شفا بخشی سنگ ها اساس شفا بخشی

? شفا بخشی سنگ ها | بخش درمانی PDF :

? ۱- انرژی درمانی با سنگ ها

? ۲- سنگ ها و خواص آن ها

? ۳- درمان با سنگ



قیمت : ۱۵.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


شفا بخشی سنگ ها | سنگ ها انرژی های نهانی در خود دارند که با انتقال آن ها به بدن انسان میتواند بسیاری از مریضی ها را درمان کند انتقال انرژی سنگ ها از طریق چاکراهای بدن انسان انجام میشود

خیلی از افرادی که مدیتیشن میکنند چاکراهای بازی دارند و با قرار دادن سنگ ها بر روی چاکراها انرژی را وارد بدن میکنند


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش درمانی

شفا بخشی سنگ ها : وایکینگ ها برخی از سنگ ها مانند کارنلین، جت، گارنت و کهربا را به دلیل زیبایی و خواص عرفانی که تصور می شد دارای ارزش می دانستند. امروزه مردم هنوز بر این باورند که سنگ های خاصی وجود دارند که می توانند به همه چیز از هضم تا ایمنی کمک کنند.

چه به دنبال یک دستبند سنگ شفابخش به دلیل خواص عرفانی یا زیبایی آن باشید، ما اسرار پشت سنگ های نیمه قیمتی را فاش می کنیم و به شما کمک می کنیم تا بهترین داستان خود را پیدا کنید.

اما، قبل از شروع، مهم است که در نظر داشته باشید که آنچه در مورد سنگ ها و خواص درمانی آنها توضیح می دهیم، صرفاً داستانی است. اگر در شرایطی هستید که به نوعی کمک فیزیکی، ذهنی یا عاطفی نیاز دارید، لطفاً با پزشک یا یک درمانگر حرفه ای مشورت کنید.


تفاوت بین سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی چیست؟

هنگامی که به دنبال دستبند مهره‌ای از سنگ می‌گردید، سنگ‌های قیمتی، نیمه قیمتی و غیرمعمول‌تری پیدا خواهید کرد.

شفا بخشی سنگ ها : دانستن اینکه هر یک از این سه به چه معناست و اینکه آیا آنها وجه اشتراکی دارند به شما کمک می کند قطعه مناسب را برای مجموعه خود انتخاب کنید.


سنگ های قیمتی چیست؟

وجود دو دسته سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به این معنی نیست که یکی از دیگری مهمتر است، بلکه قیمت اولی بالاتر است. اهمیت آن به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

لینک مفید : مسمومیت های گیاهی

۴ نوع سنگ قیمتی وجود دارد: یاقوت، یاقوت کبود، زمرد و الماس. قیمت آن بالاتر از قیمت نیمه قیمتی همیشه است.


سنگ های نیمه قیمتی چیست؟

هر سنگی که «گرانبها» نباشد در دسته نیمه قیمتی ها قرار می گیرد. اینها معمولاً راحت تر به دست می آیند و برای ایجاد جواهرات به طور منظم استفاده می شوند.

سنگ های نیمه قیمتی شامل آمتیست، آونتورین، کریزوکولا کلسدونی، سیترین، گارنت، هماتیت، یشم، جاسپر، لاجورد لاجورد، مالاکیت، ابسیدین، اونیکس، رودونیت، چشم ببر، توپاز، فیروزه و بسیاری دیگر هستند.


جواهرات چیست؟

اکنون که می دانیم سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی چیست … گوهر چیست؟

شفا بخشی سنگ ها : هر ماده ای با منشاء طبیعی و معدنی که در صورت برش یا جلا دادن می تواند به عنوان زینت استفاده شود. بنابراین، جواهرات را می توان از مواد معدنی، سنگ یا حتی کهربا نیز ایجاد کرد.

لینک مفید : شفابخشی با یوگا (کامل)

هر سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی که این فرآیند را طی کرده و بخشی از یک جواهر را تشکیل می دهد، گوهر است. در واقع، هر ماده معدنی که به دلیل زیبایی انتخاب شده و در گردنبند، انگشتر یا دستبند گنجانده شده باشد، گوهر است.

برخی از جواهرات، مانند مروارید یا کهربا، ارگانیک هستند. ما دانمارکی ها چیزهای زیادی در مورد کهربا می دانیم زیرا این رزین از درختان عصر حجر هنوز هم در کنار سواحل ما یافت می شود.


تفاوت بین سنگ و کریستال چیست؟

اگر زمین‌شناس نیستید، به احتمال زیاد ویژگی‌های سنگ – یا خواص عرفانی که قرار است داشته باشند – بیشتر از طبقه‌بندی علمی آن برایتان جالب خواهد بود.

شفا بخشی سنگ ها : اما برای کسانی که می خواهند بدانند، تفاوت اصلی این است که کریستال (یا کانی) یک ماده همگن (از یک ماده واحد) است. کریستال ها روی سطح هستند و معمولاً به اندازه کافی شفاف هستند که از طریق آن دیده شوند.

لینک مفید : زایمان اورژانسی چیست ؟

سنگ ها به طور کلی با مجموعه ای از کریستال های میکروسکوپی ساخته می شوند. به عنوان مثال، گرانیت از کریستال های زیادی از جمله کوارتز تشکیل شده است.

گفته می شود، کلمه “سنگ” نیز برای تعریف برخی از کریستال ها استفاده می شود. آیا احساس سردرگمی می کنید؟ نگران نباشید، مهمترین چیز هنگام جستجوی کریستال، سنگ یا سنگ (کلمه دیگری برای سنگ) این است که آیا آنها را دوست دارید یا نه. آیا فکر می کنید می تواند بخشی از داستان شما باشد؟ اگر پاسخ مثبت است، فرقی نمی کند که سنگ، گوهر یا صخره ای باشد که هنگام راه رفتن پیدا کرده اید.


چرا از دستبندهای سنگ شفابخش استفاده کنیم؟

چه به خواص جواهرات اعتقاد داشته باشید یا نه، نمی توان انکار کرد که دستبند مناسب می تواند به مچ دست شما استایلی عالی بدهد.

شفا بخشی سنگ ها : ما معتقدیم که لوازم جانبی این قدرت را دارند که به شما کمک کنند داستان خود را بگویید، لحظه ای را تعریف کنید و خود را بیان کنید. گویی این کافی نبود، تعداد زیادی از مردم در جهان هستند که معتقدند سنگ همه نوع فواید، از تعادل گرفته تا شفا را به همراه دارد.

لینک مفید : سنگ درمانی و آموزش روش های سنگ درمانی

برای بسیاری، پوشیدن دستبند با سنگ های نیمه قیمتی راهی برای محافظت از خود، پاکسازی خود و رها کردن انرژی های منفی است که ممکن است شما را در یک روتین به دام انداخته باشد.

به عنوان مثال، هماتیت را در نظر بگیرید. گفته می شود که این سنگ دارای انرژی زمینی قوی است که توجه کسانی را که آن را می پوشند، جلب می کند. به گفته برخی افراد، قرار دادن سنگ هماتیت روی مچ دست شما را در تماس دائمی با این سنگ‌های قیمتی قرار می‌دهد که می‌تواند به تمرکز شما کمک کند.

شفا بخشی سنگ ها : دستبندهای سنگی زیادی با چاکراها مرتبط هستند. اینها ۷ دایره انرژی هستند که طبق سنت هندوها در امتداد ستون فقرات قرار دارند و مانند همه چیزهای زندگی، می توانند نامتعادل شوند.

لینک مفید : پروپوفول

گفته می شود پوشیدن سنگ و کریستال به بازیابی این تعادل کمک می کند و از ایجاد جریان انرژی جلوگیری می کند. دستبندهای چاکرا معمولاً دارای ۷ سنگ رنگی مختلف هستند که هر کدام نشان دهنده یک چاکرا هستند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : PULSERAS DE PIEDRAS CURATIVAS Y PROTECTORAS: PROPIEDADES Y SIGNIFICADO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *