راهنمای درخواست روادید جهت ازدواج کشور آلمان

راهنمای درخواست روادید جهت ازدواج کشور آلمان | بخش گردشگری | PDF شامل :

? ۱- مراحلی که باید طی شود



قیمت : ۴.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


ازدواج به عنوان اتحادیه قانونی یا “قراردادهای الزام آور قانونی” بین افراد درگیر در نظر گرفته می شود.

ازدواج به طور سنتی از ابتدا تحت قانون اساسی حمایت شده است. هر کسی که در آلمان ازدواج می کند باید ابتدا به صورت فیزیکی در یک مراسم مدنی در Standesamt حاضر شود.

ازدواج کشور آلمان : این در واقع تمام چیزی است که لازم است، و اکثریت بزرگ زوج ها فراتر نمی روند. در مراسم مدنی نیازی به حضور شاهد نیست.

هزینه عروسی Standesamt (و پردازش اسناد) می تواند از ۶۵ یورو تا ۲۰۰ یورو باشد و مراسم معمولاً به زبان آلمانی برگزار می شود، بنابراین ممکن است توصیه (و در شرایط خاص اجباری) وجود مترجم باشد.

این امر به ویژه در صورتی مهم است که هر دو شریک و شاهدان به آلمانی روان صحبت نکنند.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش گردشگری


کمی آشنایی با فرهنگ ازدواج

زوج هایی که قصد ازدواج در آلمان را دارند باید در اسرع وقت تشریفات قانونی را آغاز کنند. چند ماه خارج شدن خیلی زود نیست.

ازدواج کشور آلمان : معمولاً می توان چیزها را در زمان بسیار کمتری از بین برد، اما تعدادی از مسائل قانونی، به ویژه ازدواج های قبلی، می تواند دردسر ایجاد کند.

اولین مکان هایی که باید بررسی کنید زمانی که تصمیم به ازدواج دارید، سفارت یا کنسولگری محلی شما و دفتر قاضی محلی (Standesamt) است.

لینک مفید : شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا (اختصاصی)

در این مکان ها بپرسید که چه مدارکی لازم است. شرایط ممکن است از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد و ممکن است بسته به ملیت، وضعیت تاهل قبلی و سایر شرایط یک یا هر دو شریک، شرایط اضافی وجود داشته باشد.

  • مدرک حداقل ۲۱ روز اقامت مداوم در آلمان (این می تواند Meldebescheinigung صادر شده توسط Anmeldeamt محلی باشد)
  • اثبات مجرد بودن (Ledigkeitsbescheinigung)
  • گواهی تولد فرزندان (در صورت وجود) که زوج ممکن است با هم داشته باشند
  • درخواست و پرسشنامه مورد نیاز از Standesamt
  • ممکن است یک یا هر دو شریک بسته به شرایط خاص خود و الزامات دفتر قاضی محلی

موارد زیر را ارائه دهند:

  • گواهی عدم مانع (CNI) (Befreiung vom Ehefähigkeitszeugnis)
  • گواهی ازدواج از ازدواج های قبلی
  • یک صورت مالی

افرادی که قبلاً ازدواج کرده اند باید گواهی فوت برای همسر سابق یا مدرکی ارائه دهند که نشان دهد ازدواج برای همیشه با طلاق منحل شده است.

ازدواج کشور آلمان : اولی معمولاً مشکلی ندارد. دومی صخره ای است که بسیاری از نقشه های ازدواج بر روی آن خراب شده است. یک حکم طلاق ساده از یک دادگاه آمریکایی یا بریتانیایی معمولا کافی نیست.

لینک مفید : گزارش تصویری قله حوض دال

احتمالاً مدرکی لازم است که این حکم دیگر قابل اعتراض نیست. معمولاً باید از دادگاهی که طلاق را صادر کرده است اظهارنامه ای در این زمینه دریافت کرد.

ازدواج کشور آلمان : ممکن است به ترجمه‌های تایید شده اسناد غیر آلمانی نیز نیاز باشد و تاریخ صدور بسیاری از اسناد نباید بیشتر از شش ماه باشد.


اگر یک یا هر دو شریک خارجی باشند

اگر یکی از شرکا خارجی باشد، ممکن است اسناد به دادگاه منطقه ای بالاتر ارسال شود تا وضعیت حقوقی آن شخص بررسی شود.

ازدواج کشور آلمان : اگرچه این مانعی برای ازدواج نیست، کسانی که قصد دارند روزی به وطن خود بازگردند، ممکن است بخواهند وضعیت قانونی شریک زندگی خود را در نظر بگیرند. ممکن است برخی نوارها مانند ملیت، سابقه کیفری یا شرایط پزشکی وجود داشته باشد که شریک زندگی شما را همراهی نکند.

لینک مفید : شرط قبولی آیلتس در دانشگاه کانادا

سفارت یا کنسولگری شما می تواند در مورد تمامی تشریفات مهاجرت به شما مشاوره دهد. همچنین ایده خوبی است که بررسی کنید آیا ازدواج در آلمان در کشور شما به رسمیت شناخته می شود یا خیر.


مراسم مدنی / مذهبی / سنتی

آن‌ها در Standesämter اقداماتی را انجام می‌دهند تا از هرگونه تله‌گذاری (مثلاً موسیقی ارگ یا شیشه‌های رنگی) که ممکن است به درستی یا نادرست «بیش از حد مسیحی» تلقی شود، اجتناب کنند.

ازدواج کشور آلمان : این به احترام مسلمانان، یهودیان، ملحدان و افراد سکولار است که در اداره ثبت ازدواج ازدواج می کنند و ممکن است در مورد چنین چیزهایی حساس باشند.

لینک مفید : مکان های توریستی قزوین

با این وجود، اتاق های عروسی معمولاً زیبا هستند، منحصراً برای مراسم عروسی و در یکی از ساختمان های زیباتر جامعه قرار دارند.

به عنوان مثال، فرانکفورت دارای دو دفتر قضایی است: یکی در تالار شهر باروک، یا رومر، دیگری در کاخ به همان اندازه زیبای بولونگارو در قلب منطقه زیبای قدیمی Höchst. فضای مناسب با گل ها، نورپردازی ملایم، نقاشی های رنگ روغن و فرش های عمیق ایجاد می شود.

ازدواج کشور آلمان : اگر قرار است عروسی سنتی تری برگزار شود، باید بعد از مراسم مدنی برگزار شود. آلمان کلیساها، کاخ ها و قلعه های باشکوه بسیاری دارد که ترتیبات عروسی را ارائه می دهند.

لینک مفید : دستورالعمل بهداشتی هتل ها در کرونا

در اکثر شهرهای بزرگتر آژانس هایی وجود دارند که لباس های لازم برای عروسی را اجاره می دهند.

نه تنها برای داماد و طلیعه‌داران، بلکه برای عروس و ساقدوش‌ها، چیزی که زمانی اما به ندرت در آمریکا دیده می‌شد. مربی های عروسی که توسط چهار اسب سفید کشیده می شوند و همچنین ماشین های عتیقه، لیموزین و مانند آن در دسترس هستند.


ازدواج همجنس گرایان

مشارکت مدنی در آلمان در سال ۲۰۰۱ به طور قانونی به رسمیت شناخته شد. این قانون اساسا برای هموار کردن راه برای ازدواج های همجنس گرا تصویب شد.

ازدواج کشور آلمان : در حالی که روند ازدواج یا وارد شدن به یک مشارکت مدنی یکسان بود، اما برخی از تفاوت های حقوقی بین این دو اتحادیه وجود داشت. قانونگذار آلمان در ژوئیه ۲۰۱۷ به حذف این تفاوت های حقوقی رأی داد.


راهنمای درخواست روادید جهت ازدواج کشور آلمان

در ۱ اکتبر ۲۰۱۷ ازدواج همجنس گرایان با تمام مزایا و تعهدات ازدواج مطابق قانون اساسی قانونی شد. تصویب این قانون نیاز به هرگونه «مشارکت مدنی» در آینده را از بین برده است.

ازدواج کشور آلمان : زوج هایی که قبلاً وارد یک مشارکت مدنی شده اند می توانند آن را به ازدواج رسمی تبدیل کنند یا می توانند به مشارکت مدنی ادامه دهند و از حمایت های قانونی و تعهد کامل ازدواج برخوردار شوند.

لینک مفید : نکات بهداشتی مسافرت

لازم به ذکر است که ازدواج های همجنس گرا که در کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شده اند، در آلمان نیز به عنوان ازدواج قانونی شناخته می شوند.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : marriage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *