ATACP) معتبر است.

قبل از شروع آب درمانی، توسط فیزیوتراپیست در بخش فیزیوتراپی بیمارستان، در بخش بیمارستان یا احتمالاً در جراحی خود فیزیوتراپیست ویزیت خواهید شد. آنها در مورد سلامت عمومی و آرتریت شما می پرسند و نیازهای فردی شما را ارزیابی می کنند.

آب نمک درمانی : با استفاده از این اطلاعات و اطلاعات ارائه شده توسط پزشک، فیزیوتراپیست به شما توصیه می کند که آیا آب درمانی برای شما مناسب است یا خیر. این ارزیابی اولیه معمولاً حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد.

لینک مفید : راهنمای درمان یبوست به صورت اصولی

یک دوره آب درمانی معمولاً شامل پنج یا شش جلسه ۳۰ دقیقه ای است. همه بخش های فیزیوتراپی دارای استخر آب درمانی نیستند، بنابراین ممکن است مجبور شوید به بیمارستان دیگری سفر کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : What is hydrotherapy?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *