علت پرخوری قبل از پریود چیست و چطور می‌توانیم آن را کنترل کنیم؟


امتیاز دهید نظرات شما

علت پرخوری قبل از پریود چیست و چطور می‌توانیم آن را کنترل کنیم؟

این نوع پرخوری بیشتر مواقع در روز‌های پیش از قاعدگی رخ می‌دهد و می‌توان آن را بخشی از علائم سندروم پیش‌قاعدگی دانست که بیش از ۹۰ درصد زن‌ها آن را در زندگی خود تجربه کرده‌اند. هورمون‌های تخمدان نقش مهمی در این وضعیت دارند.

کانون خرد ماندگار ایران : بخش درمانی : اگر هوس خوردن مواد غذایی شیرین کردید، یک اسموتی از میوه‌های تازه و ماست یا یک عدد سیب‌زمینی شیرین که روی آن کمی کره و یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای مالیده‌اید بخورید.

اگر مواد خوراکی شور یا تند می‌خواهید، می‌توانید ورقه‌های نازک سیب‌زمینی پخته با پاپریکا و نمک را امتحان کنید.

نکات فوق مهم در مورد ویروس کرونا | خواهشا خط به خط بخونید
بخوانید

خوراکی‌های شور و چرب نخورید، زیرا نفخ‌تان را بدتر می‌کند. کافئین و لبنیات هم موجب نفخ و درد معده می‌شود.


به این مطلب امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه